Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

MES je u pitanju sasvim sigurno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez da reklamiram bilo koga, a narocito NE, da pljunem po nekome : Iscitah masu tema i postova, na svakakvim forumima, i jedino za Pitatore+Mladenke combo, ne videh negativna iskustva ... Jel' ... Tako da ... Ja resio gde cu ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/7/2017 at 10:24 AM, dekirs said:

...Kacim svoj log juce napravljen.

Auto oteran prosle godine u ovo vreme kod tog chip tunera da se ugasi dpf egr i odradi blagi remap. Kada kazem blagi stvarno sam mislio nesto najbezbolnije ako je to moguce, cisto da se malo oseti da ide bolje. To sam i dobio po valjcima, 20ak ks i isto toliko NM ako se ne varam. 

Bravo je isao normalno do pre par meseci kada je turbina odlucila da izdahne dok sam se ukljucivao na autoput. Elem, ovih par meseci sam mislio da je to jer je eto dotrajala, desava se da sama od sebe crkne itd itd.. Svakako to je verovatno jedan od razloga ali onaj najvazniji je u logu koji cu okaciti.

 

5a01797cc4fab_bravologpng.thumb.PNG.cd723a3f1fd76aeb8b0d78d0b99fbc5b.PNG

 

Naime, posle trazenja "blagog remapa" dobio sam ovo... Pritisak od skoro 2.9 bara na oko ~2000 obrtaja. Prepunjavanje od skoro 0.2 bara, na pola ugasen egr koji je radio prethodnih godinu dana i ako je trebao da bude ugasen... Pre snimanja loga je pregledana mapa i upozoren sam da se log snima na moju odgovornost jer auto nije bezbedno voziti sa ovim pritiskom. 

 

Ovo nije post gde cu ja sad da placem jer mi je neko izbio 500e iz dzepa, ovo je post sa kojim zelim da upozorim sve one koji su na forumu i one koji budu citali ovo kada pretraze na Guglu "chip, povecanje snage" itd..

Mozda je nekima odvratno sto sam ovo napisao ali ja bih voleo da vise ljudi pise svoja negativna iskustva da bi znali ostali pre nego sto se odluce da cipuju, servisiraju auto ili nesto drugo.

Jos jedan dodatak na celu ovu pricu:

Pre godinu dana, kada sam zavrsio ovaj divni proces cipovanja i gasenja dpf-a i polu gasenje egr-a, dobijem poziv na fejsbuku da se hitno javim na dobro poznati broj "chip tunera". Javim se ja u nekih 21h i dobijem informaciju da je zaboravio da zalepi ECU i da ga zasrafi. Naravno ponudjeno mi je da dodjem do njega i da mi on finansira putni trosak, sto sam i uradio odmah sutradan. Mozda je sitnica, mozda i nije ali je svakako ostavilo gorak utisak posle svega.

 

On 11/7/2017 at 11:19 AM, Kuvalja said:

Pa mislim da si trebao navedes gde si radio, koga krijes i zbog cega, nemas cega da se plasis, ako ti se obrati zbog tvog posta nabijes mu taj turbo do grla ali odozdo...

 

On 11/7/2017 at 11:33 AM, dekirs said:

@Kuvalja 

Nisam hteo jer i ovde sigurno ima ljudi koji veruju u to sta taj covek prica ali ajd kad si navalio :D

Radjeno je u Safe Chip-u kod Dejana. Ne znam da li on posecuje ovaj forum ali kao posecuje neka napise koju pametnu da vidim sta je uradio i zasto.

 

Je l kod njega i dalje ''čipovanje'' 5.000 dinara? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam siguran mislim da je drasticno digao cenu.. Mene je izaslo 120e gasenje dpfa i egra sa chipom.. Doduse egr nije ni ugasio do kraja..

 

Ko hoce da pogleda imam tu mapu na kompu pa je mogu okaciti ako nekoga zanima sta je uradio i kako..

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, jeste nešto podigao cene, plus kod tebe je rađeno (opisao si kako) i gašenje EGR-a i DPF-a, pa je zato sve ukupno bilo toliko.

 

===============

On 11/7/2017 at 10:24 AM, dekirs said:

...Bravo je isao normalno do pre par meseci kada je turbina odlucila da izdahne dok sam se ukljucivao na autoput. Elem, ovih par meseci sam mislio da je to jer je eto dotrajala, desava se da sama od sebe crkne itd itd.. Svakako to je verovatno jedan od razloga ali onaj najvazniji je u logu koji cu okaciti.

 

5a01797cc4fab_bravologpng.thumb.PNG.cd723a3f1fd76aeb8b0d78d0b99fbc5b.PNG

 

Naime, posle trazenja "blagog remapa" dobio sam ovo... Pritisak od skoro 2.9 bara na oko ~2000 obrtaja.. Prepunjavanje od skoro 0.2 bara, na pola ugasen egr koji je radio prethodnih godinu dana i ako je trebao da bude ugasen... Pre snimanja loga je pregledana mapa i upozoren sam da se log snima na moju odgovornost jer auto nije bezbedno voziti sa ovim pritiskom. 

 

Na tom sajtu stoji i dalje:

Quote

Safe Chip Tuning predstavlja chip tuning koji sam po svom nazivu treba da predstavlja nešto sigurno i bezbedno. Znači ne radi se o mapama koje izvlače maksimum iz agregata već o blagom povećanju snage sa velikom pažnjom na trajnost vozila nakon intervencije...

 

Isti sajt:

 

Quote

...na vozilima koja nisu u garanciji svi kvarovi tipa: proklizala lamela, prolupao plivajući zamajac, procurele dizne, razletela se turbina... ne ulaze u garanciju! Imajte na umu da kod nas dovozite POLOVAN automobil koji je odavno izašao iz garancije! Tako da mi ne možemo da garantujemo da li će vaš polovan automobil izdržati dodatno opterećenje. A chip tuning je dodatno opterećenje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to je to.. Covek ni sam ne zna sta bi rekao. Prvo kaze da je to bezbedno, vozilo je trajno itd a turbo mi se razleteo posle 15000. Onda kaze da nema garancije nikakve i da je to dodatno opterecenje. Mora da mu je onda i opterecenje kad uzme 120e i stavi u dzep, verovatno je problem kako ih potrositi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije sporno da čipovanje, koje za cilj ima više snage, dovodi do većeg opterećenja auta. Kao što si i sam potpuno korektno rekao, turbina se nekada razleti i sama od sebe, tj. od dotrajalosti, ne treba joj čip da do toga dođe.

Ovde je suština da nije zbog toga, nego zbog loše mape. Postavio si log gore. Sa jedne strane se priča kako je sve safe, kako se ne radi ovo ili ono kao kod drugih, a sa druge strane stoji gore log gde se vidi koliko je sve bilo sigurno (safe) urađeno. Priča se jedno kako bi se privoleli ljudi, a radi se drugo. Ili, još je gore ako je tolika količina neznanja, pa se tako uradilo zaista misleći da je to stvarno sve safe.

 

On 11/7/2017 at 11:33 AM, dekirs said:

Ne znam da li on posecuje ovaj forum ali kao posecuje neka napise koju pametnu da vidim sta je uradio i zasto.

Posećivao je nekada forum dok se bavio prodajom dijagnostike. Napisao je na ovom Forumu nešto malo preko 1.000 odgovora. Ima nalog i dalje, ali ga ne koristi ooooodavno:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/profile/2769-marija12/

 

Šanse su veeeeeoma male da ti nešto napiše ovde, a ako već hoćeš njegov stav o svemu, onda FB na nekoj javnoj stranici...al' tamo će da ti obriše sve što mu se ne dopada (kao što to radi od prvog dana u svim takvim situacijama), i to je to. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas tako.. Par ljudi koji poznaju materiju oko remapa mi je reklo da on verovatno nije znao karakteristike turba i koji je uopste turbo tu itd.. Moze biti i da je odvrnuo samo jer mu se nisam svideo ko ce ga znati.

Znam da je posecivao, reko mozda spijunira iz prikrajka..

Na FB stranicu sam hteo da okacim sve ovo ali opet kapiram da ce doci i reci "vase vozilo nikada nije bilo kod nas" a onda bih mu ja slikao plocicu, okacio slike i snimke ali to bi otislo predaleko nemam nesto ni zivaca jer pare svakako necu dobiti nazad :)

Ovde sam okacio jer znam da mnogo ljudi cita ovaj forum koji nisu registrovani kao sto sam i ja ranije, svakako ce kad tad naleteti na ovo. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel imas mozda log pritiska turba po obrtajima i procentu gasa?

 

Mozda je samo na 100% gasa odvrnuo turbo.

 

Obicno su promene u mapi tek od 40-50% gasa navise tako da, koliko god bila odvrnuta mapa ukoliko ne maltretiras auto stalno sklopovi ne trpe mnogo vece opterecenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce, ali opet i na 100% gasu ne bi smelo ovoliko da je odvrnuto sa ovolikim pritiskom i prepunjavanjem. Kapiram da se ne vozi stalno pun gas, ali kada zatreba svasta moze da se desi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma zajebi prepucavanje, nece doprineti nicemu a potrosice ti zivce dodatno. Dovoljno je sto si ovde i sa svim svojim prijateljima i poznanicima podelio iskustvo. Meni je na zalost bilo kasno kad sam procitao ali sta ces... bilo je "trazili ste, gledajte"

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, igor0511 said:

Ovo je za mene u rangu cipovanja kola ako ne i gora vradzbina :D

 

Ne verujes u cipovanje?

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
58 minutes ago, Milutin-NS said:

 

Ne verujes u cipovanje?

 

Iskreno smatram cipovanje kod nas automobila 2010+ godista hvatanjem slona muvaricom.

Software vozila je toliko komplikovaniji u odnosu na stare JTD i TDI da je daleko teze napraviti i najmanju izmenu (ili makar ugasiti valjano DPF), a iz dosta vozila je vec i izvucen solidan maksimum (~140ks iz 1.6 motora sa jednom turbinom).

 

U vezi komplikovanosti software-a: imam aplikaciju na telefonu koja ima mod za voznju na stazi.

Nakon voznje moze da sacuva grafik brzine po obrtajima, brzinama, % gasa,... Takodje, navi na telefonu se zatamni kada upalim svetla u kolima. Samo pokazatelj koliko se stvari krece na CAN mrezi kod kola (povezan je telefon preko USB, a ne preko OBD2)

Na Stilu je trebala dodatna zica da se vuce da bi se dobila informacija o kontaktu na kolima kada se ugradjuje fabricka navi :D

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, igor0511 said:

 

Software vozila je toliko komplikovaniji u odnosu na stare JTD i TDI da je daleko teze napraviti i najmanju izmenu (ili makar ugasiti valjano DPF), a iz dosta vozila je vec i izvucen solidan maksimum (~140ks iz 1.6 motora sa jednom turbinom).

 

 

Ne znam, nisam primetio neki trend opadanja cipovanih kola sa vremenom.

Da li je sada teze ili lakse - to bi mogao neki strucnjak da nam kaze, ja kao sto rekoh ne vidim da se u danasnje vreme rade samo 1.9 JTD i 1.9 TDI...pa tako...

 

1.thumb.jpg.f303f22fcc6e9c1d8c6bbe6f1aee48bf.jpg2.thumb.jpg.ebacc16f23666f0f18194d20ca213ff4.jpg3.thumb.jpg.30b3e2c1bf143d044bf861951d73d86a.jpg4.thumb.jpg.b57d5e6673e357e5206acb0dd2aaca3b.jpg

 

5.thumb.jpg.dab22ce59fe9174b0e9d4b1143307f38.jpg6.thumb.jpg.b31010aebae2f55a39b24e96236e4b0d.jpg

 

itd itd itd...ovo mi prvo palo misa...
 

Zato po meni treba ici kod proverenih -majstora- kod kojih nije moje da razmisljam da li mu je to tesko, da li je izvodljivo ili nije, vec izvoli druze stojis iza svog rada pa napred.

Sve se moze, sve oni znaju - samo ko zna. Jednog dana kada fabrike potpuno stave katanac pa ne budes uopste mogao da pridjes tim podesavanjima - e tad nece biti moguce.



PS  -DPF...nikakav problem, samo treba u narodu da se odomaci praksa da se ne gasi switecom vec rucno...samopitanje toga ko je koliko strucan - onaj koji nije opali switec pa pogasi i sta treba i sta ne treba, onaj koji zna radi rucno kroz mape i nikakvih problema nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta cu...skupio sam odredjena saznanja...nisam ja kriv :D

 

Tako je bilo i za HGT-a. Pa tako sada znamo da vrednost zadnje sonde mora da bude 0.310mv ili otpor var. solenoida izmedju 12-13 itd itd itd.

Ja kad se necemu posvetim... :lol:

 

PS - a pitao si me gde i kako gasiti kad ti je trebalo za šLagunu, a zlotvore??? jaojaojao

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...