Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Ok Neso...slazem se ja sa tobom...ali mislim da treba predociti eventualne nepogode koje mogu snaci vlasnika tog auta...a ne, opet ponavljam...reci ako ti se svidi, svidi a ako ne nikom nista!!! To je ono!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...ali mislim da treba predociti eventualne nepogode koje mogu snaci vlasnika tog auta...

O tome postoji tema na forumu koja trenutno ima skoro 500 napisanih odgovora:

http://www.fiat-lanc...showtopic=50940

...ako ti se svidi, svidi a ako ne nikom nista!!!

Čini mi se da to nisi razumeo onako kako je bila želja autora da napiše. To je značilo:

'' čipujem ti auto, provozaš npr. pola sata, dan, dva...i ako ne budeš zadovoljan performansama koje imaš posle čipovanja, vrati ti se mapa nazad. ''

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ok...procitao sam ja dosta o tome kako je pisano i sta je pisano...Mene to licno ne dotice...Ja sam rekao da cu cipovati auto ali ja to radim na svojju odgovornost:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dakle, neverovatno. Sale, ja ne znam da li ti čitaš postove ili samo lupaš po toj tastaturi sa povezom preko očiju. Lepo ti je Neša napisao ovo:

Baš zato ozbiljne firme neće da rade aute koji nisu ''pogodni'' za čipovanje, odnosno za koje se uvidom u stanje pre čipovanja zaključi da nisu u dobroj formi. Neće da rade jer znaju da vlasnik nema 1.000 eura da plati i ''garanciju'', a ne žele da ih sutra neko pljuje kako je riknula turbina, a dovoljno su finansijski obezbeđene da ne moraju da rade svakome ko im uđe u firmu.

Firme koje nisu tako ozbiljne ipak će raditi auto koji nije pogodan za čipovanje jer nisu dovoljno finansijski obezbeđene i treba im svaki dodatni euro, pa i po cenu rizika da ih sutra neko (ne)opravdano pljuje.

A ti onda ogovoriš ovo:

Ali isto tako si mi sad Neso rekao...da onaj koji prodaje chip za sto, dvesta eura ne mari za tvoj auto, vec mu je najbitnije da ti uzme pare!!! A ostalo tj.sta ce biti sa motorom to nije bitno...

Svako ko se plaši da će čipovnjem uticati na ispravnost auta a ima bar malo mozga u glavi, može da ode u servis, ovlašćeni ili ne, i kaže "dobar dan, želim da mi proverite auto, sve vitalne delove, turbinu, kvačilo i sve što mi je bitno, jer želim da čipujem auto. Ako iz servisa dobije pozitivan odgovor, potpuno mu je svejedno da li će ići u "renomiranu" firmu ili raditi chip kod manje "renomiranog" tjunera. Istu tu proveru bi dobio u toj renomiranoj firmi koja ne želi da rizikuje sa skršenim kolima koja samo čekaju da se pokvare.

a to ce biti tako sve dok bude ljudi koji ce podrzavati tako nesto!!! Ja ne znam kako vi shvatate auto...ali ja sam kupio auto da bi se vozio dugo sa njim...Kao sto si rekao...takvo cipovanje kosta hiljadu eura...pa po meni je bolje dati i hiljadu eura za chip nego posle dati hiljadu eura za generalnu motora i plus sa sve pratecim glavoboljama...Mozda je gresim ali to je moje misljenje!!! P.S.Ja ni u ludilu ne bih dao hiljadu eura za chip :D

Znači ti uporno pišeš u ovoj temi kako bi zaustavio navalu ljudi koji daju 150-250€ za čip i nagovorio iste da daju 1000€, jer je to bolje, ali ni ti sam ne bi dao nikad tolike pare? Ne razumem, nije mi jasna poena tvojih postova ovde?

...i generalna motora na dizelu...

Kad si poslednji put čuo da je neko radio generalnu na JTD ili MJet motoru, a da je redovno održavao auto? I odakle ti ideja da će čipovanjem unišititi motor do te mere da će ići na generalnu? Čoveče, pa pogledaj recimo onaj Čelićev JTD u Puntu, čovek je 5-6 godina gazio auto na zvaničnim dragovima, vozio najbolesniju moguću mapu, sipao 100-150KS nitra na sve to, i ništa, tek posle 6 godina je došlo vreme da se zameni motor. Raspitaj se malo koliko inače traju motori u automobilima koji se voze na takmičenjima, pa ćeš napraviti matematiku.

Tko placa tu garanciju? Fabrika? Sigurno ne!

Garanciju placa kupac kroz cenu auta a doplacuje je stalno u garantnom roku u ovlastenim servisima.

Identican posao sa identicnim delovima van mreze ovlastenih servisa moze kostati i 50% manje! Malo li je?

Amin!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,uz svo postovanje,ali ja da radim chip,tvoj auto ne bih uzeo u razmatranje.

Toliko pitanja i podpitanja postavljas da jednostavno cekas da ti neko kaze da ne uradis.

Niko te ne vuce za usi da radis chip,ako smatras da postoji ogroman rizik zasto uopste razmatras povecanje snage,vozi tako kako je sad i uzivaj,na to valjda imas garanciju,ili ne?

Preduhitrio me Vule:-)

Sent from my Nexus 7

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze uz svo postovanje...ja nisam rekao da razmatram da li da cipujem auto, ako malo bolje procitas sta sam pisao...videces da sam rekao da cu ja da cipujem auto ali da sam svestan svih nezeljenih posledica...

Vule, nema potrebe za tajvom reakcijom, rekao sam vec, samo se nerviras bzvz... Ja ne lupam nego govorim ono sto mislim i govorim ono sto znam, a ti ocigledno ne znas do cega sve moze doci stavljanjem loseg cipa. Stoga, sa tobom ne bih imao vise sta da pricam! I jos nesto, ovde se ne radi uopste o mom autu...vec o drugim ljudima koji bi mozda radili nesto na svom autu.

Pozzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites
videces da sam rekao da cu ja da cipujem auto ali da sam svestan svih nezeljenih posledica...

Pa kako sad to, kad si malopre rekao da priznaješ jedino chip od 1000€, ali da nikad ne bi dao 1000€ za chip?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha, ha, ha...decko, citaj malo...ja nisam rekao da priznajem chip od 1000eura, vec sam rekao da je eventualno bolje dati hiljadu eura za chip nego da te posle boli glava jer radis generalnu koja kosta za dizela i preko hiljadu eura...ali isto sam rekao da nikada ne bih dao te pare, mada ima ljudi koji bi dali. Ja licno nikada ne bi pa makar nikada ne cipovao auto...ali ja hocu da cipujem auto i opet ponavljam, upoznat sam sa nezeljenim posledicama, a vidim da ti nisi, stoga i ulazis u nepotrebnu raspravu samnom. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma u pravu si, ne znam ja o čemu pričam, chip je za mene potpuna nepoznanica, sreća pa si mi objasnio, da se slučajno ne odlučim da chipujem svoj auto u nekom narednom periodu, da ne bih posle morao generalnu da radim jer će mi eksplodirati kilpovi od nalivanja goriva koje ne može da sagori :help:

DSC_4722r.jpg

:guitar:

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj da se nerviras, uzivaj danas...ceka se nova godina pa ti zelim sve najbolje kao i sebi...

Samo bez nervoze! Pozdrav Vule :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma u pravu si, ne znam ja o čemu pričam, chip je za mene potpuna nepoznanica, sreća pa si mi objasnio, da se slučajno ne odlučim da chipujem svoj auto u nekom narednom periodu, da ne bih posle morao generalnu da radim jer će mi eksplodirati kilpovi od nalivanja goriva koje ne može da sagori :help:

DSC_4722r.jpg

:guitar:

Ost'o ti je zadnji levi prozor otvoren :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mali osvrt na moćne skupe automobile koji su predviđeni za cepanje guma.

Za Ferrari Enco fabrika je predpostavila da će biti vožen skoro isključivo gas patos zato je preporučila servisni interval od 3000km.

Razmislite o tome.

Edited by kole

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aj lepo da se nađemo da te provozam u mom čipovanom socijalnom bravu, pa će ti valjda neke stvari biti jasnije.

@kole:

pa niko ti ne brani da menjaš ulje na JTD-u na svake 3000km :D

Pa i ti voziš dopingovanog stildžana, i koliko sam video, opasno dobro ide. Ali ga ne gariš 100% vremena, jel tako? Eno Čelić je dobar dokaz o izdržljivosti JTD makina. A na račun tih atmo ferari motora, pa koliko sam pre čuo nisu baš nešto izdržljivi, tipa 150-200.000 km i ćao. Mislim, onog ko to kupi zabole baš uvo, ali sa moje tačke gledišta to je glupost. I ne mešajmo babe i žabe, držimo se teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...A na račun tih atmo ferari motora, pa koliko sam pre čuo nisu baš nešto izdržljivi, tipa 150-200.000 km i ćao.

A, joj...

Znaš, oni atmo benzinci iz F1, doguraju nekako do 2.000 km i ćao...mada, nekada ne izdrže ni celih 2.000 kilometara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali i skapirao sam sta trazi kolega sa foruma sa kojim si se raspravljao...Evo ja imam jedno laicko pitanje...

Sta se desava sa klipovima kada se nalivaju gorivom koje ne moze da sagori tj.ne moze da se zapali?

Bas me cudi kako ovde da imas jedno laicko pitanje??? A na termostatu si doktoriorao?! Ovde se niko ne naliva gorivom! Bas naprotiv, chip je povecavanje performansi svih sklopova: bosch pumpe (povecavaju se pritisci goriva), turbine (povecava se pritisak punjenja), ostalih vitalnih sklopova... To se sve radi do nekih limita... Oces da ti kazem koliki je limit za JTD za 2000 rpm pri max opterecenju, koliko milisekundi traje ubrizgavanje???

Izcitaj sve sto ti padne pod ruku na netu uopste o radu SUS motora, i to prvo dvotaktnih, pa onda atmo 4t, pa onda tek turbo motora... A ne pitas sta se desava sa klipovima kada se nalivaju gorivom koje ne moze da sagori... Nekoliko puta sam pisao da se obogacivanjem smese smanjuje temperatura sagorevnja kako na 2t motorima tako i na 4t motorima...

Recimo kod klipnih motora na avionima konkretno skolski avion UTVA 75 (na kome sa leteo nekih 11 sati na selektivnom letenju ) sa motorom LYCOMING IO-360-BIF imas rucicu (komandu) za obogacivanje odnosno osiromasenje smese. I imas uredjaj koji meri temperaturu izduvnih gasova, i prilikom osiromasenja smese raste temperatura izduvnih gasova. Osiromasenje smese se u tom slucjau vrsi do odredjene temperature izduvnih gasova koja je kod ovog motora i vazduhopova 1600 F (farenhajta), nakon toga dolazi do pregrevanja motora... Komanda osiromsenja-obogacenja smese ima nekoliko funkcija, najvaznija je smanjiti potrosnju prilikom krstarenja na konstantnim visinama i brzinama, to smanjenje potrosnje je i do 10-15 litara avio benzina na sat vremena... Takodje na razlicitim visina i pri razlicitim pritiscima vazduha u atmosferi razlitica je i smesa pa se na taj nacin koriguje smesa na neku zadatu odnosno zeljenu vrednost... Ovaj motor nema ni protokomer i Map senzor pa nema mogucnost merenja kolicine vazduha na usisu, pritisaka u usisnoj grani i slicno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusteno...Zavrsio sam ja sa ovim temom...Ovo sve si pisao dzabe, a mozda i nisi, nekom ce koristiti:rolleyes:

Pozzz

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Nemoj ti da se sekiras i da promecujes gde sam ja doktorirao...

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije poenta poreknuti i zavrsiti temu... Nego nauciti nesto na neki nacin... Neko je imao prilike da vidi pa da prenese nekom znanje, neko je ucio suvu teoriju, neko je cuo nesto, a neko se opekao i osetio na svojoj kozi... Tako da se svacija misljenja i znanja trebaju saslusati a svako neka uvazi ono sto mu odgovara... Forum je pogotovo dobro mesto gde se moze nauciti dosta toga, ali se mogu cuti i razne gluposti..

ja nemam potrebe da se sekiram, ali mogu da zakljucim i primetim neke stvari i da ih kazem... Bez ljutinje (a mozes i da se ljutis- meni isto dodje... :D ), cudno je da o nekim stvarima znas podosta i da se ubedjujes i stojis iza svojih reci, a sa druge strane pitas neka banalna pitanja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opusti se i uzivaj u zivitu...necemo da trujemo temu...procitao sam dosta, u ovoj i slicnim temama pa ne bih komentarisao.

I jos nesto, ne ljutim se, nemam razloga za to, jer misljenja ljudi koji su mi ne bitni uopste me ne pogadjaju. Veliki pozdrav:rolleyes:

Послато са ZTE-SKATE користећи Тапаток 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze,ti treba da kupis IMT lepo,onda neces razmisljati o posledicama. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neso oces da mi kazes da je Revochip tunirao sva ova kola, odnosno sve modele ovih proizovdjaca? http://www.revochip....ng/performanse/ Pa onda znaju koliko se konja i Nm dobija? Izgleda da i oni imaju neku podobru kolekciju automobila u svom dvoristu, isto kao i HS... Ili? Da li su remapirali sve ove ferarije? http://www.revochip..../?models_cat=18 Mislim da nisu? Slazes se? Kako onda znaju koliko se konja dobija? Da nisu mozda poskidali mape sa neta? Ili su mozda zastupcini najpoznatije svetske tuning kuce koja je remapirala sve ove aute... Pa sad oni mogu to da objave... Kako ce onda te sve renomirane tuning kuce u srbiji meni da kazu koliko cu ja konja dobiti na mom ferariju kada nikad nisu cipovali takav auto, a i renomirani su jelte i ne skidaju mape sa neta i ne muljaju nista??? Imas neki predlog?

Ustvari daaaaaaaaaa, prvo moras da postanes dobar kolekcionar, da bih mogao da postanes tuner da imas kod sebe u dvoristu sve modele automobila svih svetskih renomiranih proizvodjaca pa onda mozes da razmisljas o tuningu... :D

Odogovri mi konkretnim odgovorom na ova pitanja?!

Nemojte vise da se zavaravate glupostima! Svi muljaju i prodaju maglu, samo neko manje neko vise! Necu ni da spominjem ostale tuning kuce, i da pisem njihove rezultate sa sajtova, jer su ciste lazi...

Kako to da skoro sve tunig kuce daju povecanje od 27 (28) Ks i 65Nm? Da nije to mozda neka slucajnost? Kao sto su svi stilici na polovnim automobilima presli 120 000 km? Mozda su svi vlasnici vozili jedan za drugim i pravili vozic, kao deca u obdanistu,i tako 4-5 godina????!?!?!?!?

Edited by tosonije

Share this post


Link to post
Share on other sites
Druze,ti treba da kupis IMT lepo,onda neces razmisljati o posledicama. ;)

Druze, ja vec imam traktor...ide poprilicno dobro...mozda onako kako ti ne mozes ni da zamislis :rolleyes: Pozzzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Interesuje me sta se desava sa dijagnostikom kad je auto chipovan. Bilo da je neki renomiran ili garazni tuner, on menja parametre. Sta se desava na diagnostici posle - koje velicine vazduha, goriva, pritiska ocitava ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je originalna dijagnostika kao sto je recimo egzaminer ona u sebi vec ima parametre koje bi auto trebao da postigne a s obzirom da je druga mapa u pitanju to ce se sve drasticno razlikovAti...a ako je dijagnostika sa neta ona povlaci parametre iz ECU-a tj te parametre koji su zadatati tako da je bolja ta dijagnostika za chipivan auto

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...