Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Mozda vam zatreba :D

https://en.wikipedia.org/wiki/No_homo

 

Inace, ja stojim pri tome da nisam video solidno cipovan noviji motor niti ocekujem u blizoj buducnosti. Jednostavno prolazi vreme turpijanja ventila, malo veci pritisak turba, plocica za egr i eto 30ks vise. Imale su fabrike vremena da rade na sprecavanju ovakvih stvari

Cak i ova nabrojana povecanja su jako slaba. Izuzetak je Mazda 3 koja fabricki ima i 165ks sa istim setupom tako da 18x ks i nije neki uspeh za mene.

 

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2017 at 12:50 PM, igor0511 said:

 Imale su fabrike vremena da rade na sprecavanju ovakvih stvari

 

Zasto mislis da zele da sprece uopste...pa fabrike same proslede modele sa GT pedigreom tuning kucama da ih jos "naturpijaju"...? On svakako postane recimo MTM, ali je ipak u osnovi...recimo...A3

 

On 11/22/2017 at 12:50 PM, igor0511 said:

malo veci pritisak turba

 

...ne donosi nista. Onda bismo svi mi kojima koji malo prepunjava turbo vozili chipovane automobile. Tu dolazimo do onoga da majstor pokaze svoje na ostalim parametrima...

 

On 11/22/2017 at 12:50 PM, igor0511 said:

Cak i ova nabrojana povecanja su jako slaba. Izuzetak je Mazda 3 koja fabricki ima i 165ks sa istim setupom tako da 18x ks i nije neki uspeh za mene.

 

Ne mozes tako gledati...mozda su ljudi hteli blagi remap ( @dekirs hihihi), ne mora uvek sve da ide na max :) ja prvi sada ne bih isao na max, a moj motor ko zna odradi na 235ks i tu fabricki turbo radi na maximalnih 2.85 bara. To je remap. Modernog, komplikovanog  motora sa zicama :D dakle moze...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gde su ta kola? :)

Ja ne videh nijedan dobro cipovan noviji auto. Evo i deki rece kako je proslo cipovanje. Reklame necemo da uzimamo u obzir. Koliko ja znam nemamo na forumu nijedan cipovan auto 2010+.

 

Kod tebe je bilo problema i sa zatvaranjem egr/ gasenjem dpf, a na Stilu jtd svako ko ima numericku tastaturu i misa mogao je da ugasi softverski egr.

 

Takodje postoji problem sto fabrika vec izvlaci vise nego sto bi trebalo iz kola (recimo 1.0 sa 125ks) ostavljajuci malo ili ni malo prostora za dodatna poboljsanja.

 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 minutes ago, igor0511 said:

A gde su ta kola? :)

 

 

IMG_1869.JPG.99b38d0222256593d95cf8606d8bb90d.thumb.JPG.f62a2f9ea4562d43f10e806491bb4313.JPG

 

Nas kolega @zalik
Nikakva trkalica. Auto radi savrseno. Covek vozi kola svakodnevno.  2 puta na leto Austrija - Halkidiki. Porodicna varijanta.

Varijanta ko zna - zna. Tuner je Poljak koji radi u Fiatu...

Mladenke koliko sam cuo radi odlicno. Neko hvali i revo, mada su preskupi. Bobo kazu da su najbolji za turbo-benzin motore u SRB itd itd itd. Ima sve...

 

13 minutes ago, igor0511 said:

Kod tebe je bilo problema i sa zatvaranjem egr/ gasenjem dpf, a na Stilu jtd svako ko ima numericku tastaturu i misa mogao je da ugasi softverski egr.

 

 

Jeste. Bilo je problema ali samo zbog toga sto sam pomalo plivao u nepoznatom. Zato sada svima i na forumu i ovako govorim da ne gase switecom jer brljavi sve moguce. Rucno gasenje mi je covek koji zna odradio za 15 minuta.
Za nekoliko godina verujem da ce i to biti malo pristupacnije i da ce isto tako biti dosta ljudi koji ce znati da odrade...jeste prckanje oko mapa. Ali kako mi je Kuvalja rekao i gasenje EGR-a koje je on radio na svom stilu u pocetku nije bilo bas takav...maciji kasalj...

 

13 minutes ago, igor0511 said:

 

Takodje postoji problem sto fabrika vec izvlaci vise nego sto bi trebalo iz kola (recimo 1.0 sa 125ks) ostavljajuci malo ili ni malo prostora za dodatna poboljsanja.

 

 

Tu se slazem. Ja priznajem turbo motore samo preko 1.4 :)
Menja se trend, videcemo...

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo raditi kod ljudi koji znaju kako i sta i nema problema. Pod ovim mislim ne raditi u Safe chipu. Dokle god je softvera bice i cackanja po njemu.. Ljudi koji znaju mogu da naprave odlicnu stvar kao kod kolege zalika. Jedini problem kod nas je sto ima neznalica kao gore pomenuti koji mlate praznu slamu pa mi mislimo da ne moze nesto da se odradi..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...leaves a link

https://www.facebook.com/madnessmotorsport/

flies away...

 

On 11/22/2017 at 1:32 PM, Milutin-NS said:

 

IMG_1869.JPG.99b38d0222256593d95cf8606d8bb90d.thumb.JPG.f62a2f9ea4562d43f10e806491bb4313.JPG

 

Nas kolega @zalik
Nikakva trkalica. Auto radi savrseno. Covek vozi kola svakodnevno.  2 puta na leto Austrija - Halkidiki. Porodicna varijanta.

Varijanta ko zna - zna. Tuner je Poljak koji radi u Fiatu...

 

 

1.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2017 at 1:20 PM, igor0511 said:

A gde su ta kola? :)

Ja ne videh nijedan dobro cipovan noviji auto. Evo i deki rece kako je proslo cipovanje. Reklame necemo da uzimamo u obzir. Koliko ja znam nemamo na forumu nijedan cipovan auto 2010+.

 

Kod tebe je bilo problema i sa zatvaranjem egr/ gasenjem dpf, a na Stilu jtd svako ko ima numericku tastaturu i misa mogao je da ugasi softverski egr.

 

Takodje postoji problem sto fabrika vec izvlaci vise nego sto bi trebalo iz kola (recimo 1.0 sa 125ks) ostavljajuci malo ili ni malo prostora za dodatna poboljsanja.

 

Cak je i lakse sad, ko zna znanje. Zbog hiperpodukcije i smanjivanja troskova proizvodnje daleko vise modela u danasnje vreme nosi potpuno identicne motore sa razlicitim "konjazama", pricali smo o tome u par navrata, Mecka sa CDI varijantama, VW sa 1.6 TDI, BMW sa njihovim 16d 18d, Mazda 2.2 dizel u tri nivoa snage i slicno, ispod haube su POTPUNO identicni, a softverski "zakljucani" u fabrici. I onda ti kupis recimo 1.6 TDI sa 90KS ili koliko vec ima najslabiji i odvrnes ga na 140 bez ikakvih problema, posto je hardver potpuno identican onom od 105 i 120 KS. Imas pun album Revochip merenja i remapa na fejsu, sva kola su bukvalno nova, par godina stara, a odvrnu 316d sa 120 na 200KS, bez ikakvih hardverskih prepravki, dimova i slicno, zato sto je to ustvari 100% identican motor onom koji u startu nosi npr 160KS. 

 

Svakako je stari EDC15 bilo najlakse namunjiti, sto kazes svako je bukvalno mogao za 20e da uzme aparaturu i igra se, ovo novo jeste komplikovanije, ali su i rezultati cesto drasticno bolji. I sad da kupujem nova kola, a znam o cemu se radi, bez ikakvog razmisljanja bi ustedeo recimo 3 soma evra i uzeo 316d umesto 320d, a za ostatak para nalupao opreme da se useres, i posle ga za 200 evrica "vratio" na snagu koju realno moze svakodnevno da nosi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 
Cak je i lakse sad, ko zna znanje. Zbog hiperpodukcije i smanjivanja troskova proizvodnje daleko vise modela u danasnje vreme nosi potpuno identicne motore sa razlicitim "konjazama", pricali smo o tome u par navrata, Mecka sa CDI varijantama, VW sa 1.6 TDI, BMW sa njihovim 16d 18d, Mazda 2.2 dizel u tri nivoa snage i slicno, ispod haube su POTPUNO identicni, a softverski "zakljucani" u fabrici. I onda ti kupis recimo 1.6 TDI sa 90KS ili koliko vec ima najslabiji i odvrnes ga na 140 bez ikakvih problema, posto je hardver potpuno identican onom od 105 i 120 KS. Imas pun album Revochip merenja i remapa na fejsu, sva kola su bukvalno nova, par godina stara, a odvrnu 316d sa 120 na 200KS, bez ikakvih hardverskih prepravki, dimova i slicno, zato sto je to ustvari 100% identican motor onom koji u startu nosi npr 160KS. 
 
Svakako je stari EDC15 bilo najlakse namunjiti, sto kazes svako je bukvalno mogao za 20e da uzme aparaturu i igra se, ovo novo jeste komplikovanije, ali su i rezultati cesto drasticno bolji. I sad da kupujem nova kola, a znam o cemu se radi, bez ikakvog razmisljanja bi ustedeo recimo 3 soma evra i uzeo 316d umesto 320d, a za ostatak para nalupao opreme da se useres, i posle ga za 200 evrica "vratio" na snagu koju realno moze svakodnevno da nosi.
Aaaa, naš drug Igor je filozofirao i pre par godina za EDC 15. Imamo prepiske iz tog doba. Ne želim da se plašim motora i njegovih potencijala, već želim da vidim gde su mu granice .!

Sent from my LG-G3 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo bacis pogled na neke ozbiljnije tunere, recimo Superb 2.0 tfsi sa 280ks fabricki, pa ode na 360+. Motor koji ide u S3, Golf R, Golf GTI Clubsport i razne druge ED varijante, Leon Cupra, TTS.

http://www.goapr.com/products/ecu_upgrade_20tsi_gen3_mqb_r.html 

 

I ne samo to. Vec mu lepo i programibilni Launch Control odrade, omogucavanje kocenja levom nogom i svasta nesto, tipa rev matching,...
Zapravo se sada moze vise stvari uraditi uz pomoc racunara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Igore evo ja sam chipovao prosle godine Tiguana 2013, 2.0 tdi 103kw. Auto je sad babaroga i mnogo se lepse vozi. Cak bi i pre cipovao tako noviji auto nego neku drtinu kojoj je dusa u nosu

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema sanse da tu ima 230 konja, pa cak i da ubacis 20 zivih konja direktno iz ergele... Ako uspes da ih ubacis u bravo. :D Radio sam 2.0 motore, cak u zadnjih par meseci 90% radjenog su bas oni i sa vrlo slicnim pritiskom i gorivom dobija se 20-30hp manje. Za jednu sigurno znam da je merena kod raleta, a druga u revo chipu. Izbacile slicno, pa znaci da su mereno valjano a i krive im se poklapaju sa logovima. Cak i alfine varijante 2.0 170hp sa ovim pritiskom i gorivom daju 200-210hp kad je suncano vreme. Ovde log nema veze sa ovom krivom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam samo prenosnik informacija... :)

 

Ali nije sporno da na dijagramu imamo bravo 2.0 mjet kako tamo i pise...

 

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nego i ja vatru da ne palim, već da se požalim... Baš na dan kad je dekirs napisao svoje saznanje i detaljno disecirano negativno iskustvo sa SCT, ja sam imao zakazano čipovanje turbo benzinca tamo. 

Dejan je pošteno rekao da on to ne radi (turbo benzince) i zakazao da jako korektan momak dođe kod njega i chipuje mi auto. Nakon chipovanja, auto smo izmerili na valjcima i dobili povećanje snage od 22%. Što se Dejana tiče, to je bilo to. Da mi se uzmu pare i da završavamo. Na predlog momka koji čipuje i moju neizdrživu želju, odemo da probamo auto i... ništa! Ne da se ne oseti povećanje snage, nego mi se čini i da ide u najmanju ruku isto. Ako ne i slabije. Nije u pitanju moj subjektivan osećaj pošto je i čiper video da auto ide 'onako' - skroz "fabrika". Tu kreću muke, probavanja, ispitivanja, povećanja, smanjivanja da bi na kraju (da skratim pisanije), posle dvodnevne agonije čipera i mene, auto bio vraćen na fabričku mapu. Izvini ali ništa. 

 

Mladenke, ima li mi pomoći?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je 2011 i cipovan je.. i jos cemo je odvrtati :)

Za to softversko zakljucavanje Fiat nije cuo.

razlika izmedju 2.0 jtd 140cv i 170cv je

turbo, usisna grana, celo klipa,radilica, glava(mozda).

 

@PremieRacing auto ne ide, a valjci pokazali 22% vise snage?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro uvek ima razlike, recimo kod vagena 1.6tdi 75-90-105ks se razlikuju u menjacima I interkuleru koliko se secam, dok je motor I turbo isti.

Takodje recimo 2.0tdi od 110ks je motor/turbo identican kao na 140ks I moze da se razvrne na 400nm, ali nosi menjac sa 1.6tdi koji je predvidjen za maksimalnih 250nm.

Cesto kod detunovanih motora bude recimo klipovi nizeg kvalitwta itd.

Iako sam cipovao skoro sve automobile zbog snage, mislim da nema nista lepse od fabrikane koja te zadovoljava snagom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/23/2017 at 1:20 PM, Bingodalton said:

140 i 170 nemaju razliku samo kod Alfe 159, tj 136 i 170ks.
Kod Giuliette postoji razlika kao sto je gore navedeno.

159 2.0 mjet je ista 136 ps i 170 ps 

samo ima varijanti da je u 136 ps menjac c635 magneti marelli ili f40 nema pravila,c635 ne drzi obrtni moment kao f40

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misllim da je na Giuliettama bas taj c635.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/23/2017 at 1:50 PM, vagenovac said:
Skoro uvek ima razlike, recimo kod vagena 1.6tdi 75-90-105ks se razlikuju u menjacima I interkuleru koliko se secam, dok je motor I turbo isti.

Takodje recimo 2.0tdi od 110ks je motor/turbo identican kao na 140ks I moze da se razvrne na 400nm, ali nosi menjac sa 1.6tdi koji je predvidjen za maksimalnih 250nm.

Cesto kod detunovanih motora bude recimo klipovi nizeg kvalitwta itd.

Iako sam cipovao skoro sve automobile zbog snage, mislim da nema nista lepse od fabrikane koja te zadovoljava snagom.

Ovo zadnje nije moglo biti bolje receno :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...