Guest 321 Posted January 5, 2009 Pozdrav svima u novoj godini. Ujedno da pozelim svima sve najbolje Znam da nista dok majstor ne pogleda, ali ajd da pitam, mozda je neko imao slicna iskustva.Skoro sam menjao sve amortizere (bilstein) i od tada se u zadnjem delu cuje lupkanje (kljucanje) pri prelaski na neravno.Mislio sam da lupa nesto u gepeku (uvek 100 cuda u njemu) ili da su zadnja vrata ili zadnja polica sa zvucnicima. Pre neki dan sam ispraznio gepek, prevozio sam nesto i isti taj zvuk nije nestao. Sumnjivo mi je da se to ranije nije culo i da se pojavilo bas kada sam zamenio amortizere. Sta bi moglo da bude, ne znam sta sve od gumenih delova postoji pozadi, zamenio bih sve preventivno. Znam samo da postoje na oprugama neki gumeni odbojnici (ili kako se vec zovu) ima li jos nesto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
chikavili 511 Posted January 5, 2009 Meni je lupkalo i skripalo nesto pozadi, posle dosta nerviranja i cimanja, shvatio sam da lupkaju kljuc za tocak i polica sa zvucnicima, a skripi rezervni tocak. Sve je sredjeno sa malo filca Shalu na stranu, za svaki slucaj dobro proveri da nije nesto od ovih banalnosti pre nego sto se uputis u servis. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 1015 Posted January 5, 2009 Kod zadnjeg tocka u viljusci(valjda je to zadnja viljuska ) ima lezajevi koji su na jednoj sipki i oni znaju da propadnu pa pucketaju kada se vozlilo pozadi njise,a takodje imas i silent blokove.To se menja u paru! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mikisxy 6 Posted January 5, 2009 ...nisam shvatio u predhodnom postu na koje lezajeve se misli pa cu ovako : Punto 2 pozadi ima most za razliku od punta 1 koji ima viljuske(nezavisno vesanje), pa jedini lezajevi su od tocka ali ima silent blokove koji znaju da riknu i takodje proveri kako su stegnuti amortizeri, a moze da bude i neka banalna stvar tipa auspuh da lupka. PS-proveri i srafove tocka bilo slucajeva da su labavi,nije zgoreg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 9201 Posted January 6, 2009 Ja sam imao "problema" sa kompletom rezervnih sijalica. Nisu bile lepo namestene u sundjeru koji ih drzi i lupkale su u kutiji. Ne mogu opisati koliko me je nerviralo to lupkanje (naravno iz zadnjeg dela). Cak sam i do majstora isao par puta i sve dok na kraju slucajno nisam uzeo kutiju u ruke i protresao je nisam znao sta lupka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted January 6, 2009 Ma proveravao sam vec, vadio sve iz gepeka, skidao rezervni tocak i alat uz njega. Definitivno je nesto na zadnjem trapu. Oseca se i u voznji da je auto tvrd pozadi, kao i da nema amortizera. Primetio sam, cim se neko vozi pozadi, da se to lupanje smanji. Pretpostavljam da mogu biti silent blokovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 7797 Posted January 6, 2009 Proveri gumice stabilizatora, one se nalaze gore na soljama amortizera, i znaju da izazovu bas takav problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13097 Posted January 7, 2009 Kod mene se to takodje desava imam osjecaj kao da cvili nesto u zadnjem sicu ploci tacno kao plastika od plastiku ne znam kako to rijesiti??? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted January 7, 2009 Proveri gumice stabilizatora, one se nalaze gore na soljama amortizera, i znaju da izazovu bas takav problem.Hm, zar šolje amortizera nisu samo na prednjim?Gledam sada eper, pozadi postoje delovi 4 i 6 (vidi sliku ) koji mi liče da mogu da budu sumnjivi. Jedino mi budi radoznalost, ima li na samim amortizerima, (na mestima gde se ušrafljuju) nekih gumenih podloški ili to dolazi uz sam amortizer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 13097 Posted January 8, 2009 Kod mene je definitivno nesto pozada ili sjediste ili polica ne znam nemogu da ocjenim....a ne vidim rjesenje za to... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 9, 2009 Cesto se desi da skripi i ona plastika koja cini zadnji tapacirung i nosac police.Extra neprijatan zvuk a ne mozes da provalis sta tacno treba ucvrstiti da bi prestalo,jer karoserija se uvija u toku voznje i tare se o plastiku. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted January 11, 2009 Juce sam bio kod majstora, podigao auto, proverio sve i na oko sve deluje ok.Sumnja u zadnje amortizere, a preventivno sam uzeo i zadnje silen blokove, da zameni.Videcemo sutra sta ce biti.@TasoEh da je neka plastika ili polica, lako bih to debagovao i otkrio. Na to sam prvo sumnjao. Najjednostavniji test je da izpraznis ceo gepek, skines rezervni tocak, policu, pa malo provozas. Mada neki su mi rekli da mogu i 5. vrata da popuste i da zezaju. Probaj prvo da provozas sa otvorenim 5. vratima, mozda je u njima problem. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted January 11, 2009 Idealno je da onaj ko treba da cuje bude provozan pozadi da moze u miru da osluskuje.Ja sam tako izvadio zadnju policu i srusio sedista pa je moj prijatelj koj je inace auto mehanicar,seo pozadi i osluskivao za vreme voznje.Jedna plastika na tapacirungu zadnjeg kosa je pravila PUC PUC kako se karoserija uvijala,nista od pricvrscenja nije trebalo jer je sve bilo na mestu,samo smo plastiku podmacali iznutra i zvuk je prestao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted January 12, 2009 Evo da javim, problem (iz prvog posta ove teme) je resen. Uzrok, zadnji silen blokovi koji su bili u raspadu.Idealno je da onaj ko treba da cuje bude provozan pozadi da moze u miru da osluskujeRadio sam i ja taj debug, sednem pozadi dok devojka vozi i osluskujem Ali zvuk je dolazio negde odozdo, nije iz kabine. I ispostavilo sa da je do onoga sto je i zamenjeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zlox 1 Posted January 15, 2009 malo kasnim sa ovim no dobro...i ja sam letos imao takav prob.. cudno lupanje pa sam mislio da su amorti, proverio i ispalo je da su silen (selen ih ovde zovu) blokovi totalno propali. ali me malo cudi da si ti to primetio tacno onda kad si promenio amorte? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 321 Posted January 17, 2009 Ne znam ni sam, kako se poklopilo to sa zamenom amorta.Pre zamene nije se nista culo. Pretpostavljam da su u toku zamene, pomeranjem zadnjeg mosta, popustili i onako dotrajali sileni. Koliko sam video, na njima postoje i neki plasticni delovi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 11484 Posted January 28, 2009 Imam isti problem nisam uspeo da rešim.obišao dva majstora proveravali kopmletan trap kažu da nigde nema lufta a auto i dalje lupa u zadnjem delu.nisam pametan šta da radim? :? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Guest 11822 Posted February 7, 2009 Ja sam imao slicnih problema sa Mk1, lupkanje pozadi po neravnom putu.....vozio kod majstora da pregleda trapove, silen blokove, amortizere, viljiske i sve kao dobro...a i dalje lupka! I na kraju velika glupost - kaisevi od zadnjih sigurnosnih pojaseva, tj, kais za srednji pojas bio ispod sedista i onaj metalni deo sto se ukopcava u plastiku lupkao ispod sedista u lim!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
LDEX 1 Posted July 14, 2009 Kako se manifestuje kad odu silen blokovi na zadnjem trapu kod punta I?Pojavilo mi se tupo lupanje samo kad kocim i u isto vreme idem preko neravnina, kad ne kocim a idem preko neravnina nista sve normalno, dal su to u opste silen blokovi? Amortizeri su novi da napomenem, monro stari godinu dana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Visconti 0 Posted July 14, 2009 Imam isti problem na lancii y , moze da bude da su blokovi, a moze biti i lezaj zadnje viljuske, to isto zna da ode kod punta prve serije/lancie y. Jos nijesam to sredio, a i meni lupka. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vukasin 0 Posted July 14, 2009 Silen blokovi lupaju bas tupo nezavisno da li kocis ili ne. Najbolje da odes do servisa da ti pogledaju, po tvojim recima, izgleda da su silen blokovi, ali nikad se ne zna... Quote Share this post Link to post Share on other sites
LDEX 1 Posted July 14, 2009 I meni se cini da su silen blokovi, bio sam kod majstora koji mi steluje trap, moj majstor, i on mi je rekao da ima malo lufta na obe strane ali da nije toliko strasno i da ne moze da mi garantuje da su silen blokovi. Kaze morao bih da odem kod mehanicara da on pogleda. Iskljucivo se cuje samo kad kocim i idem preko neravnina, bez kocenja nista idem po neravninama i sve normalno amortizuje, samo ponekad kad je veliki krater onda zna da se cuje i bez kocenja ali retko.Moracu ocigledno do majstora pa da pogleda ili ili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dakillis 1 Posted March 17, 2011 Imam Punto 2 ,2002god,1.2 8vOno što je stvarno iritira je taj zvuk kada krećem a pogotovo kad silazim sa parkinga ili se penjem na njega.Čuje se kao škripanje i lupkanje u zadnjem delu auta i to u predelu točkova.Ono što sam uradio je da sam otišao kod majstora,podigao ga je na dizalicu i pregledao.Ustanovio je da su amortizeri neispravni što mi je i pokazao i dokazao.Zamenjeni su amortizeri,problem je ostao isti.U početku sa smanjenim lupkanjem a kasnije kako je vreme prolazilo sve se više čula ta buka.Mene interesuje pošto sam čuo od kolega koji su imali sličan problem da su možda u pitanju tkz. silent blokovi.Oni kada se istroše proizvode takav zvuk lupkanja u zadnjem delu vozila(navodno).Pitanje: Da li je neko imao takav problem i da li neko može da pomogne oko ovog slučaja?Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted March 17, 2011 Evo mog slucaja,pa proveri i to,meni je lupkala zadnja polica jer imam na nju zvucnike,pa sam isekao od starog kedera i navuko na dva kraja na policu,tako da sada ne odskace,imao sam i zveckanje iz zadnjeg dela pa sam na one osovinice gde se zakacinju brave zadnjeg naslona namotao 2-3 kruga izolir trake,tako da se lupkanje i zveckanje izgubilo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 73 Posted March 19, 2011 Ja sam imao taj problem lupkanja u zadnjem delu na mom Puntu 1. U pitanju je neki deo trapa pise na rezervnom delu repair set, zaboravio sam kako ga je majstor nazivao. U principu to je osovina a na krajevima su 2 lezaja. Ti lezaji nikad ne naprave pun krug pa je to navodno razlog zasto vremenom stradaju. Lose konstrukcijsko resenje. Tako kaze majstor koji mi je zamenio taj deo. Quote Share this post Link to post Share on other sites