Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

S time se ne treba igrati ukoliko ne znas sta radis. Editori se skidaju sa neta ili se kupuju licence od proizvodjaca softvera (Da ne sirimo pirateriju) :whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde ste bando :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 godina breeeee :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je juce ugasio auto umesto Chelica, obrisao bi me za zivota :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemoj predsednice, vidis da smo veseli :)

Nega chelic prevede u on, gde se radi remap za novi turbo? :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Remap ce se raditi na jednom tajnom mestu, kad se odradi bice objavljeno!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

.... U međuvremenu, nekoliko stvari sam ukapirao. Prva je moguće "pravilnije" korišćenje galeta 1260. Toliko smo ga pljuvali da "hoće - neće" da radi ali su neki od nas sigurno pokušavali nešto ovako što možda ispada pogrešno:

(1.) povezali smo auto i komp, da likotakt, sačekali par sekundi i recimo kliknuli "ecu data". Često se dešavalo da se operacija ne izvrši već ostaje peščani sat i čekanje u nedogled.

Posle mnogo flešovanja čini mi se da je ovako ispravnije:

(2.) povezano sve, startovati program, kliknuti na "ecu data", program nacrta peščani sat, tek onda dajemo kontakt. Nakon ovakvog starta konekcije računar auta i galeto ostaju trajno "raspoloženi" za flash i čitanje.

Možda će neki od vas reći "dobro jutro, otkrio si ameriku" ali dobro je prepričati svoje iskustvo pa da se žuti ključevi smrti i oživljavanja zaleđenih ecu-a od x stotina evra što ređe dešavaju. Ja sam već hteo da bacim galeto u đubre pogotovo nakon što sam zapatio žuti ključ smrti kada sam silom pokušavao flešovati moj auto metodom br. 1 a računar i galeto nisu bili raspoloženi za to.

Moguće da se samo moj galeto ovako ponaša, eto iskustva pa možda nekom dobro dođe. Nastavak otkrića o mapama sledi večeras

Edited by bojan2703

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do pre par nedelja nisam znao gde je tabela turbine za mog mjeta. Pošto sam i to provalio gledajući u 2d grafik i besomučno flešujući svoj jadan autić uhvatio sam većinu bitnih parametara gde se nalaze i šta rade. Ono što ću podeliti sa forumašima je nastalo posle dvadeset modifikacija i oko sedamdeset flešovanja mog auta, učeći na nekoliko brend mapa i nekoliko domaćih prerada i mislim da niko ne može reći da nisam to razvio ili da delim nešto što je drugi napravio. Mapa gura turbinu i brizganje do pola papučice gasa i do 2000 rpm po fabričkom fazonu a tek iznad 2200 i pri stisku papučice iznad 50 posto počinje modifikacija. Rezultat je sledeći: ler, lagana vožnja su kao neremapiran auto. "Napad" na kvačilo je zaravnjen, ublažen a međuubrzanje 80-120 samo pola sekunde sporije od najjačeg mogućeg (oko 8 sec).

https://docs.google.com/file/d/0BwuMe_ATfcEhTGQxMXVBbnFpbEE/edit?pli=1 (trebate imati google nalog da bi pristupili fajlu)

to je rar fajl sa dve mape. Jedna je fabrička mog mjeta a druga je modifikovana.

Ako skinete svoju mapu sa galetom, uporedite sa mojom originalnom (file compare) ili gledajući u editoru nekom, cheksum i ako moj i vaš original nema nikakve razlike možete opaliti flash ove modifikovane (može flash tables) i zec je vaš

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha, to su price samo, pa podji samo logikom vise snage = veca potrosnja. smile.gif

Više snage=veća potrošnja uopšte nije ispravna logika. Kada imaš dovoljno snage, angažuješ onoliko koliko ti je potrebno, a da bi istu stvar napravio sa 1.4 motorom od 80ks i 1.9 motorom od 140ks, angažuješ ogroman procenat snage na 1.4, a 1.9 i ne primeti da postoji problem.

Ja sam vozio oko 4 godine Bravo 1.4, i život mi je presedao na svakom semaforu, da bih izvukao bilo kakvu reakciju moram da ga uteram u 4500 obrtaja, a sada sa ovim Stilom samo pipkam gas i bez problema postižem mnogo bržu i bolju reakciju.

Bez obzira na razlike izmedju dizela i benzinca, potrošnja onog malog Bravića, koji se nesretan non-stop vrteo u crvenom, je bila oko 12-14 litara u gradu, kao da vozim autobus, a sa ovim Stilom bez problema prozujim gde hoću i kako hoću, i zimska potrošnja u gradu mi je 7.3 (letnja je malo veća zbog klime koju ne gasim ni na sekundu).

Da budem iskren, više nikada ni besplatno neću voziti ništa ispod 120-140ks. Čip Tuning je dobra stvar, i generalno mi je na listi, ali tu mora da se pazi i ko ti radi čip. i šta radi sa čipom, i da se odradi sa merom. Ako se sećas Bokijevog Stila (A ako iko voli da pretera....), on je grabio kao zver, ali po količini dima iz auspuha mislim da je to preterivanje sahranilo motor.

Mada kad pogledaš koliko mu je ružan ovaj srebrni Audi karavan, trebao je da se drži tog Stila. Ma i Jugo da je kupio, ili BusPlus karticu, ali ovaj Audi.....

Mislim da je downsizing neka od političkih akcija LGBT populacije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bokijev stilo nije uopste dimio, motor nije sahranjen, sta vise jos se vozi bez problema a nema ni reci o preterivanju vec o obicnoj mapi sa nekih 150ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

inetersuje me da li je neko cipovao stila 1 , 9 i kako se ponasa auto , potrosnja itd..... interesuju me sva iskustva i predlozi..... i naravno cena... :D

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko iskustva sa cipovanjem stila 1.6 16v?

Na netu vidim da se dobija od 11 do 15 ks...

Da li se to primeti u voznji, ubrzanju? Kako posle cipa stoji sa potrosnjom benzina i plina?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno nema 'leba od čipovanja atmosferskih benzinaca. Ja imam kući Astru 1.4 16v, sve stock i drugar istu takvu čipovanu na "čak" 9ks više. Nema baš nikakve razlike. Moja povuče na 4000 obrataja, a njegova bukvalno na 3950. Potrošnja meni manja, verovatno zbog stila vožnje. Meni lamela nije menjanja i radi k'o sat, njemu zamenjena. Jedino što ima malo veću max. brzinu. Možda bi bila bolja opcija ugradnja onog turba što se kači naknadno na kola. Deluje kao zanimljiva igračka, ali još nisam čuo od nekog da ga je stavio :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel ima neko iskustva sa cipovanjem stila 1.6 16v?

Na netu vidim da se dobija od 11 do 15 ks...

Ne dobija toliko. Ne primeti se. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...