Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Ima dosta tih sajtova na kojima moze da se vidi potencijalni dobitak, ja najcesce gledam ovaj

 

http://www.digitaltuning.ch/

 

Ne znam ni sam zasto, valjda sam njega prvog otkrio jos davno, pa neka navika... 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čipuj slobodno  samo napomeni da max obrtni moment  ne bude pre nisko jer kvačilo nije jača strana na GP. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se razmisljam da mozda uradim chipovanje mog 500X 1.4 140ks, po specifikacijama trebalo bi da mogu da ga dignu na 165ks (sa 140ks) i 300Nm (sa 230Nm).

nije mala razlika pogotovu za obrtni moment.


iskreno bih voleo da mogu npr da odrade mapiranje samo za race (sport) mode, a ostali modovi da mi ostanu isti.

 

ali i cena nije mala 350€

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@GiDrA

Ja sam radio kod Ledmastera i Brava i Giuliettu (doduse dizeli) ali sam video da je radio i dosta benzinaca.
Isto sam zeleo kao ti da u D modu bude chip, ostalo fabrika.. 
On samo iscita mape a Englezi mu rade mape za dizele a Grci za benzince (proces traje nekoliko sati dok oni odrade mapu).

 

Edited by Ivan
Skinut nepotreban citat, dodat tag

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, horvat said:

Gde bi radio? Revo?

Da, kod njih sam mislio, kod njih je ta cena od 350€
 

@Danilo1

hvala za info, dobro je prikupiti informacije sa svih strana.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, GiDrA said:

Ja se razmisljam da mozda uradim chipovanje mog 500X 1.4 140ks, po specifikacijama trebalo bi da mogu da ga dignu na 165ks (sa 140ks) i 300Nm (sa 230Nm).

Nisam citao specifikacije za dvojku kao kod tebe - ali na MultiAir kecu, torque se u Sport modu podize sa standardnih 230, na 255 Njutna (znaci nekih +10%).

To iskopah jedino u FPT-ovom Tehnickom treningu (kursu) za te motore, posto nigde po specifikacijama nisam mogao da nadjem taj podatak za svoj motor.

A video sam da osim reskije reakcije na gas, auto primetno bolje cupa iz nizih obrtaja u Sport modu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, hoces da kazes da chipovanjem nece biti skok sa 230Nm na 300Nm, vec sa neke vece cifre ako gledamo Sport mode, tako reci manji dobici overall?


edit: valjda je kod mene u pitanju MultiAir 2, 500x iz 2015 god 1.4 - 140ks

Edited by GiDrA

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, na 500X je isla sledeca generacija MultiAir sistema. Doduse konkretno 140 KS verzija je samim performansama ista kao i prethodna. Kod mene je Garrett GT-12 (tacnije MGT1238), pa nije lose i to uporediti.

To sto navode kao dobitak je ocigledno sa standardnom mapom. Treba videti detaljnije sta u specifikacijama kazu za Sport mode, jer je tu npr. vec i fabricki nasviran veci pritisak turbine. Imao sam negde te podatke, koliko se razlikuju svi ti parametri u odnosu na Normal mode...  Secam se da nigde u specifikacijama toga nije bilo, cak ni u eLearn (sve je za Normal) - jedva nadjoh u tom Servisnom treningu koji je objavio bas FPT.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podaci su jedno, stvarnost je drugo. Kada budes otisao, izmerice ti na valjcima trenutnu snagu, sa fabrickom mapom, i onda ces znati sa cega skaces. 

 

Moj auto po podacima ima 120 ks i 205 ili 215 nm (zavisi od izvora, ali mislim da je 215 nm za MY13), a na valjcima je izbacio 135 ks i 235 nm... Poznato je da su EURO 4 i 5 T-Jetovi bili malo jaci nego sto pise. Da li bas toliko - ne znam... Mozda su i valjci nastimani da pokazuju malo vise, ni to ne znam.  EURO6 su vec tacni tako kako pisu podaci.

 

Mnogi auti ne izbace ni obecano. To je recimo poznata stvar sa korejskim vozilima. Uvek fali malo, koliko god da je mlad i ispravan...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Il kupiš / pakuješ Abarth...on je taki izašao napolje..

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Ne bih ja taj 1.4 MA nikada cipovao.. Posebno ne u Srbiji. Ako bih se ikada odlucio na remap onda samo MTD iz Grcke. Koliko vidim, jedini su doktorirali MA i 1.4 motor.

Kako do njih doci ako su iz Grcke?

koja je procedura?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neke kuće imaju predstavnike u Srbiji ili okruženju. Proveri koje su opcije.

 

Valjci manje-više, kod nas su verovatno većinom setovani preoptimistično, uzmeš lepo treću provrtiš celu, ili četvrtu, ne znam kakav je na Đ menjač, štopuješ, ili 80-180s, to imaš za većinu kola na zeperu, pa uporediš pre i posle, i vidiš gde si.

 

Edited by nidza

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije ni to lose. Svakako i za pre/posle remapa.

A za Grke - najbolje je kupiti uredjaj za przenje mapa, nije to tako jako skupo, oko 100e i onda dogovoriti sa njima sesiju za cipovanje. Neki prazan put nadji, obd2 dijagnostiku, 3g wifi hotspot, i teraj :)

Na taj nacin uvek imas svoju stock mapu i uredjaj kojim mozes da je uprzis. Nesto krene po zlu, odma vracaj stock i cao.

Ako nisi vican tome, onda ima ko bi od tunera pristao da radi samo citanje/upisivanje mape, a samu mapu dogovoris sa Grcima :)

Upozoravam - nisu jeftini :)

Ali jedino su oni stvarno doktorirali Multiair, sto kaze dekirs...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/29/2020 at 10:53 AM, nidza said:

Neke kuće imaju predstavnike u Srbiji ili okruženju. Proveri koje su opcije.

 

Valjci manje-više, kod nas su verovatno većinom setovani preoptimistično, uzmeš lepo treću provrtiš celu, ili četvrtu, ne znam kakav je na Đ menjač, štopuješ, ili 80-180s, to imaš za većinu kola na zeperu, pa uporediš pre i posle, i vidiš gde si.

Zeper nema tačne podatke, pogotovo za među ubrzanja. Za stila razlika od nekoliko sekundi

Share this post


Link to post
Share on other sites

@rocket,

 

Pored svakog podatka imaš broj vrednosti iz koje je izvučen prosek, a pre podataka su nabrojani svi izvori. Ako ima malo izvora, moguće je da je podatak netačan, nisu ni svi automobilski novinari vični, niti su svi na testovima imali adekvatne uslove.

 

Svaki od tih podataka dodatno možeš i da vidiš, iz kog je izvučen prosek na glavnoj stranici svakog modela.

 

Koji podatak je tačno sporan? Ili svi? Da li je vozilo remapirano? Koliko je precizan brzinomer? Na koji način si merio ubrzanja, tj. koliko je precizan uređaj kojim meriš, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom su na zeperfsu rezultati sporiji od onog sto ljudi mere u praksi, jer izvori zeperfsa uglavnom mere brzine po GPSu i automobile u ful opremi kakvi se daju novinarima, znaci tezi, neki od njih ne gase klimu, neki imaju dosta dodatne tezine, mnogo sire tockove itd.

 

Sve ono sto kod relativno slabijih ili normalnih automobila moze napraviti razliku. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro 2 sekunde od 80 do 120, merio gps om, nije čipovan auto. Čak sam ovde negde i detaljno objavio. Ispada da je moj auto u proseku 2 do 3 sekunde brži u među ubrzanjima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je stilo na testu imao 17, a ti imas 15 ili 16 to je solidna razlika, mislim probaj samo izmeriti sa klimom i jos jednim/dva drugara pa vidi koja je razlika :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažem vam da sam već negde pisao o tome na forumu i kačio screen shotove. Probaću da nađem i ovde da postujem. Ne znam da li je čipovan, ali koliko znam nije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čim je značajno brži od n rezultata na zeperu, verovatno jeste, ili ima kraći menjač. Prevelika je to razlika da bude zbog mase ili veličine točka.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zadnji post na temi jtd vs tdi, stavio sam i fotke

Ne znam kako taj post da prebacim ovde? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...