Jump to content
FAS Goran
Guest 321

Fiat Punto mk.2 - lupanje / škripanje / češanje u zadnjem delu

Recommended Posts

Nemoj dzabe da balansiras tocak, nece nista da zuji i sisti zbog njega. Isaltaj ga u mestu na dizalici pa onda vidi sta ti je dalje ciniti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako ljudi, resio sam da malo sredim neka lupkanja i skripanja kod mog Punta pa ako neko moze da mi pomogne oko resenja, tj sta treba da kupim ... kolega MS PK mi je objasnio koliko je mogao, pa ako moze jos malo objasnjena.

Napred idu silen blokovi, prednji i zadnji, a pozadi on pominje neke caure, a drugar mi kaze da pozadi idu silen blokovi ...

Jel moze neko da kaze sta gde ide tacno i ako ima neka slika tih silen blokova i caura, da znam sta da trazim i sta da kupujem

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, da znam sta da trazim, jer ako nesto mrzim to je da kupim pogresno pa moram da se vracam i da se natezem u radnji da mi daju odgovarajuci deo ili da vrate pare,a cesto se desi da daju pogresan deo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro proveri stanje toga što kupuješ. Kupuj gumene delove samo originale, jer ove kopije su strašno loše. Može da se desi da više lupa kad sve izmenjaš. Meni se to desilo na Rendži, menjao gume na krajevima balans štangle (čak je i keva primetila da više lupa :wallbash: 65godina žena)i onda improvizacija. Trapovi tihi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Euro auto drzi original silene za viljuske ali nisu uopste jeftini. Kad sve saberes jeftinije te izadje da kupis remontovane viljuske od Milutina iz kragujevca i da budes siguran u to sto si stavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molio bih za preporuku koje viljuske , amortizere (prednje , zadnje) i opruge da uzmem za punta 2 , 1.2 8V a da nije ni najjeftinija a ni najskuplja varijanta , kako bi rekli "bestbuy" ?

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav.i meni u zandnjem delu skripi na rupama i neravninama a u zadnje vreme pocelo nesto da krlja kad prelazim preko lezeceg policajca ili ivicnjaka,kao da opruga kaci negde...a majstor gledao amorte i opruge i kaze da su dobri...sta onda ostaje silen blokovi?i auto mi je posle ugradnje plina malo legao nazad ali to mislim da je bas zbog plina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kum uzeo sportinga 2002 godiste , kao i moj 1.2 8v. Toliko je utegnut auto da ne mogu da verujem da je 11 godina star , nema lupanja ni malo , ni napred ni nazad , jeste tvrd ali nema jeb. lupanja koje cujem na mom puntu. Jos mi danas majstor na tehnickom za njegov auto pregleda viljuske , kaze dobre su , nema potrebe za menjanjem, na zadnjici sileni nisu sjajni ali kaze daleko od toga da oni toliko lupaju. Amortizer mi je procurio , prednji desni , to je sigurno sto znam da treba menjati . Jel moguce da mi samo amortizeri ( i prednji i zadnji) prave to tvrdo lupanje kad predjem preko rupa? I solje amorta mozda . Jel letva volana moze da se cuje ako auto ide pravo i predje preko rupa i zakrpa na putu? Ne bih zeleo da pomenjam sve zivo a dobijem opet bucnijeg auta od tog sportinga.Ne znam sta mi je raditi. Svi su mislili da su viljuske otisle ali ocigledno one nisu toliko lose. Pre par nedelja sam na njima zamenio pastetice a kugla je bila ok.

Edited by CrackFox

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi pomoc sklopio sam auto nakon udesa komplet pokacio sve sve ispravno ali sledeci problem na leru istturiram auto nista ali u voznji negde izmedju 1500 i 2000 pocne da pisti nesta ispod vozackog tocka sa te strane kao da vazduh negde huji ali znaci u voznji kad stanem isturiram nista e sad moze li negde vazduh da zajebava posto nisu sve plastike legle bas kako treba?

Reseno dotegnut branik navuceno po malo sundjera gde je zvaknulo utegnute gace felna izbalansirana i hvala bogu zvuk je prestao mada sam iskrivio i 3 pipka ona od nosaca akumulatora su dohvatala do branika pa su se i tu mozda vibracije stvarale sve u svemu danas sam petljo sve po malo ne znam ni sta je tacno bilo ali sad je vrh isto kao pre sve ko satic :construction::scooter: :scooter: :scooter:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gotovo sam bio siguran da je otisao jedan ili oba silen bloka. Skripanje koje je dolazilo iz zadnjeg dela culo se samo na relativno ravnom putu, tj bez rupa ali sa manjim ulubljenjima. Zvuk je bukvalno kao oscilirajuce skripanje.

Svratim juce od servisa koji radi centriranje trapa i lakse popravke i zamolim ih da pregledaju ceo trap. Tip je gledao dobrih 15 minuta, testirao na onim plocama sto se pomeraju u sve 4 strane i kaze trap je zategnut ko pracka. Medjutim u jednom trenutku je gurnuo rezervoar i taj zvuk se pojavio. On kaze da ne moze da vidi zbog cega se to cuje. Malo je dotegao neki sraf kod drzi rezervoar i rekao da ako to ne pomogne, sledece sto moze da uradi jeste da skine sraf i postavi neku gumu izmedju ta dva dela za koje predpostavlja da skripe.

Skripanje se sada manje cuje ali je i dalje tu. Ja generalno nisam za te akcije dodavanja gume izmedju posto mi lici na budzenje a koliko god da je tiho, ne mogu da ignorisem.

Jel imao neko slicnog iskustva? Jel tu postoji neki deo koji se trosi i menja?

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih to nazvao budženjem jer će taj šraf i dalje raditi svoj posao, jednostavno auto je star već 12 godina, mora da počne da škripuće zbog takvih sitnih gluposti, stavi gumu i uživaj. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima

posle duzeg vremena se vracam na forum (pod novim imenom jer ono staro nesto ne funkcionise -:()

Pre nekog vremena sam primetio jadnu pojavu pa bih zamolio svakog ko ima ideju sta bi to moglo biti da je iznese (pre nego sto mi u servisu pocnu da isprobavaju sve moguce opcije- :)).

Naime, 2-3 puta mi se desili da u toku voznje cujem cvilenje. Pomislio sam na kais ali verovatno nije s obzirom da nikada ne cvili dok stoji nego najcesce pri manjim brzinama 30-40 km/h, uglavnom pri ubrzanju ili kad pri vecoj brzini pocnem da usporavam (skidajuci nogu sa papucice gasa, bez upotrebe kocnice). Zvuk se ne javlja pri kocenju niti imam ikakvih problema sa kvacilom ili kocnicama, sve deluje u najboljem mogucem redu osim tog zvuka. Kola nisu koriscena nekih nedelju dana, krenuo sam na kraci put, od 50-ak km, nista se nije culo do poslednjih 1-2km. Posle 2-3h, u povratku se nista nije culo.

Inace, u pitanju je Punto 2009, 1.2, presao oko 41000, poslednji servis je radjen pre 4 meseca.

Pozdrav i hvala unapred

Edited by msrdjan1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...