Jump to content
FAS Goran
raligno

Reparacija boje i poliranje

Recommended Posts

53 minutes ago, danijel55 said:

Za 70e ne mozes to uraditi to sve.Sam materijal kosta blizu toga.

Nisam mislio ja da uradim, već taj lik koji se bavi time za tu svotu novca.

Ne mogu da editujem post da ispravim, vidim sada da ispada da ja hocu sam da radim :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da se uradi ako ce na prvoj pumpi da kupi ona K2 sranja pa da radi time. Ako je tako onda zali Boze utrosenog vremena a i bacenih para.

Kao sto rekose kolege, za sve navedeno hem. sredstva i paste kostaju toliko a moguce i vise. Da ne pominjem masinu, pad-ove i kvalitetne krpe bez kojih se ne moze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam jedno pitanje, imam na 2-3  mesta na autu gde je boja i lak skroz skinuta, vidi se metal ispod, sve su mala ostecenja tipa 0.1-0.3 cm duzine

Interesuje me jel to moze nekako da se sanira rucno, nekom pastom ili moram kupovati odgovarajucu boju u farbari pa nanositi kistom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj. Samo, poliranje nikako odmah posle. Sacekaj bar nedelju dana izmedju tog tackanja i poliranja. Mora farba dobro da se osusi. To sto je ona suva na dodir ne znaci da je suva.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Video sam tog Turcina, ali nisu prikazali kako posle izgleda.
Na samom kraju se vidi linija koju je vec popunio, i nije bas da se ne vidi.
Ali princip popunjavanja rupe je super, za razliku od cetkice.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovde je fazon sto se pod ovim uglom ne vidi kako ispadne pa deluje savrseno ali iz nekog drugog ugla nema dileme da bi se linija idalje videla jer nema sta da je zatvori, ali proces je svakako brzi od cetkice. Nabavio sam jedno krilo od auta i na njemu experimentisem neke stvari pa cu probati i ovo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, totti said:

Meni ovo deluje malo neverovatno prosto

Ma "nidje veze"... Mozda i popuni samu liniju ogrebotine - ali sta sa ovako spaknom "nasljopanom" farbom, preko postojeceg zdravog laka?

Nema sanse da se ne vidi, to je ceo sloj nove farbe oko ogrebotine. Da ne pricam sto nijansa na autu vremenom matira, pa ta nova treba da bude idealno pogodjena.

Deluje da moze da prodje onako u mraku kao na klipu, verujem da je na svetlu dijametralno suprotna prica. Da ne pricam sto se i na klipu naravno vidi linija ogrebotine. Najjace mi je kad na kraju obrise prstom :) .

Za neko sitno "tackanje" od kamencica ili vrata, meni je picajzlisanje cackalicom i dalje No1 za "uradi sam" varijantu.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimano pod uglom, linija ce se opet videti, tamnija baza bez laka.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ok, ja nisam shvatio tako da je poenta klipa da se neće upošte primećivati, nego može da bude (a deluje da jeste) lepše/bolje rešenje od tačkanja i "čačkalisanja"
Čekamo da OMP proba.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam probao ovu varijantu, sa ziletom sam isao kao na nekim klipovima, napravio sam par riseva ostrim srafcigerom nisam zadovoljan kako puni reseve, ta zilet varijanta mi se cini da je bolja sa akrilnom bojom (kao na klipu dole) nego bazom pa lakom, tako da cu probati opet.

Sto se tice viska boje to se smrgla pre nanosenja laka pa se posle polira, Isto vazi i za akril, sastruze se visak ili osmirgla i polira.

Za sad sam uradio par linija dobro poznatim sistemom cetkica baza pa par slojeva laka (kao na drugom klipu) takodje cetkicom i to radi posao sasvim fino. Prvo nanesem bazu(boju) na ogrebotinu pa visak ormisglam sa p2000 (bitno je da smirgla bude psotavljena na crvst predmet, ja koristim cetvrtasto parce tvrde gume) pa kad sam to osmirglao i skinuo visak boje koja je ostala samo u risu onda sam krenuo sa nanosenjem laka takodje cetkicom u vise slojeva sa pauzama za susenje. Kad se dobije solidan sloj laka i kad se sve osusi smirgla se istom metodom stim sto idem prvo sa p1000 (lakse je sa njom skidati deblji sloj laka) pa p2000 i na kraju moze i p3000 dok se novi sloj laka ne izravna sa postojecim starim.  Na kraju ide poliranje i reultati su sasvim zadovoljavjuci, nije da se bukvalno nista ne vidi ali je skroz ok, pod rukom je sve ravno kao i stari sloj laka, jedino sto se vidi je ako boja nije pogodjena kako treba. Konkretno ja sam koristio neku crnu boju koji sam imao od drugog auta pa se zato vidi malo razlika, da je boja 100% pogodjena verovatno bi se jedva primecivalo da je postojala ogrebotina. 

Nisam nista slikao jer ne moze to lepo da se uslika telefonom a da snimam postupak bas i nemam volje ali princip ima na dosta klipova na YT. npr....

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavljam da je jedino pravo resenje kada lak pocne da se ljusti - farbanje?

Pocelo je na par mesta na haubi, gepek vrata...

 

20230720_094327.thumb.jpg.51a2411e5ef0368941aba25622863c36.jpg

 

20230720_094322.thumb.jpg.b2f7acaf43ff5d77d43550c699142ca9.jpg

Edited by snebojsa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...