Jump to content
FAS Goran
oktopod

Fiat Punto mk.2 - tvrdo kvačilo

Recommended Posts

Podrav drugari.

Meni se inace juce pojavio problem,iz cista mira.Isao nesto do Grocke,i menjac me zezao extra.Tesko ubacivao u brzine,znaci poludeo sam.Jutros krenem na posao,kad ono malo bolje upada,ali nije najsjajnije.

 

Sta bi to moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu, moja situacija nije bas ista, ali ima slicnosti. Prosle godine sam menjao kompletan set kvacila, lamelu korpu i druk. Dosta dugo je sve ekstra radlio, kvacilo fino mekano precizno, nista ne trza ne proklizava. Zatim je pocelo da se desava sledece: kad je auto ugasen, jakooo je tesko stisnuti pedalu do kraja. Znaci do polovine ok normalno i onda od polovine do kraja bas moram da uprem u sediste da bih stisao. Pored toga, i ako uspem da stisnem, pred kraj, kao da lupne nesto i onda onako poslednji 1 cm padne. Pedala se vraca normalno ne ostaje zaglavljena. Kada upalim auto, stvari se popravljaju kvacilo ide gotovo normalno. Nekad pred kraj ima to da lupne tako, a nekad nema. Pokusavao sam pazljivo da osluskujem kako stiskam kvacilo. Negde na polovini cuje se zvuk nekakav koji je ocigledno prouzrokovan lamelom-zamajcem, posto zvuk ide otprilike u ritmu obrtaja... nista strasno ali cuje se.

 

 

Prvo sam sumnjao na gornji cilindar, odnosno cilindar kvacila kod pedale, ali pocinjem da mislim da nije (samo)/to....

 

 

Da li neko moze da mi kaze nesto vise, u kom pravcu da gledam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li moze biti da je do nekog cilindra pre 800 kilometara zamenjen set kvacila kvacilo bilo mekse od putera toliko meko da kao i da ga nema bilo vrh vrhova sad kao kamen kao pre zamene kvacilo je valeo zamenjen ceo set?1.3 jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cilindar neki da je, mislim da bi odmah pravio problema. Nema razloga da odmah po zameni radi kako treba, a posle 800 ne...
Pre ce biti da je nesto do samog seta

Edited by Milutin-NS

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, Milutin-NS said:

Cilindar neki da je, mislim da bi odmah pravio problema. Nema razloga da odmah po zameni radi kako treba, a posle 800 ne...
Pre ce biti da je nesto do samog seta

 

Tako i majstor kaze al ja se ponadao kvacilo mi je bilo bolje nego na audiju a6 meko da mekse ne moze biti al eto kratko trajalo :(

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Reklamiraj set tamo gde si ga kupio, nek ti zamene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bi ja al sam ga uzeo prosle godine a sad ugradio i dalje mi pada sumnja na cilindar je li isto ulje iz kocica ide u cilindar da li moze kakav vazduh da se ispusti nesto setih se da sam posle zamene kvacila menjao i crevo kocnice ali ispustio sam sav vazduh?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ispustio i vazduh kod menjaca ali dzaba izgleda da je do seta ili da je stradao neki od cilindara ali je to tesko ispitati cisto da se zna vazduh se ispusta tako sto se izvadi osigurac crevo pomeri milimetar dva i ulje i vazduh izlaze na mlaznicu koja je inace plasticna i ne moze se odvijati.

Zna li ko kako znati da li je kod pedale ispravan cilindar?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze neko da detektuje kvar, prvo, kvacilo skripi i iritira do bola, moze li nekako to da se sredi? Drugo, iz prve kada se krece dok se ne napravi vaga sa gasom, auto pocne da se trese i da stuca. Da li je korpa, lamela, cilindar ili ono najgore, set kvacila?

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo, cvili pedala kvačila najverovatnije. Podmaži je na osovini i prestaće.

Drugo, bila korpa, lamela ili druk ležaj menjaćeš set kvačila tako da ti je sve jedno:lol:

A inače je korpa najverovatnije čim trese;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je cena korpe? Osim toga kvacilo odlicno radi, nisko hvata i u ostalim brzinama nema problema.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na tvom mestu ne bih menjao samo korpu, uvek se preporucuje zamena celog seta, kao i sto se preporucuje zamena amortizera u paru a ne samo jednog ili guma u paru a ne samo jedne.

Poenta je da ces majstoru za ruke dati isto koliko i da ti menja ceo set, drugi delovi u setu ti ostaju stariji tako da postoji tendencija da ce se brze pokvariti pa ces opet morati kod majstora (i opet placati ruke) mnogo pre nego da si menjao ceo set. Komplet Valeo u AP sportu kosta 7200, ne znam koliko kosta samo korpa i da li je uopste ima, sve u svemu i ako nadjes samo korpu proci ces jeftinije mozda 3000-4000 a opet nece biti kao da si zamenio sve komplet. Najbolje da zamenis ceo set i onda si miran dugi niz km.

I meni se desava sve identicno kao i tebi, juce sam podmazao pedalu kvacila na osovini sa WD40 kao sto rece Markobgd i ne skripi vise. Trese pri polasku ako se ne pogodi prava vaga, a inace super ide i vuce tako da za sada necu nista tu dirati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da si u pravu, malopre sam zvao jedan servis da pitam za cenu, rekli su mi da je original set kvacila oko 6400 (mislim da me nije slagao jer koliko se secam pre neki dan sam na sajtu AP sporta video tu istu cenu) i za ruke 5000. E sad, da li uzeti original set ili Valeo?

Ono sto me vise muci je, da li je sigurno voziti sa ovakvim kvacilom? Postoji li mogucnost da dodje do neke vece havarije. Trenutno ne prelazim neke velike kilometraze, uglavnom vozim po lokalu i do posla

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima:D, pre neki dan sam kupio punto sporting 1.2 16v i zabrinjava me jedan problem. Kvacilo je previse trvdo i dosta jako skripi kada se koristi, da li moram menjati ceo set kvacila ili je nesto drugo u pitanju? Hvalaa;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je tvrdo od kada je kupljen auto kao nov... a to sa skripanjem je stalna boljka kod punta i nije strasno osim ako te ne nervira... ako ne imas temu za resavanje tog problema na forumu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je korpa kvacila problem,rasturam ih pa znam!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze biti korpa a moze biti i cilindar kvacila, slucaj kod mene. Posle duze voznje i kad je toplo napolju papucica postane tvrdja, uzasno skripi i ne vraca se kad je pritisnem do kraja, moram nogom ili rukom da je vratim. To mi se bas danas desilo posle nekih 100km. Moram da zamenim cilindar kvacila na menjacu (postoji cilindar i na papucici), on pravi problem. Za prvo vreme sam kupio belu mast u spreju pa sam naprskao cilindar, posle toga se nije desavalo, videcemo koliko ce trajati. U svakom slucaju mi sledi zamena. Imas teme o tome ovde:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav

Imam Punto 1 Sporting 1.2 16 v vec 10 godina. Inace je 1998 godiste.Presao 126.000km. Uvezen iz Italije. I licno zadovoljan sam sa njime. Nama je to drugi auto u kuci, pa nije ni neophodno da bude nesto nabudzen, velik ili sta slicno. Medjutim ja ga cesto vozim. Uglavnom gradska voznja i do sela 30 km daleko u jednom pravcu. Nije skup za odrzavanje i nista se nije mnogo krarilo, uglavnom potrosne stvari.

 

Sta se desilo, pre nekoliko dana cujem lupanje ispod motora, koliko sam mogao da procenim. Nije motor, ali auto kao da hoce da se raspadne i rastavi na tockovima. 

Odem kod milera, zameni  desno rame,sve spone, uradi miler. To je i onako trebalo raditi pa nije steta. Medjutim lupanje se i dalje cuje. Cena 5800 din. 

 

Medjutim problem nije resen. Posalje me kod najblizeg mehanicara jer kod mog, koji je udaljen 7 km nisam smeo da se uputim. Da ne napravim neku vecu stetu na autu. Majstor utvrdi da je problem u menjacu. Zamena menjaca 5000din. Kaze najjeftinija varijanta ti je da kupis polovno. Odem kod Sase koji prodaje polovne delove, kupim stari menjac iz obicnog Punta 1. za 8500din, sve na prvi pogled pasuje. Isti kao i moj stari. A na njemu pukao diferencijal i izlomili se trkaci. Ako ne odgovara vratim mu menjac on meni novac.

 

Kod majstora vidimo da nisu dobri otvori, precnik krstica, dela gde prolaze poluosovine. Na mom Puntu vece, deblje poluosovine. Odem kod Sase i uzmem poluosovine od obicnog Punta. Odgovaraju po duzini i na zglobovima. Njemu dam moje poluosovine. Zamenimo se. Majstor postavi i sve super radi. Do kad videcemo. Kaze jedino cu imati problem da dostignem brzinu 160km/h. Zbog menjaca sa Punta 1.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni je tvrdo od kada je kupljen auto kao nov... a to sa skripanjem je stalna boljka kod punta i nije strasno osim ako te ne nervira... ako ne imas temu za resavanje tog problema na forumu...

Moze link ka temi?Ne mogu da nadjem.

Sent from my HTC Desire 620G dual sim using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...