Jump to content
FAS Goran
Stojic Boba

Fiat Bravo 1.2 / 1.8 - trza u vožnji / trokira

Recommended Posts

Kada auto trza u voznji i na niskim obratajima u 90% slucejaeva je problem u svecicama i kablovima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ja sam juce promenio svecice,kupio nove NGK bas koje idu po katalogu za taj motor,promenio i filter vazduha(inace sam odradio veliki servis kad sam kupio auto,svi kaisevi i spaneri zamenjeni,ulje sa filterom itd),ali je i dalje ostalo ono trzanje u drugoj brzini,ali znaci samo u drugoj.

Ovako auto radi perfektno,pre ciscenja klapne je umeo cesto i da se ugasi u voznji kad pritisnem kvacilo,kad dam pa pustim naglo gas oni padnu na 500o/min itd,a sad ima stabilan ler,bez imalo podrhtavanja i prekidanja,kad dam gas prvo spusti na 900-1000,pa tek onda lagano na 800 i odatle ne mrda vise,mogu slobodno da krenem i bez gasa na manjim uzbrdicama ako lagano pustam kvacilo,jednostavno mu step motor ne dozvoljava da padne ispod 800.

Pri naglom dodavanju gasa sve radi odlicno,znaci primi super bez i najmanjeg gusenja,knedli i cega vec,bilo da mu dam pola ili pun gas.U voznji vuce odlicno,u svim ostalim brzinama(znaci bilo da je u prvoj,trecoj,cetvrtoj)mogu da mu nabijem gas u patos i sa 1000 obrtaja i on izvuce bez trzanja,ali kad je u niskim obrtajima i u drugoj mu dam gas(nebitno koliki gas,ne trzne jedino pri bas ostroj voznji),on poskoci kao jarac 2 puta i onda nastavi kao da nista nije bilo,i to nije da se po nekad desava,nego skoro uvek otkad imam auto i mnogo me nervira.

 

Sta mislite,sta moze da bude problem,mene posebno buni to sto se desava samo u drugoj,a u svim ostalim i na leru radi perfektno,a od vremena ne zavisi definitivno,desavalo se u avgustu na +30* ,a i sad po zimi i kisi,znaci uvek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim clanovima,

 

Nov sam clan ovog foruma, od pre 7 dana sam kupio Fiat Bravo 1.2 16v 2001. godiste. Imam problem sa motorom, trokira - radi na 3 klipa , na leru moglo bi se reci radi normalno, e sada hronoloski cu opisati problem pa ako mozete da mi pomognete bio bih mnogo zahvalan  :unworthy:

1. Kada sam kupio auto je radio cas normalno, a cas je krenuo da trokira pogotovo kada naglo pritisnem papucicu gasa, vlasnik mi je rekao da su problem kablovi, kada krene da trokira svetluca lampica check engine, ona zuta, cim prestane da trokira ona se ugasi...

2. Pri povratku kuci, sipao sam 20l goriva i auto se posle toga preporodio i radio bez ikakvog trokiranja, probao sam ga na autoputu i ide ko lud hehe

3. Na pola puta do kuce auto je ponovo poceo da trokira, i od tada imam i dalje problem.

4. Zamenio sam mu svecice, kupio nove boschove, i prvo paljenje i auto je lepo radio, medjutim posle samo 2 minuta opet je poceo da trokira

5. Proverio sam da mu kablove i prvi cilindar ne radi kako treba, vadio sam jedan po jedan, i na prvom cilindru po zvuku bih rekao da najmanje baca varnicu, pomislio sam da su kablovi, pa sam zamenio kabal od prvog i drugog cilindra i opet prvi neradi kako treba, a drugi radi normalno ( sa zamenom mesta kablova)

6. Sumlja je pala na bobinu, na ovom forumu sam nasao kako da ispitam bobinu, i izmerio sam otpornost, na primaru mi varira izmedju 0.8 ohm do 2,1 pa nekad cak dodje do 10,11 ohm

 Na sekundaru tj na izlazu prema svecicama, otpornost izmedju 1 i 4 odnosno 2 i 3 izlaza je gotovo identicna i izlazi oko 12000 ohm na oba....

7. Drugar mi ima dijagnostiku i kada je prikacio pokazivao mu je da nesto nije u redu sa trecim cilindrom, i on mi kaze da je 99 posto siguran da je bobina, posto kaze da je imao slicna iskustva kada pokaze takvu gresku sa paljenjem u trecem cilindru.. Ali mi nije jasno kada mi se problem javlja na prvom cilindru zasto njemu pokazuje treci...Merio je pritisak pumpe za gorivo i rekao mi da je ona ok, i rekao mi je ako nije bobina (zasta je siguran da jeste) da je onda dizna....

 

Da li je neko od clanova imao slicno iskustvo? Posto trenutno nisam u mogucnosti da kupim bobinu i da placam majstore, a i nisam siguran da je bobina, i nemam od koga da pozajmim da probam, svaka Vasa pomoc bi mi dobro dosla...

Hvala unapred

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uzmes bobinu, probas pa ako nije vratis ili nadkes neki krsteni servis gde mogu da ti daju drugu da probas.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Videcu da li ce mi u nekom servisu izaci u susret da probam bobinu, ali to ovde u brusu odakle sam nema sanse, morali bi prvo da poruce zato sto 100% nemaju u radnji.

ne znam da li smem ovako na 3 klipa da vozim auto do krusevca tamo bih nasao da probam na licu mesta, to je nekih 50km od mene?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Bobina nije problem, stavio sam novu i dalje radi na 3 klipa. Resio sam da proverim diznu, drugar koji je majstor smatra da je ona. Da li je neko imao slicnih problema, ne verujem da je ostisao komp, na forumu sam i procitao da je to zadnja stavka koju treba da ispitam.  Moze li neki savet oko provere ispravnosti dizne?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako kvar ima veze sa varnicom, zašto skidati dizne?!

Naravno, proveriti dizne ali je ovde očigledan problem sa strujom, da tako kažem.

Bobina dobija signal od kompjutera te tu tražite problem. Možda je samo hladan lem, bar tako deluje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima,

 

Resio sam problem, zezala dizna, bila je zapusena tj. slabo je propustala gorivo i nije pravila dobru smesu, za divno cudo postojao je kod mene servis koji to ispituje i cisti.

Sada radi odlicno, sve cetri sam procistio i motor radi kao sat, bez ikakvog trzaja u voznji..ili rada na tri klipa..

Dobro je na kraju sve ispalo, sumljao sam na ECU ili neki ventil.. i da hvala svima na savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6.2.2016. at 9:27 PM, sliterin said:

 

dobro vece svima,veceras mi se pojavio problem na mom autu,auto je fiat marea benzin-plin 1999 godiste,znaci u  toku voznje mi se palila check engine lampica i kad se ona upali auto nema snagu da povuceine prelazi ivse od 80 km/h i onda se opet ugasi i onda ide auto super bez ikkavih problema,to mi se desavalo bar jedno 10 puta u toku voznje,da bi nakon nekog vrmena se stabiliziralo se i auto je isao normalno,dali mi moze neko reci u cemu je problem?

 

dobro vece svima,veceras mi se pojavio problem na mom autu,auto je fiat marea benzin-plin 1999 godiste,znaci u  toku voznje mi se palila check engine lampica i kad se ona upali auto nema snagu da povuceine prelazi ivse od 80 km/h i onda se opet ugasi i onda ide auto super bez ikkavih problema,to mi se desavalo bar jedno 10 puta u toku voznje,da bi nakon nekog vrmena se stabiliziralo se i auto je isao normalno,dali mi moze neko reci u cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo svima.imam problem sa fiat bravom 1.8 16 v.desava kad startujem motor da radi na tri klipa, ugasim ga opet starujem radi normalno .to je pocelo sve cesce da se desava.sta  moze biti

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na fiat bravi 1.2 16v 2001 od nedavno imam problem, naime auto na leru radi kao sat i moguce je nabiti turazu do daske, ali tokom voznje cim stisnem gas malo jace auto krene da secka i skace, ne znam da li to ima direktno veze sa ovim problemom ali primetio sam da je kazaljka obrtometra pocela da 'divlja' u smisli da skace kad se dodaje gas. Po automatizmu zamenjena je bobina, kablovi i svecice ali je problem i dalje tu

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nikolanidza

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: Plus i ovo:

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

 

Ako si stavio odgovarajuće nove svećice i opet secka, kao što ćeš videti u tim postovima - onda je do goriva. Ili dizne ili pumpa goriva u rezervoaru.

A, manifestuje se kada daš više gasa (dok u leru radi ok) jer tada pumpa treba da ''potera'' više goriva, i kroz dizne više benzina da prođe. Ako pumpa ne može da postigne dovoljan pritisak goriva, ili ako su dizne zaprljane - eto mogućeg razloga seckanja...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, neshaoct said:

@nikolanidza

 

Pogledaj sada, nakon spajanja, sve ranije napisano u temi na kojoj smo. :thumbup: Plus i ovo:

Fiat Punto 1.2 8v/16v - problem pri davanju gasa/trokiranje/seckanje

 

Ako si stavio odgovarajuće nove svećice i opet secka, kao što ćeš videti u tim postovima - onda je do goriva. Ili dizne ili pumpa goriva u rezervoaru.

A, manifestuje se kada daš više gasa (dok u leru radi ok) jer tada pumpa treba da ''potera'' više goriva, i kroz dizne više benzina da prođe. Ako pumpa ne može da postigne dovoljan pritisak goriva, ili ako su dizne zaprljane - eto mogućeg razloga seckanja...

 

Ostaje mi jos samo da proverim pumpu i dizne, mada mi je jako cudno to sto motor nema nikakav problem da primi gas dok radi u mestu, mogu da ga stisnem do kraja i nista, dok u voznji pri malo jacem gasu odmah krene da trokira i skace

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...