Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Citam ovu temu vec duze, pa ne nadjoh da je neko napisao iskustva nakon chipovanja Fiata Nuova Bravo 1.9 Mjet 120 8v (2007 godiste).

Recimo ubacivanje mape koja izvlaci 150 konja. 

Da li je to okej i utice li na brze kvarenje odredjenih delova (bas kod ovog modela i ove konjaze) ?

 

DPF cu izbaciti napolje.

Da li zatvoriti i EGR ?

 

Izvinjavam se ako je neko vec napisao nesto na ovu temu, ali ja nisam nasao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da tvrdim 100%, ali trebalo bi da su sklopovi isti na ta dva motora, menjac, kvacilo, poluosovine, turbo je mozda drugaciji i 16v ima logicno 2 bregaste osovine.

Ako ti je auto potpuno ispravan mozes bez problema podici snagu na 150ks, svakako taj ko mapira treba da pregleda parametre i kakvo je trenutno stanje auta.

Ako vec vadis dpf onda o istom trosku neka ti ugasi egr i neka se fizicki zatvori.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu isti delovi, nije isti menjac ni kvacilo ni dizne ni turbo ni zamajac

Chip utice na brze kvarenje ili tacnije receno brze trosenje kvacila/zamajca I turbine, recimo trajace 150.000km umesto 200.000km, zavisi od voznje I odrzavanje.
Takodje ubrzava habanje samog motora sigurno, ali pravilno odrzavan 1'9jtd ima zivota u sebi preko pola miliona km minimum.

Ako je bravo odlican ja bih ga chipovao bez problema jer je pogotovo taj 8v zivotinjski predimenzionisan, ako je u losem stanju samo ces dokusuriti nesto od pomenutih stvari, podrazumeva se da je neka krstena mapa, jer te I los chiptuner moze u crno zaviti.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vagenovac, hvala na pojasnjenju. Znam za brze habanje, ali me zivo zanima kako ce ici sa 150 konja, jer i ovaj sa 120 ide odlicno.

Da ne razmisljam kako bi isao onaj 2.0 165 sa cipom. :) 

 

Auto je u super stanju, odrzavam ga redovno kod Gorana u Zemunu. Tj. bar se nadam da jeste :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra bas idem u NS da sredim DPF i chipovanje, mozda i EGR, videcu.

 

Meni deluje kao da moj Bravo vec ima menjane mape, tako da to moram proveriti. Ide kao lud, autobahnom lagano 200 i kusur.

 

Javljam rezultate :)

I hvala svima jos jednom!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se da ti je crkao turbo, a sta je bilo sa logovima, okaci da ne kopam?

Mada svakako je 1.9 provereniji za cip od 1.6/2.0, ako zbog niceg drugog vise su se upraksali na njima :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas sam hteo tamo ici, ali sam zvao Pitatore i Mladenke i kazu da mogu i oni da mi urade to sutra. 

 

Samo moram kod automehanicara da mi ugasi EGR i auspuh servis da mi isece DPF (tj isprazni iznutra). Pa tek onda remap kod njih.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@vagenovac
Ne mogu da nadjem na telefonu nemam nigde na cloudu, probaj na search ili 5,6 stranica unazad pa okaci da vidi i kolega koji hoce da cipuje :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam na telefonu, a probao sam par strana unazad, ili je dublje zakopano ili mozda nije bilo ovde vec kod tebe u temi, a neda mi se vise kopati :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sam dobro izvukao, ovo je moj. 

Ovo je posle remonta turbine u Uzicu.
Cini mi se da je malo tromija, malo malo pa se prica o tome da montiraju teze komponente prilikom remonta.

Mozda se to zapravo i ogleda u tim nizim obrtajima gde ne postize zeljeni pritisak, dok se ne zavrti malo. :)

 

Screenshot_2.thumb.jpg.21072d79e06b9bb4f5f8f78c4d741782.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zelim da opet ulazim u raspravu ali ovo nikako nije dobro ako pogledas log, trazeni i trenutni pritisak su 2 razlicita sveta.
Vise ljudi mi je potvrdilo da ovo nije dobro a svakako i neka logika govori da ovi peak-ovi nisu dobri za turbo.. Sta znam ima pametnijih od mene da kazu neku rec :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna se dosta o tuningu T jeta, radilo je remap par ljudi. Uglavnom taj fabricki VL37 nije bas najzahvalniji jer ne podnosi bas neko drastignije povecanje pritiska, svega nekih 0.3-0.4 bara.

Dejan Safe je radio drugu i izvukao je 142ks i 260nm mislim (120 206 fabrika). Jednom clanu foruma Bobo Sport iz Smedereva (onaj sa oprugama iz gore navedenog posta :D) - 140ks i 296nm.

Uglavnom to su neke granice. Sa VL36 ide na 180. Ima brdo tema na Fiat UK forumu.

Inace meni je Dejan Safe radio dizela pre godinu ipo i nista mu ne fali. Kilometraza se obrce, auto se ne stedi i radi lepo i elasticno kao fabrika uz normalno odrzavanje.

Edited by radomir.g

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...