Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

I ako je Valeo iz Kit Komerca, kao kod mene na bravu. Nov je proklizao, posle trećeg patosiranja u četvrtoj i petoj.

E,zato mi u rezervi stoji set koji će da poseti Malinića (i izgleda kao nov,a lamela ima mesa za još 30-40 hkm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam šta mi bi pa sam danas snimao neka međuubrzanja, samo da spakujem 4-5 videa u jedan pa ću da okačim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zar punto 1.9 mjtd u hgt izvedbi nema turbo za varijabilnom geometrijom? :?

 

Tvoja turbina bi trebala biti IHI RHF5, i nema varijabilu. Imaš samo savremenije ubrizgavanje (u više tačaka)!

 

cxcb9840.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bem li ga. Turbine su iste, IC isti, komp isti, jedino nisam gledao dizne. Punto sa 59kw je prestao da se proizvodi sredinom 2002god, a 63 kw je išao do smene generacija  (Punto 2b).

Punto nema varijabilnu turbinu ni u jednoj varijanti (što je ,možda bolje,za ubrzanja iz mesta). Zato im je max. torque na 1500 o/min.,a nakon čipovanja čak na oko 1300 o/min.

Evo ovde je kolega napisao da puno nema varijabilu ni u jednoj izvedbi...nema ni veze, nego sam ja na par strana cuo da moj ounto mk2b 1.9 mjt ima turbo sa varijabilnom geometrijom, pa sam zato i pitao jer vidim da te turbo manijaci :D

A @Vule, brava ti je malo jaca od kisele vode :D

 

Sprdam se, puni ko besna...;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko da je cipovao Fiat Ulysse i koliko bi se snage dobilo? Takodje kakva su iskustva sa potrosnjom?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brava ti baš lepo ide,ja probao jutros na Rakovačkom putu,i odustao (moraće auto-put).

Share this post


Link to post
Share on other sites

ide za svaku pohvalu, uopšte nisam primetio da se ijednog trenutka muči, nego bukvalno diže brzinu konstantno i opušteno :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vule, o Boze chip tuning-a :D

Koje si gume imao kada si ovo snimao (mislim na dimenziju)? Zanima me da bi uporedio sa mojim traktorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pogledah tvoje ostale video klipove na YT... odradjen je jaci remap, ne onaj "optimalni" sa oko 30% podizanja snage? Auto i dalje ima 152ks, ili je nesto promenjeno u medjuvremenu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje je ta mapa na autu, bukvalno od pocetka je ona, stim da je proslo vec dve i po godine od kako se pegla, tako da je razlika u odnosu na stare klipove ta, sto je kvacilo potroseno, sto je verovatno ceo usisni sistem sa sve granom i diznama mnogo zaprljaniji i tako dalje, ali nije velika razlika, ide ona i dalje vrlo dobro :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma znam, nego se spominju stalno neka međuubrzanja kao merilo remapa, pa rek'o ajde i to da snimim jednom :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne vjerujem da je na toj bravi ista zaprljano.Po meni, medjuubrzanja su bolja od skoro svih serijskih auta do 150hp, pa cak stila jtd radjenog na tu snagu ili serijskog mjeta.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...