Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Pozdrav kolege treba mi savet ko može najbolje da ispegla moju alfu?? U pitanju je 1.9 jtd 8v sa turbom od 2.4jtd i izvadjenim katalizatorom, ja sam stavio turbinu sa drugarom koji je automehaničar uz sve dodatne prepravke oko izduva, creva itd.. ne znam da li je auto bio čipovan pre ove intervencije,ovaj novi turbo koji je tek remontovan nije dao neke rezultate pa predpostavljam da mu je potrebno ubacivanje odgovarajuće mape, ima li neko ko je slično radio i kome je poverio taj posao? 

Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veci turbo bez mape moze samo gore da bude. :D Moze svako da ti odradi, sad videcemo koga najvise preporucuju.

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novaspeed. Drugar je kod njih uradio Golfa 4 1.9tdi, da ne pričam, evo video klipa, koji je poučan, zato što je kod "nabudženog" motora neuporedivo veće šansa da se nešto pokvari, razleti, sjebe, nego kod fabrike, o čemu je reč u ovom videu. Za pucanje klipova je sam kriv, jedno 3 puta je EGT nagurao na 930C. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima li neko kontakt da popričam i sa njim posto ću i sa momcima iz novaspeed da se cujem. Video sam negde u prethodnim postovima da je momak radio na Stilu slične stvari ali ne mogu da se setim ko mu je radio remap, Hvala na odgovorima svaka informacija je dobrodošla ! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se da je čovek pažljivo odgledao klip koji sam okačio. 

Inače Rale i momci iz Novaspeed kažu da je taj Golf jedini nabudženi turbo dizel koji se uspešno vozi, mislim da je još Žeksova Alfa potrajala, ali ne toliko. 

Obično ih klinci unište posle par hiljada km, zato što ne shvataju da sve ima svoje limite, da čukice nisu za ukras itd. 

Pre pucanja klipova tako napucan je sastavio nešto manje od 100.000km, a posle zamena glave i klipova je sabio još jedno 20.000km i ništa mu ne fali, ali se skida noga sa gasa kada EGT dođe na 850C. Za dužu vožnju pod punim gasom WMI je obavezan (ubrizgavanje vode i metanola). Ako se potežeš na 402m neće mu ništa biti, ali ako često meriš ubrzanja 100-200 i slično biće veselo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas me interesuje kolko je kod mene EGT s obzirom da je zadnji lonac dostizao 200+ stepeni posto je prohrom dostigao tamno zutu-braonkastu boju :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Milutinac said:

Kako si bre mislio da ces samo da zavrnes i to je sve...idemo...vatraaaa!?

Možda sam bio nejasan, logično je da motor ne radi sada kako bi trebao jer je veći turbo, da bi išao treba odgovarajuća mapa i mozda jos po nešto...map senzor od 2.4 ali od jtdm jer je za 1.9 i 2.4 jtd isti, dizne od 2.4 i pumpa....nije meni ovo novost samo me interesuje ko bi mogao to korektno da mapira :)

47 minutes ago, marko.jovanovic said:

Nadam se da je čovek pažljivo odgledao klip koji sam okačio. 

Inače Rale i momci iz Novaspeed kažu da je taj Golf jedini nabudženi turbo dizel koji se uspešno vozi, mislim da je još Žeksova Alfa potrajala, ali ne toliko. 

Obično ih klinci unište posle par hiljada km, zato što ne shvataju da sve ima svoje limite, da čukice nisu za ukras itd. 

Pre pucanja klipova tako napucan je sastavio nešto manje od 100.000km, a posle zamena glave i klipova je sabio još jedno 20.000km i ništa mu ne fali, ali se skida noga sa gasa kada EGT dođe na 850C. Za dužu vožnju pod punim gasom WMI je obavezan (ubrizgavanje vode i metanola). Ako se potežeš na 402m neće mu ništa biti, ali ako često meriš ubrzanja 100-200 i slično biće veselo :D

Jesam drug odgledao sam, imam  gsxr 1000 za iživljavanje, hteo bih da imam nekih 160-170 ks sa lepo linearno raspoređenom snagom do 4000-5000 obrtaja i da je potegnem nekad i nekad, nisam mislio da pravim od babe devojku :D a čuo sam se već sa momcima iz Novaspeed, zvuči da znaju posao.

Edited by Marvin

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zanimljivo vama čorbadžijama :D

Šalu na stranu, vrlo korisna i potrebna stvar, da ne bi došlo do kabum zbog detonacije od siromašne smeše, zbog čega najviše i umiru ovi današnji downsize motori, ala 1.4tsi i slični. 

Naravno, nije loše imati i čukice za boost i temperaturu ulja. 

Ne pratim baš sve detaljno, mislim na tehničke detalje, i baš onaj drug sa Golfom mi je rekao da noviji VW 2.0 tdi CR motori imaju stok sondu za temperaturu izduva (EGT), i da ECU sam oduzme gas ukoliko EGT pređe neku vrednost, recimo 800C (ovo sam lupio), al tu je negde. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod nas u Cacku hvale Mancica,tj ko god da je cipovao nije se zalio :D

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednost Safeta je jer ima valjke pa i vidis rezultate. Nema svako valjke, pogotovo ne u okolini. A koliko sam ispratio, Safet je dobar za ove motore od pre 15tak godina, nije se upgrade-ovao dovoljno, tj za novije nije doktor ali moze da pogleda pa kako koga zalomi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@danijel55 - Mancic je "na losem glasu" od kada je nasiroko poceo da reklamira prodaju magle - odnosno da je napravio revoluciju i da je: "Da! Cipovanje atmo-benzinca je eto vidite moguce"
Onda su neki ljudi sa malo vise znanja od njega/njih poceli da ga sprdaju i tako ispade da je us*ao motku zesce...

 

Iako na FB deluje da radi dobra kola i da dosta radi...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ni ja ne znam gde bih radio. Pricao sam sa deckom jednim, cipovao ku je prvo e46 pa e90,kaze zadovoljan.E sada,licnog iskustva nisam imao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene je smorilo chipovanje iz pogresnih razloga, sutra da chipujem auto ne znam gde bih otisao, svako ima neku manu, neki su se popravili, a imaju losiji glas, neki pokvarili, a bili na dobrom glasu.

Ono sto je zajednicko vecini je uglavnom lose resavanje potencijalnih problema nakon chipa, a greske se desavaju i najboljima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali i vecina ljudi ne znaju kako da pristupe trazenju reklamacije. Vecina prvo popljuje po internetu, resava problem kod drugog pa onda zove uz psovke itd... Govorim to iz iskustva kao neko ko je "sa njihove" strane, a ono sto sam naucio sa ove strane je da je najbolja procena ko kako radi je po tome kako resava svoje greske. Svako moze da pogresi, stvar je samo da li greske ispravlja. Retko ko kaze bio sam tad i tad kod vas i od tada sam primetio takav i takav problem pod takvim i takvim uslovima, interesuje me vase misljenje, da li moze da postoji takav problem zbog ucinjenog i da li mozete da to sanirate ili vratite na prvobitno stanje da utvrdimo da je problem stvarno od toga.

 

Uostalom sto se tice cipovanja, ljudi su i vecinom sami krivi, da neko kaze garantujem sa 150ks na 170ks podizaje snage vecina bi bila u fazonu pa taj nema pojma sta radi, onaj drugi nudi sa 150 na 210ks za manje para... Zato i atmo retko ko radi iako skoro sve ljude koje ja znam da su cipovali atmo, svi su bili zadovoljni dobijenim. Ali kad brojke na internetu ne zvuce veliko, onda ne valja.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je 'research' na ovu temu suzio izbor na tri, poredjano po 'paprenosti' u rastucem redosledu: 

 

1) Bobosport, koji rade sa slovenackim tunerc - om 

2) Revo chip Beograd 

3) OT-Performance koji rade sa bugarskim madness motorsport. 

 

Ali pisacu iskustva u svojoj temi kada budem odlucio i uradio :) 

 

U svakom slucaju, mislim da je svakako najbolji pristup sam praviti malo logova pre remapa, i takodje posle, i pratiti razne stvari, zvukove, dimove, vibracije, karakteristike, ponekad prikaciti malo na MES, logovati itd, i onda ako i ima neki problem, prijaviti reklamaciju, verujem da bi svi odradili prepravku za free, i tako doci do neke optimalne mape (ukoliko vec iz prve nije).

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni Bobosport otpada cim pogledam dijagrame koji ponekad ne postuju zakone fizike ( T[Nm]=P[kW]*9550/n[rpm] oni koji znaju sta je to, znace i sta kazem) :D Pogotvo sto sam bio vidovit pa covek otisao na drugi dyno i izmerio brojke sto sam rekao da su stvarne :D

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...