Jump to content

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

FAS Euroauto Goran Vlada
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

I treba da ga javno okači, prosto se oseća kroz post koliko je ponosni vlasnik Audija bio naporan i tvrdoglav...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

20191024_230113.thumb.jpg.3169a789d2cf6646fa3b2fd6a2aa525a.jpg

507nm!

 

1 hour ago, dekirs said:

U sunce ti.. 

Jbt ona ima i 440 fabrickih :o

Ja se kurcim sa ovih 380, haha.. 

Tih 194/440 deluje malo visoko... Ili nisu dobro obračunali prenosni odnos, jer ona u četvrtoj nema 1.000 kao mnogi, već 0.954, pa ako nisu napravili korekciju... Druga mogućnost je da su testirali sa uključenim sport mode. Ako nije ni jedno od ta dva... Wow kakav primerak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Fiatovoj izvedbi ona po fabrici ima okruglo 400 Njutna...

Ne znam kako konkretno 1.9 TT stoji sa Sport modom, da li, tj. u kojim verzijama postoji... Ali i na ovoj mojoj kosacici se tu dobija cca +30 Nm - ili tako neka varijanta ili da je nesto oko mape cackano ranije ili netacni instrumenti.

2 hours ago, djomla said:

'L to BKDDžRMBTBRM?! 

Ne znam da li je tacno taj, ali druga revizija glave sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Danilo1 said:

@Milutinac al to ide :wub: 

moze li u Brava da se ubaci TT? :lol:

 

Moze. Dve su varijante. Ili da budes doboljno lud. Ili da imas dovoljno para. A najbolje je mix ta dva :D

 

Sta radi "stari" blok od 1910cc...c c c

2 hours ago, Ivan said:

 

Ne znam da li je tacno taj, ali druga revizija glave sigurno.

 

Cenjeni kolega da li ste sigurni u vasu tvrdnju? Pozivam vas da proverite vase izvore i utvrdite da je ovo ipak prva revizija sa primesama trece, iz prvog kvartala, naravno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, McSteel said:

 

Tih 194/440 deluje malo visoko... Ili nisu dobro obračunali prenosni odnos, jer ona u četvrtoj nema 1.000 kao mnogi, već 0.954, pa ako nisu napravili korekciju... Druga mogućnost je da su testirali sa uključenim sport mode. Ako nije ni jedno od ta dva... Wow kakav primerak.

Decko ova Lancia je salter menjac nije automatik,nema posebno dugme za sport mode,

ECU radi tako (kao i Fordovi modeli vecina nekih)kad mu spucas gas do poda ECU ukljucuje Sport Mode(edc16c39)

ili su oni tako glupi tamo u Revochipu da odes da im pokazes kako se unose parametri i rukuje sa Bapro dyno?

Je li radis sa dyno testerom imas iskustvo?

posjedujes neki?

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, zalik said:

Decko ova Lancia je salter menjac nije automatik,nema posebno dugme za sport mode,

ECU radi tako (kao i Fordovi modeli vecina nekih)kad mu spucas gas do poda ECU ukljucuje Sport Mode(edc16c39)

ili su oni tako glupi tamo u Revochipu da odes da im pokazes kako se unose parametri i rukuje sa Bapro dyno?

Je li radis sa dyno testerom imas iskustvo?

posjedujes neki?

Bio bih zahvalan da se uzdržiš od pokroviteljskog nastupa "sa visine", niti sam ti ja kakav dečko, niti si baš toliko pametan i sveznajuć kakvim se želiš prikazati...

 

IMG_20191026_161654.thumb.jpg.4891c6b3fd19af9119a24472cb71e81b.jpgIMG_20191026_161752.thumb.jpg.46a11c1298e570e94dfcb5f8d4652fdf.jpg

 

I moja Delta 1.9TT je "šalter" pa veoma ima manuelni selektor za Sport Mode. Ovo "S" na tabli se pojavi kad je aktivan.

 

Onoo čemu ti pričaš je automatski overboost, i osim što može da se kontroliše reprogramom ECU-a, nastupa predvidljivo i može da se prođe kroz ceo raspon obrtaja bez da se aktivira (i sam si rekao - ako se ne patosira).

 

Da, radio sam sa dyno, i sa valjcima, i sa modelom koji se montira direkt na osovinu, nakon što se skinu točkovi i glavčine... Ne vadim priču iz guzice, niti tvrdim da je u pitanju greška zbog nesposobnosti, već iz iskustva znam da 1.9TT nije fabrički "nasviran" preko deklaracije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li mislis kad ti pise S (ukljucen sport mode da tada auto radi na sport a/b mapama.... ne radi....dok ne stisnes gas do poda....nebitno....a posto kazes da ne vadis pricu iz guzice, znas da Bapro taj ima kocnicu i pravu i inercijalnu a te dyno testere na osovinu ili diferencijal vise koriste firme za proizvodnju traktora tipa CASE ....jer je na traktoru gubitak snage u prenosu nebitan u odnosu na putnicka auta

A to o nasviranosti i deklarisanoj snazi auto uvek moze ili da prebaci ili podbaci nema pravila, individualno je

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se sporazumemo oko jedne presudne stvari ovde: Ja nisam tvrdio inkompetenciju sa bilo čije strane u onom postu. Zapravo, nisam tvrdio ništa, iznosio sam generalizovane pretpostavke, i tako posmatrano to jesu te tri mogućnosti u ovom slučaju - dve moguće nepreciznosti i treće da je sjajan primerak. Zašto se osećaš prozvanim? Ili, u najmanju ruku, zašto misliš da je moj post na koji si inicijalno odgovorio pokušaj prozivke, ruganja ili ičega zlonamernog?

 

Znam šta i kako radi "sport mode" dugme i odgovarajući režim, i naravno da uzima u obzir throttle position. Ali sa aktivnim tim režimom, ne mora da se "patosira", ranije ulazi u overboost, i zalazi dublje u isti. Doteraću auto pa proveri :)

 

Da, znam i da Bapro pravi dyno sa vrtložnom magnetnom kočnicom, da koristi lake neinercijalne valjke i da je zato precizniji. Znam i da ima bolje organizovan protok rashladnog vazduha sa ventilatora, tako da hladi i podvozje i time i DPF i druge osetljive elemente izduva, sve je to lepo.

 

Ali i Bapro ima korekcioni fakotr koji se mora uneti, i koji zavisi i od stepena transmisije i od drugih uslova koje ne obračunava samostalno (nasuprot korekciji usled temperature vazduha, vazdušnog pritiska, i sl.). Opet, ne insinuiram nekompetentnost, može se omašiti jedna cifra u unosu i da se ne primeti, dešava se i najstručnijem da zaboravi nešto, itd... Nije odmah napad i osuda, prosto može da se desi i to je sve deo života.

 

Pominjao sam ne-valjčani dyno samo kao usputni primer, jednostavno imao sam dodira i sa time, jer si krenuo sa pretpostavkom da ne znam ni šta je ni kako funkcioniše dyno testiranje. Pri tome, dyno je alat kao i svaki drugi alat, svaki ima svoju primenu, svoju sferu optimalnog iskorišćenja i svije prednosti i mane zavisno od pristupa. Možeš ti eksere zakucavati i kleštima, ali nije baš idealan alat niti postoji dobar metod upotrebe. Hub dyno je tu da eliminiše proklizavanje i promenljive u vidu mase i balansa točkova/guma... Za sve to se može kompenzovati, naravno, ali nekad prosto ne želiš.

 

Ne tvrdim da znam više od bilo koga, niti da je jedno rešenje bolje/pametnije od drugog u svim situacijama. Ali pričam na osnovu ličnih iskustava, koja iako me ne čine propisno ni entuzijastom, kamoli ekspertom, ipak smatram da mi daju za pravo komentarisanje viđenog i pročitanog. Rado ću prihvatiti ispravku nekoga ko je stručniji, ali ne ako je data uz nipodaštavanje na granici vređanja.

 

I da, naravno da postoji varijacija između pojedinačnih primeraka, vidiš da u onom postu i stoji "ako nije bilo greške u metodologiji merenja, wow kakav primerak"... Ako si testirao veći broj 1.9TT, bilo u Lancia ili u Saab vozilima, videćeš da je +10% u odnosu na fabričku deklaraciju prilično redak slučaj. Upravo zato sam i napravio komentar, prosto je verovatnije da je u pitanju miskalkulacija, ali nisam isključio mogućnost da se nekome posrećilo sa motorom.

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Niti sam te vredjao cak ni pokusao niti omalovazavao niti sam imao nameru niti mi pada na pamet bilo kakva negativna diskusija,malo sam pogresno postavio pitanje mozda cudnim ruznim tonom uz blagu dozu humora a koju si ti protumacio kako si...jer se ne poznajemo 

Evo ti par primera od kolege tunera(inzinjer je mehatronike)

pogledaj grafove

Nego ako moze pitanje ?Po broju dizne

imas li na 1.9 TT iste dizne kao na 2.0 mjet???

Tu zabari uvek nesto spekulisu od auta do auta

a za test Lancie moze uvek:rolleyes:raspolozen

 

45E2E978-837D-41AF-BDA5-7080A439421A.jpegB092400B-3C92-4947-9835-EDC5B9950A2B.jpegACE16A46-986B-457E-918E-BFAD06886FCE.jpeg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizvodnja motora je sredina 2010. a p/n 0445110299 - dakle da, ista kao za 2.0 mjtd.

 

Zanimljivi grafici, ali i tu je stock 400 Nm :)

Slabo divanim Poljski pa ne "hvatam" baš sve što je napisano, ali interesantno je povećanje RPM limita, relativno lepo to podnosi mašina...

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidm gore objavu za safeta gde kaze da ne radi 2.0 pumpa dizna, odem na fb da vidim jel ima zanimljivih komentara, kad ono marko jovanovic, a na forumu ga nema :D9f9560780239258416bd2c8e134169af.jpg3fc39b50f224e67a37d2b14e70750b40.jpg

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahah btw drugaru ode radilica pre par dana na B6 passatu ali mislim da su ti najozloglaseniji od svih 2.0 motora. Auto kao nov, nema kozni volan a sve one brazde na broju, reklo bi se pravih 240k km koliko pise.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


 

 



×