Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

@PremieRacing Auto jos uvek nije nikakav projekat, jer sam ocekivao da ce troskovi svega biti malo manji nego sto su ispali, pa sam iz tog razloga hteo za sada samo obican Stage1, iako bi ovaj auto podneo i Stage2 bez ikakvih mehanickih prepravki. Takodje iz tog razloga nisam nista ni pisao o autu, tj. jesam samo kad je auto preuzet posle generalne i okacio sam nekoliko slika, pa s obzirom na sve to nisam video neku potrebu da nesto preterano i jos dodatno pisem o autu. 

@bingo Zbog ovoga sto sam napisao gore nisam hteo nikoga da smaram i opterecujem, a i usput sam saznao koje bi to mehanicke prepravke bile potrebne da se dotera na oko 400ks recimo.

@horvat Slike i neku opstu pricu o tom autu sam vec postavio u tom potforumu. Generalno namena svakog mog prethodnog, ovog, a i buduceg auta ce biti samo za licno zadovoljstvo. To licno zadovoljstvo u automobilu je obicna limuzina koja izgleda kao spor auto, a u stvari je brza od "svakoga", a jedine trke koje volim su Rally, ali ne ocekujem da cu se ikada baviti time :D 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nuovi, sve jasno - mi samo volimo predstavljanja i slike a meni je taj Saab super interesantan. Što se čipa tiče, stvarno je najbolji predlog da cimneš Boost-a, ili onog blesavog 206 sa CBC za predlog. Nadam se da će ti odg. 

 

A što se tiče relija, ako voliš i treba da probaš. Lifetime experience. Jeste skupo ali ne baš nepodnošljivo u našem nacionalnom šampionatu. Tu je još uvek i dobro druženje, zezanje, dok u ostalim disciplinama preovlađuje sujeta i pokvarenost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing U Saaba sam ulozio dosta i tek ce se ulagati, a on nije bas auto za rally, a opet tesko da pored svih tih dosadasnjih i buducih ulaganja uspem da uzmem auto za to :D 

Ali da bih voleo...da...izuzetno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2017 at 10:24 AM, dekirs said:

Evo da se osvezi ova tema posle par meseci.

Kacim svoj log juce napravljen. Auto je chipovan kod poznatog "chipera" ne bih da imenujem ko je pratio moju temu i desavanja oko turbine znace kod koga je radjen auto. Ko i dalje ne zna, neka posalje poruku na pp.

Auto oteran prosle godine u ovo vreme kod tog chip tunera da se ugasi dpf egr i odradi blagi remap. Kada kazem blagi stvarno sam mislio nesto najbezbolnije ako je to moguce, cisto da se malo oseti da ide bolje. To sam i dobio po valjcima, 20ak ks i isto toliko NM ako se ne varam. 

Bravo je isao normalno do pre par meseci kada je turbina odlucila da izdahne dok sam se ukljucivao na autoput. Elem, ovih par meseci sam mislio da je to jer je eto dotrajala, desava se da sama od sebe crkne itd itd.. Svakako to je verovatno jedan od razloga ali onaj najvazniji je u logu koji cu okaciti.

5a01797cc4fab_bravologpng.thumb.PNG.cd723a3f1fd76aeb8b0d78d0b99fbc5b.PNG

 

Naime, posle trazenja "blagog remapa" dobio sam ovo... Pritisak od skoro 2.9 bara na oko ~2000 obrtaja.. Prepunjavanje od skoro 0.2 bara, na pola ugasen egr koji je radio prethodnih godinu dana i ako je trebao da bude ugasen... Pre snimanja loga je pregledana mapa i upozoren sam da se log snima na moju odgovornost jer auto nije bezbedno voziti sa ovim pritiskom. 

Ovo nije post gde cu ja sad da placem jer mi je neko izbio 500e iz dzepa, ovo je post sa kojim zelim da upozorim sve one koji su na forumu i one koji budu citali ovo kada pretraze na Guglu "chip, povecanje snage" itd..

Mozda je nekima odvratno sto sam ovo napisao ali ja bih voleo da vise ljudi pise svoja negativna iskustva da bi znali ostali pre nego sto se odluce da cipuju, servisiraju auto ili nesto drugo.

Jos jedan dodatak na celu ovu pricu:

Pre godinu dana, kada sam zavrsio ovaj divni proces cipovanja i gasenja dpf-a i polu gasenje egr-a, dobijem poziv na fejsbuku da se hitno javim na dobro poznati broj "chip tunera". Javim se ja u nekih 21h i dobijem informaciju da je zaboravio da zalepi ECU i da ga zasrafi. Naravno ponudjeno mi je da dodjem do njega i da mi on finansira putni trosak, sto sam i uradio odmah sutradan. Mozda je sitnica, mozda i nije ali je svakako ostavilo gorak utisak posle svega.

 

 

Caos, znam da je star post ali, da li si na kraju vratio fabr mapu, radio negde drugde..?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, zanima me čipovanje Lančije 3 motor 1.6 MTJ da li se postiže neki efekat pošto sam čitao da mora veći turbo da bi se dobile bolje performanse. 

Naravno zanima me i cena pa sada ko ima ličnih iskustava voleo bih da podeli mišljenje. 

 

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sto se ne bi dobilo nesto remapom?! I ako pretrazis po netu, ima i rezultata.
Evo npr 
image.thumb.png.1bb26b9343e41b9b3d2d1cea896d0581.png

A evo i od domacih
Опис фотографије није доступан.

 

Sto se cene tice mislim da ide od nekih 50tak eur (ProTuning) pa navise. Tvoj izbor kod koga hoces da radis, koliko je pouzdan i koliko ces novca dati.
Ove slike gore su samo informativnog karaktera, ne zelim da se shvate kao preporuka jer nisu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danko77

Nepotrebno otvorenu temu, u pogresnom podforumu, spojili smo sa postojecom.

Sve sto te zanima imas do detalja pisano u odgovarajucim temama o cipovanju (ovoj i na linku ispod):

 

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/50828-chip-tuning-iskustva-sa-raznim-firmama-pojedincima/

 

Takodje, pomocu Search mozes da pronadjes iskustva kolega koji su radili chip upravo na 1.6 120 motorima (pogledaj i za Nuova Bravo i druge modele, ista je prica).

Edited by horvat
prepravljen post nakon spajanja tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poprilično je svilen taj turbo, može da se digne svakako ali baš proveri detaljno da li je sve u savršenom stanju pre remapa, nisam 100% siguran na koliko bar već fabrički duva, znam da nema baš nešto mnogo lufta kao na 1.9, 2.0, ali donekle može.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugari, danas idem raditi remap sa nadom da cu time resiti i fabricke bagove pri paljenju ( coolant temperature to high ili kako vec, itd... ). U pitanju je nuova Bravo 1.9 8v bez dpf fabricki. 

E sad dilema je da li da gasim EGR, problema sa istim nemam. Ono sto mi stvara dilemu je da li ga nakon toga moram i fizicki zatvarati i prespajati hladnjak egr?

Na bivsoj 156 JTD sam nakon zatvaranja egr imao problem da mi je hladnjak istog vrlo brzo progoreo i tu poceo gubiti rash.tecnost. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, MiloshBg said:

Ono sto mi stvara dilemu je da li ga nakon toga moram i fizicki zatvarati i prespajati hladnjak egr

Jok, staviš odeblju pločicu na ispravan EGR tj fizički ga blokiraš ispravnog i softverski ga ugasiš. To je sve. 

 

39 minutes ago, MiloshBg said:

fabricke bagove pri paljenju ( coolant temperature to high)

2x imao u životu, isto bez modifikacija tj nekog budženja, prilikom paljenja i javlja se kada brzo daš kontakt i pališ kola ili malo vergla/prekineš ga. Daš kontakt, sačekaš 15 sec da pumpa goriva odradi, drugi put isto i lakše će da sastavi. Ofc, nikad mi nije palo na pamet da chipujem ili menjam mapu, kod mene radi ok. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto izbaci tu gresku je najmanji problem, znam da je sve ispravno. Problem je i sto leti nakon kratke voznje i ponovn0 paljenje ume biti mucno, desi se da duze vergla i kad sastavi zadimi... 

Auto nit trosi ulje, nit trosi vodu, potrosnja goriva normalna, cak sam i dizne skidao i nosio na proveru i sve je bilo ok - ociscene, zamenjeni neki tefloni i to je to. To je povremeni problem i ne moze se predvideti i znam da je softverski problem... 

Edited by MiloshBg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa paljenjem može da ti pravi i anlaser, iako naizgled vergla dobro. Ukoliko ne može da postigne zadat nivo obrtaja, ne može ni da atomizuje gorivo na zapaljive čestice.

 

Sličan simptom može da napravi i EGR koji kasni sa zatvaranjem, glavi. To ti je najlakše za dijagnostiku, samo ga fizički zatvori i vidi da li će nešto da se promeni. JTD ne pravi pitanje, JTDm će da upali engine failure, ali radiće normalno auto.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima tema negde na forumu, rešavali su ljudi. Doduše, mislim da je većina slučajeva bila kod 1.6 mJet, ali to bi trebalo da bude to.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ima i još neka tema, gde je kolega pisao o rezultatima posle "remapiranja"

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj brat je resavao to na GP 1.9 8v 120ks. Prvo samo povecali smesu goriva na paljenju softverski i to jeste resilo problem tokom recimo letnje sezone, tako nesto je bilo...sad ne mogu tacno da se setim. Ali valjda cim je zima dosla - opet problem.

I onda je remontovan anlaser i problem trajno resen. Gp sada pali kako i treba da pali...

Edited by Milutinac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba da se podesi u računaru da očitava + 5°c, uvek. Trajno rešava problem.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...