Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

2 hours ago, YUgisa said:

Stavi obavezno dyno ako budes isao.

To je bio preduslov da uopste pricamo o ciframa... Mislim da je 150ks i 280nm pun pogodak 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Budite realni

Bobosport je amater za Sasu iz Revochipa

Pitanje je samo koliko se vremenski Sasa posveti kolima ....

Ne bih da navodim primere....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto je ovaj (pricam o Sasi iz Revochip)skolovan po vrhunskim tjunerskim skolama Italije Torina itd....dok Bobosport jos zajedno sa Tunercom iz Slovenia igra se zmurke ako je ovo nije ono ili ako je ovo nije ono....

Audia 120ps 2.0 cr 2010 godiste slomili se nisu znali da urade a banalna stvar itd...samo jedan primjer i to je davno bilo....ne kazem da oni ne znaju neka kola da urade ali pitanje je kako ih urade

Iskustvo je veliko na strani mister Sase Jankovic Revochip plus kontakti drugih kolega inzinjera oko njega su visoka klasa tuning skole 

italija nemacka belgije 

Ovo licno sve znam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Djes Miljanski :)@zalik

 

Treba napomenuti i da je Revo duplo! skuplji od recimo BoboSporta. Da li je duplo bolji? Ne verujem...
Uradice ga bogami i Bobo - nista mu nece faliti...

 

Ne kazem da Sasa ne radi kako treba, uopste ne sumnjam u kvalitet pruzene usluge, ali brate...mnoooogooo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažu da se revochip uozbiljio otkako je počeo da kupuje mape od krštenih tjunera, navodno je to sad br-performance.

Svakako mnogo bolje nego kada im je mape radio "abarth" malo stariji se sećaju tog cirkusa :D

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje mišljenje je da svakako tuning nije igra, i neko ko nešto zna o tome mora i da naplati adekvatno.

Samo što je kod nas toliko kvazi tunera da je ovo postala osetljiva tema. 

Ja lično nikada nisam imao ni potrebu ni želju da radim chip tuning. 

Vidim da se dosta ljudi odlučuje na chip tuning, sa motorima koji su pregazili mnogo što je po meni greška velika.

Mnogi koji su se pozabavili sa EGR-om, čišćenjem usisne grane, sređivanjem turbine, dizni itd... su na mnogo zdraviji način oživeli motor.

Meni sama pomisao igranja sa pritiscima vazduha i ubrizgavanjem kroz zapušene arterije je suluda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Milutinac said:

Djes Miljanski :)@zalik

 

Treba napomenuti i da je Revo duplo! skuplji od recimo BoboSporta. Da li je duplo bolji? Ne verujem...
Uradice ga bogami i Bobo - nista mu nece faliti...

 

Ne kazem da Sasa ne radi kako treba, uopste ne sumnjam u kvalitet pruzene usluge, ali brate...mnoooogooo

 

2 hours ago, Milutinac said:

Djes Miljanski :)@zalik

 

Treba napomenuti i da je Revo duplo! skuplji od recimo BoboSporta. Da li je duplo bolji? Ne verujem...
Uradice ga bogami i Bobo - nista mu nece faliti...

 

Ne kazem da Sasa ne radi kako treba, uopste ne sumnjam u kvalitet pruzene usluge, ali brate...mnoooogooo

milutine ne prdi duse ti tvoje

1 hour ago, vagenovac said:

Kažu da se revochip uozbiljio otkako je počeo da kupuje mape od krštenih tjunera, navodno je to sad br-performance.

Svakako mnogo bolje nego kada im je mape radio "abarth" malo stariji se sećaju tog cirkusa :D

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 

njima je mape radio Allcarracing Italy nekada davno a i sada po potrebi ovisi....

A sto se tice mapa i tuninga daleko je on jos nedostizno ispred svih ovih ficfirica po Srbiji

Istina boli ali ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra reklama :D ne znam koje su cene u revo, al sam video koji fazon furaju, mislim da bi jeftinije izaslo da se ode u Bugarsku da ga madness motosport cipuje :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada se priča o Revo, da li mislite na Užičane, ili na Revo iz Beograda, u Krnjači? 

Niko da pomene Novaspeed, da popljuje Raleta, ili da pohvali, da li je neko skoro bio tamo? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uglavnom se misli na ovaj domaći kvazi Revo iz Užica koji nisu ni prismrdeli do kolena pravom Revo techniku koji su svetsko ime u svetu tuninga.

Ranije se za pravi Revo moralo ići do Temišvara ili do hrvatske, nisam znao da imaju sada zastupništvo i kod nas, okači link.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 200m su od Novaspeed, kod pošte u Krnjači. 

http://www.revochip.com/

Evo ovde su merili japanske konje i italijanske. 

https://youtu.be/SsJMsoFe0dk

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, otvorise u Bgu :D

 

Edit: Sad gledam cene.. Otvorim alfu 2.0 mjet, cena skromnih 350e. Za te pare jedino ako daju papir da ce nov turbo da isporuce ili zamajac, sta pre crkne. :D

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

@dekirs ja sam pitao za "Safeta"... Iskreno interesuje me gasenje DPFa... Znam i da u tom slucaju treba malo prčkati po ECU pa se raspitujem gde to odraditi... Mislim da je par kolega sa foruma tamo radilo i da su navodno zadovoljni...

Sent from my E2105 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

nema dzabe ni kod stare babe

parking im je pun.....zakazuju za april vec

nesto mi nije jasno ako su smetlje i ako ne valjaju odakle im takav servis kako opstaju???

Share this post


Link to post
Share on other sites

@alfini0507 Koji auto ? Nikome ne preporucujem da ide tamo.. Pisao sam vec utiske i sve sta se izdesavalo, ali vidim da radi, dosta ljudi je zadovoljno itd.. Ali stvarno ne bih tamo isao makar vozio 1.2 60ks do kraja zivota. Nije znao da ugasi egr na 1.6 mjetu, ne verujem ni da je dpf ugasio tada kako treba. Cip je uradio uzasno, trazio sam "blagi" remap, on je napravio parnu lokomotivu sa nekim ludackim pritiscima, na potapanju u 4oj sam na kraju imao neki delay od 2,3 sekunde valjda se tada limiteri popale da se ne bi turbo razleteo il kako vec.. Jedino sto je tada okej bilo je bila cena, mislim da je sada i to podigao verovatno zeleci da dobije na "kvalitetu" usluge.. Ima zadovoljnih kod njega al ima i onih koji nisu.. Jel si gledao jos neke opcije ? 

 

@zalik Pa nema dzabe, al bas da deru sa 350e cenom.. Ali dobro imas i dalje ljude koji kada ne znaju kod koga ce idu tamo gde je najskuplje. Posto je to postao parametar za kvalitet. 

Kakve veze ima sto imaju posla, pa evo ti maltene svaki Cuner ima posla, od Safeta do ne znam koga, i svima se zakazuje.. Cime oni pravdaju tih 350e ? Garancija na njihov softver? Sta je to.. Jedino ako ce da plate popravku kada se razleti turbo ili zamajac umre, onda moze da se ode kod njih, tada bi imalo smisla. 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam si sebe doveo u kontradiktornost!!!!

Vidis Safe chip cena mala das gas auto se razleti

Sasa mi radio auta ....da ne diskutujem nikad nista se nije desilo

Plus moje kilometraze su po 1000-1500 km pun gas bez pauze....

Nebitno oko cijene i kvaliteta slozi kocke u glavi

ne poredim ja njega mnogo sa drugima bezvredna je prica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja za 5000din dobio tacno izmenjene parametre po svojoj zelji bez ikakvih problema :D Nikakvi skriveni parametri, mape itd, kako je dobro voziti prostog benzinca :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...