Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

Moras da ih pitas. Ovom drugaru je nesto izaslo cini mi se 250e a sad ne znam dal nije radio i dpf i egr ili samo chip

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asferari ti je odlican, radio je drugar q7 kod njih, nisam cuo da se iko zalio na njih, a rade generalno dobre automobile i jos se u cg vozi zustrije nego kod nas.

Послато са GT-N7100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cena chiptuninga za Vase vozilo iznosi 250 eura.  Smanjenje potrosnje pri optimalnoj eksploataciji krece se do 10%. U cenu je uracunata dijagnostika pre i posle remapinga kao i dino testovi sa dijagramima snage i obrtnog momenta pre i posle tuninga.

 

Ceo proces traje u proseku do 5 sati. Obuhvata dijagnostikovanje vozila pre pocetka rada, dyno-testove i ocitavanje parametara i snage i slanje dobijenih  parametara kod nasih partnera u Italiju. Nakon dobijenog modifikovanog softvera slede ponovni dyno-testovi sve dok se novi parametri motora ne dovedu do zeljenih, idealnih. Napomena: Revochip chiptuning ne koristi klonirane mape! Garancija na chiptuning usluge je 3 godine. Zakazivanja chiptuninga su obavezna. Radno vreme servisa pon-pet 09-17h I subotom od 09-13h.

Mob: +381 (060) 6067000

 

Ovo je odgovor iz Revochipa, mozda nekome i pomogne oko odlucivanja, a ima i kontakt tel.

p.s.ja cu ipak otici u ferrari, pa Vam javljam iskustva

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, MS PK said:

Reko ti ja, ozbiljna prica ali i ozbiljna para :)

Naravno,

 

koliko para toliko muzike. Mada i u ferariju proces traje oko 4,5 sati, a dobijam prakticno iste performanse, indenticne !!! Moguce je da je cijena u Revochipi tolika zbog mjerenja na Dino testerima... Inace ferrari daje garanciju neograniceno, tako bar kazu, a stoje iza toga sa pricom da tu u stvari nema sta da crkne sto ce tice elektronike koju oni ugradjuju... Nadam se da ce sve ispasti ok. U svakom slucaju javljam se sa informacijama kad to sve odradim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Revochip je precenjen, guraju se na marketing i plagijat imena prave poznate revo(tehnik) kuce.

Evo neki njihova merenja pre i posle tuninga, ovo meni ne izgleda bas profesionalno.

a3c3869ab966cebda0684c918d510af4.jpg

Послато са GT-N7100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta tacno ne izgleda profesionalno, stvarno me zanima?

Nemam pojma za chip tuning firme, meni sve deluju kao prevara sa tim, "saljemo partnerima, ne kloniramo i slicno", ali ne vidim sta ti deluje kao lose odradjeno na graficima merenja? Sam rezultat ili to kako je predstavljen rezultat?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na koju garanciju oni misle, da se softver nece sam obrisati?

Ovi daju 3 god, ovi neograniceno? Na sta?

 

Pusti ti garanciju, ona je tu samo marketinski trik, jer niko ti nista ne garantuje. Turbinu, zamajac, kvacilo, sam motor,...ni na sta ne dobijas garanciju, tako da se opusti sto se tice toga.

Opet, 250 eur je puno. Celtic Tuning ti recimo kosta 190 EUR, da im posaljes fajl i da ga modifikuju. A da ti neko iscita i ubaci istu. Ima kolega sa foruma koje to mogu uraditi. Imaju varijantu i uredjaja koji kosta 500 eur, pa sam upucavas mapu koju hoces, svoju ili originalnu, valjda i neke parametre sam mozes da biras. To ti je skuplja varijanta.

 

Za 50-tak EUR mozes da uradis i u NS-u, SafeChip. Jeste dalje, ali sveukupno jeftinije ako dodjes do NS-a. Sad valjda ima i valjke, pa dobijas istu uslugu za mnogo manje para. 
Povedi devojku/zenu u soping za preostalih 150 eur koje ti ostanu. Malo se promuvas po NS-u, soping, pa nazad po auto. BG ti je blizi, ali su tu i cene nesto vece.  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postavljao sam ja negde pismenu garanciju njihovu pa mozda moze da se zumira i vidi. Znam da je ovom drugu auto isao prvo na pregled kod njih, da vide sta je u kakvom stanju da bi znali sta mogu da rade sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje mi lose sto je toliko "krzavija" kriva snage od fabricke, tj. Losije upeglana odnosno optimizovana, cime oni jelte posvecuju puno paznje.

Evo recimo ovaj rezultat, vidi se da maksimalnu snagu ima samo u smesnih 200 obrtaja, da posle toga 3400rpm snaga krece da opada neravnomerno, to je po meni sve samo ne profesionalno optimizovani parametri motora.

c50482b45430204cdf9f73a57e7da76c.jpg

Послато са GT-N7100

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam to video nigde. A vodim se time da na neke od tih sklopova ni sam proizvodjac ne daje garanciju, pa kako bi bilo koji tuner onda mogao.

Druga stvar su klauzule tipa "ne priznaje se garancija za kvar nastao tokom neprimerenog koriscenja". Kao onaj lik sa BMW-om sto ga cimaju da je auto vozio na stazi, da ga przi stalno i slicno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put se susrecem sa ovakvo necim pa cu pokusati ovde razjasnit neke nedoumice a koje se ticu ciphtuninga,posedujem Ficka 1,3 mjet 75 KS pa razmisljam da podignem snagu na 95 KS  a nasao sam ovako nesto : http://www.me100t.com/ nekakav ME 100T  ima neki privezak za kljuceve na kojem su dve tipke koje aktiviram u gradu ili na auto putu i sghodno tome dize snagu

Mene zanima da li i u kolikoj meri koristenje ovog uredjaja skracuje vek motoru i koje razlike su u motoru 1,3 75 KS u odnosu na 95 KS, citao sam da je razlika u turbini i ubrizgavanju i koliko bi onda ovo moglo biti stetno,u stavari sta ce da trpi najvise na tom motoru jel recimo moze pre vremena da strada mozda turbina ili recimo nesto drugo?

 

edit:  http://www.ebay.de/itm/Fiat-Magneti-Marelli-ME100T-mit-Fernbedienung-Chiptuning-Motortuning-Tuningbox-/201040142988?hash=item2eceed228c:g:kdoAAOxyni9TBc~N

Edited by Marinko69

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, vagenovac said:

Deluje mi lose sto je toliko "krzavija" kriva snage od fabricke, tj. Losije upeglana odnosno optimizovana, cime oni jelte posvecuju puno paznje.

Evo recimo ovaj rezultat, vidi se da maksimalnu snagu ima samo u smesnih 200 obrtaja, da posle toga 3400rpm snaga krece da opada neravnomerno, to je po meni sve samo ne profesionalno optimizovani parametri motora.

c50482b45430204cdf9f73a57e7da76c.jpg

Послато са GT-N7100

 

Da se nadovezemna ovo radio sam neko vreme u DIS-u i kad su kupili nove Ivecove kamione (kombinacija slabog motora automatskog menjaca i teska nadgradnja ) i javio se problem vece potrosnje od ocekivane pa su probali da to rese cipom i dolazili su likovi iz revochip-a, odradili su neki eko cip na dva kamiona jedan solo i jedan tegljac sa poluprikolicom, uglavno nista nije dobijeno chipom na papiru je bilo sve lepo a u praksi na potrosnja ista u nekim rezimima i veca na solo kamionu se ta malo veca snaga nije ni osecala dok je tegljac bio malo zivahniji u startu, dolazili su par puta cackali optimizirali islo se u uporedne voznje sa po dva kamiona jedan sa cipom drugi bez  sa istom kolicinom tereta i uvek je njiho davao losije rezultate... na kraju su ih vratili na fabricko i na tome je ostalo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ovaj dyno rezultat ne mogu ni da procitam kolko je izmereno odma me glava zabolela :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

59KW motor ima max snagu na 3000 obrtaja fabricki,nakon toga ona opada,vjerovatno je  na taj fazon i chip radjen.Moze to i bolje.Najbolje ti je kupi sebi mpps preko ebaya za sitne pare,posaljes mapi kolegi mladenke i covjek ti profi uradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, Mahoney said:

59KW motor ima max snagu na 3000 obrtaja fabricki,nakon toga ona opada,vjerovatno je  na taj fazon i chip radjen.Moze to i bolje.Najbolje ti je kupi sebi mpps preko ebaya za sitne pare,posaljes mapi kolegi mladenke i covjek ti profi uradi.

Koji tacno mpps da uzmem, ima vise verzija?

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoces da mi das neki kontakt tog lika da se cujem sa njim sta i kako. Pojma ja nemam kako se radi to iscitavanje, pa onda ucitavanje sta li vec treba...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve je i moguce i nemoguce, a kako...

Svako ko stavi chip pozelece malo cesce da stisne gas i tu prica o potrosnji pada u vodu :D 

Realno je moguce ocekivati manju potrosnju u gradu, a zasto??? Jednostavno, ljudi koji voze u gradu ne mogu da voze pun gas, nego voze 2-3 brzine sa odredjenim procentom gasa i brze stignu do zeljene brzine i tu krece mesanje baba i zaba. Naime, ne menja se cela mapa vec delovi mape na odredjenim obrtajima(uglavnom preko 2000rpm). Do dela gde je promenjena mapa sve funkcionise kao i pre, prelazi izmedju stare i nove mape su minimalni tako da sa brojem obrtaja raste i razlika u mapi. E tu dolazimo do "TUNERA" koji promene odredjene parametre odokativnom metodom(sad cu sve da dignem za 20% i sve je u redu) za 10 min, ali onda moze doci do raznih problema a ustede nigde. Zlatno pravilo je... kad ne stiskas gas auto manje trosi i to je poenta- da sto pre dodjes do optimalne brzine i da je samo odrzavas sto je duze moguce a u gradskim guzvama gde se ide mic po mic nema apsolutno nikakve razlike ni u potrosnji a ni u performansama. Naravno, sve je u proracunima pa tako skupi tuneri vode racuna o svakom parametru i do svakog novog parametra dolaze putem mnostva proracuna i tu moze da se ostvari znacajnija usteda goriva uz adekvatno povecanje snage motora, upravo iz tog razloga fensi tuneri ne izvlace maximum nego rade optimalne mape.


@ Nesaoct

U pravu si i nisi u pravu, jer svaki tuner moze da zakljuca mapu i da ne razmislja da li ce neko videti sta tu ima a i mocice opet da proda proizvod koji je vec napravio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juče gledao na tv-u emisiju o tjuningu. Zbivanje je u Abu Dabiju, a majstor je, tamo čuveni Nemac Jimmy. Koga zanima, verovatno može da se nađe snimak

po netu. Gledah na tv Prva, emisija Galileo. Deo emisijie posvećen tome traje 10ak minuta.

 

U kratkim crtama, čovek se proslavio u svetu Arapa. U Abu Dabiju radi oko 60% od ukupnog broja mapiranih automobila. Prikazali su par onih sa haljinama,

koji se opasno lože da im automobili (inače, novi) postižu što veću snagu. Baš se bahate. Konkretno su prikazali primer kada je mečku od 450 ks odradio tako

da je na kraju izmereno 548 ks. Vlasnik je, naravno, bio u svrš osećaju pred kamerama. U radove je ušla i zamena kompletnog izduva, gde je umesto

klasične cevi, stvaljena neka nakarada, sastavljena iz 4 cevi (zbog boljeg protoka izduvnih gasova).

 

I na kraju, cena. Pošto kod nas ove stvari koštaju koliko koštaju, računao sam da tamo (i za one automobile), može da bude 5, 6, možda i 10 puta skuplje. Posebno

što meštani sami tvrde da je Jimmy najjeftiniji u gradu, a najbolje radi posao. Čovek stade pred kameru i reče da je cena poslednjeg mapa bila 4000 evrića. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari...ja sam nov ovde imam fiat multiplu 1.9 jtd 85 kw...zanima me da li se vise dobija ili gubi cipovanjem...jer bih je cipovao....hvala unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...