sokool 0 Posted August 25, 2012 Mozes da probas sa punjenjem svog akomulatora pa ako bude uspeo da upali izmeri (ako si u prilici)napon punjenja koji bi trebao da bude od 13,4 do 14v u zavisnosti od opterecenja. Ako se ispostavi da ti alternator ne puni imas set za zamenu za Bosch=ov alternator koji je ugradjivan u 1,6 16v. Malo je sex skinuti ga sa auta...ali je izvodljivo.Puno srecedruze bio si u pravu...nije do akumulatora vec do tog bosovog alternatora...sa majstorom merili napon i bio je oko 11,3v...ostao auto kod majtora da ga menja. Hvala na pomoci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dizel_Power 0 Posted August 25, 2012 (edited) Pre par dana sam popravio anlaser otisle su bile cetkice i automat i juce vratim na mesto i krenem iz garaze i krenem kad nakon 800m upali mi na bordu lampicu da ne puni akumulator...ja ugasim auto i upalim ne sija i krenem opet upali posle nekog vremena i servo prestao da radi i na kraju isprazni ceo akumulator u cemu je sad tu problem jer otisao mozda sad alternator jel ima to veze nekakve sa anlaserom jel otisao akumulator ako neko zna resenje ili je imao neki slican slucaj nek mi se javi treba da krenem na put sto pre sobzirom da je subota jako mi treba i jako je bitno...! Edited August 25, 2012 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2012 Moraš kod električara da ti proveri napon punjenja (alternator). Ne postoji druga opcija. Nakon toga ćeš znati na čemu si. Ako treba alternator da se popravi, obično to bude oko 50 eura. Ali, obično...sve zavisi šta mu je tačno riknulo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted August 25, 2012 Najgluplje ce biti ako ti posle remonta startera nije dobro postavio kontakte na automatu, pa jedan kaci negde masu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dizel_Power 0 Posted August 25, 2012 a kako to da znam da li je postavio dobro ili ne posto on puni al slabije i to dosta vise trosi nego sto puni... Mislim ja sam skinuo anlaser i dneo mu ga tako kako sam ga i skinuo pa se nadam da je i tako kako treba vratio... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted August 26, 2012 Simptomaticno je to sto se spontano praznjenje akumulatora javilo neposredno posle remonta startera, a to me je i nagnalo da napisem da je moguce da dolazi negde do blagog kontakta "+" sa masom, sto je, naravno, samo nagadjanje. Ako si siguran da si dobro montirao starter onda je OK.Jedan kabl sa akumulatora bi trebalo da bude direktno vezan na automat startera, pa postoji teoretska mogucnost da, ukoliko je neispravan, automat "vuce struju", mada je stvarno malo verovatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dizel_Power 0 Posted September 5, 2012 Problem je bio sto je posle toga otislo i cetkice sa reglerom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tex 0 Posted September 6, 2012 Pa starter (anlaser) nema regler... Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted November 18, 2012 Pozdravpovremeno se upali nakon sartovanja 'altern.failure',nema ispada elektronike u smislu serva airbaga itd.Dakle auto normalno radi akumulator je nov,kod elektricara unimerom na akumulatoru u radu sa dugim svetlima i ventilatorom na 3 izmereno 13.8v ali na dijagnostici u istim uslovima izmereno 12.3v?Elektricar kaze ne brini i voziSta ciniti?A da stilo 1.6 16v 2002 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted November 18, 2012 ...ne brini i vozi Quote Share this post Link to post Share on other sites
gogi1101 0 Posted November 18, 2012 Hvala na brzom odgovoruNekako imam vise poverenja u vlasnike stila nego u elektricare Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted August 25, 2013 (edited) Vracam se sa posla i osetim da nesto smrdi, pomislio sam ma napolju je i nastavim kad vidim dim iz haube, stanem ugasim auto , otvorim haubu i dim cepa ispod motora (izmedju motora i mesta gde se sipa voda / antifriz ali na dnu dole) , pomislio sam da je auto prokuvao, iskulirao pola sata, sipao malo vode (ali nije pljuvalo vodu pa nije prokuvao) i upalim opet auto, sve normalno i ne dimi nista, nastavim ja jos nekih 2-3 kilometra kad opet dim i smrad, izbaci alternator fail na ekranu i ja ga odma ugasim i parkiram...Da li se ovo vec nekom desilo i da li je samo alternator mogao da gori? Majstor mi tek dolazi za 3-4 dana ne znam na cemu sam...Hvala unapred Edited August 26, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 25, 2013 Veoma moguce da se zapalio alternator, nemoj paliti auto dok ti majstor ne pogleda da ne napravis neki veci problem. Mozes i sam da bacis oko na njega cisto da vidis jel ima nekih tragova paljevine na njemu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted August 25, 2013 Daj boze da je samo on, ispao sam debil zato sto nisam odma stao nego sacekao da izbaci na tabli, sutra cu da ga odslepam kuci pa majstor. Hvala u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted August 25, 2013 Ne mora da se zapalio, mozda je remenica ili neki lezaj rotora, a dim je bio od kajsa jer se palio preko remenice. Ali, ako je otisao roler ili spanner ili cak lezaj na kompresoru klime napravice se opet dim od PK kajsa jer je jedan kajs za sve pa I altenator.lici da je kompresor klime blokirao jer on ima snage da zablokira kajs - nagadjam Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 25, 2013 @miki zaboravljas da je taj lezaj rebao prvo da cvili I da pisti ko macka u februaru pa tek onda da blokira definitivno ti je nesto izgorelo od struje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted August 26, 2013 Kako god miki ima logike sve sto si rekao, ne znam da li ima veze ali bila mi je upaljena klima za hladjenje, odjednom nevreme neko pocelo i ja prebacim na grejanje, da li ima veze sa tim?(Ili voda nakvasila neke kablove?) DIm jeste bio od kaisa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gusar 4 Posted August 26, 2013 mito kako ga onda nisi cuo?! to pisti I mrtvog da probudi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 26, 2013 Meni je crkla ona remenica na alternatoru svojevremeno, ništa se nije čulo, samo se remen zapalio od trenja. To je sređeno pre 5g, ali na žalost posle 5g se ipak raspao alternator u paramparčad, pa je uzet novi. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitaStilo 0 Posted August 27, 2013 Ma nisam cuo nista. Evo sredio sam sve... Otisla mi remenica radilice i kais, 100e nizasta -.- . Bolje bi mi bilo da je alternator haha . Zbunilo me bilo alternator fail na ekranu mislio sam da je elektronika...Hvala svima u svakom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted August 27, 2013 Ne mora da znaci da bi ti bilo bolje da je alternator, zna to da izadje isto toliko ako ne i vise. A pokazao ti je to na ekranu zato sto je prestao da puni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted August 27, 2013 300e u mom slučaju, jer se razleteo u Segedinu. Da crnjak bude veći, bio je dva meseca pre toga u servisu zbog greške alternatora na BC i konstantnog sumnjivog zvuka koji se čuo iz motora. Dok nisu ostali samo dugmići nije bilo greški ponovo, ali zvuk je bio tu. Na žalost, zakasnili smo na "second opinion" kod drugog doktora. Tapatalk 4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 12, 2014 (edited) e ovako ljudi imam problem tinja mi lampica od akumulatora i ja pomislih crko regler odem i kupim nov regler sa cetkicama i zamenim kad ono isto kad dam kontakt svetli normalno kad ga upalim tinja merim napon punjenja daje mi 14,5 volti sto znaci da alternator puni.Ponekad se desi i da se ugasi i da ne tinja al ponekad al cim upalim bilo koji potrosac ona tinja al napon ne pada i dalje je 14,5 volti sta moze biti? Edited January 13, 2014 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
celicabg 0 Posted January 13, 2014 proveri kontakte na klemama,da li su cisti i dobro stegnute Quote Share this post Link to post Share on other sites
ALBooM 0 Posted January 13, 2014 proveri kontakte na klemama,da li su cisti i dobro stegnuteto sam prvo i uradio, iygleda da je neka dioda riknula Quote Share this post Link to post Share on other sites