Jump to content
FAS Goran
NED

Fiat Tipo / Tempra 1.6 - ler gas

Recommended Posts

Jedno pitanje, moj zet kupio Tipo 1.6 sa plinom, kada ga pali, znaci uvek na benzinu, posebno kada je hladan, mora da mu drzi gas da se ne bi ugasio, znaci kao da nema sauh, na plinu radi na leru na 800 obrtaja ,odlicno, a na benzinu kada je hladan gasi se ,a kada se zagreje radi na 600-700 obrtaja, znaci prilicno nemirno. :?

U voznji se normalno ponasa i odlicno vuce. ;) Jos nesto, kada sipa vise od 25l benzina, pocinje da mu proliva iz rezervoara, kao da vraca, tj. kao da je pun, a nije . Ideje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda ga je prethodni vlasnik tako podesio,nastelovao da bolje radi na TNG posto ga je i naravno cesce koristio.

Ako se u voznji ponasa normalno i na TNG i na benzin onda je mozda ler dizna,ako je on uopste ima ili nesto drugo sto regulise rad na leru i dovod goriva!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest 13816

proveri ako je karburator sistem plovak u karburatoru i benzinsku pumu to se i meni desavalo pumpa je davala previse goriva i stalno je slalo u preliv a i zezao me i plovak kada je na benzinu on lose radi a na plinu super

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nije karburator,moze da bude i pumpa,ako nije vozen povremeno na benzin! Moras redom da proveris struju i dovod goriva lagano i jedno po jedno pa da vidis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovorima, javicu sta je uradjeno po ovom pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne razumem se dovoljno u automobile, ali na leru mi (kad je iskljucen rucni sauh), pokazuje broj obrtaja 600, nekad i 550.. auto vozim na plin, i desi se da hoce da se ugasi na semaforu.. kad mu malo dam sauh popnu se obrtaji i to se ne desava.. sta da radim?

Ima jos 1 zanimljivost, sipao sam mu 7L plin, presao 40km (iz par puta, tako da je uglavnom bio hladan,i pola vremena vozen pod sauhom, i to zbog vremena najvise u drugoj i trecoj brzini), i poceo da se gasi sad kad sam ga dovezao u dvoriste, ne znam dal je plin, ili nesto drugo, auto je dosad palio odmah, a sada verglao 5,6 puta, nece i odna hoce malo, stavim ga toplog iz grada vozen na ler, i on se ubrzo opet ugasi, vise ga nisam palio) (boca plina u gepeku za koju ne znam da li radi merac, jer samo sto sam kupio auto pre par dana, mi pokazuje da je plin na pola boce, iako je drug od kog sam ga kupio reko da ce ubrzo nestati plin i da odma sipam, cim sam ga uzeo, a ja mu sipao 7L,i preso 40km, i ono pise pola..)

verujem i da on nije obracao paznju na bocu sa plinom,jer se na njoj tesko moze videti koliko ima L u sebi jer je merac okrenut na stranu kola,tako da se samo mobilnim moze slikati i videti koliko ima u sebi)

Da li je ovo normalna potrosnja (malo mi je previse, uglavnom neprelazim 3K obrtaja, samo sam mu 2put dao veci gas na krace relacije)?

Kako da povecam ler gas, na nekih valjda normalnih 900 obrtaja? a da ne vozim stalno na sauh?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

cale mi je sredio ler gas, tako da se sada ne gasi na semaforu i kad je bez sauha, to je sredjeno:) e sto se tice da je problem juce bio nestanak plina, nije, danas sam presao jos 8, 9km i nije se gasio, a posle sam mu sipao jos nekoliko litara:)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo malo mi vise glupo da postavljam postove, kako da samo ja imam Tempru :smoke:, ali ne zamerajte mi :fun: jer stvarno se plasim vise i postao sam paranoican sto se tice automobila.

Problem ler gas (tempra 1.6 s berlina) na plin mi je oko 1400 obrtaja dok na benzin uopste nemam ler gas tacnije pre zamene komutatora koji je crko ler gas mi je bio na plinu oko 1000 obrtaja a na benzinu oko 750. Pre nego sto mi je crko komutator nekih 10 minuta pre crkavanja mi se broj obrtaja na leru popeo na 1500 - plin (da li ima neke veze ne znam zato i pitam) medjutim sad aa se ponaasa ovako ler gas na plinu mi je oko 1400 na benzin nemam jer se gasi se vrlo brzo posto mu pustim papucu gasa, e na neutralno kada stavim prekidac posle paljenja na benzin tada ima ler gas neko vreme (dok se ne potrosi benzin iz karburatora) odnosno bolji mu je ler gas tada na (na neutralnom) nego kada je prekidac u polozaju na benzin. Inace da napomenem da ler gas imam tek posle par kilometara voznje kada se lepo zagreje sto bi ja reko kad se razradi malo do tada ono pola kocnica pola gas :whip:

Da nisam primetio naglo povecanje broja obrtaja tih 10 minuta pre crkavanja komutatora ja ne bih ovo pisao ali .. stvarno se vise plasim i pitam koliki je normalan broj obtaja?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misterija ler gas

Nominalna vrednost ler gasa je 800 rpm kod zagrejanog motora sa upaljenim svim el. potrosacima(svetla grejac stakla migavci brisaci klima)

Proveri releje el. Ventila na auto gas uredjaju... I proveriti pumpu za gorivo...

Savet namesti auto da normalno radi na barem jednu vrstu goriva normalno pa onda resavaj drugu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala Gusar, videcu ovo sto kazes zagrejan motor jer ja vozim najvise po lokalu ono najgore za bilo koji auto podji - stani, tako da nekad i ne postigne radnu temperaturu a ja vec moram da gasim auto. Mada mislim da je lepo radio na ler gasu (pre svih ovih intervencija koje sam naveo) kada sam prelazio duze relacije s njim, recimo kad izadjem s autoputa u prvo naseljeno mesto on prede na semaforu (probacu sad da vidim ono sto si mi reko da ukljucim sve sto ima od el potrosaca da vidim koliko mu je broj obrtaja. Hvala puno i mislim da samo paranoisem bezveze al ... ko pita ne skita.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podem kuci sa posla nije bilo hladno kad dodjem do kuce vidim da nece da spusti ler gas podigo na 1600-1800 i to je to.

Mislio sam aj sutra bice sve ok kad isto nece da spusti. kad " nadrukam " kocnicu on spusti ler i opet posle nekoliko sekunde polako podigne.

Pregledao sam sve oko kosnice ventil creva sva nema da pusta vazduh nigde ok je sve sta bi moglo da bude, sumnjam na step motor?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je 1.6 16v verovatno je step motor, cuo sam da imaju problem sa tim isto kao i reno 1.6 16v. Ja recimo imam megana i ubi me ler vec par meseci, bio kod mnogih majstora i svi slezu ramenima. Pojavila se neka serija neispravnih step motora, pa je lutrija pogoditi pravi. Probali smo par komada novih meat and doria i nekoliko polovnih marelli, nijedan ne valja. Provereni vakumi, ne vuce fals vazduh, kompjuter testiran, zamenjen senzor temperature, klapna gasa, sve ok..

Edited by majstormica

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa treba sutra da rasturim pa ce da vidimo. Ludi non stop dok vozimtj podigo se na 1600-1800 i kad nadrukam kocnicu spusti nije mi jasno nista al videcemo. Cas sam ubedjen daje step pa se sve mislim mozda je kocnica mada sam to brzinski pregledao i nema da buce fals skidao sam ventil na serva kocnice sve je ok ne vuce tu nista. inace tipo je 1.6 8v dve bregaste, mono point imam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I kod mene je bila glupost, :) nisam bio prisutan moj Cale je popravljao ali neko crvce za vakum na ulazu u mono point tu postoje i neke membrane nisam bas siguran ali tako mi rece. Crevce je puklo pa vuko fals i membrane se izpomerale valjda. Ociscen je i step i to je to auto radi kao sat. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...