Jump to content
FAS Goran
Guest 8643

Punto mk.2 - Opšta tema o kvačilima...

Recommended Posts

To je bila i moja pretpostavka. Skripanje dolazi iz kabine, ne iz motornog prostora. Kad to krene da se desava parkiram deset minuta i sve se vrati u normalu. Pitao majstora rece mi 100% sajla nema sta drugo da bude. Kad mi rece da je sajla 8000 zlatnika nije mi bilo dobro.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da nema punta na kome ne skripi papucica to nije nista cudno i nema veze sa time sto ne vraca pedala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je Punto skripao, i odbijao da vrati kvacilo, jos dok je relativno nov bio, sa 20.000km

Zamenio sam cilindar kvacila, ali u kabini, i sve se vratio u normalu, cena je tada bila oko 3500 din za deo u Delti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slican problem,kod mene isto skripi kad stisnem,a ide bas tesko,kad sednem posle u drugi auto (dacia stepway) odvalim patos.Lepo odvaja i sve to...e sad kazi mi da li ce zamenom tog cilindra kvacila u kabini biti i meksa papucica il ce bit otklonjeno samo skripanje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kvacilo ti je tvrdo zato sto ti je druk lezaj ukopan u korpu i tu nema drugog leka nego zamena seta kvacila, to je kod mene bio slucaj. . .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kad sam video moju staru korpu nisam mogao da verujem sta sam vozio, okacicu slike predvece posto mi jos uvek stoji kuci pa ko ne zna da vidi sta je u pitanju :wallbash: :wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pedala kvačila mi ima čudan momenat na jednom mestu, kao da klizne normalno do pola a tu onda malo zapne, isto i kad je puštam, nije baš da ostane pedala na tom mestu kad puštam, više kao da osećam da ne ide glatko...

Set sam menjao pre 10ak ljada km, otad mi nešto cakće kad je kvačilo pušteno ali ne svaki put, Goran je rasturao menjač i otkrio da viljuška ima luft i zamenio je ali to caktanje nije prošlo, mislim da to nema veze sa tim...par hiljada km sam vozio i sa pokvarenim nosačem motora kod menjača, mislio sam da je menjač zviznuo jer je strugalo i zviždalo pa sam čekao da skupim novac, ne verujem da sam time nešto prouzrokovao?

Nivo kočionog tj kvačilnog :) ulja se ne mrda, jel može cilindar i to verovatno onaj u kabini malo da zariba samo a ne i da propiša pa da to bude uzrok?

U principu nije strašno ali ne volim kvačilo menjač upravljač točkovi kočnice da mi nešto ne valja :D

Edited by neshaoct
spojena tema

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zaboravih da te podsetim onaj dan da probaš, ja sam do sad menjao setove na 30 ljada baš zato što mi druk lager useče korpu do raspada, uglavnom ovaj stadijum nije zabrinjavajuć, ne treba puno značaj da pridajem tome? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugar je imao isti problem na Fiat Bravo 1.6 motoru, bukvalno isto. Neki gremlin ga je odneo posle nekih 7 dana, jednostavno je nestala ta "knedla".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo čitam prethodne postove i ne verujem, i meni je kvačilo otvrdnulo, kad sam ga zamenio bilo je meko ko puter...pa zar svake godine pred odmor letnji da menjam kvačilo??? :realmad: :realmad: :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo kvačilo je danas crklo...

Parkirao sam se u rikverc, kad sam stisao kvačilo da ubacim u rikverc, čulo se cangggg nešto puče kao struna na gitari. Ugasih auto, ostavivši ga u rikvercu.

Kad sam hteo da krenem, stisnem kvačilo, opet canggg, izbacim iz brzine, upalim auto.

Da krenem, stisnem kvačilo, neće ni u jednu brzinu. Pedala radi ali se oseća malo tvrdo. Ugasim auto, oće u brzinu. Krenem da verglam u brzini sa stisnutim kvačilom, auto kreće, tj ne razdvaja.

Ostavih auto gde jeste. Prešao sam samo 25.000 km, čuvena moja boljka, 25-30.000 zamena, auto je ostao kod firme, sutra šlep služba u servis, ako Ninićevci kažu da je puno za garanciju, teram kod Gorana. Njima više ne dam auto ni za šta. Ako prihvate garanciju, ne odvajam se od auta dok rade!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto je odšlepovan kod Ninića, od garancije slaba vajda pa mi krivo što nisam kod Gorana al sad šta je tu je..

Kaže mi jedan od dva vlasnika, koji je zadužena za mehaniku (Rajko brka) da su Valeo s..nje i da bolje ugradim Sachs ili Luk koja su skuplja. Kaže isto što sam i sam zaključio, druk lager nema oblu ivicu nego ide u špic, na fabričkim je obla. i onda taj špic napravi ležište u korpi i jako brzo je i probije.

Tako da ću ugraditi Sachs ili Luk, šta vi mislite da je bolje? Čekam da mi se jave kad dođem na red, tad ću znati i cene i doneti odluku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ova sto uzimas ocigledno ne valjaju, na Z10, ljudi opusteno vozikaju vec 100.000km sa fabrickim...

Pored toga ako ti ne valjaju cilindri kvacila, moguce da imas prejake udarce na perca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedan cilindar sam menjao odavno, onaj ispod haube, na firewallu...koliko kapiram, on ili procuri ili je dobar, nema ništa između..imam doduše nešto nalik na luft u diferencijalu, tako ti je to kad voziš polovan auto, može da bude sto đavola..

Evo malo opšte priče o kvačilu, jako lepo napisan tekst: http://www.gazela.rs/sites/default/files/Setovi%20kvacila.pdf

U VS group cena LUK je 8400, Sachs 8700, naruči se danas za sutra. Valeo u AP sportu je 6500. Isplati se Sachs.

http://www.vsgroup.co.rs/kontakt.html

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima izmedju, sto se tice cilindra, moze da glavi, i to osetis ako je malo tvrdje kvacilo, i ako imas skokovito kretnaje pedale.

Uzrok je razlokana gumica na cilindru.

Ima izmedju, sto se tice cilindra, moze da glavi, i to osetis ako je malo tvrdje kvacilo, i ako imas skokovito kretnaje pedale.

Uzrok je razlokana gumica na cilindru.

MAda obicno strada onaj koji je u pozarnom zidu.

BTW ova kvacila su dzabe, ja sam nekad za Colta to placao 300 evra...

Edited by bax76

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se upravo osećalo kao neka knedla, kad razdvaja i spaja, u tom momentu, to bi trebalo da je to što je druk napravio sebi ležište u korpi...onda se kad sam parkirao čulo canggg pa kad sam kretao posle opet canggg, kvačilo ide gore dole ali malo otežano, tako da mislim da je meni ipak vrisnulo kvačilo, a videćemo da li je i kako će se ponašati posle zamene, u svakom slučaju odlučio sam se za Sachs

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo menjao sam kvačilo, stavljeno je Sachs, mekano je ko bebina guza, sve pohvale :thumbsup:

Međutim, čuje mi se hučanje neko iz menjača valjda kad vozim pod opterećenjem, znači 2000-2500 obrtaja, to se pre znalo da čuje ali jako tiho i ponekad, sad se čuje baš onako primetno...daš gas pa pustiš pa daš pa pustiš, tačno se čuje ta huka...

Kod starog kvačila Valeo su pukla dva perca na korpi, ovaj put nije druk lager probio, pogledao sam ga baš pošto ga nisam ni video novog, druk lager je imao oblu ivicu za razliku od prethodnih koja su imala špicastu ivicu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...