FAS Goran
Blueshadow

Fiat Marea - daljinsko zaključavanje + alarm

@garisha, hajde molim te pošalji mi to uputstvo na n-bol@hotmail.com

Poslato Gari,

pozz

procitao sam uputstvo koje si mi poslao i jasno je prikazano kako i sta se radi :coffee: ,ali (uvek ono ali zaj... stvar) jedino sto moj auto nema alarm nego samo dalj.zakljucavanje pa nema ni taj taster,kao ni led indikator na nebu kod svetla kabine.

tako da nisam uspeo nista :crybaby:

ne znam sta dalje ali u svakom slucaju hvala na pomoci :unworthy:

ima li neko ideju kako resiti problem sa obzirom da nemam alarm? :question:

Ukratko,ne radi ti daljinac,ako sam dobro skapirao.

Treba da ga reprogramiras,a za to su ti potrebni kodovi,koji se nalaze na kartici.Ako ti nije jasno kako se to radi javi se.

Imam isti problem,e sad moje pitanje da li meni mozes objasniti kako da ukucam kod sa kartice ? Sve sam pokusavao ?

Prijatelj mi na marei ima original daljinsko i alarm. Sad mu je propao original daljinski (okrugli privjesak)i htio bi staviti drugi. Da li se može nabaviti neki polovni daljinski od neke druge maree i programirati na njegovu? Treba li za to code kartica? Ili je jedino rješenje neki univerzalni kineski daljinski sa centralom, samo je pitanje bi li se mogao spojiti sa alarmom.

Pa on automatski izbaci,a ti treba posle provere da li nesto curi da deblokiras sistem i pustis gorivo.Znaci,deblokada.... harhar.gif

Pozdrav svima,od nedavno sam vlasnik FIAT mare 1.9 jtd ELX 2001 god.Da li neko moze da mi pomogne kao da proverim da li ima daljinsko zakljucavanje post na kljucu koji sam dobio nepostoji dugme za aktiviranje istog.

Pozdrav svima!!

Nedavno sam kupio Fiat mreu 1.9 JTD ELX 2001 god.Da li neko moze da mi pomogne kako da proverim da li ima daljinsko zakljucavanje i kako se aktivira posto na kljucu koji sam dobio nema dugme za aktiviranje.

Poštovani,

Skoro sam kupio mareu 1.6 16v automatik karavan. Prezadovoljan sam s njom. Ali imam problem sa daljinskim zaključavanjem. Naime dobio sam sva 3 ključa i karticu sa kodovima kako za ključ tako i za radio. Molio bih vas da mi objasnite kako da ukucam kod da bi mogo da radi daljinski s obzirom da je dugo stajala i ja sam zamenio baterije. Predhodni vlasnik mi je reko da je sve radilo perfektno.

Hvala unapred,

Mozda ovo pomogne

-Press the button that is between your courtesy light and the ultrasonic sensors on the roof of your car (near sunroof switch)

-Release the button after a second or two

-After a couple of seconds the LED will flash once

-Enter the first digit of your 4 digit code by pressing the button the relevant number of times

-Repeat this for the next 3 digits of the code.

If the code was correct the LED will flash for approximately 10 seconds.

(If the code was incorrect the LED will remain on for 10seconds, so start from the beginning when the LED goes out)

-With the LED flashing press and hold the button on the car and then press and hold the button on the key. Keep them both pressed until the LED stops flashing and remains on.

-Release the button on the remote, then the one on the car.

now what heppens next depends on the age of the car. some cars have a red LED others have a green LED.

for a red LED, if the programming was successful the LED will flash 6 times, but if it was unsuccessful the LED will flash 18 times

for a green LED, if the programming was successful the LED will flash 8 times (i think, maybe less), but if it was unsuccessful the LED will stay on for a few seconds (8 i think?)

http://www.fiatforum.com/bravo-brava/98577-remote-key-programming.html

Da rešimo ovo zauvek :thumbup:

Pošalji uputstvo na:

info@fiat-lancia.org.rs, i onda ćemo ga postaviti na Forumu, direktno na fiat-lancia.org.rs, kao što smo i ostala uputstva. Tako će zauvek biti dostupno svima. :thumbsup:

Baci link, ako ga ima :)

Mozda ovo pomogne

-Press the button that is between your courtesy light and the ultrasonic sensors on the roof of your car (near sunroof switch)

-Release the button after a second or two

-Enter the first digit of your 4 digit code by pressing the button the relevant number of times

-Repeat this for the next 3 digits of the code.

If the code was correct the LED will flash for approximately 10 seconds.

(If the code was incorrect the LED will remain on for 10seconds, so start from the beginning when the LED goes out)

-With the LED flashing press and hold the button on the car and then press and hold the button on the key. Keep them both pressed until the LED stops flashing and remains on.

-Release the button on the remote, then the one on the car.

now what heppens next depends on the age of the car. some cars have a red LED others have a green LED.

for a red LED, if the programming was successful the LED will flash 6 times, but if it was unsuccessful the LED will flash 18 times

for a green LED, if the programming was successful the LED will flash 8 times (i think, maybe less), but if it was unsuccessful the LED will stay on for a few seconds (8 i think?)

http://www.fiatforum.com/bravo-brava/98577-remote-key-programming.html

Ako nemam ovo dugme i led, to znaci da nemam daljinsko, zar ne? :)

Od skoro sam vlasnik Brava i kad upalim auto crvenim kljucem ne sija mi lapcia "kljuc-a" na tabli,dok kad palim plavim kljucem sija mi lapica "kljuc-a" na tabli...sta bi to moglo da bude? I u kakvom rezimu auto radi kad se vozi crvenim kljucem?

Kako da povežem daljinski u koji sam sada stavio nove baterije sa centralnim grebenom.

Pokušao sam,ali bezuspjesno onaj postupak sa držanjem onog desnog dugmića pored svjetla,upali mi se zelena led

lampica,stisnem daljinski-zasvjetli crveno,zelena prestane goriti i nista. I dalje ne radi!

Tu na forumu sam pročitao da ako to ne uspije onda treba opet povezati ključ tako da se ukuca kod.

E sad,ja taj kod imam,ali ne znam postupak kako da ga unesem da to sve proradi. Mi može netko objasniti

detaljnije cijeli postupak?

Hvala

p.s. da li problem može stvarati to sto kad zaključam na ključ,sva vrata se zaključaju osim gepeka,makar se čuje da

motor od centralne brave radi?

Edited by neshaoct
spojena tema

Pomocu koda za kljuc sa kartice koju treba da imate mozemo da otkljucamo memoriju i prijavimo novi daljinac na sledeci nacin :

taster na centralnoj prijemnoj jedinici stisnemo jednom kratko (1s) i zelena lampica ce nakon 2secunde da zasvetli ponovo i to je momenat kada pomocu ovog tastera upisujemo 1.cifru naseg koda tako sto cemo stisnuti taster jednom samo, i sacekacemo da zelena lampica ponovo zasvetli sto je signal za upis drugog koda gde za cifru 5 stiscemo taster 5 puta

(sa svakim stiskanjem zelena lampica kratko zasvetli ) i sacekamo 2sec da ponovo zasvetli zelena lampica sto je signal za upis sledece cifre koda …

Kada smo upisali sve 4 koda na ovaj nacin ukoliko je kod ispravan zelena lampica ce poceti da trepce sto znaci da je memorija prijemnika otkljucana za upis novog daljinca, tada je potrebno stisnuti taster na prijemnoj jedinici ponovo i zadrzati ga pritisnutog , zatim stisnuti takodje i taster na daljincu kljuca i drzati dok zelena lampica pocne stalno da svetli bez trepkanja, onda prvo pustiti taster daljinca a zatim i taster prijemne jedinice cime je procedura prijavljivanja novog

daljinca zavrsena sto nam je i bio cilj, mozete da prijavite tako maximalno 8 daljinca sveukupno …

ovo je uputstvo koje sam napisao i postavio kao deo celokupnog resenja za prijavu novog kljuca na fiat marei sa original centralnom bravom i alarmom, ja nisam dobio karticu sa kodovima kljuca

prilikom kupovine auta pa sam se namucio jos dok sam key kod iscitao iz memorije koja se nalazi u autu u centralnoj konzoli sa svetlom koja je deo alarmnog sistema u hlx verziji ... ne vidim gde je ovde atachment trenutno da postavim kompletno resenje za ovaj problem i kad se nema kod ...