vanste25 2 Posted February 13, 2018 Citam ovu temu vec duze, pa ne nadjoh da je neko napisao iskustva nakon chipovanja Fiata Nuova Bravo 1.9 Mjet 120 8v (2007 godiste). Recimo ubacivanje mape koja izvlaci 150 konja. Da li je to okej i utice li na brze kvarenje odredjenih delova (bas kod ovog modela i ove konjaze) ? DPF cu izbaciti napolje. Da li zatvoriti i EGR ? Izvinjavam se ako je neko vec napisao nesto na ovu temu, ali ja nisam nasao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ChobbyNS 283 Posted February 13, 2018 Ne mogu da tvrdim 100%, ali trebalo bi da su sklopovi isti na ta dva motora, menjac, kvacilo, poluosovine, turbo je mozda drugaciji i 16v ima logicno 2 bregaste osovine. Ako ti je auto potpuno ispravan mozes bez problema podici snagu na 150ks, svakako taj ko mapira treba da pregleda parametre i kakvo je trenutno stanje auta. Ako vec vadis dpf onda o istom trosku neka ti ugasi egr i neka se fizicki zatvori. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 13, 2018 Hvala na odgovoru. Sta se dobija a sta gubi gasenjem EGR-a u ovom slucaju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 13, 2018 Nisu isti delovi, nije isti menjac ni kvacilo ni dizne ni turbo ni zamajac Chip utice na brze kvarenje ili tacnije receno brze trosenje kvacila/zamajca I turbine, recimo trajace 150.000km umesto 200.000km, zavisi od voznje I odrzavanje. Takodje ubrzava habanje samog motora sigurno, ali pravilno odrzavan 1'9jtd ima zivota u sebi preko pola miliona km minimum. Ako je bravo odlican ja bih ga chipovao bez problema jer je pogotovo taj 8v zivotinjski predimenzionisan, ako je u losem stanju samo ces dokusuriti nesto od pomenutih stvari, podrazumeva se da je neka krstena mapa, jer te I los chiptuner moze u crno zaviti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 13, 2018 Vagenovac, hvala na pojasnjenju. Znam za brze habanje, ali me zivo zanima kako ce ici sa 150 konja, jer i ovaj sa 120 ide odlicno. Da ne razmisljam kako bi isao onaj 2.0 165 sa cipom. Auto je u super stanju, odrzavam ga redovno kod Gorana u Zemunu. Tj. bar se nadam da jeste Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 13, 2018 Ice kao mutav, bolje nego fabricki od 150ks I na niskim I na visokim rpm, divan motor. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Preporuka za cip Mladenke/Pitatore, sjajni momci i znaju znanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 13, 2018 Sutra bas idem u NS da sredim DPF i chipovanje, mozda i EGR, videcu. Meni deluje kao da moj Bravo vec ima menjane mape, tako da to moram proveriti. Ide kao lud, autobahnom lagano 200 i kusur. Javljam rezultate I hvala svima jos jednom! Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Ako ides u Safe chip bolje nemoj da ides.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted February 13, 2018 Sto ne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Kacio sam vec logove da se ne ponavljam.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 13, 2018 Secam se da ti je crkao turbo, a sta je bilo sa logovima, okaci da ne kopam? Mada svakako je 1.9 provereniji za cip od 1.6/2.0, ako zbog niceg drugog vise su se upraksali na njima Quote Share this post Link to post Share on other sites
vanste25 2 Posted February 13, 2018 Bas sam hteo tamo ici, ali sam zvao Pitatore i Mladenke i kazu da mogu i oni da mi urade to sutra. Samo moram kod automehanicara da mi ugasi EGR i auspuh servis da mi isece DPF (tj isprazni iznutra). Pa tek onda remap kod njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 @vagenovac Ne mogu da nadjem na telefonu nemam nigde na cloudu, probaj na search ili 5,6 stranica unazad pa okaci da vidi i kolega koji hoce da cipuje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 13, 2018 I ja sam na telefonu, a probao sam par strana unazad, ili je dublje zakopano ili mozda nije bilo ovde vec kod tebe u temi, a neda mi se vise kopati Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted February 13, 2018 (edited) On 11/7/2017 at 10:24 AM, dekirs said: Evo ga log. :-) Edited February 13, 2018 by skile86 1 dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Hvala Skile legendo 1 skile86 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted February 13, 2018 Ako sam dobro izvukao, ovo je moj. Ovo je posle remonta turbine u Uzicu. Cini mi se da je malo tromija, malo malo pa se prica o tome da montiraju teze komponente prilikom remonta. Mozda se to zapravo i ogleda u tim nizim obrtajima gde ne postize zeljeni pritisak, dok se ne zavrti malo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Ne zelim da opet ulazim u raspravu ali ovo nikako nije dobro ako pogledas log, trazeni i trenutni pritisak su 2 razlicita sveta. Vise ljudi mi je potvrdilo da ovo nije dobro a svakako i neka logika govori da ovi peak-ovi nisu dobri za turbo.. Sta znam ima pametnijih od mene da kazu neku rec Quote Share this post Link to post Share on other sites
skile86 538 Posted February 13, 2018 Koliki bi trebalo da bude fabricki pritisak? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted February 13, 2018 Ti imas neki cudan skok, to si u pravu, valjda ce se oni koji znaju javiti. Nisam bas u toj materiji, ali mozda ti je glavila geometrija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted February 13, 2018 Ovo je log sa remontovanom. Taj turbo radi sada sa fabrickom mapom bez ikakvih problema Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 13, 2018 pitanje jedno, praksa cipovanja za dizele je svuda, mene interesuje jel se "radi" 1.4 t-jet i kakvi su rezultati posle chipa? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 13, 2018 Mislim da je radio neko sa foruma na grandeu 1.4tjet, pa je posle sekao opruge na turbini da rastereti wastegate. Ako ne nadjes probaj kod marka u temi 2 totti and dekirs reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
radomir.g 334 Posted February 13, 2018 (edited) Zna se dosta o tuningu T jeta, radilo je remap par ljudi. Uglavnom taj fabricki VL37 nije bas najzahvalniji jer ne podnosi bas neko drastignije povecanje pritiska, svega nekih 0.3-0.4 bara. Dejan Safe je radio drugu i izvukao je 142ks i 260nm mislim (120 206 fabrika). Jednom clanu foruma Bobo Sport iz Smedereva (onaj sa oprugama iz gore navedenog posta :D) - 140ks i 296nm. Uglavnom to su neke granice. Sa VL36 ide na 180. Ima brdo tema na Fiat UK forumu. Inace meni je Dejan Safe radio dizela pre godinu ipo i nista mu ne fali. Kilometraza se obrce, auto se ne stedi i radi lepo i elasticno kao fabrika uz normalno odrzavanje. Edited February 13, 2018 by radomir.g Quote Share this post Link to post Share on other sites