Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Ivan čovek stoji iza onog što kaže, a tebi sam rekao da si u pravu. Šta je šloser, guglajte jbg

Edited by rocket

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje.

Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično.

U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, rocket said:

Ja sam sve merio na najobicnijem danu na naj obicnijem putu i ako ti silni novinari nisu mogli da dobiju iste vrednosti onda to više govori o njima. Probaj ti svoj auto, pa uporedi. Svrha tog sajta je da pokaže maksimum a, ne minimum! Mislim na ubrzanje. Inače osim Ivana skapirao sam da ste svi šloseri koji pišu samo tako da bi digli svoj ego! 

 

A sto ti pises u temi o cipovanju ako ti auto nije cipovan? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/4/2020 at 8:27 AM, voodoons said:

Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje.

Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično.

U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju.

Znači, Yugiša !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zeperfs za Grande Punto 1.9 130 kaze 6.8s 80-120, sa onom aplikacijom meni je merio 5s (manje vise) za cipnut Punto na 179ks.
Ta aplikacija i nije najpreciznija, mada merio sam uz pomoc nakacenog ELM-a ako ista znaci, zaboravio sam i sam sada.
I naravno iz zaleta, sa 70.
Superb 280 na isti nacin izbaci 4.0s, ali i rezultati vise variraju (jednostavno reakciono vreme sve vise utice, mislim na sam gps).
Zeperfs kaze 3.5s za Skodu, tako da bih rekao ili da aplikacija koju koriste i drugi ovde ne meri dobro ili je do mozda vecih felni i guma ili do stanja ili... 
Ali da uzmemo da je sve dobro i da mi aplikacija pokazuje zapravo oko 15% vece vreme, po tome Grande Punto ide oko 4.4s 80-120. Ako uzmemo to vreme u obzir, smanjiti sa 6.8s na 4.4s je izuzetno (32%).

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/4/2020 at 8:27 AM, voodoons said:

Šloser je izraz nemačkog porekla, nastao od nemačke reči schlosser, koja u prevodu znači – bravar. Šloser je termin koji je u srpski jezik, sa istim načinom izgovaranja, prešao i ima identično značenje.

Šloser izrađuje delove metalnih konstrukcija, obrađuje limove, metalne cevi i mnoge druge delove koji se najčešće nalaze na građevinskim objektima. Takođe, šloser izrađuje razne vrste ograda, prozore, vrata od metala, metalni nameštaj, delove za razne vrste mašina, metalne predmete i slično.

U okviru svog posla, šloseri imaju različite vrste zadataka. Naime, oni prevashodno prave skicu, pa tek onda ručno ili pomoću određene mašine seku, savijaju, turpijaju, bruse i sklapaju metal. Metal montiraju i elektro-zavarivaju.

Eto vidis sta ti je ne znanje. Da je nekom rekao to u oci mogao je da bude biven. Kao sto kaze bese Divac u "Vidimo se u citulji" " on rec, ja ga nabodem, i sve tako dok nisam naucio taj nemacki"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi... Poenta merenja gps-om i moje tvrdnje da podaci na zeperfs nisu tačni je zbog posta (vratite se par strana nazad i vidite) u kome je neko napisao da će svoj čipovan auto da meri i uporedi sa podacima sa zeperfsa! 

Samo zbog toga sam hteo da dokažem da ti zeperfs podaci nisu tačni i da tako ne bi trebalo da se upoređuje među ubrzanje! 

Veze nema kako su merili na zeperfsu, da li ih je bilo 3 u kolima i ostale gluposti! 

Ako ćeš auto posle čipovanja da porediš sa zeperfsom, nemoj ni da čipuješ. 

Toliko od mene, smorih se više

Share this post


Link to post
Share on other sites

@YUgisaMerio si po sajtu?

On 8/4/2020 at 5:09 PM, Bingodalton said:

Zeperfs za Grande Punto 1.9 130 kaze 6.8s 80-120, sa onom aplikacijom meni je merio 5s (manje vise) za cipnut Punto na 179ks.
Ta aplikacija i nije najpreciznija, mada merio sam uz pomoc nakacenog ELM-a ako ista znaci, zaboravio sam i sam sada.
I naravno iz zaleta, sa 70.
Superb 280 na isti nacin izbaci 4.0s, ali i rezultati vise variraju (jednostavno reakciono vreme sve vise utice, mislim na sam gps).
Zeperfs kaze 3.5s za Skodu, tako da bih rekao ili da aplikacija koju koriste i drugi ovde ne meri dobro ili je do mozda vecih felni i guma ili do stanja ili... 
Ali da uzmemo da je sve dobro i da mi aplikacija pokazuje zapravo oko 15% vece vreme, po tome Grande Punto ide oko 4.4s 80-120. Ako uzmemo to vreme u obzir, smanjiti sa 6.8s na 4.4s je izuzetno (32%).

Merio si od 80 - 120 najbrze vreme ili trecom brzinom?

Edited by rocket

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmerio sam 50-100 u 3oj brzini na alfi 147 150ks mjet fabrika, 50kmh je negde 1900rpm, otprilike maksimalni obrtni moment i turbo rupe tu nema, a turbo lag nije subjektivno previse izrazen, ako sa 50kmh potopim gas treba mi 7s do 100kmh, ako krenem sa 35kmh stisnem pun gas onda mi treba 5s od 50-100kmh, bas drasticna razlika, 2s lagano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
[mention=4386]YUgisa[/mention]Merio si po sajtu?
Merio si od 80 - 120 najbrze vreme ili trecom brzinom?
Hmmm ne secam se, samo imam u logu.
3. pa 4. ili samo 4., 3. ne moze da dohvati 120, a ne secam se sta je brze, sa promenom brzine ili ne.

Probacu opet bas.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam stavio drugi diferencijal u grandea pa hvata 140 trecom, a cetvrtom je bilo 190-200 ne secam se sad tacno, bilo je zanimljivije za voznju, ali ga je malo usporilo/ulenjilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad sam gledao na nekim snimcima, 3. na 4.000 ide 100 po tabli.
Koliko se secam tvoj diferencijal od GP 120 pravi razliku od 5%.

Mozes ga zavuci preko 4500, ali teoretski bi 120 po gps-u bilo ja 5000 obrtaja, sto je ipak previse.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po mom na 5000 bi bilo oko 122-125 po tabli.

 

bb7f819dfe930e3e1af554a348bf06bc.jpg

 

 

Edited by neshaoct
prebacio sliku na FLCS server

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je sumLJivija krivulja nego max snaga. Tesko da je tolika snaga, a tako linearna krivulja. Verovatno je 'stepenastija' u stvarnosti :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da su to sve neke verzije/izvedbe GT1446. Punto Evo Abarth, Mito Qv, Giulietta Multiair 170, neki od tih Abartha 500 (ne znam sad koji je koji, 595, 695, itd...)

 

Hocu reci, mislim da oznada 1446 ne garantuje da su bas svi u saraf/mm identicni. Mozda ima nekih manjih razlika... 

 

Dobar turbo :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

gledao sam im sajt, imaju dosta Djulieta benzinaca koje su remapovali (ne rade samo Grci :)). I razliciti su dobici u snazi. Ovde ode duplo pa mi to upalo u oko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...