Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Znaci duplo vise mapa nego JTD. + gomila ljudi je radila tuning u equilazer modu, tj kao da podesava muziku na Winampu :)

I zar nije onda JTD daleko jednostavniji za tuning od novijih motora ili ja nesto pogresno shvatih?

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/18/2018 at 12:08 PM, dekirs said:

Zar se ne gasi egr kod 1.6/2.0 u 6 mapa ?

U pravu si zaboravio sam, euro5 6 mapa euro4 4 mape...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2018 at 4:53 PM, Stefan said:
Jel kolega na kraju uradio cip kod nekog drugog? Ako jeste i sve radi kako treba onda mozemo reci da je to minus za bobo,
ali ako nije postoji velika mogucnos da auto ima problem koji nema veze sa mapom...

 

Evo pitah ortaka sta je bilo... Auto su u BoBo-u stavljali na dijagnostiku i sve OK... Nikakav problem... Check Engine se ne javlja... Nisu nasli nikakav problem... Znaci vratili fabricku mapu i novac... Odustao je od odlaska kod drugog chipadzije

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zvuci korektno :)

Nisu nista uspeli da urade, vratili mapu, vratili novac...

 

Jedino steta sto je izgubio volju pa odustao od cipa :)

Edited by Stefan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam resio da radim u revu ako budem radio, jezu skupi mozda i previse ali znas da su pravi valjci i da su jako ozbiljni, cak i oni pogrese ali jako retko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radio ja stila mjet u bobosportu, jos dosta ljudi koje znam takodje islo na remap. Mada sto neko rece ranije uvek ce biti slucajeva gde je neko imao loših iskustva sa nekom remap radionicom

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AJLlDp3LFf-So4QBCROYljBoe42ZQ5O5Uj13vEOY AutoAnaliza video: uporedno poređenje stock i remap auta

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YT link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da vidim na snimku brzinu u svim među-ubrzanjima ali meni ovo nekako kilavo.

Ispravite me ako gresim.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mene sa konacno ispravnim autom.

 

Cisto da sumiram svoje probleme i mozda pomognem nekome.

 

Pre cipovanja auta kod Pitatorea, odvezao sam auto u Auto centar Pavlovic gde su trebali da mi zatvore EGR i izbiju sace iz DPF filtera.

Majstori su umesto DPF filtera, skinuli KATALIZATOR i zavarili ga i vratili nazad bez unutrasnjih elemenata, dok je DPF ostao nepromenjen.

 

Pitatore je prema dogovoru ugasio DPF softverski i auto je isao kao munja dok se DPF nije zapusio. To se manifestovalo gubitkom snage nakon 5-10 minuta voznje.

Zanimljivo je da je nakon iskljucivanja MAF-a, auto isao solidno, dok sa ukljucenim MAF-om nije mogao iznad 2000 obrtaja.

 

Svi su sumnjali u turbinu, pa sam auto odvezao kod Grujica u Ugrinovce koji je sve istestirao i vratio nazad. Uz to su momci i ocistili creva, turbinu i sve proverili.

Pohvale za njih.

 

Tek nakon dosta cimanja, Goran je nasao da je DPF i dalje u sistemu i da je skroz zapusen. Trenutno je cevka zavarena i auto je konacno "progledao".

 

Neverovatno na kakvu stvar sam potrosio dosta vremena, a vala i para. 3x je skidana turbina, N puta logovani parametri i gubljeni zivci.

 

I zelim da pohvalim Sasu Pitatorea, koji mi je nesebicno pomagao oko logovanja, raznih ideja i odlazaka do majstora. 

Dosta sam toga i naucio iz navedene nevolje :)

 

Izvinjavam se sto pisem bas ovde, ali ima indirektne veze sa cipovanjem tj. pripremanjem istog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao. Nisam mogao sa iscitam celu temu pa se izvinjavam zbog toga :D ali hteo bih da vas pitam, one koji su imali iskustva sa tim, da li vredi da se chipuje fiat bravo mjtd1.9 150ks 2008god? Da li vredi sto se tice snage i potrosnje goriva?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti imam motor koji nije cipovan, drugar ima cipovan u slicnom automobilu

 

1. Cipovan je 100x bolji-lepsi za voznju (elasticniji) i naravno ide prilicno bolje u svim brzinama

2. Pri normalnoj/laganoj voznji taj cipovan trosi nesto manje

3. Pri agresivnijoj voznji trosi prilicno vise

 

Posledica tacke jedan tj. toga sto auto prilicno bolje ide je to da se i vozi agresivnije sada

pa je to npr. dovelo do stradanja kvacila. Znaci ne cipovanje nego nacin voznje nakon cipa

 

Dal vredi ili ne!?

Smorim se svaki put kad iz njegovog auta sednem u svoj, pa ti prosudi sam

a sto se mene tice pitanje je dana kad cu svoj cipovati :)

 

 

 

 

 

 

 

Edited by Stefan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 2.5.2018. at 4:00 PM, alfini0507 said:

 

Evo pitah ortaka sta je bilo... Auto su u BoBo-u stavljali na dijagnostiku i sve OK... Nikakav problem... Check Engine se ne javlja... Nisu nasli nikakav problem... Znaci vratili fabricku mapu i novac... Odustao je od odlaska kod drugog chipadzije emoji4.png

 

 

Оvo boldovano se dešava tako učestalo u poslednje vreme i jako mi je žao zbog toga, a sa druge strane vidim da se 'čipadžije' baš i ne uzrujavaju zbog toga jer izgleda da trenutno imaju dovoljno posla... A suština je baš obrnuta jer kreiraju mišljenje koje se ozbiljno širi kod slabo edukovanih ljudi u vezi čipovanja i polako sebi prave problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre sat vremena se potegao sa novom Octaviom 2.0 tdi 150ks. Prvu krenuo opusteno, druga on po gasu, pa i ja, trecu odmakao za skoro 2 auta.
Isao za mnom kroz tunel, 3, 4, opet mu pobegnem za 2-3 auta.
Stali dole na semafir, covek pored mene otvara prozor, sa zenom inace, smeje se i kaze eto samo da znam da sam tek tako ostavio najnoviju Oktaviju sa 150ks. Reko ako je sa utehu imam 178ks. Nasmejao se fino covek, kaze svaka cast. Inace ta Okavija ide 8.4s, po iskustvu kad ostavis auto za 1-2 duzine to bude i vise od 1s razlike do 100.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/14/2018 at 9:38 PM, Bingodalton said:

Pre sat vremena se potegao sa novom Octaviom 2.0 tdi 150ks. Prvu krenuo opusteno, druga on po gasu, pa i ja, trecu odmakao za skoro 2 auta.
Isao za mnom kroz tunel, 3, 4, opet mu pobegnem za 2-3 auta.
Stali dole na semafir, covek pored mene otvara prozor, sa zenom inace, smeje se i kaze eto samo da znam da sam tek tako ostavio najnoviju Oktaviju sa 150ks. Reko ako je sa utehu imam 178ks. Nasmejao se fino covek, kaze svaka cast. Inace ta Okavija ide 8.4s, po iskustvu kad ostavis auto za 1-2 duzine to bude i vise od 1s razlike do 100.

Izvini, ali ne kapiram tog lika! Čestita ti na tome što si u startu jači za skoro 30ks, on ima auto koji je teži barem 100kg od tvog Grandea+ženu u kolima...Iskreno, ti si i bez čipa skoro rame uz rame sa njim, tačnije fali ti jedno 10ks, i da mu pobegneš za branik. Znači, ovo je malo nerealno potezanje, ali ti je bar bilo zanimljivo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...