Jump to content
FAS Goran
MarkoJTD

Fiat Stilo - alternator failure / sija (tinja) lampica od alternatora

Recommended Posts

Slažem se svakako, jedino je problem sto nisam mogao pronaci majstora koji bi mogao to da mi odradi. Nekolicina njih koje sam zvao imaju puno posla, plus su i praznici, pa bi se bas oteglo.

Uspeo sam da pronadjem jednog jutros, samo kada je cuo da je Stilo, rekao mi da nadjem majstora koji ce da ga skine, kaze da je komplikovano i da nema vremena za tu akrobaciju :D

Tako da videcemo sada, upravo je kod majstora koji skida alternator.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate bre sta lupaju sa skidanjem.tog alternatora vise, pa skida se za 10min. Moj je 3 puta skidan i bio sam prisutan uvek. Oz kanala i izvuce se na dole. Odvoji samo auspuh na onom sastavu kod pletenice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima posle duzeg vremena :)

Evo situacije od skoro koja se desava - alternator failure - i probacu da budem sto koncizniji...
Napomena, akumulator je nov, stari sam zamenio misleci da je do njega.

1. Provera napona akumulatora kada je auto ugasen - 12.7V - check OK
2. Provera potrosnje struje  - http://prntscr.com/23f0t9o - mislim da nije bas najbolje, deluje mi vise nego sto bi trebalo.
3. Paljenje ide malo teze ali pali odmah - obrtaji malo visi - oko 1000 - kontam, zima je, ok :)
4. Provera napona punjenja - 11.67V - nije dobro ali nastavljam da pratim.
5. Obrtaji padaju napon punjenja raste i sada je 14.4V sto je ok.
6. Obrtaji opet rastu a napon punjenja pada na 11.67V i tako nekoliko puta dok se nije stabilizovao na 14.4V - obrtaji normalni i stabilni, ne primecujem nikakve pratece zvukove.
7. Skidam kleme sa akumulatora da vidim da li ce se ugasiti auto ali nije, nastavio je normalno da radi bez ikakvih stucanja ili promena obrtaja.

Kanije u toku dana kada palim auto nemam nikakvih problema niti gresaka, paljenje je normalno, sto se kaze, na polja kljuca. Takodje, prilikom prvog paljenja posle duzeg vremena oseca se ulje u izduvu a kasnije tokom dana se ne oseca i nema ni grama dima. Ono sto bih napomenuo je da se situacija sa dimom se pojavila u isto vreme kada i greska sa alternatorom. (turbina zamenjena kao i protokomer, ubrzanje auta je linearno, bez knedli)

U ponedeljak idem kod majstora ali bi mi znacilo jos par misljenja sta bi moglo da bude tj sta prvo gledati.

Hvala svima na vremenu i svako dobro :)

Edited by Kejd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa alternator :D obrtaje dize verovatno jer mu fali struje

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da javim da je resen problem, pukao je drzac cetkice na alternatoru, kvar otklonjen, sada radi bez problema :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...