bokija 83 Posted March 5, 2010 Sto jes,jes.Sve moze,al da je odro Opela...to ne pije vodu.Ne zna Chela sta je Opelo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
BKS_tmo 0 Posted March 5, 2010 (edited) Svaka čast, što si radio auto za vožnju a ne za poziranje. To se kod nas retko viđa.Ne zna Chela sta je Opelo. Edited March 5, 2010 by BKS_tmo Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted March 6, 2010 pogledaj malo klip, pa otreso sam ja maaaaallloooo jacu astru nego sto je tvoja bila Ali ipak ja malo bolje ne znam sta pricam pa ti predlazem da stavis kjuceve od punta(tvog, zeninog) da cu da ostavim tu tvoju astru... AKO SMES.P.s To je poslednje opelo u klipu!!!Odlicno,sad bar znam da 130ks moze da otrese 240ks. Bas sam glup sto sam pomislio drugacije. Zao mi je samo sto sam prodao Astru pa da poteramo malo da se vidi sta ide bolje.Tu astru uopste nisi otresao a i ne vidi se koja je,mozda je bila 1,8 jer pre tri godine kad sam ja vozio moju bilo ih je mozda 10 u celoj Srbiji a tih 1,8 je bilo 150. Punto fabricki ide oko 11,5s i ti si uspeo da spustis ubrzanje za 5s dok sam ja uspeo sa fabrickih 7,5 s da spustim na 6,8 a digao sam je 48 ks. Izvini,nemoj se ljutis ali ja u to ne mogu da poverujem kao ni moje drustvo kojem kad sam to ispricao samo su se nasmejali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 6, 2010 ...i ti si uspeo da spustis ubrzanje za 5s dok sam ja uspeo sa fabrickih 7,5 s da spustim na 6,8 a digao sam je 48 ks. Izvini,nemoj se ljutis ali ja u to ne mogu da poverujem kao ni moje drustvo kojem kad sam to ispricao samo su se nasmejali.Samo sa magičnim dugmetom Punto dobija više od tih 48 KS koliko si digao taj svoj bivši auto... Jesi li nekada merio vreme na 402 sa tvojom bivšom Astrom? Jesi li izmerio tih 240KS kako dolikuje ozbiljnim ljudima ( pretpostavljam da jesi, ali ipak da pitam )?Šta misliš...poznavalac si automobila...evo, pitaj i tvoje društvo...koje vreme na 402 može da postigne ovaj Punto? Šta mislite...? Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted March 6, 2010 Dobro bre ljudi dokle ćete više da ložite čoveka.... Dule, pusti ti njih vidiš da su im usijane glave... Čuj Punto koji se takmiči na 402... Kolač u tinganju!? Nemoguće! Punto na 402!? Nemoguće! Ahahahahahahahahahahahahahahahahah! Ja iz iskustva znam da se ne treba "kačiti" sa njima bez jednog retrovizora... Pominju i neko magično dugme, to verovatno kad prEtisne izađe mu zec iz auspuha! Ili katapultira suvozača! ahahahhahaahahahahah! Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted March 6, 2010 Ne znam sta si mogao da uradis na Puntu JTD pa da pricas da ide 6,5s do 100km/h? Moja Astra Turbo koja je bila dignuta na 240ks je isla 6,8s.Po tvojoj logici bi sad ispalo da Stilo sa 150ks M-Jet dignut na chipu na 190ks ide jedno 5s do 100.Ja sam imao i Nisana SX 200,Toyotu MR2,Gsi 150ks,Gsi 130ks,Calibru,Astru Turbo i znam jako dobro sta pricam.Ipak je to punto sa fabrickih 80-85ks a ispade da bi otresao Astru koja fabricki ima 192ks i jos je benzinac. au brate pa ti si vozio ozbiljo brza kola! sto se nisi prijavio na neki streetrace da izujes one sarane tamo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 (edited) punto od 130ks (a sad je kako kažete i više) ako je rađeno na njemu može voziti između visukih 14 i niskih 15 (znam par takvih auta koji su imali to vrijeme....npr seat ibiza 130ks tdi chip+ispuh+usis itd pa probije klasu 15) da ne mislite da lupam pitajte te koji su vozili na ovim videima svi su bili na našem SR-u (u videu koji sam postavio je bijela sa cuprinim branicima...)za astru ne znam koliko može ići ali ljudi ne shvaćaju da turbo dizel i benzimac nemaju jednako okretnog momenta te da auto ako ima prednji pogon mora biti naprijed mekan za SR a ne tvrd, i to masa pumo igra ulogu u tim klasama punto kako piše ispod tone a astra ima 300kg više što je velika razlika... astra coupe turbo je zajeban auto,svaka čast ali mislim ne treba podcjeniti turbo dizela koji ne točku pokazao 130ks ako ima i više jer on ima 380-400NM momenta naravno sve to ako je punto pokazao toliko ks na točku ne poznam dečka niti sam gledao njegove treke i ne mogu se sjetiti vremena ovih autaa mogu provjerit ali ona narančasta astra je bila turbo z20let sigurno jer sam bio krej tog auta i bio na našem SR pa znam...p.s. koji GSI ima 130ksc20ne ima 115ks (8v)c20xe ima 150ks (16v)i bolje da si se pohvalio calibrom ako je bila c20let jer je brža i jača od astre z20let...motor je isti ali u cali motor nije tako zagušen zbog normi 205ks a astra 192ks i cali je laksa i ima 4x4pogon 70/30 (doduše ne kvalitetan i rijetko koji izdrži ali eto ima)isprika na ovolikom postu ni je na volim lektire ali da se više ne svađate Edited March 6, 2010 by stipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 6, 2010 Ne znam sta da vam kazem...mnogi potcenjuju snagu jtd-a dok se sami ne opeku. Da li bi dobio astru od 240 ks, to igleda nikad necemo saznati. Isto treba uzeti u obzir da su dizelski konji vredniji od benzinskih(pre svega zbog obrtnog momenta), ali to opet ne mora nista da znaci. Ovaj punto je sigurno najbrzi jtd kod nas i svaka cast za to. Ja kada me ljudi pitaju koliko ti konja ima auto uvek kazem dovoljno. Jer kad im kazem 80ks mnogi mi se smeju i nisu svesni koliko ta cifra ne mora mnogo da znaci. Ima mnogo drugih faktora koji uticu na brzinu, a ne samo max snaga. Ne kazem da bi on bio brzi od te astre ali cisto da se ne zalecete sa komentarima da je nesto moguce ili nemoguce. Napomenuo bih da sam jedne prilike stao na crtu sa kalibrom 2.0 8v na jedno 250-300 metara(od semafora do semafora)i ostavio sam je za duzinu auta i jos sam imao jednog putnika vise. Sad mozete reci da lazem, ali sta cu vam ja! Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 Napomenuo bih da sam jedne prilike stao na crtu sa kalibrom 2.0 8v na jedno 250-300 metara(od semafora do semafora)i ostavio sam je za duzinu auta i jos sam imao jednog putnika vise. Sad mozete reci da lazem, ali sta cu vam ja!zašto ne ta cali ima 115ks ona je od tebe brža u prvoj možda ali tvoj max moment je jako niskim okretajima i prenosiš snagu prije nje.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dule 021 654 Posted March 6, 2010 OK,recimo da je to sve zaista tako jer nisam imao iskustva sa nitrom ali ako taj Puntic dobija svu tu snagu i ubrzanje da lionda neko moze da mi da podatke koliko bi onda ,tako sredjen,imao ubrzanje i krajnju brzinu Stilo 1,9 M-Jet 16V sa 140 ks u osnovi.Pitam jer ga imam i hteo sam da ga prodam ali sad ste me jako zagolicali kad sam cuo sta moze Punto.Znam da Fiatovi dizeli idu jako dobro ali ako mogu i tako da idu onda sam dosao do zakljucka da je to najbolji auto na svetu s obzirom na cenu. Zasto dati 12000 za Hondu Accord sa 190ks kad mozes kupiti Stila za 6000,nesto jos uloziti i smejati se ovom liku sa Hondom koji je mislio da ce sad da mi pokaze mogucnosti svoje besne makine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
loodilo 0 Posted March 6, 2010 (edited) Dobar usis, izduv, čip + nitro, naravno sinter lamela i dobri točkovi i taj stilo može biti bolest živa! Eeee da, i povadiš sva sedišta, staviš nalepnice i otkineš jedan retrovizor! šalim se za nalepnice i retrovizor naravno, ali suština je što više olakšati auto jer masa igra veoma bitnu ulogu u celoj toj priči. I što reče drug stipa, ima tu dosta faktora, ne znači da ako auto ima više konja da je samim tim i "brži" od onog drugog, dosta su bitni i Nm. Naravno sve ovo je bez nekih ozbiljnijih zahvata na autu! Edited March 6, 2010 by loodilo Quote Share this post Link to post Share on other sites
banjo1990 264 Posted March 6, 2010 Znam da Fiatovi dizeli idu jako dobro ali ako mogu i tako da idu onda sam dosao do zakljucka da je to najbolji auto na svetu s obzirom na cenu. Zasto dati 12000 za Hondu Accord sa 190ks kad mozes kupiti Stila za 6000,nesto jos uloziti i smejati se ovom liku sa Hondom koji je mislio da ce sad da mi pokaze mogucnosti svoje besne makine.Pa ne utice na cenu samo motor, accord je luksuzniji auto po mnogim stavkama, ali to ne mora da znaci da je brzi.Sto se tice tog stila, sigurno da bi mogao da se pojaca, ali iz tog motora je vec dosta izvuceno tako da ga ja iskreno ne bih nesto posebno dirao. Mozda gresim, ali ja bar tako mislim.Napomenuo bih da sam jedne prilike stao na crtu sa kalibrom 2.0 8v na jedno 250-300 metara(od semafora do semafora)i ostavio sam je za duzinu auta i jos sam imao jednog putnika vise. Sad mozete reci da lazem, ali sta cu vam ja!zašto ne ta cali ima 115ks ona je od tebe brža u prvoj možda ali tvoj max moment je jako niskim okretajima i prenosiš snagu prije nje....Upravo o tome pricam. Dzaba snaga bez obrtnog momenta! Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 6, 2010 Mene zanima jedna stvar .Da li je i ta Astra imala nitro ili ne? uostalom sto se mlatiti...uzmesh integralku i to je to , stock od 0 do 100 za 5,7 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bokija 83 Posted March 6, 2010 Ne treba nitro za Opela,dobro gori i na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
TRAZIONE_INTEGRALE 0 Posted March 6, 2010 Realno je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 OK,recimo da je to sve zaista tako jer nisam imao iskustva sa nitrom ali ako taj Puntic dobija svu tu snagu i ubrzanje da lionda neko moze da mi da podatke koliko bi onda ,tako sredjen,imao ubrzanje i krajnju brzinu Stilo 1,9 M-Jet 16V sa 140 ks u osnovi.Pitam jer ga imam i hteo sam da ga prodam ali sad ste me jako zagolicali kad sam cuo sta moze Punto.Znam da Fiatovi dizeli idu jako dobro ali ako mogu i tako da idu onda sam dosao do zakljucka da je to najbolji auto na svetu s obzirom na cenu. Zasto dati 12000 za Hondu Accord sa 190ks kad mozes kupiti Stila za 6000,nesto jos uloziti i smejati se ovom liku sa Hondom koji je mislio da ce sad da mi pokaze mogucnosti svoje besne makine.gle velika je razlika i veća nego što misliš iz klase 17 past u 15 i iz 14 u 13... iz 17 u 15 ti treba 30-40-50ks a iz 14 u 13 ili 12 puuuuuno više od samoh konja... ja znam da ta astra sa fazom 3 (cca 320ks) pojede za doručak forda focusa RS (305ks) acord i stilo su 2 potpuno različita auta, potpuno druga klasa i fiat sam po sebi je brand jeftinijih auta dok honda je skuplji... pogledaj civic 95.g i punjto 95.g prošli king of europe u mađarskoj je vozio 10 sek vw polo 1,9tdi 4x4...stilo nije udoban kao honda i nema toliko opreme i ne košta puno....vjeruj da ti nebi honda puno bježala od tvog stila Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted March 6, 2010 ...Stilo 1.9 M-Jet 16V sa 140 ks u osnovi...Postoji i 1.9 M-Jet 16v sa 150 KS u poslednjim serijama Stila. Ista verzija je išla i u Alfu 147.Na Forumu ima čipovan Stilo M-Jet, početnih 140KS, i kaže čovek još 25 KS preko nove mape... Pogledaj temupunto od 130ks (a sad je kako kažete i više) ako je rađeno na njemu može voziti između visukih 14 i niskih 15... 2009. u Beogradu, čini mi se da je bilo polufinale, ovaj Punto je išao 15.05 s...ali pobednik u duelu je išao 15.03 s...mada su i jedan i drugi usporavali da ne bi probili klasu i u tome je rival imao više sreće...što znači da onda dolaze do visokih 14...kao što si i rekao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 6, 2010 2009. u Beogradu, čini mi se da je bilo polufinale, ovaj Punto je išao 15.05 s...ali pobednik u duelu je išao 15.03 s...mada su i jedan i drugi usporavali da ne bi probili klasu i u tome je rival imao više sreće...što znači da onda dolaze do visokih 14...kao što si i rekao... pa da eto kod nas će u finalu smjeti probiti 0,5sek (ali samo u finalu) pa neka proba, bit će mi drago...ima par fiata i yugića i fićeka u jako niskim klasama pa čak i u 11... a sprema se jedan za kojeg osobno vjerujem i u 10 klasu... a kod nas budu klase do 17 tako da svi koji žele osjetiti taj adrenalin su dobrodošli sretno sa puntićem Quote Share this post Link to post Share on other sites
boki 10 Posted March 6, 2010 taj punto jtd je jednom ostavio i zastavu 101 za duzinu kola Quote Share this post Link to post Share on other sites
kole 2 Posted March 7, 2010 Ne znam sta si mogao da uradis na Puntu JTD pa da pricas da ide 6,5s do 100km/h? Moja Astra Turbo koja je bila dignuta na 240ks je isla 6,8s.Po tvojoj logici bi sad ispalo da Stilo sa 150ks M-Jet dignut na chipu na 190ks ide jedno 5s do 100.Čipovani mjet 150 na 190 ide samo 7.8s do 100, ali sa ovim Puntom nemoj da se kačiš. Quote Share this post Link to post Share on other sites
error 0 Posted March 7, 2010 mnogo zajebat ovaj punto...a koje vreme je pravio ovaj m5 iza?http://img18.imageshack.us/img18/5609/beogradvj1.jpg Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted March 7, 2010 Mene zanima jedna stvar .Da li je i ta Astra imala nitro ili ne? uostalom sto se mlatiti...uzmesh integralku i to je to , stock od 0 do 100 za 5,7 :thumbsup:Samo upogledajte na SM chiptuning sajtu merenja astre, sta je radjeno na njoj... Ona je imala malo vise od 240ks(ali izmerenih). Onaj kadet d pre nje na klipu je imao 2.0 16v iz gsi-a sa nesto malo nitra pa je i on pojo gooono. Inace pre nitra sa 130ks je isao 15.7(na nivou automobila tipa calibra 2.0 16v 150ks mazde 2.0...) i isao je solidno. Pravi reper za snagu je bas tih 400m gde...npr. moj punto stigne do 160 i izmenjam skoro sve brzine.Sto se tice stila 140ks... on ima bas dosta potencijala za sredjivanje. Stilo je malo tezak pa je boljka start i mozda 2. brzina. Inace ti malo tezi automobili do 200ks nemaju sta da traze sa bilo kojim puntom chipovanim bar do 130,140(naravno iz mesta) ali na potapanje je punto daleko iza.Tako da svaki auto ima svoje dobre i lose strane, Punto ima dobru stranu koja se ogeda u tezini ali motor je slabija strana(80-85 ks@3500 190Nm@1500) kad se chipne posteno moze se izvuci 120 ks i 250,260 Nm sto je solidno ali nije nista extremno.mnogo zajebat ovaj punto...a koje vreme je pravio ovaj m5 iza?http://img18.imagesh.../beogradvj1.jpgcca 12.8 u najbolja vremena 2006.Punto 14.7@160kmh, 4. brzina na 4000rpm.2009. u Beogradu, čini mi se da je bilo polufinale, ovaj Punto je išao 15.05 s...ali pobednik u duelu je išao 15.03 s...mada su i jedan i drugi usporavali da ne bi probili klasu i u tome je rival imao više sreće...što znači da onda dolaze do visokih 14...kao što si i rekao... pa da eto kod nas će u finalu smjeti probiti 0,5sek (ali samo u finalu) pa neka proba, bit će mi drago...ima par fiata i yugića i fićeka u jako niskim klasama pa čak i u 11... a sprema se jedan za kojeg osobno vjerujem i u 10 klasu... a kod nas budu klase do 17 tako da svi koji žele osjetiti taj adrenalin su dobrodošli sretno sa puntićem Vozio sam i u osijeku u oktobru ali nisam dobro prosao... Sve slike i snimci su sa zvanicnog 402 streetracea Quote Share this post Link to post Share on other sites
stipa 0 Posted March 8, 2010 (edited) Vozio sam i u osijeku u oktobru ali nisam dobro prosao... Sve slike i snimci su sa zvanicnog 402 streetraceakako to da te se ne sjećam šteta inače pamtim fiate... ovo će godine bit puno jače konkurencije u klasama i više auta u niskim klasama eto dođi opet da pojedemo neke ćevape... mislim da ćemo ove godine izvući 3 SR-a na većoj razini od onih i bit će po 2 dana :thumbsup:svaki eto povedi još njih koji su spremni povući pile iz srb i trkati se u bilo kojoj klasi... inače imam dobra iskustva s trkačima iz srb... ljudi imaju razumjevanja i spremni na zajebnciju...a voze dobe aute... Edited March 8, 2010 by stipa Quote Share this post Link to post Share on other sites
the_reaper 2 Posted March 8, 2010 dolazi nas jos ne brini a sprdnja i smejanje su uvek obavezni kao i cevapi! Quote Share this post Link to post Share on other sites