Jump to content
FAS Goran
igors

Fiat Punto mk.2 - ručna kočnica

Recommended Posts

Danas zamenjena sajla, kostalo je 600 dinara i cini mi se da auto bolje koci nego ranije ili je to samo trip, nisam suguran, ali to nije sve, ja sam to kasno cuo zbog muzike :wallbash: , sad nesto lupa u zadnjem desnom tocku, majstor mi je rekao da je otisao neki deo deo za stelovanje pored ili ispod kocionog cilindra i da bi dobro bilo da se zamene i pakne i taj mehanizam, sad ako bi neko mogao bolje da mi objasni sta je to i sta da trazim da kupim :question:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Fiat Tipa, Punta mk1, Pandu i Zastavu 10 sam skidao više puta doboše i kod svih je princip isti samo postoju razlike pa se nemogu paknovi montirati sa jednog na drugi auto. Ali odmah da kažem, pomenuti mehanizam je na samim paknovima i služi za automatsko štelovanje ručne kočnice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da vidis koji je sistem na tvom puntu sa stelerima ili samostelujuci paknovi,verovatno je majstor mislio na stelere koji se pojedu,stradaju itd.. to se desava i menja se na puntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam kupio ovo, nadam se da sam pogodio jer u radnji u kojoj sam ih kupio imali su ovi za oko 2200 dinara i neki koji su kostali 3600, uzeo sam ove jeftinije i sutra ce drugar probati da ih zameni, samo ako su odgovarajuci ...

xxx5100.jpg xxx5101.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

to su paknovi koji imaju mehanizam stelovanja pomocu stelera,nisu samostelujuci ,ako su ti na autu,to su ti ,ako ne onda je jedina varijanta samostelujuci,mislim da ih boleabarth prodaje na forumu,pa ima slika videces.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ovu smo muku prebrinuli, auto koci u mesto, rucna dobro drzi, ali pojavio se sledeci problem ... mehanizam koji se nalazi ispod kocionog cilindra je bas dobro pojeden sa jedne strane, ali smo uspeli da ga vratimo na mesto jer sad nema sanse da nadjem drugi, a zanima me da li postoji nov da se kupi ili mora da kupujem polovan i da li slucajno moze od nekog drugog modela ili mora da jurim iskljucivo sa Punta i na kraju koliko to kosta ... Ako neko zna

xxx5102.jpg xxx5103.jpg xxx5104.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, imam problem tj moj matori sa Puntićem. Od kako ga je kupio 2012. (još uvek je u garanciji) ručna kočnica je slaba. Drži ona auto na parkingu ali kada probam u vožnji nema šanse da zablokira. Ćale par puta reklamirao u auto kući oni kao pogledaju i sve u redu. Međutim ručna i dalje po istom. Još ga prave ludim tipa to tako treba. Računam, vide penzosa pa ga vrte.

 

Pošto sam rešio da sad idem ja jel imate neki argument kada mi slože takvu nebulozu da im prenesem da ne bi odmah krenuo da bogoradam. (Ionako sam naelektrisan, prodali mu auto iz 2011. u julu 2012. bez ikakve napomene, ćale tek primetio prilikom registracije, svako staklo na autu druga godina + pošto je izgleda stajao negde polirali su ga pre prodaje i tom prilikom izgrebali skoro svu spoljnu plastiku. Za ovo zadnje krivim sebe pošto sam to video ali sam mislio da je ostala pasta a ne da je izgrebano. Sad još ako mi kažu da ručna i ne treba da drži plašim se za svoje postupke.)

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ti je lakse da odes do nekog iole normalnog majstora da ti proveri nego da se mlatis sa kojekakvim strucnjacima ustedeces i vreme i novce i zivce ... ili ako si bas uporan uleti i razbucaj ih tamo, pa ce da ti srede rucnu kako treba 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rucna bi trebalo da zablokira tockove kada se povuce u voznji,nikako ne bi smeli tockovi da se vrte. ;)

Nemoj da placas nikako,moraju da srede kada je nesto u garanciji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nisam imao auto u garanciji, pa ne znam, da li ti svoj auto mozes da servisiras u bilo kom ovlascenom servisu ili moras samo u jedan servis da ides ... ako mozes promeni servis i mozda ce drugi servis da bude korektan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da mozes da biras u koji ces fiatov ovlasceni servis da ides...moja sestra je kupila novog punta,promenila je 3 servisa i resavalla probleme koje je imala. Doduse nije ni imala neke probleme,sem da je bio udaren auto od pozadi,veruj mi,jako brzo su sve odradili. A menjala je servise jer pristup majstora joj se nije svideo. Tako da definitivno ne moras u jedan servis da ides. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo drugari, nisam nasao slicnu temu pa sam resio da nacnem novu. Naime pre nekoliko dana sa malo jace povukao rucnu i osetio kao da je sajla pukla.
Medjutim kada sam probao posle, rucna drzi.
 
Kasnije u toku voznje sam ustanovio da mi se u zadnjem desnom točku cuje neko struganje. Dodjem kuci, skinem tocak, skinem dobos i imam sta da vidim. Donji cilindar (na slici oznacen desnom crvenom strelicom je spao dole (leva strelica) i struze o glavcinu. Ja nekako sam uspem da vratim ovo cudo u leziste i vratim sve na svoje mesto. Medutim to mi se par puta desavalo opet. Takodje sam ustanovio da mi taj (zadnji desni) tocak uopste ne koci rucnom. Planiram da odem do majstora da mi to resi, ali bilo bi mi od pomoci da mi neko kaze sta to moze da bude.
Hvala unapred
 
P.S. Slika nije sa mog auta... :)

cxcv1063.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto si obelezio ti je steler rucne kocnice,a cilindar ti je ovo iznad stelera,mozda se steler raspao pa ne steluje kocnicu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma, spao je skroz, pa sam ga ja vratio... Znaci moguce je da je on u pitanju, a ne sajla??


A kad sam zatezao sajlu, primetno je leva zategnutija od desne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

dobro ga ucis... da pokupi i neku banderu pored puta... jel ces ti da mu platis opravku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo bih da zamenim paknove na mom autu, do sad sam menjao paknove na vise automobila (jugo, golf, ford orion,..) ali nisam na fiat bravi, interesuje me kako se podesava mehanizam za stelovanje paknova, Ako je neko voljan da objasni postupak bio bi mu zahvalan :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...