Jump to content
FAS Goran
Stojic Boba

Fiat Bravo 1.2 / 1.8 - trza u vožnji / trokira

Recommended Posts

ocisti dizne to ne boli nista....

Znam da ne boli, osim malo po dzepu, ali mislio sam da je neko imao slican problem, da ne lutam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ti karburator nemas... ti imas dizne.... :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo me zeza ova moja bravica kad joj dodajem gas trza,poskakuje ko da ne prima bas gas u potpunosti sta treba? mozda svecice zameniti ili nemam pojma, a srce me boli kad ne znam kako da joj pomognem

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje isti problem... Probao sam sa onim aditivom za dizne, nije pomoglo, ne znam sta jos moze biti. Da li je moguce da negde dobija fals vazduh do leptira gasa, pa da on pravi problem?

Nervira me to sto je najednom poceo da pravi probleme, bukvalno u jednom trenutku radio normalno, u sledecem trza. Nesto ga gusi, a ne mogu da skontam sta. Bas osetim kad dam gas kako ne prima ravnomerno, u par navrata mi se desilo da dam gas i jedva da vuce, pa onda poleti... Boljka nevidjena, ne znam sta je, ideju nemam nikakvu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciscenje step motora (ne znam dal je to isto sto i leptir gasa, moguce da jeste)... Meni nije trzao u voznji ali kad krenem da saltam u nizu brzinu, obrtaji padnu i tu malo zatrza, posle ciscenja step motora kao da sam seo u novi auto.... da li ti obrtaji brzo padnu kad u voznji izbacis iz brzine ili padaju lagano i stanu na 800?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko je ciscenje tacno ali ne bi trwbalo da bude vise od 1000rsd. Imas na forumu upitstvo u uradi sam pa vidi, nije nista komplikovano.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dalje isti problem... Probao sam sa onim aditivom za dizne, nije pomoglo, ne znam sta jos moze biti. Da li je moguce da negde dobija fals vazduh do leptira gasa, pa da on pravi problem?

Nervira me to sto je najednom poceo da pravi probleme, bukvalno u jednom trenutku radio normalno, u sledecem trza. Nesto ga gusi, a ne mogu da skontam sta. Bas osetim kad dam gas kako ne prima ravnomerno, u par navrata mi se desilo da dam gas i jedva da vuce, pa onda poleti... Boljka nevidjena, ne znam sta je, ideju nemam nikakvu!

promenis pumpu gde sipas gorivo i svi tvoji problemi ce da nestanu

(citaj voda u gorivu...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa gusarom,mislim da mi je on cak to i rekao da je bio problem :) Meni se to isto desilo,sav se strese ne vuce nista,sto veci gas to se vise trese i onda odjednom krene kao da nista nije bilo. Promenio pumpu gde sipam i sve super.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probao sam i to... Nije da on stalno stuca, niti ima problema sa primanjem gasa kad radi na leru (kontam da ako je do goriva i kad stoji bilo bi eksplozija...). Menjao sam pumpu, ali nije to problem. Zanimljivo, kad je auto hladan, vuce bez problema, ne cimne nijednom, cim se zagreje motor i malo duze vozi sa zagrejanim motorom, pocne da preskace... Nekako kao da ne prima dovoljno gas, pa onda najednom cimne, pa tako par puta... Pojma nemam, ne znam nikoga da se susretao sa slicnim problemom.

Zanimljivo, za to vreme, kad pocne sa cimanjem i stucanjem, nikakvu gresku ne prijavljuje...

Edited by Brestachan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I evo sad novih simptoma... Naime, kada stoji u mestu i radi na leru, posle nekog vremena kao da malo "utihne" motor, padnu obrtaji, ali ih odmah vrati (ne traje pola sekunde sve), ni ne prikaze se na obrtomeru, ali se cuje i oseti kad sam u autu... Nije se desavalo do pre nekih nedelju dana, sada ako je na leru skoro na svakih 5-6 minuta...

Ima li neko neku ideju??? Trzanje je i dalje problem, sad se i ovo pojavilo, verujem da je usko povezano, a kada bih krenuo redom kostalo bi me i vremena i para fest...

OK, step motor jos nisam cistio, ne znam da li da ga cistim ili da ga menjam, ali neko mi je spomenuo i neki komutator(?) da moze da pravi problem, nesto u vezi sa filterom klime, ciscenjem klime... Mislim, sad slusam sve, svaka teorija i ideja dolazi u obzir, posto ne mogu da ga resim nikako... :(

Ako neko ima ideju, bilo kakvu, savet, sta god, neka se javi. Vodim na pivo ko mi resi problem! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem na mom 1.2 16v. Pali super, trosi ok, ali kada se naglo da gas, pogotovu na malim obrtajima, pocinje da trza, skace, gusi se. Dosao burazer koji radi u servisu u inostranstvu, kaze bobina-to im je slaba tacka. Pozajmimo drugu sa istog auta i istog motora, probamo i problem resen u 15 min posla! Maltretiram auto koliko hocu, ubacim u 5.brzinu na 50Km/h ispred nadvoznjaka, nabijem gas do daske ni da stucne! Nece da poleti, naravno, ali izvuce bez problema. Ide k'o lud! Losu struju je dobijao na 1-om i 4-om klipu pa je pri manjim opterecenjima podnosio, ali kada opteretis motor on se muci.

Znaci, aku su ok svecice i kablovi, proverite bobinu pre nego secete katalizatore itd.

Nadam se da ce jos nekom ovo da pomogne.

Pozz

I da, pitao me brat da li se vise oseca problem kada je vlazniji vazdu npr ujutru kada ima rose. Kod mene se to osecalo po malo-ta razlika tako da i to ukazuje na problem sa strujom...

Share this post


Link to post
Share on other sites

E je*em ga sad... To su ti simptomi, ali imam neki osecaj da ce da me kosta ova popravka dok ne dodjem do toga sta je tacno u pitanju... :wallbash: Koliko te je kostala bobina? Jesi kupio novu ili polovnu? Svecice i kablovi su navodno OK, pregledao je majstor poslednji put kad sam bio, do bobine nismo dosli... Moguce je da je ona. Ne znam kako bih to mogao sa sigurnoscu da znam, nisam bas u mogucnosti da uzmem bobinu od nekog samo da bi testirao auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja nisam imao para da menjam sve redom dok ne ubodem sta je problem. Planirao sam da idem kod Gorana u Zemun, ali prosli vikend se video slucajno sa bratom, imali gde da pozajmimo drugu bobinu i utvrdili o cemu je rec. Sada samo cekam da stigne u AP sport ista i kupujem je. Kod njih je 5150din bez popusta. Na drugim mestima je ista(Facet) oko 6600, a postoje i neke kineske za oko 3500. O polovnoj ne razmisljam jer cu mozda da kupim neku koja je takodje dotrajala. Inace se vrlo brzo i lako skida i montira. Skines plastiku sa motora, otkacis kablove i odsrafis je na 4 torex srafa. Kablovi izlaze iz nje tako da ne mozes da omasis :) Bas je pristupacno. Sve je lepo obelezeno, koji kabl gde ide od 1 do 4. Mozes i sam to da uradis ako imas kljuceve i srafcigere. Samo nadji nekog iz NS sa istim motorom ko je voljan da pomogne, moze i punto, samo proveri oznaku motora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje moj savet ne kupuj napamet dok ne proveris, kod njih je uzrok tome ili kablovi ili bobina, ja sam licno za 60 000km promenio 4 seta kablova verovao ili ne, zasto pojma nemam, bobinu samo jednom i to kad sam kupio auto. Pokusaj da nadjes nekog dobrog elektricara koji ima osciloskop, sa njim se vrlo lako utvrdi u cemu je porblem tj dal bobina ima losu izlaznu strujuili kablovi probijaju, a kostace te nekih 500rsd ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ovako... Otisao ja danas kod elektricara, na preporuku kolege sa posla. Jako neozbiljan lik. Zvao sam ga pre nego sto cu otici da vidim da li ima neki slobodan termin ili da se dogovorimo za neki, pa da resimo problem, nisam otisao napamet nadajuci se da ce moci da pogleda auto. Kaze da moze, nije problem, da doteram auto tad i tad, pa cemo videti. Ukratko, nije ni bio tamo kad sam dosao, cekao sam ga nekih pola sata, onda se pojavio, rekao da ostavim auto posto mora po neke delove da ide i da ce pogledati za nekih sat i po do dva. Razumeo bih ga da je isao u Zrenjanin po delove. Ali ok, ostavio ja auto. Zove on mene za nekih sat i po, kaze da je prikljucio dijagnostiku i da je sve u redu. Ja mu opet ponovim isto ono sto sam rekao kada sam dovezao auto, ocigledno me nije slusao prvi put, kazem da hladan radi kako treba, da uzme da ga provoza 10 minuta samo pa ce videti. Citiram: "Nemam ja vremena za to, dodji ti pa ga provozaj, pa kad pocne da trokira vrati se pa cemo prikljuciti opet na dijagnostiku." Otisao sam, uzeo auto i dovidjenja!

Ako nesto ne volim, to je kad ljudi ne postuju tudje vreme i tudje obaveze... Razumem ako si u guzvi, ako imas drugog posla, ali onda mi lepo reci, pa cu doci neki drugi dan, a ne ovako...

I tako, ja i dalje ne znam sta je problem, da kupujem novu bobinu i kablove (VDV Autocentar ima Marelijevu bobinu za 3550din, ne znam da li je ona OK) ne zelim, nije malo para, tako da sad jurim nekog ozbiljnijeg elektricara, sto kaze Ticma da ne kupujem dok ne proverim, dok ne dobijem zvanicnu potvrdu.

Izvinjavam se ako sam smorio, ali eto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

:( Na to sam i ja pi.deo!

Nemoj samo mene posle da krivis ako nije bobina! :D Ja sugerisao sta da proveris, na da kupujes odmah drugu...

Srecno! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pola dana sam kod njega izgubio... Da sam tih pola dana proveo setajuci po gradu, mozda bih naisao na neki novcanik sa 10 000 eura u njemu, a ovako samo troskovi...

Ne boj se, necu te kriviti, nema razloga, trazio sam savet i to je to. Sve ostalo meni na grbacu. :) Naravno da cu najpre da proverim sve, pa onda da resavam, ali ne mozes ni da proveris kad te "majstor" zaje*ava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve razumem al da neko toliko ne ceni musteriju koja mu donosi novac e to ne razumem, ja dok sam radio nesto privatno sa drugarom pa lomili smo se oko svakog detalja jbt!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...