Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Kontaktirao sam smchiptuning ogranak u Bg i cena za sm optimum gde dobijam 29ks kosta sa trenutnim popustom 180e za mareu 1.9 jtd pa ko je planirao eto prilike da iskoristi popust :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glupo sto pitam tebe a ne zovem ali jel treba nesto specijalno da se odradi na motoru i slicno pre nego sto se radi Optimum ? Da li je pozeljno uraditi veliki servis, eventualno Set Kvacila nov ili slicno ?
Na njihovom sajtu pise da je Optimum kao ok sto se tice toga, mislim nije rizican ili nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa svim tim optimum nema nikakve veze, ja sam imao uradjen optimum na jtd-u i auto je preslo 85 000km bez bilo kakvih problema, tipa sto stalno spominju kvacilo, zamajac i slicno, jedino sto dobijes sa optimumom renomirane kuce jeste bolje ubrzanje i smanjena potrosnja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam cuo da nema opasnosti po te delove kada se uradi Optimum ali pod uslovom da i dalje auto vozis optimalno :) Odnosno nemoj da te ponese nova snaga motora pa da ga stalno cepas, onda ce ti delovi sigurno pre stradati ali to je opet do vozaca a ne do chipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cepaj ti stalno sa fabrickom mapom, pa ces vidjeti...Najteze je skloniti nogu sa gasa u prvih par dana, poslije ti postane normalno i onda tako vozis, nista nece biti ako potegnes ponekada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta ako se odradi Chip sa popustom zbog reklame i nakon nekoliko dana istu odlepis ? Ili to mora ostati zauvek :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gubiš garanciju, ali pošto je garancija samo na softver koji na kolima teško da će tek tako otići praktično ništa  :laughing:

A o onim pričama da pokrivaju moguće kvarove za 200e plaćanja naravno nema ni govora :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurica je da se poveca za 0.2 bara i to zavisi od rezima.. Neki ga povecavaju i dosta vise, ali to znatno smanjuje vek turba... Inace pritisak povecan za 0.2 je fabricki iste turbine u nekim drugim motorima. Mislim da je Sabb u pitanju, ali me ne drzi za rec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma gde moze Puntisa da juri 159 :D ...al opet tezina zeza...  Mene posle jednog semafora BMW 530d ostavio 200 metara u roku od 3 sekunde.. Samo je potopio gas sa svojih 190+ hp i nestao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Puntiša je nevereme sa 1.9 motorom. Ta kilaža i konjaža ubijaju zajedno. Isto kao i npr Ibiza 1.9tdi 130ks. Probao sam par stock modela i užas kako idu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam odustao jer dosta majstora priča kako tim tdi-jevima od 130ks crkavaju turbine i zamajci na svakom velikom servisu, inače auto je užas,, 7s 0-100 fabrički čini mi se

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ibiza 2008 1.9 tdi: 

How much power? 104.9 PS / 103.5 bhp / 77.2 kW @ 4000 rpm How much torque? 240 Nm / 177 ft.lb / 24.5 kgm @ 1900 rpm How quick? 0-100 km/h: 11.40 s How fast? 186 km/h, 116 mph How economical? 6.0/3.7/4.5 l/100km urban/extra-urban/combined

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, a Cupra TDI:

Seat Ibiza 6L 1.9 TDi 160 Cupra Engine Technical Data   Engine type - Number of cylinders : I 4 Engine Code : -   Fuel type : Diesel Fuel System : -   Lubrication :   Coolant :     Engine Alignment : Transverse Engine Position :     Engine size - Displacement - Engine capacity : 1896 cm3 ( 115.7 cu-in ) Bore x Stroke : 79.5 x 95.5 mm ( 3.11 x 3.74 inches)   Number of valves : 8 Valves Aspiration : TGV + Intercooler   Compression Ratio : 19.0 Max. RPM :     Maximum power - Output - Horsepower : 160 PS (158 bhp) (118 kW) @ 3750 rpm Maximum torque : 330 Nm (243 lb.ft) @ 1900 rpm   Drive wheels - Traction - Drivetrain : FWD Transmission Gearbox - Number of speeds : 6 speed Manual   Clutch Type :   Transmission Relations :  

 

Seat Ibiza 6L 1.9 TDi 160 Cupra Performance   Top Speed : 220 km/h (136 Mph)   Acceleration 0 to 60 mph (0 to 96 Km/h) : s   Acceleration 0 to 100 km/h (0 to 62 mph) : 7.6 s   Acceleration 0 to 400m (1/4 mile) : - s   Acceleration 0 to 1000m : 28.6 Seat Ibiza 6L 1.9 TDi 160 Cupra Consumptions, Emissions and Range   Fuel Consumption - Economy - Efficiency : 4.5L / -L / 7.0L / 5.4L (43 mpg)   Range : 833 Km   Fuel Tank Capacity : 45 L   CO2 emissions : 146 g/Km

7.6 do 100. To je bolest. Takvu vozi Dule 021 i hoće da je čipuje :D

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari,nisam citao ceo topik,pa se izvinjavam ako pitam nesto sto je vec postavljeno,ali...sto se tice moje Lybre,1.9JTD,moze li se,i kakav chip tunning uraditi,ali samo u korist potrosnje? Posto mi je 90% voznje u gradu,(taxista sam),nisu mi bitne performanse,samo smanjenje potrosnje? Ko je dobar da to odradi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam danas jednu Ibizu tdi 130hp i grdno se razočarao. Očekivao sam da sa max.obrtnim od 1900 obrtaja i tih 130ks ubija kako ide, ali ovaj primer mislim da nije ni u rangu mog stock jtd-a. Do 2000 obrtaja nikako ne navlači, 2000-2500 nešto i čupka, a od 3000 stvarno opasno vuče, ali muke Tantalove dohvatiti te 3000. Pošto smo gledali kola za drugara ja sam krenuo da gnjavim čoveka što ne ide auto i kaže on ajde da te provozam i zalepi me par puta za sedište na 3500 obrtaja, ali dotle muk. Verovatno dotični primerak malo zeza, ali onakav da probam ja bih ga verovatno čipovao  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

JTD je elastičniji od starog PD TDI. Zbog toga nešto više konja ne znači toliko u praksi. Doduše, pitanje u kom stanju je taj motor. Trebao bi da brije na 2500 vrlo fino, ali ispod je lenj.

Tapatalk HD

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno su dosta elastičnost i stanja motora uticali na kompletan utisak, ali danas dva vozila koja sam probao- Ibizu tdi 130ks i BMW 320d starije generacije imam osećaj da bi jtd pojeo, posebno u nekoj opuštenoj gradskoj vožnji gde se ne pritiska mnogo gas i šalta do 2500 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja sa svojim chipovanim jtd operem sve turbo diesel-e osim onih novih VW CR 2.0 tdi 170hp ..

Naravno mislim na klasu do 2000cc

Edited by underground

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...