Jump to content
FAS Goran
rstefan88

Chip Tuning (čipovanje)

Recommended Posts

i jaoooo,jesi lud...gde da se raspe...nedaj boze...!!!napravio je on to dobro...prico mi lik ciji drugar ima slep sluzbu(prikolicu) tako nesto,kaze da je auto extra...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brat @chelic da li ti znaš nešto što mi ne znamo? :)

Ja sam za tog lika čuo samo preporuke.

Ako se odlučim na čip verovatno bih kod njega radio.

Ili ne? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sam razmisljao da odem kod njega, samo mi je NS daleko... a i ne bi da pucam pare na menjanje kvacila svake 2 nedelje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sad dosta zajebancije... Kako je mapa biiip kad ti lamela kliza posle cipa? Ajde neka mi neko objasni to. Kad se uradi mapa kako valja, da ne kazem krsteno, auto ubrzava linearno i ne oseti se nikakav udar, niti se stvara neko vece opterecenje na kvacilo. Znaci, dobra mapa mora da bude takva da lamela ako je klizala, klizace isto... lamela je u redu, bice u redu i nadalje. Ko zna kolko sam mapa promenio, od 120-220ks i ni u jednom trenutku mi kvacilo, ma kakvo god bilo nije proklizalo.

A da spomenem i gorepomenutog gospodina SAFETuninga... Moj rodjak je negde prosle godine otisao kod gospodina u firmu da cipuje auto. Firma se inace nalazi na nekom javnom parkingu koji gospodin koristi za svoje poslove. U toku cipovanja, moj rodjak slucajno spomene moje ime, na sta je doticni ĆUNER spakovao svoju opremu i oterao mog rodjaka u PM (a nije PRIVATE MESSAGE :) ). Mislim da je mnogima jasno o cemu se radi, a onaj kome nije jasno, nek malo prelista temu kako bi se upoznao sa LIKOM I DELOM cuvenog ĆUNERA.


... e sad svako sa Mareom nek ubaci u 5. i nek vidi koliko je to obrtaja... videce da je u pitanju nesto malo vise od 1500rpm. Bilo koji covek koji se razume u automobile ce shvatiti da se snaga i moment ne dizu na 1500rpm iz upravo spomenutog razloga, nego malo drugacije (nisam komercijalni ĆUNER i mape radim iskljucivo sebi i nikom vise, da ne ispadne da hocu da ukradem nekome musterije), a kako se to radi, mozda ce vremenom nauciti, ja mu necu otkrivati bas sve tajne... dovoljno sam mu otkrio!

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno ni ja nemam dobro iskustvo sa njim... prvi put me nije ispostovao kad sam mu se najavio sa meganom i dosao iz bg-a da bi mi rekao da nema neki alat za njega tek nakon sto san stigao u ns?! Nesto za kodiranje dizni...nije.ni bitno. A drugi put opet resim da odem kod njega kad sam vozio stila jer kapiram da za njega dobro radi mape, on mi kaze da turbo prepumpava i da ne moze da uradi, zove me da preuzmem auto, ja kazem ok i na putu nazad vidim da auto vise ne vuce sa 1600obrt nego je mrtav do 2200 pa tek onda vuce. Zovem ga i on kaze da on nista nije dirao i da je to do lose turbine?! A do tad je uvek vukla sa 1600... Kao vrhunac price, po povratku kuci pronasao sam razlupanu lampu u motornom prostoru, covek je zaboravio ispod auta i sva se mucenica razlupala u putu ali nije ispala zbog magneta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja nemam baš neko iskustvo sa nim već sa njegovom mapom :)
Okačio je kolega Underground mapu koja je urađena kod njega.

 

Prvo sam dobrih 3-4 nedelje po malo gledao razlike između njegove mape i stock za taj ecu.

Ispostavilo se da tek od recimo 2200 obrtaja ima promene i tek preko 50% gasa. Ispod toga promene su minorne, a pritisci idu preko 3-4% tek na punom gasu i u obrtajima. Čak negde i smanjuje pritiske na malom gasu- verovatno zbog potrošnje.

 

Napravim identične razlike na mojoj mapi i radi već 20 000km. Nije bolje od fabričkog 16v mjet Stila, ali ide ok.

I nema nuspojava koliko sam video osim toga što egr ne može kršteno da se blokira na jtd-u već se sve vrednsoti u egr mapi stave na max pa dijagnostika jednu vrednost čudno očita, ali sa tim mogu da živim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ovim temama sa cip tjuningom na forumima u Srbiji prakticno nikad ne mozes naci neku firmu ili pojedinca koji su svoj posao uradili bez greske, uvek ima neko ko je ekstra zadovoljan i onih koji nisu i onih koji su doziveli nevidjene banalnosti :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

SAFE se kako sam ja ispratio forume poslednjih godina ispraksao... E sad, problem je sto su pre svi bili pocetnici ili su ubacivali tudje mape, iz inostranstva, i nisu imali od koga da nauce. Ja teram njegovu mapu vise od 10.000km, i nemam nikakvih problema, a neki su videli da nema ni dima, znaci umereno i osetno dizanje snage. Sa te strane sam zadovoljan. Nisam trazio svemirski brod vec kako mi on kaze nekih 160, malo jace konja, iskreno nikad proverenih.

A u potezanju sa kolegom sa foruma koji ima vise snage u istom autu, cenim da je to i realna cifra, posto je on svog merio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto mi lamela proklizava ( a mozda i ne, mozda sam se istripovao) kliza zato sto sam istu menjao pre vise od 100 000 km. Mada se u voznji ne primeti da je presla toliko. To mi se desilo mozda 2 puta, u 5 stepenu, kada bih "potopio" gas, sa nekih 80-85 km/h. Od 1. do 4. stepena, u opsegu od 1500 do 4000 obrtaja auto se odlicno ponasa. Leti. Ne cima, ne gubi dah - znaci, ubrzavanje je linearno.

Iako ga vozim ostrije nego pre remapa, potrosnja je pala za oko 0,5 litra.

Sutra idem na more pa cu imati jos bolje rezultate, ali to je to. Prosek mi je za poslednja dva punjenja oko 5,8 litara.

Video sam kako Dejan radi remap. Bio sam prisutan svo vreme. Video sam njegov pristup svemu tome. I ima moju preporuku.

Da napomenem jednu stvar - nece raditi bilo sta. Ako primeti da neki od parametara ocitani dijagnostikom nisu ok, nece vam raditi auto. Nije coveku cilj da uzme pare i sjebe auto, vec da isti unapredi. Remapuje samo ispravne motore.

Kao i kod Igora - nema dima (osetno manje nego pre).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Normalno je da se proveri auto pre remapa, to treba obavezno da se odradi. Ajde neka mi neko objasni kako se poveca snaga sa 3-4% pojacanja pritiska jer smesa goriva i vazduha odredjuje snagu. Ajde uporedite limitere i recite koje su razlike izmedju fabrike i njegove mape. Potpisujem da brendirane mape koje kostaju po 3,4glave imaju 70% vise promena parametara od jeftinih mapa sto rade pt, safet i tako ti garazni-parking tuneri. Ne sumnjam da je lik naucio da radi za 2-3 godine ali ima on jos da se uci a mape ne kostaju za dzabe toliko jer uvek se znalo da kolko platis toliko se klatis.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zanimljivo je da renomirani tjuneri uopste ne spominju nikakvo smanjenje potrosnje goriva, sa jacim mapama se cak nesto malo i povecava pri identicnom rezimu voznje.

Takodje ne dizu znacajno obrtni, pomeraju pik u vise rpm, zadrzavaju iste izduvne norme itd.

Npr.

8bb76e59b8778970ecc9ef4dfa01cef7.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je sa Novaspeed mapom počela lamela da kliza posle nekih godinu dana vožnje... Jel to znači da ne valja mapa ili ne valja lamela?  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno mi je zanimljiva konstatacija "zbog njegove mape kliza lamela", s obzirom da je fabrika predvidela tu lamelu za 100ks i 200nm, a auto posle remapa ima recimo 130ks i 280nm. Sve i da je nova lamela, moze da se desi da u odredjenom opsegu kliza, a kamoli kad je presla 50, 70 ili 100 hiljada km. Bilo je verovatno pitanje momenta kad ce da pocne da kliza i sa fabrickom mapom, s obzirom na predjenu kilometrazu. I onda izjavi covek da ne valja mapa :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde Vule kao ekspert da mi kazes da li je 250Nm na 1500 ima isti efekat na kvacilo kao i na 2000rpm???

 

To sto ti je lamela proklizala posle 1 god. znaci da se vremenom pohabala i da ti nije odmah geknulo kvacilo.

 

- U bilo kom trenutku cu da ti upucam mapu sa skoro isto konja i malo vecim NM i proklizace nov set kvacila. a proveri bilo gde koliko puntovo kvacilo izdrzava momenta pa cu onda ja da ti posaljem dijagrame koji govore suprotno, a u stvarinema veze koliko NM isporuci, vec je stvar u tome kako i u kom rezimu isporuci tu snagu.


Meni je sa Novaspeed mapom počela lamela da kliza posle nekih godinu dana vožnje... Jel to znači da ne valja mapa ili ne valja lamela?  :laughing:

To znaci da si ispao po malo g...p u pokusaju da ispadnes duhovit :D


Izuzetno mi je zanimljiva konstatacija "zbog njegove mape kliza lamela", s obzirom da je fabrika predvidela tu lamelu za 100ks i 200nm, a auto posle remapa ima recimo 130ks i 280nm. Sve i da je nova lamela, moze da se desi da u odredjenom opsegu kliza, a kamoli kad je presla 50, 70 ili 100 hiljada km. Bilo je verovatno pitanje momenta kad ce da pocne da kliza i sa fabrickom mapom, s obzirom na predjenu kilometrazu. I onda izjavi covek da ne valja mapa :D

i da predje 10 000 000km i da ne kliza, ni sa dobrom mapom nece klizati!

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

To znaci da si ispao po malo g...p u pokusaju da ispadnes duhovit :D

 

Ja ispao glup a ti ne znam i ne daj pišeš zajedno :D

 

Nisam ekspert, nisam nigde ni rekao da jesam, ovde pljujete po čoveku koji ni ne može da vam odgovori zato što je nekome lamela bila pri kraju pre odlaska na remap kod njega, a ako neko ovde radi fine normalne mape, koje nisu "agresivne" i koje ne štete hardveru, to je onda Dejan. Bukvalno se do 2000rpm ne dira ništa, ostaje fabrika, baš zbog ovakvih stvari. No, da se ja ne nastavljam dalje u njegovo ime...

Edited by Vule

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje misljenje je da bi prije remapa svako trebao zamijeniti set kvacila,ja jesam,i nisam imao problema 1.5 god tj tek je sad pocelo popustati,a ubijam ga vazda :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne želim da se mešam u ovu raspravu, ključna stvar je potpuna ispravnost auta. Odveo sam drugara iz Budve u Pro Tuning. Ima Passata B5,5, sa automatskim menjačem. Odmah je na dijagnostici konstatovano da je komp menjača menjan i da nije original. Nakon probne vožnje je ustanovljeno da su lamele pri kraju, da bi sa remapom vrlo brzo stradale. Ostalo je da se odradi remap posle zamene kvačila, neki drugi put.

Po meni skroz korektna priča!

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...