chela 2 Posted April 13, 2012 S time se ne treba igrati ukoliko ne znas sta radis. Editori se skidaju sa neta ili se kupuju licence od proizvodjaca softvera (Da ne sirimo pirateriju) Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 5, 2012 100 godina breeeee Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted May 5, 2012 Odmah smo te prepoznali... Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted May 7, 2012 Ja sam mislio da si Nešu naljutio i obrisao te je zauvek. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vule 795 Posted May 7, 2012 Pa ne mo'š Fantoma obrisati tek tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 7, 2012 Da je juce ugasio auto umesto Chelica, obrisao bi me za zivota Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 8, 2012 Da ja brišem ovaj off sa teme... Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted May 8, 2012 Nemoj predsednice, vidis da smo veseli Nega chelic prevede u on, gde se radi remap za novi turbo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted May 8, 2012 Remap ce se raditi na jednom tajnom mestu, kad se odradi bice objavljeno!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dr cosworth 5 Posted May 8, 2012 Znaci u strazevici pod zemljom Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted May 10, 2012 (edited) .... U međuvremenu, nekoliko stvari sam ukapirao. Prva je moguće "pravilnije" korišćenje galeta 1260. Toliko smo ga pljuvali da "hoće - neće" da radi ali su neki od nas sigurno pokušavali nešto ovako što možda ispada pogrešno:(1.) povezali smo auto i komp, da likotakt, sačekali par sekundi i recimo kliknuli "ecu data". Često se dešavalo da se operacija ne izvrši već ostaje peščani sat i čekanje u nedogled.Posle mnogo flešovanja čini mi se da je ovako ispravnije:(2.) povezano sve, startovati program, kliknuti na "ecu data", program nacrta peščani sat, tek onda dajemo kontakt. Nakon ovakvog starta konekcije računar auta i galeto ostaju trajno "raspoloženi" za flash i čitanje.Možda će neki od vas reći "dobro jutro, otkrio si ameriku" ali dobro je prepričati svoje iskustvo pa da se žuti ključevi smrti i oživljavanja zaleđenih ecu-a od x stotina evra što ređe dešavaju. Ja sam već hteo da bacim galeto u đubre pogotovo nakon što sam zapatio žuti ključ smrti kada sam silom pokušavao flešovati moj auto metodom br. 1 a računar i galeto nisu bili raspoloženi za to.Moguće da se samo moj galeto ovako ponaša, eto iskustva pa možda nekom dobro dođe. Nastavak otkrića o mapama sledi večeras Edited May 10, 2012 by bojan2703 Quote Share this post Link to post Share on other sites
space2703 1 Posted May 10, 2012 Do pre par nedelja nisam znao gde je tabela turbine za mog mjeta. Pošto sam i to provalio gledajući u 2d grafik i besomučno flešujući svoj jadan autić uhvatio sam većinu bitnih parametara gde se nalaze i šta rade. Ono što ću podeliti sa forumašima je nastalo posle dvadeset modifikacija i oko sedamdeset flešovanja mog auta, učeći na nekoliko brend mapa i nekoliko domaćih prerada i mislim da niko ne može reći da nisam to razvio ili da delim nešto što je drugi napravio. Mapa gura turbinu i brizganje do pola papučice gasa i do 2000 rpm po fabričkom fazonu a tek iznad 2200 i pri stisku papučice iznad 50 posto počinje modifikacija. Rezultat je sledeći: ler, lagana vožnja su kao neremapiran auto. "Napad" na kvačilo je zaravnjen, ublažen a međuubrzanje 80-120 samo pola sekunde sporije od najjačeg mogućeg (oko 8 sec). https://docs.google.com/file/d/0BwuMe_ATfcEhTGQxMXVBbnFpbEE/edit?pli=1 (trebate imati google nalog da bi pristupili fajlu)to je rar fajl sa dve mape. Jedna je fabrička mog mjeta a druga je modifikovana.Ako skinete svoju mapu sa galetom, uporedite sa mojom originalnom (file compare) ili gledajući u editoru nekom, cheksum i ako moj i vaš original nema nikakve razlike možete opaliti flash ove modifikovane (može flash tables) i zec je vaš Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dovla 9 Posted June 5, 2012 Da ja brišem ovaj off sa teme... Ja ću. http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=54619 Quote Share this post Link to post Share on other sites
boxon 0 Posted June 5, 2012 Hahahaha, to su price samo, pa podji samo logikom vise snage = veca potrosnja. Više snage=veća potrošnja uopšte nije ispravna logika. Kada imaš dovoljno snage, angažuješ onoliko koliko ti je potrebno, a da bi istu stvar napravio sa 1.4 motorom od 80ks i 1.9 motorom od 140ks, angažuješ ogroman procenat snage na 1.4, a 1.9 i ne primeti da postoji problem. Ja sam vozio oko 4 godine Bravo 1.4, i život mi je presedao na svakom semaforu, da bih izvukao bilo kakvu reakciju moram da ga uteram u 4500 obrtaja, a sada sa ovim Stilom samo pipkam gas i bez problema postižem mnogo bržu i bolju reakciju. Bez obzira na razlike izmedju dizela i benzinca, potrošnja onog malog Bravića, koji se nesretan non-stop vrteo u crvenom, je bila oko 12-14 litara u gradu, kao da vozim autobus, a sa ovim Stilom bez problema prozujim gde hoću i kako hoću, i zimska potrošnja u gradu mi je 7.3 (letnja je malo veća zbog klime koju ne gasim ni na sekundu). Da budem iskren, više nikada ni besplatno neću voziti ništa ispod 120-140ks. Čip Tuning je dobra stvar, i generalno mi je na listi, ali tu mora da se pazi i ko ti radi čip. i šta radi sa čipom, i da se odradi sa merom. Ako se sećas Bokijevog Stila (A ako iko voli da pretera....), on je grabio kao zver, ali po količini dima iz auspuha mislim da je to preterivanje sahranilo motor. Mada kad pogledaš koliko mu je ružan ovaj srebrni Audi karavan, trebao je da se drži tog Stila. Ma i Jugo da je kupio, ili BusPlus karticu, ali ovaj Audi.....Mislim da je downsizing neka od političkih akcija LGBT populacije. Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted June 5, 2012 Bokijev stilo nije uopste dimio, motor nije sahranjen, sta vise jos se vozi bez problema a nema ni reci o preterivanju vec o obicnoj mapi sa nekih 150ks. Quote Share this post Link to post Share on other sites
aleksandar 14 0 Posted July 25, 2012 (edited) inetersuje me da li je neko cipovao stila 1 , 9 i kako se ponasa auto , potrosnja itd..... interesuju me sva iskustva i predlozi..... i naravno cena... Edited July 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted July 25, 2012 Ima dosta o tome u ovoj temihttp://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=50828 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Stephan 0 Posted August 25, 2012 Jel ima neko iskustva sa cipovanjem stila 1.6 16v?Na netu vidim da se dobija od 11 do 15 ks...Da li se to primeti u voznji, ubrzanju? Kako posle cipa stoji sa potrosnjom benzina i plina? Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted August 25, 2012 bolje potrosi pare na nesto drugo, ne isplati se... Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted August 25, 2012 Generalno nema 'leba od čipovanja atmosferskih benzinaca. Ja imam kući Astru 1.4 16v, sve stock i drugar istu takvu čipovanu na "čak" 9ks više. Nema baš nikakve razlike. Moja povuče na 4000 obrataja, a njegova bukvalno na 3950. Potrošnja meni manja, verovatno zbog stila vožnje. Meni lamela nije menjanja i radi k'o sat, njemu zamenjena. Jedino što ima malo veću max. brzinu. Možda bi bila bolja opcija ugradnja onog turba što se kači naknadno na kola. Deluje kao zanimljiva igračka, ali još nisam čuo od nekog da ga je stavio Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 26, 2012 Jel ima neko iskustva sa cipovanjem stila 1.6 16v?Na netu vidim da se dobija od 11 do 15 ks...Ne dobija toliko. Ne primeti se. Quote Share this post Link to post Share on other sites