Jump to content
FAS Goran
Stojic Boba

Fiat Bravo 1.2 / 1.8 - trza u vožnji / trokira

Recommended Posts

Pa nisu nam recene sve informacije dal auto radi na 3 klipa i tako to,pa da se sedne i razmotri sta dalje. :coffee:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam problem sa mojim bravom, nekad mi u toku voznje pocne da trza.Kompjuter mi neizbacuje nikakvu gresku, pa me zanmima vase misljenje sta bi to moglo biti?

Inace kupio sam ga pre nesto manje od dva meseca i generalno sam zadovoljan sa njim.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozz svima, vozim devojčin Brava 1.2 16v 2001 već par meseci i ima slične simptome kao auto iz ove teme ... mada je sve zamenjeno auspuh, svećice, kablovi itd... pride još se pregrejava...

pride njen "majstor" je prevezao nekako da je komp isključen iz rada motora pa sve radi bez njega- kao to je čest problem kod Brava sa tim motorom... ako neko ima neki savet nek piše...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, ne znam ni sam, tako je ona meni prenela, a njoj "mehaničar" koji joj održava auto... nažalost nedozvoljava da ga odvedem na pregled kod gorana ili mikija je ona veruje samo njenom. Izgleda da ću morati tajno da joj ni ne kažem, a da odvezem auto na pretres... stvarno se čudno ponaša skaču i opadaju obrtaji, guši se itd... pali se ventilacija sama od sebe ponekad...

Nešto je prespojeno-nekakva žica od motora ka "centrali" i stavljena lampica ... ali izgleda da to mora stručnajak da vidi i proceni- ne može ovde...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naime, poceo je problem da se odnedavno pojavljuje, ne znam sta bi moglo biti uzrok, pa reko da se obratim vama, da vidim da li je imao neko slican problem...

Kada prebacim iz nize u vecu brzinu ili kad u nekoj brzini pustim gas pa onda opet dam, pocne da stuca, da cima, pa kad predje recimo nekih 2500rpm onda normalno ide.

Prvo sam pomislio da je voda u gorivu, ali u tom slucaju bi stucao stalno. Padaju mi na pamet svecice i filter, ali mali servis sam radio nedavno, pre mozda 1000km nekih, tako da nemam ideja drugih.

I da, kada je u mestu i kada se daje gas, onda ne gusi i ne stuca, samo dok se vozi.

Bilo kakav predlog, ideja, savet ili iskustvo je dobrodoslo.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proveri svecice tako sto ces ih skinuti i osmotriti pa ako su potamnele (zagaravile) nesto okolo paljenja , svecica i kablova ne radi kako treba. Sa druge strane mogu i dizne da zezaju. Kreni od svecica jer nije cudno da nove prave problem.

Edited by Mijailović P.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svecice cu svakako da proverim, idem sutra kod majstora. Nisu nove, otkako sam u junu kupio auto nisam ih menjao, a sumnjam da je stari vlasnik radio bilo sta sa njima.

A za dizne ne znam, radio sam veliki servis pre dve nedelje, ne znam da li ih je pregledao majstor, ali stucao mi je i pre toga tako da sumnjam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

prvo proveri da ti nije spao malo neki od kablova, nabij ih odozgo,meni se to cesto desava. A sto se tice dizni, ako su na autu dizne toliko prljave da stuca zagrejan u voznji onda bi definitivno morao teze da ti pali ujutru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da dodam, ne znam da li menja stvari ali opet... Naime, imao sam problem i pre toga, ali relativno skoro sam izvadio katalizator jer je bio zacepljen. Da li je moguce, posto nista oko elektronike nisam resavao, da lambda sonda zeza? Ne sija mi ona zuta lampica koja je sijala kad je katalizator stradao, a verujem da bi trebala... Da li mozda nesto oko nje treba da se resi?

prvo proveri da ti nije spao malo neki od kablova, nabij ih odozgo,meni se to cesto desava. A sto se tice dizni, ako su na autu dizne toliko prljave da stuca zagrejan u voznji onda bi definitivno morao teze da ti pali ujutru.

Proveravam danas sve, ne znam samo odakle bih krenuo... Paljenje nije problem, na -10 i na +30 pali bez problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa rece mi majstor kad je skinuo da ce sijati stalno i da to treba da se resi, nesto se iskljuci preko dijagnostike ili kako vec... Medjutim, nije se upalila nijednom otkako sam izvadio katalizator. Za sat vremena idem kod njega pa cemo videti kako stoje stvari. Mislim da sonda pravi problem, da je ona razlog sto mi tako trza. Rekao sam mu da mi pregleda auspuh, da vidimo da nije negde ostala rupa na njemu pa da je to razlog zasto se ne pali lampica, posto moguce da jedan deo izduvnih gasova izlazi negde tu gde je katalizator bio, pa se iz tog razloga ne pali. U svakom slucaju, kod njega na pregled auspuha pa kod elektricara, sta da se radi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno, dosta je dublji zvuk, dosta bolje vuce nego ranije (osim tog stucanja), a katalizator sam uzeo, mada nikakve koristi nemam od njega... Naime, izvadio je kompletan katalizator, isekao taj deo lonca gde se on nalazi, izlupao je samo sace, zavario lonac i vratio... Bio sam prisutan svo vreme, znam da umeju da ga uzmu pa kasnije prodaju zbog platine ili cega vec, ali ovaj je covek od poverenja, odmah mi je rekao za to.

Sace sam bacio, posto otkupljuju kompletan katalizator, ne samo sace...

Inace, sad sam se vratio od njega, proverio je svecice i kablove, sve je ok... Jedino sada sto ostaje su dizne, ali hocu prvo na dijagnostiku da odem, da vidim da li postoji neki drugi razlog zasto se desava to sto se desava... ne daje mi se bas 40eur za ciscenje dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupi onu tecnost za ciscenje dizni sto se sipa u rezervoar,pa ako primetis posle par dana da je bolje,onda je to to.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupi onu tecnost za ciscenje dizni sto se sipa u rezervoar,pa ako primetis posle par dana da je bolje,onda je to to.

Jel znas mozda kako se zove ta tecnost? jel ima vise vrsta za razlicite tipove motora ili kako? I koliko kosta to zadovoljstvo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sam ja sipao (otprilike pola bocice na nekih 20-25 litara benzina) jer sam imao problema na benzinu, jako je tesko potezao iz malih obrataja.. I ne znam da li se ja tripujem ali cini mi se da je stvarno dalo efekta

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, dakle ovako stoje stvari... Problem nisam resio.

Kablovi i svecice provereni, dijagnostika uradjena, sipao sam pun rezervoar + aditiv za ciscenje dizni i jos uvek nista. Nisam fizicki cistio dizne jos uvek jer nisam siguran da je do njih, posto sam primetio nesto...

Naime, kada je motor hladan, vuce bez problema, ne cima, ne stuca, prima gas normalno. Sad, kad se zagreje motor, kad dodje do radne temperature, onda pocnu problemi. Znaci, dodjem do nekih 2000 obrtaja, dam gas i on krene sa cimanjem i tako sve dok ne predje 3000, onda ide normalno.

Ima li neko neku ideju? Ciscenje dizni mi ne gine, to cu raditi kada stvarno ne budem znao sta drugo moze biti, ali ako neko ima neku ideju, neka se javi. Da li moze fals vazduh na leptiru gasa da pravi problem? Palo mi je na pamet da mi nije mozda to crevo od filtera vazduha do gasa negde busno...

Ako neko ima bilo kakvu ideju osim ovde vec navedenog, neka odgovori ovde na temi ili na pp...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...