Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

On 2/15/2017 at 10:48 PM, nesa 169 said:

On je veoma cenjen na forumu, ja sam imao jedan razgovor s njim i stekao sam utisak da je veoma pošten. Detalje oko snage i ostalog ćeš videti s njim. Mislim da okvirno možeš računati na oko 140 KS.

 

Kreni da čitaš kada budeš imao vremena:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/profile/2769-marija12/

 

To je njegov profil na Forumu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala. Bio sam pre mesec dana na njegovom sajtu i tu je on sam napisao da obično ide  + 20 do 25%, a više od toga su već ozbiljniji zahvati koji zahtevaju razne stvari i tako dalje, pa sam po tom njegovom i napisao okvirno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da je mnogo veće naprezanje i zato neki stavljaju jača kvačila. Bluboki znam da je tako uradio na Stilu koji je pojačan sa 100 na oko 140 ks.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A šta to sada ovde, ponovo, pokušava da se dokaže ? Mnoge kolege, već godinama, mnogo pređenih kilometara, imaju remapirane automobile i nemaju nikakvih problema. Opšte je poznata činjenica da JTD izuzetno lepo prihvata remap. Vozač koji će pokidati auto, uradiće to i sa fabričkom mapom. Naravno da pojačanje hardwarea ne može da škodi ali i sa fabrikom veoma lepo funkcioniše.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne pokušavam da dokažem nego pitam, nije sramota pitati valjda :D. Kapiram ja da je jtd raga od motora ali ako se,  sklopovi koji trpe najveće opterećenje, razlikuju izmedju jaceg i slabijeg motora, kapiram da je to fabrika uradila sa razlogom. Verovatno da bi i taj jači motor imao isti životni vek kao ovaj slabiji. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozac koji ce pokidati auto sa chipom ce mnogo teze to uraditi bsz chipa.

Uklanjaju se razni sigurnosni parametri, tako da vlasnik treba da ima neke blokade u glavi.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pričam u svoje ime.... Ovo mi je V-i JTD. Fiat, Alfa, Lybra, Fiat. Svakom odrađen remap, nikada nikakav problem. Na prvom je kvačilo blago proklizavalo u IV-oj brz., sa remapom je taj problem bio intenzivniji. Osim toga (nazovi problema), sve drugo je radilo najnormalnije. Za ovaj auto sam spremio sinter lamelu još pre dve godine ali za sada nema potrebe da se čačka, iako sam prešao više od 50 hkm.
Nema sanse da bih vozio fabriku, kad može da bude mnooogo bolje.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, set kvačila može da se ojača a šta sa diznama, turbinom? Jel imao neko problema sa time? Kapiram da se, posle čipa,  turbina vrti mnogo brze nego ranije...  Skupljam iskustva i raspitujem se koliko je pametno da čipujem svog djetedea sa 305 hiljada na satu, da ne mislite da sam došao da pametujem i sl :D I jos jedno pitanje, sa koliko predjenih km ste vi čipovali vaše motore? 

Edited by bebaneSine

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, bebaneSine said:

Ok a da li se razlikuju dizne, turbina i pumpa  na 116 i 140 jtd masinama? 

 

Jedan je 8v, drugi je 16v glava. Onaj sa 115 je JTD, tj. UniJet, ovaj drugi je MultiJet. Detaljnije o tome možeš čitati ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/58904-kad-je-jtd-jtd-a-kad-je-jtd-ustvari-mjet/

Druge su dizne, veći je pritisak kod MJet motora...

 

Da li ćeš čipovati konkretan auto pre svega zavisi od njegovog trenutnog stanja i tvojih želja, a sve to povezano sa novčanim mogućnostima. Ali, džabe novčane mogućnosti ako je auto islužen. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre remapa bi trebala da se odradi dijagnostika, pa ako je sve ok na dijagnostici - može da se "cipuje". ;)

Ja sam Mareju remapovao sa 280000 km i poslednjih 34000 km nemam problema. Ako izuzmem to što lamela proklizava, al samo u IV stepenu....i to bas u retkim slučajevima, inače ide lsetno bolje (sa 110 na 135-140 ks).

 

I isto troši, ponekad spustim bas ispod nekog proseka, ali i to retko. Potrošnja ulja je tako je ista (0.3-0.5 na 10000km). I malo su izrazenije vibracije prilikom jacih ubrzavanja, ali ništa strasno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti se ne računaš :)
Brava je besmrtna :)
A biće i moja alfa kako je krenulo.
Ja sam obrnuo jedno 50.000 sa remapom bez ikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problematican primerak ce praviti probleme i bez remapa i sa remapom, a ako je auto normalan, ispravan, nista mu nece smetati visegodisnje gazenje sve i da je odvrnut do kraja, pod uslovom da je chiper iole krsten i ne uradi zaista krs remap, takvi ne potraju ni 10.000km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuletov i moj drugar, čak je i registrovan na našem flcs forumu, vozi Golf 4 1.9TDi PD 130. Baš smo pričali pre par dana, prešao je 105.000km sa tim autom, od toga nekih 35000 sa remapom na 170 ks, i 70000km sa većim turbom, intercoolerom, custom mapom. Sa tim većim turbom ima 220ks i 480Nm, a sa ubrizgavanjem metanola i vode 240ks i 500Nm. I još uvek nije menjao kvačilo ni zamajac, mada je sada kvačilo počelo da kliza. Čovek ima tešku nogu na gasu, a remap i podešavanja su rađeni u ovde ozloglašenom i pljuvanom Novaspeed. 

Auto i posle 150000km kod njega ide kao zmaj, nije dunuo, ne troši ulje, turbine se nisu raspale, zamajac nije prolupao.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Glavna je blokada u glavi, drugar sistematski unistava pasata 2.0tdi, znaci hladan pun gas, gazi ga nonstop, ugasi da ga ne ohladi nimalo itd., bez ikakvog problema 300.000km ima, uzeo ga sa 180.000km pravih.

Ja sam ubedjen da bi on sa najboljim chipom sahranio takvom voznjom tog mucenog pasata za manje od 10.000km, zato sam i rekao da chip nije za svakog, fabricke blokade su tu za sirovine i one sa manjkom tehnicke kulture.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, marko.jovanovic said:

Vuletov i moj drugar, čak je i registrovan na našem flcs forumu, vozi Golf 4 1.9TDi PD 130. Baš smo pričali pre par dana, prešao je 105.000km sa tim autom, od toga nekih 35000 sa remapom na 170 ks, i 70000km sa većim turbom, intercoolerom, custom mapom. Sa tim većim turbom ima 220ks i 480Nm, a sa ubrizgavanjem metanola i vode 240ks i 500Nm. I još uvek nije menjao kvačilo ni zamajac, mada je sada kvačilo počelo da kliza. Čovek ima tešku nogu na gasu, a remap i podešavanja su rađeni u ovde ozloglašenom i pljuvanom Novaspeed. 

Auto i posle 150000km kod njega ide kao zmaj, nije dunuo, ne troši ulje, turbine se nisu raspale, zamajac nije prolupao.... 

Koliko znam na tom golfu je pukla glava motora,bar sto sam ja upratio s njegove teme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačnije pukao je dihtung glave, i to je malo puštao antifriz kada ga cepaš, a dotični ne može da vozi ko penzos. Glava je imala mikro prskotine, i prošla je hidro test. Glava je zamenjena, jer niko nije lud da na budžologiju stavlja delove koji mogu da naprave problem.  Sa 240ks i 70000km gaženja ništa nije crklo. 

7 hours ago, Vule said:

Neumoran je Marko, sve rekorde oborio :D

Ne, nego su neumorni ovi što godinama postavljaju ista pitanja na koja je 100 puta odgovoreno, a Feđu lično znam, i znam šta je radio sa autom, i kako "nežno" vozi. 

Nisam spomenuo sebe, tj bivšeg Bravo-a 1.9JTD, eno ga vozi se po Kraljevu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...