DoX 0 Posted July 1, 2013 Pa izgleda da je neko vec skidao pa lepio super lepkom... Jer bukvalno sam toliko ugrejao deo oko znaka i sam znak da ako ga fabricki lepak drzi on mora da popusti... A ako je prelepljeno ponovo super lepkom ne znam cime da ga skinem il kako vec da otopim taj postojeci lepak.. .. Ili ako razvalim sve pa posle rupice da se zagituju i to da se presprica istom bojom (mozda je glupa ideja)... ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted July 1, 2013 Da nije usrafljeno? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DoX 0 Posted July 22, 2013 Ma jok. Vidjao po gradu i po netu Debadge-ovane Brave i Bravo-e i svi su glatko skinuti i odradjeni.Imam verovatno dve opcije.. Da razvalim levi Fiat znak koliko je to bezbolnije moguce, pa da ostecenja zagitujem i prefarbam i ispoliram ili da nadjem nekog ko ce to profesionalno da uradi u okolini ako zna.. Ali to malo teze koliko sam do sad uspeo da saznam... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milanese 0 Posted September 5, 2013 (edited) Zdravo svima. Imam jedno pitanje u vezi poliranja:boja na autu mi je malo matirala zbog višegodišnje izloženosti vremenskim prilikama i neprilikama u dvorištu...E sad - da li je sada pravo vreme za poliranje(zbog lošeg vremena i zime koja dolazi) ili je možda bolje da to odradim posle zime?Da li to uopšte ima veze ili ne? Nisam do sada imao iskustva sa ovim,zato rekoh da pitam vas iskusnije... Edited September 5, 2013 by Milanese Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 5, 2013 Zavisi cime radis ali boja se stiti i od sunca a i od soli, mraza.... Tako da ispoliraj slobodno sad lepo pa na prolece samo dobro voskiranje i tako ostane sjajan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted September 5, 2013 Poliranje je 'glacanje' laka a voskiranje zastita.Bilo bi dobro pre zime da uradis i jedno i drugo a onda samo da nastavis sa redovnim pranjem na pravi nacin i voskiranje na par meseci. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted September 5, 2013 Eto i od profesionalca Quote Share this post Link to post Share on other sites
drazen2410 0 Posted October 6, 2013 Pozdrav forumaši, trebao bi mi jedan dobar savjet. Krov mi s vremenom sve više izblijeđuje, kao što možete vidjeti na slikama. Išao sam kod jednog dobrog farbara, koji mi je smiksao pips u boji automobila, rekao da sve zaštititim i obojim cijel krov. Kaže da je ovo trenutno riješenje da zaštitim auto ove zime, ali bi valjalo u roku godinu ipo da popravim i farbam krov. Razmišljam nešto o folijama, te me zanima jel i one imaju kakav zaštitni faktor protiv kiše i sunca. Mislio sam sve dobro zaštititi, preći sa pipsom i dan-dva poslije prekriti crnom mat folijom. Bili se usporilo uništavanje boje, ili je bolje samo preći pipsom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 6, 2013 Sta je to pips Quote Share this post Link to post Share on other sites
drazen2410 0 Posted October 6, 2013 Kod nas se u narodu kaže pips, za bilo koju vrstu spreja u boji. Pa sam onako ne razmisljajuci napisao pips Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted October 7, 2013 Ok Sto se tice stavljanja folije na krov,on mora biti idealno ravan da bi folija legla kako treba.Ako sam budes prelazio sprejom preko njega on to sigurno nece biti.Tako da je bolje stavljati foliju odmah,ukoliko krov nema nekih ostecenja.Mozda samo pre toga blago osmirglati i matirati.Ako je krov vec nacet onda se mora dobro pripremiti pre stavljanja folije. Folije imaju zastitni faktor ali problem sa njima je sto se tesko skidaju i ako je los krov kao u tvom slucaju posle skidanja se ceo mora farbati...tako da vidi racunicu,da li da lepis foliju pa posle da farbas ili odmah da prefarbas i zavrsis sa tim. Mislim da je kvalitetna folija za krov do 50e a farbanje do 100e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rele 0 Posted October 7, 2013 Kao sto je vec receno,farbanje ili folija,u oba slucaja ti treba dobra priprema posto ti je lak na krovu propao.Ja bih isao na farbanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted October 11, 2013 (edited) A sad nesto potpuno drugacije... rekose Montipajtonovci.Znate sta je najbolje I najjeftinije sredstvo za poliranje stare farbe? ...ma ne stare, nego prepotopske. ARF! Moze I CIF, sta ko ima! ...samo sto farba mora da bude stara makar 20 god, da se pere zadnjih 10 god. uglavnom samo kad pada kisa... I da se nalazi na autu koji je vec bio otpisan (citaj ukraden) pa nadjen...da to je onaj yugo pominjan vec nedavno u drugom topicu. Vracen je toliko rasturen - iskidane instalacije, izlomljena plastika, unistena felna, pokradeno sve sto je moglo...ukljucujuci I akumulator, unutrasnji retrovizor pa cak I klinasti kais!? Za verovali ili ne... razmisljao sam vec da li je jeftinije odvesti ga na otpad I kupiti novi, ili sredjivati postojeci... al posto sam bio nostalgicno vezan za njega resili smo da ga sredimo. Kada je osposobljen za voznju - posle par dana rada, ispostavilo se da ne treba puno para za sredjivanje. Vecina delova je nabavljena na otpadima I pijaci, umesto konektora za kablove koje nisam mogao a nadjem upotrebljena je luster klema...a najskuplja je bila lavlja kandza.Prijalo bi mu jedno dubinsko pranje, ali posto su u perionici trazili 4500 din to je otpalo i resio sam u inat deratorima iz perionice da ga sami sreimo...Za jedan dan ga skoro nisam prepoznao. Auto koji je bio strokav, prepun smole I sl... je prvi put u karijeri opran pod pritiskom I deterdzentom sa voskom koji koristim za moja kola (500l). Posto se sa mestimicno zardjalog krovnog nosaca cedila rdja, probao sam da je skinem starom polir pastom... bez znacajnog efekta... sve kok mi majka nije predlozila ARF... ne moze da skodi ni da izgleda gore nego sto jeste... I verovali ili ne, nema bolje GRUBE polir paste. Kad sam se ohrabrio presao sam na brzaka I poklopac motora, I za 5 minuta se sijao! Nije bilo vise ogrebotina, smole, rdje...a cini mi se da nije skinuo ni previse laka. Posle toga sam ga premazao Nano Wax-om, I poklopac motora je bio potpuno kao nov! ...bela je farba, mozda je I zbog toga toliko dobro ispalo, nisam siguran da bi na nekoj metalik ili crnoj, al auto deluje bar 10 god.mladji... kao kad sam ga negde u to vreme prosli put polirao... doduse mislim da je tada polir pasta bila turtle, al I ja sam bio 10-tak god mladji... Edited October 11, 2013 by ata Quote Share this post Link to post Share on other sites
gox 0 Posted January 15, 2014 Jel zna neko gde u BG oterati auto na poliranje....da ne bude cifra da usi otpadaju...ili ako znate nekog ko dolazi kuci sa pastama i alatom, jer sam cuo da ima ljudi koji rade na taj nacin, ali nikako da nadjem neki kontakt telefon Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted January 15, 2014 Nije samo cifra bitna, jer moze neko za male pare da ti upropasti auto.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted January 15, 2014 +1Bez 80eur nema dobrog poliranja sa 2 paste i preko dobar vosak Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6601 Posted January 16, 2014 Jel zna neko gde u BG oterati auto na poliranje....da ne bude cifra da usi otpadaju...ili ako znate nekog ko dolazi kuci sa pastama i alatom, jer sam cuo da ima ljudi koji rade na taj nacin, ali nikako da nadjem neki kontakt telefon Cim pitas za cenu kupi sam paste i odradi, najbolje. Nije nikakva mudrost, treba snage i strpljenja Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 16, 2014 Poliranje je skupo ako ga neko drugi obavlja, a zadovoljstvo ako sami radite... da bi kola lepo izgledala nije potrebo puno vise vremena nego za obicno dobro pranje - koliko za pranje, jos 2-3 puta za poliranje. Ako ste navikli da ga perete do detalja - I poliracete ga do detalja (I obrnuto), tako da je odnos otprilike isti. Bilo bi dobro ponoviti ga bar 2 x godisnje, al je drugi put mnogo lakse i brze... Quote Share this post Link to post Share on other sites
cane 205 Posted January 16, 2014 Zavisi zasto covek hoce da polira. Ako samo hoce da osvezi lak koji je vremenom matirao to je greota dati nekome pare. A ako hoce da izvuce holograme i neke ogrebotine, pa tu mora i smirgla i masina dobra, pa prvo abrazivna pasta pa posle neka za finish i na kraju obavezno vosak. To vec kosta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovan90 9 Posted January 18, 2014 ocesao sam u garazi na stub auto..nista strasno nije se ni ulubio auto nego se malo izgulila farba.. okacicu sliku pa ako neko zna kako da resim to bio bih mu zahvalan? sitnica je u pitanju Quote Share this post Link to post Share on other sites
ata 77 Posted January 18, 2014 Ovo ostecenje nije nikakav problem dovesti do tog stanja - da onaj ko ne zna nikad nece primetiti da je bilo sta bilo. Sam mozes sve, a jednom kad to naucis posle ces moci sve popravljati... Skoro sve osim one duboke ogrebotine mozes sam da sredis pomocu dve polir paste (grublje i finije), sve povrsinske ce potpuno nestati... Najlakse je shvatiti da ako su ogrebotine toliko velike da ti nokat zapinje o njih ne moze niko da popravi samo poliranjem... Za te dublje pomaze samo smirglanje finim smirglama, koje moze da dovede skoro do savrsanstva, ali vec uz mnogo vise paznje i truga... tako da mozda to i nema potrebe da radis - takvih ogrebotina je manje kod tebe, koliko vidim druga odgore i mozda skroz donja... ostale ces moci bez problema izvuci i sam pomocu dve polir paste, grublje i finije. Ne znam koje su sad na trzistu, to ce bolje neko drugi, ali zlatno pravilo je kao i svugde - koliko para, toliko i muzike. Prvo probaj samo pastama, pa ako ti i to bude dovoljno nemoj dirati dalje - velika vecina je zadovoljna i tim rezultatima... A ako bas hoces i to grublje, za tu grubu ogrebotinu nabavi nekoliko tabli fine smirgle - od 1.000 do 2.000 (najbolje su 3M, bilo ih je u boljim farbarama), i nemoj trljati siroko, sto manje to bolje... najbolje da odcepis parce od par santimetra, koliko stane oko palca i da pomocu palca trljas samo taj deo. Uvek u pocetku probaj sa finijom smirglom, pa ako ne ide onda grubljom. Na kraju sve ispoliras sa polir pastom, u ovom slucaju prvo grubljom pa finijom, jer nijedna polir pasta nije grublja od smirge. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovan90 9 Posted January 18, 2014 Ok hvala puno!!! Sent from my HTC One S using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2870 Posted January 18, 2014 Sa ove slike bih ja rekao da ti neće ni šmirgla trebati. Naneseš polirku, popiješ kafu da onako zapeče fino i udri dok ne otpadnu ruke Ja sam silom prilika morao Astru da uvezem u jedan voćnjak kada smo kod drugara pravili roštilj i celu je izgrebao na granje. Muka mi je bila kada sam došao kući i nakon poliranja nijedan trag nije ostao. Baš mi je žao što nemam slike, inače polirana je Turtle plavom polir pastom Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7724 Posted January 18, 2014 Mislim kolega da ovo neces moci sam da uradis. Potrebna ti je i profi masina i paste a i iskustvo, i opet ce ti ostati ove duboke ogrebotine. Svrati kod nekoga ko to radi profesionalno da ti sredi koliko je to moguce, mislim da bi mogao da prodjes sa 20-30e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jovan90 9 Posted January 19, 2014 Videcu jos u narendim danima hvala vam puno svima Sent from my HTC One S using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites