FANDJO92 0 Posted January 9, 2012 Pa nisu nam recene sve informacije dal auto radi na 3 klipa i tako to,pa da se sedne i razmotri sta dalje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
maxen 0 Posted February 21, 2012 (edited) Imam problem sa mojim bravom, nekad mi u toku voznje pocne da trza.Kompjuter mi neizbacuje nikakvu gresku, pa me zanmima vase misljenje sta bi to moglo biti? Inace kupio sam ga pre nesto manje od dva meseca i generalno sam zadovoljan sa njim. Edited February 21, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
FireFox 0 Posted August 31, 2012 pozz svima, vozim devojčin Brava 1.2 16v 2001 već par meseci i ima slične simptome kao auto iz ove teme ... mada je sve zamenjeno auspuh, svećice, kablovi itd... pride još se pregrejava...pride njen "majstor" je prevezao nekako da je komp isključen iz rada motora pa sve radi bez njega- kao to je čest problem kod Brava sa tim motorom... ako neko ima neki savet nek piše... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 31, 2012 Pojasni sta to znaci iskljucen iz rada motora posto je to neizvodljivo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
FireFox 0 Posted September 1, 2012 Pazi, ne znam ni sam, tako je ona meni prenela, a njoj "mehaničar" koji joj održava auto... nažalost nedozvoljava da ga odvedem na pregled kod gorana ili mikija je ona veruje samo njenom. Izgleda da ću morati tajno da joj ni ne kažem, a da odvezem auto na pretres... stvarno se čudno ponaša skaču i opadaju obrtaji, guši se itd... pali se ventilacija sama od sebe ponekad...Nešto je prespojeno-nekakva žica od motora ka "centrali" i stavljena lampica ... ali izgleda da to mora stručnajak da vidi i proceni- ne može ovde... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted September 1, 2012 Ne može da radi bez kompa. Nije ona lepo upamtila šta joj je rečeno... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 23, 2012 (edited) Naime, poceo je problem da se odnedavno pojavljuje, ne znam sta bi moglo biti uzrok, pa reko da se obratim vama, da vidim da li je imao neko slican problem...Kada prebacim iz nize u vecu brzinu ili kad u nekoj brzini pustim gas pa onda opet dam, pocne da stuca, da cima, pa kad predje recimo nekih 2500rpm onda normalno ide.Prvo sam pomislio da je voda u gorivu, ali u tom slucaju bi stucao stalno. Padaju mi na pamet svecice i filter, ali mali servis sam radio nedavno, pre mozda 1000km nekih, tako da nemam ideja drugih.I da, kada je u mestu i kada se daje gas, onda ne gusi i ne stuca, samo dok se vozi.Bilo kakav predlog, ideja, savet ili iskustvo je dobrodoslo. Edited December 24, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted December 23, 2012 (edited) Proveri svecice tako sto ces ih skinuti i osmotriti pa ako su potamnele (zagaravile) nesto okolo paljenja , svecica i kablova ne radi kako treba. Sa druge strane mogu i dizne da zezaju. Kreni od svecica jer nije cudno da nove prave problem. Edited December 23, 2012 by Mijailović P. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 23, 2012 Svecice cu svakako da proverim, idem sutra kod majstora. Nisu nove, otkako sam u junu kupio auto nisam ih menjao, a sumnjam da je stari vlasnik radio bilo sta sa njima.A za dizne ne znam, radio sam veliki servis pre dve nedelje, ne znam da li ih je pregledao majstor, ali stucao mi je i pre toga tako da sumnjam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dzoni3 0 Posted December 23, 2012 Najvjerovatnije je lamda sonda odluszila svoje , Ipak uradi dijagnostiku Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted December 23, 2012 prvo proveri da ti nije spao malo neki od kablova, nabij ih odozgo,meni se to cesto desava. A sto se tice dizni, ako su na autu dizne toliko prljave da stuca zagrejan u voznji onda bi definitivno morao teze da ti pali ujutru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 24, 2012 Baci pogled i na ovu temu:http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=36496 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 26, 2012 Samo da dodam, ne znam da li menja stvari ali opet... Naime, imao sam problem i pre toga, ali relativno skoro sam izvadio katalizator jer je bio zacepljen. Da li je moguce, posto nista oko elektronike nisam resavao, da lambda sonda zeza? Ne sija mi ona zuta lampica koja je sijala kad je katalizator stradao, a verujem da bi trebala... Da li mozda nesto oko nje treba da se resi?prvo proveri da ti nije spao malo neki od kablova, nabij ih odozgo,meni se to cesto desava. A sto se tice dizni, ako su na autu dizne toliko prljave da stuca zagrejan u voznji onda bi definitivno morao teze da ti pali ujutru.Proveravam danas sve, ne znam samo odakle bih krenuo... Paljenje nije problem, na -10 i na +30 pali bez problema. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 26, 2012 Moguce da je nesto do sonde, ali mi je cudno da ti ne sija lampica o.O Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 26, 2012 Pa rece mi majstor kad je skinuo da ce sijati stalno i da to treba da se resi, nesto se iskljuci preko dijagnostike ili kako vec... Medjutim, nije se upalila nijednom otkako sam izvadio katalizator. Za sat vremena idem kod njega pa cemo videti kako stoje stvari. Mislim da sonda pravi problem, da je ona razlog sto mi tako trza. Rekao sam mu da mi pregleda auspuh, da vidimo da nije negde ostala rupa na njemu pa da je to razlog zasto se ne pali lampica, posto moguce da jedan deo izduvnih gasova izlazi negde tu gde je katalizator bio, pa se iz tog razloga ne pali. U svakom slucaju, kod njega na pregled auspuha pa kod elektricara, sta da se radi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 26, 2012 A reci mi da li si primetio neku razliku posle vadjenja katalizatora (zvuk, performanse)? I da li si uzeo taj katalizator ili je ostao kod majstora? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 26, 2012 Naravno, dosta je dublji zvuk, dosta bolje vuce nego ranije (osim tog stucanja), a katalizator sam uzeo, mada nikakve koristi nemam od njega... Naime, izvadio je kompletan katalizator, isekao taj deo lonca gde se on nalazi, izlupao je samo sace, zavario lonac i vratio... Bio sam prisutan svo vreme, znam da umeju da ga uzmu pa kasnije prodaju zbog platine ili cega vec, ali ovaj je covek od poverenja, odmah mi je rekao za to.Sace sam bacio, posto otkupljuju kompletan katalizator, ne samo sace...Inace, sad sam se vratio od njega, proverio je svecice i kablove, sve je ok... Jedino sada sto ostaje su dizne, ali hocu prvo na dijagnostiku da odem, da vidim da li postoji neki drugi razlog zasto se desava to sto se desava... ne daje mi se bas 40eur za ciscenje dizni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 26, 2012 Poslao sam ti pp pa pogledaj Quote Share this post Link to post Share on other sites
kaskabgd 65 Posted December 26, 2012 kupi onu tecnost za ciscenje dizni sto se sipa u rezervoar,pa ako primetis posle par dana da je bolje,onda je to to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted December 26, 2012 kupi onu tecnost za ciscenje dizni sto se sipa u rezervoar,pa ako primetis posle par dana da je bolje,onda je to to.Jel znas mozda kako se zove ta tecnost? jel ima vise vrsta za razlicite tipove motora ili kako? I koliko kosta to zadovoljstvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted December 26, 2012 http://www.ap-sport.rs/prodavnica/index.php?dispatch=products.view&product_id=33180 Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted December 27, 2012 Ovo sam ja sipao (otprilike pola bocice na nekih 20-25 litara benzina) jer sam imao problema na benzinu, jako je tesko potezao iz malih obrataja.. I ne znam da li se ja tripujem ali cini mi se da je stvarno dalo efekta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted January 8, 2013 OK, dakle ovako stoje stvari... Problem nisam resio.Kablovi i svecice provereni, dijagnostika uradjena, sipao sam pun rezervoar + aditiv za ciscenje dizni i jos uvek nista. Nisam fizicki cistio dizne jos uvek jer nisam siguran da je do njih, posto sam primetio nesto...Naime, kada je motor hladan, vuce bez problema, ne cima, ne stuca, prima gas normalno. Sad, kad se zagreje motor, kad dodje do radne temperature, onda pocnu problemi. Znaci, dodjem do nekih 2000 obrtaja, dam gas i on krene sa cimanjem i tako sve dok ne predje 3000, onda ide normalno.Ima li neko neku ideju? Ciscenje dizni mi ne gine, to cu raditi kada stvarno ne budem znao sta drugo moze biti, ali ako neko ima neku ideju, neka se javi. Da li moze fals vazduh na leptiru gasa da pravi problem? Palo mi je na pamet da mi nije mozda to crevo od filtera vazduha do gasa negde busno...Ako neko ima bilo kakvu ideju osim ovde vec navedenog, neka odgovori ovde na temi ili na pp... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Brestachan 0 Posted January 9, 2013 Neko? Bilo kakvu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted January 9, 2013 ocisti dizne to ne boli nista.... Quote Share this post Link to post Share on other sites