Markobgd 609 Posted February 13, 2018 4 hours ago, vagenovac said: Ako ne nadjes probaj kod marka u temi Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1599 Posted February 14, 2018 15 hours ago, radomir.g said: Zna se dosta o tuningu T jeta, radilo je remap par ljudi. Uglavnom taj fabricki VL37 nije bas najzahvalniji ... Sa VL36 ide na 180. Ima brdo tema na Fiat UK forumu. VL36 , VL37 jel to u pitanju multiAir i tJet ili je isti motor a razlicite varijacije Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted February 14, 2018 Na t jetu fabricki turbo je vl37. Citao sam na UK forumu valjda da ne radi ok preko 1.2 bara (0.75 je fabricki). Vl 36 je fabricki na Abarthu 155ks i taj u remapu ide na 180-185ks. Na SS-u 180 fabricki je Garret neki, taj je vec pojam i ide preko 200. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 15, 2018 (edited) Sinoc sam otisao kod Pavlovica u Juznom bulevaru da mi zatvore EGR i isprazne DPF, pa smo oko 9 Pitatore i ja przili mape i logovali na auto putu. Postojeca mapa nije bila fabricka, vec je bila tweakovana malo, zato je i isao fino. Druga ubacena mapa je bila super, malo su dodali goriva vise i to je to. Turbina je dobra, protokomer isto tako da je ostavljena bas ta druga. Edited February 15, 2018 by vanste25 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 735 Posted February 15, 2018 i koliko sada konja ima? :)))) daj neki snimak? Jeste merili nesto...malo entuzijazma Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 15, 2018 Pa ima sigurno 150 Evo loga: Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 15, 2018 I jel zavrce lepo sada, sjajan motor, mozda ima I preko 150ks sa 2.4 bara, ali manje nema sigurno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 15, 2018 Sjajan motor sve zivo moze da podnese Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crna mamba 0 Posted March 1, 2018 Interesuju me iskustva da li cipovati Brava 2010 godiste mjet 1,6 105ks presao 186.000km, sta mislite, znaci mi svaka sugestija. HVALA VAM SVIMA Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 1, 2018 Ima cela tema o cipovanju 1.6mjet ima jako nisko dostupan obrtni i to sijaset tako da bilo kakvo odvrtanje u nizim obrtajima nema bas smisla i moze da se obije o glavu. E sad visi obrtaji imaju prosotora, ali ne vidim nesto mesta za neko cudo iz 1.6 i vec solidnih 120ks. To znaci zavrtanje u 4000rpm ili i vise da bi imao neku razliku. Ja bih na ovom motoru preskocio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted March 2, 2018 (edited) 14 hours ago, igor0511 said: 1.6mjet ima jako nisko dostupan obrtni i to sijaset Ima, ali u korisnickom uputstvu . Fabricki deklarisano za ovaj 105 je 290Nm na samo 1500rpm, a za 120 varijantu 300Nm@1500rpm. Sto bi bilo sjajno, probao sam ih vise cak i lepo odrzavanih, moj utisak je - tesko da je tako. Oseti se zadrska i manjak snage u povlacenju, sve do nekih 2200-2300 rpm kada tek krece solidno da vuce. Sto se moze videti i po logovima koje su ljudi kacili sa merenja, pik obrtnog je skroz dole na tih fabrickih 1500 rpm, a u maksimum krece od 2000 rpm pa navise. Pa bilo je X pitanja ljudi koji su tek kupili 1.6 otkud manjak snage u kretanju ili u saltanju ako auto ostane u malo nizem opsegu obrtaja. Sto ne znaci da za sebe ne bih uzeo recimo 1.6 120, naprotiv, cak sam ga i gledao. Ovo sve poredim sa starijim 1.9 JTD koji ima "samo" 255Nm, na "tek" 2000 rpm. Ali se veca kubikaza i 8v vs 16v itekako oseti upravo u laksem povlacenju "iz bunara", ako se prica i o normalnoj voznji. Jednostavno se 1.9 lepse i lakse vozi, instant reaguje na gas cak i iz nizih obrtaja, bar je to moj skromni utisak. 18 hours ago, Crna mamba said: Interesuju me iskustva da li cipovati Brava 2010 godiste mjet 1,6 105ks presao 186.000km, sta mislite, znaci mi svaka sugestija. Ovo zavisi iskljucivo od tebe, tvojih potreba, stila i uslova voznje. Uvek je lepo imati rezervu snage. S' druge strane, pre 7-8 godina bio sam ubedjen da cu ubrzo pazariti neki 2.0 MultiJet kao logicnog naslednika, a pitam se gde i u kom mizernom procentu voznje mogu da iskoristim tu vecu snagu - kada nas uterase u brazdu sa kamerama, presretacima, radarima, cenom osiguranja... Sto puta sam pisao da ni ovo sto imam, vise ne mogu da vozim kao covek. Dok ne spojimo, mozes da pogledas opstu temu o cipovanju: Kao i temu o konkretnim iskustvima sa pojedincima/firmama: Edited March 2, 2018 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted March 2, 2018 Malo poznavanja fizike bi lepo pokazalo da je puno bolji rezultat 300Nm na 2000 obrtaja nego na 1500 obrtaja. Ali Nm prodaju auto a ks pobedjuje trke, iako to voledu neki da kazu naopako 300Nm/1500 obrtaja je 64ks (290Nm/1500 je 62ks), 255Nm/2000 obrtaja je 73ks, sto je razlika od oko 15%. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17648 Posted March 2, 2018 Sto se toga tice, KS jeste Nm*rpm/7024 - ali ja sam prvenstveno mislio na to da je kriva momenta pomerena udesno, poredeci fabicke podatke i merenja. Tj. da pik nije na tih deklarisanih 1500 rpm, nego je uglavnom za nekih 700-800 rpm pomeren udesno i da se ta razlika oseti na manjim obrtajima. Graf iz Fiat PowerTrain (FPT) specifikacije za 1.6 105: I oblik krive koji se najcesce vidi na merenjima, sa pikom pomerenim na vise obrtaje: Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted March 2, 2018 (edited) Evo i ja iz mog iskustva mogu reci da je obrtni vazniji od same krajnje snage. Primer - moj Grande je pre bio radjen negde.. (131ks 280nm fabrika) - 143 i 345nm pri nekih jako niskih 1800-1900 obrtaja. Strasna mapa za ispucavanje od semafora do semafora, ali i za odvaljivanje zamajca koji je kasnije morao na zamenu. Kasnije uradjena mapa 164ks i 351nm pri visokih 2800 obrtaja. Iako je tu 20ks vise (tipa na nekih 4000-4200 obrtaja), mogu slobodno reci da je sa starom mapom puno bolje isao. Tacnije samo suptilni osecaj, jer se po kazaljci vidi da u stvari sada dosta lepse puni pogotovo u obrtajima gde je i izvucena ta snaga, ali generalno to je taj obrtni moment koji je toliko vazan i koji ostavlja taj pravi utisak da auto cupa pogotovo kad se izvuce sa sto nizih obrtaja. Edited March 2, 2018 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2881 Posted March 2, 2018 @Ivan identicbo iskustvo i ja imam. Probao sam 1.6mjet, cdti i tdi i nijedan me nije odusevio. Idu lepo, ali nema te lakoce od starta. Nekako mi je najbolje isao tdi koji najlakse krece, ali se zato brzo i zadise. JTD je neuporedivo laksi za voznju od svih navedenih. Mada tu cip takodje ne bi pomogao. Sta je tu je, ne moze da se napravi 2.0 iz 1.6 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2018 Al' iz 1.9 16v MJet može 2.0 16v MJet 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted March 2, 2018 Pa zar nije 2.0 trom ? Sto bi neko od 1.6 pravio tromog 2.0 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 2, 2018 Nije, nije....dooobar je Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted March 10, 2018 Fiat Bravo 2007 1.9 multijet 8 ventila 90ps 165 ps 340 nm gadjana snaga Logovi Fiat Bravo 2007 1.9 multijet 8 ventila 90ps 165 ps 340 nm gadjana snaga Logovi Pritisak 1,45bar 80mg gorivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted March 10, 2018 Evo ga, ziv jeee 1.9 , 90ks Quote Share this post Link to post Share on other sites
zalik 15 Posted March 10, 2018 Mnogo interesantno se ponasa sa stock snage od 90ps kad se uradi na stage 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vinsanity84 0 Posted March 28, 2018 Ljudi posedujem Abarha 500, 2008 godiste, i planiram da uradim ecu remap. Citajuci forume dosao sam do zakljucka da ne postoji ni jedan bezbedan tuner u Srbiji. Svako ima i pozitivna i negativna iskustva sa svakim. Dejana iz SAfe CHIP tuninga sam kontaktirao i rekao mi je da ne radi Abartha. Novaspeeda se plasim zbog pucanja turbine (jednom decku na forumu ovde), ostaje mi Rs CHIp tuning i Pro chip tuning. Sta mislite koja je bolja opcija, ko je strucniji? Da li misliste da je bolja (bezbednija) opcija ecu remap ili tuning box od speed bustera? Fabriki abarth ima oko 135 konja i 205 nm. Sa Ecu remapom u RS CHIP tuningu (a verujem i sa ostalim) auto se "dize" na 250nm i 160 konja? Speed buster tuning box menja performanse na 237nm i 169 konja. Koje je vase misljenje generalno: speed buster tuning box (699e) ili ecu remap (koliko sam proverio od 200-250e), sta je bezbednije po auto, i da li uopste da se zezam sa tim ili ne? Moj auto ide lepo u sport mogu ali je u normalu lenj dosta, a tako je izgleda slucaj sa svakim Hvala puno Quote Share this post Link to post Share on other sites
DraganUS 450 Posted March 28, 2018 Definitivno ecu remap. Imas rev limit iz grcke moze da ti uradi mapu i znam momka koji moze da ti je upise. Madness bugarska isto nije daleko. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted March 28, 2018 Vidi da li u Pro tuningu može da ti uradi Joca. Više je van Srbije ali je bolje i da ga sačekaš, jer mape radi isključivo on. Momci koji tamo rade nisu na tom nivou. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vinsanity84 0 Posted March 28, 2018 Hvala puno, raspitacu se za Jocu iz Pro Chip-a. A sto se tice rev limita vidim da oni imaju neke 2 faze remapa. Ne znam kolika bi bila cena tamo? I gde su tacno u Grckoj? Ipak mi je to sad trenutno daleko, mada ako je to sigurna opcija i ne utice na motor-menjac-kvacilo-turbinu.... onda se mozda isplati? Mada ako taj Joca iz Pro Tuninga moze da urade kao oni zasto da idem cak do tamo?:) I plus faktor cene? Quote Share this post Link to post Share on other sites