majkicbane 58 Posted January 3, 2020 Slažem se svakako, jedino je problem sto nisam mogao pronaci majstora koji bi mogao to da mi odradi. Nekolicina njih koje sam zvao imaju puno posla, plus su i praznici, pa bi se bas oteglo. Uspeo sam da pronadjem jednog jutros, samo kada je cuo da je Stilo, rekao mi da nadjem majstora koji ce da ga skine, kaze da je komplikovano i da nema vremena za tu akrobaciju Tako da videcemo sada, upravo je kod majstora koji skida alternator. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted January 3, 2020 Brate bre sta lupaju sa skidanjem.tog alternatora vise, pa skida se za 10min. Moj je 3 puta skidan i bio sam prisutan uvek. Oz kanala i izvuce se na dole. Odvoji samo auspuh na onom sastavu kod pletenice. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3431 Posted January 3, 2020 Ne znam kod ćumuraša, ali kod benzinjare ni to. Odvoji se alternator i podigne u vis. Odvoji se nosač istog i sve ide dole. Quote Share this post Link to post Share on other sites
majkicbane 58 Posted January 3, 2020 (edited) Evo šta je ostalo od starog Edited January 3, 2020 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 1 1 neshaoct and Djuk85 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Djuk85 2984 Posted January 3, 2020 (edited) Edited January 3, 2020 by neshaoct popravio YouTube link 4 Mijailović P., majkicbane, neshaoct and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted December 17, 2021 (edited) Pozdrav svima posle duzeg vremena Evo situacije od skoro koja se desava - alternator failure - i probacu da budem sto koncizniji... Napomena, akumulator je nov, stari sam zamenio misleci da je do njega. 1. Provera napona akumulatora kada je auto ugasen - 12.7V - check OK 2. Provera potrosnje struje - http://prntscr.com/23f0t9o - mislim da nije bas najbolje, deluje mi vise nego sto bi trebalo. 3. Paljenje ide malo teze ali pali odmah - obrtaji malo visi - oko 1000 - kontam, zima je, ok 4. Provera napona punjenja - 11.67V - nije dobro ali nastavljam da pratim. 5. Obrtaji padaju napon punjenja raste i sada je 14.4V sto je ok. 6. Obrtaji opet rastu a napon punjenja pada na 11.67V i tako nekoliko puta dok se nije stabilizovao na 14.4V - obrtaji normalni i stabilni, ne primecujem nikakve pratece zvukove. 7. Skidam kleme sa akumulatora da vidim da li ce se ugasiti auto ali nije, nastavio je normalno da radi bez ikakvih stucanja ili promena obrtaja. Kanije u toku dana kada palim auto nemam nikakvih problema niti gresaka, paljenje je normalno, sto se kaze, na polja kljuca. Takodje, prilikom prvog paljenja posle duzeg vremena oseca se ulje u izduvu a kasnije tokom dana se ne oseca i nema ni grama dima. Ono sto bih napomenuo je da se situacija sa dimom se pojavila u isto vreme kada i greska sa alternatorom. (turbina zamenjena kao i protokomer, ubrzanje auta je linearno, bez knedli) U ponedeljak idem kod majstora ali bi mi znacilo jos par misljenja sta bi moglo da bude tj sta prvo gledati. Hvala svima na vremenu i svako dobro Edited December 17, 2021 by Kejd Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted December 17, 2021 Pa alternator obrtaje dize verovatno jer mu fali strujeПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted December 17, 2021 Remontovan je zajedno sa kompresorom klime u aprilu pa se sve nadam da je neka glupost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kejd 1 Posted December 23, 2021 Samo da javim da je resen problem, pukao je drzac cetkice na alternatoru, kvar otklonjen, sada radi bez problema 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites