Markobgd 609 Posted April 18, 2015 Nitro razređivač i posle lepo operi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted April 18, 2015 +1 Budi uporan samo, i obavezno dobro operi posle. Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted April 18, 2015 probaj sa cifom za ciscenje za domacinstvo,bas dobro skida tudju boju sa auta Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted April 18, 2015 Cif nikako.Prošlo čukanje skidao belu boju Multiple sa vrata. Uzmem cif i tamo gde sam malo jače pritisnuo boja mi matirala.Do duše, skinuo je boju Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted April 18, 2015 Samo nitro i ne brini brigu! Quote Share this post Link to post Share on other sites
nik0la 0 Posted September 24, 2015 drustvo imam neke sitne odgrebotine na punticu od tudjih vrata nije farba ostecena, kojom polir pastom da skidam to, a imam i ostecenje od tudjeg branika doslo do farbe da li mogu da popunim to nekako cackalicom i farbom ili nekim markerom? nije bitno i da se vidi malo razlika samo da popunim to. i da li bi mogao to rucno jer nemam masinu Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 23, 2015 (edited) Cura juce zakacila komsijinog Megana... U principu nije strasno, nije nista ulubljeno, samo je ocesano ali je ostalo dosta njegove farbe.. Vidim da preporucujete nitro ali reko aj da postavim sliku cisto da se vidi kako izgleda Znaci, sve to sto crveno je farba sa Megana, da li da pokusam da skinem sa nitrom? Pade mi na pamet i WD, s njim sam na bivsem Bravu poskidao katran kad sam proso tek asfaltiranom ulicom Edited October 23, 2015 by rkoma1986 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 23, 2015 Sa nitrom ćeš sigurno poskidati komšijinu boju i umanjiti vidljivost oštećenja kod tebe u dobroj meri. Nećeš moći naravno da skloniš riseve koji su nastali na tvojoj boji. Posle može poliranje da izvuče još što se može izvući.Obavezno operi vodom posle nitra... Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 23, 2015 Naravno da ne ockujem da bude kao sto je bilo, ali da sredim sto je vise moguce.. Ona bi odma na farbanje da ga vozim e da, mozda je glupo pitanje (sigurno je glupo pitanje), al da li je isto uljani i nitro razredjivac? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 23, 2015 Naravno da nije, na potpuno drugoj bazi su jedan i drugi. Nitro je agresivniji i odmah isparava pa je za ove ne/prilike bolji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 23, 2015 Hvala na odgovorima, javljam se posle vikenda sa rezultatima Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted October 23, 2015 Znaš kako kažu...."bolje malo pivo nego veliko hvala" Al' pošto ja ne pijem pivo oderi ti jedno i krpu, nitro u ruke i na posao Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 23, 2015 Hehe, ni ja ne pijem pivo. Al rakiju derem ako si za, slobodno izvoli Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 23, 2015 Ja sam skidao belu farbu od kante sa dizelom. Malo na krpicu pa brisi. I nije frka ako ne isperes posle, kao sa nitrom, niti imas straha da ce nesto izbledeti. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 23, 2015 Svakako cu to odraditi na perionici jer treba i da se usisa pa cu ga onda ioprati posle trljanja...a kapiram da onda probam i jeno i drugo pa sta lakse ide s tim da odradim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted October 23, 2015 E cek da te ne slazem...pre ce biti da je bio benzin, a ne dizel. A ja sam sa svog bukvakno na pumpi obrisao, samo uzeo pistolj da iskapa par kapi u maramicu i obrisao branik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 26, 2015 Da se zahvalim Marku i BingoDaltonu na pomoci, na kraju sam ipak odradio to sa benzinom (kao sto je i Dalton rekao, na pumpi sam zamolio momka da mi sipa decilitar benzina u flasicu). Skinula se sva tudja boja, vrlo lako, bez ikakvog pritiskanja i jakog trljanja. Na kraju ostali risevi, ali kako je izgledalo sad je mamara Videcu jos sa Reletom da li bi neko poliranje moglo jos da popravi. Evo slika pre i posle Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted October 26, 2015 Sreca pa je megan bio inace da je bio pravi auto menjao bi polustranicu na puntu Quote Share this post Link to post Share on other sites
rkoma1986 1113 Posted October 26, 2015 Sva sreca pa je od plastike Quote Share this post Link to post Share on other sites
ViktorBG 84 Posted March 1, 2016 Ako neko moze da mi pomogne, zanima me gde mogu kupiti Mipa auto boju u Beogradu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted April 2, 2016 Rešio sam da ispoliram mog stilišu. Prošli put kad sam polirao radio sam ćaletovog forda escorta pickup varijantu i radio sam ručno. Usrao sam se od posla al je ispalo do J. Šteta što nemam slika pre i posle, pošto je bio roze/beo pre a jarko crven kada sam završio. Danas sam kupio polirku i sutra se bacam na posao pa će biti i slika. Ovo je proces rada sutra: Pranje kao da nikad u životu nije pran; Mašinsko šmirglanje -Vodena šmirgla 2000; Mašinsko šmirglanje -Vodena šmirgla 2500; Mašinsko šmirglanje -Vodena šmirgla 3000; Mašinsko Poliranje belim sunjđerom i G3 pastom; Mašinsko Poliranje narandžastim sunđerom u G6 pastom; Mašinsko Poliranje crnim sunjđerom i G10 pastom; Brisanje sa žutom krpom za poliranje. I posle ovoga trebalo bi da sija ko pasje m*do. Zanima me neka preporuka za vosak da zaštitim kad završim posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
HijackerNS 0 Posted April 2, 2016 Htedoh da ti napišem da ne šmirglaš, ali sam se setio da si ti onaj koji je onako DOBRO odradio felne Dublje orebotine možeš i parcijalno da šmirglaš. Ja lično ne bih ceo auto šmirglao ako nije baš izgreban, a i pitanje je koja je debljina laka i da li je i kako je farban posle fabrike. Sivo srebrna je dosta zahvalna boja i ne vide se tragovi "stručnog" pranja i brisanja kao na tamnijim bojama. Dosta dobri rezultati se postižu sa pastama različitih granulacija, upravo onako kako si i opisao. Ja preferiram 3M, a od Meguiar's-a sam koristio samo G10 i odlična je. E sad, ako želiš da se otarasiš i narandžine kore i da ti auto bude kao za takmičenje, onda OK Proces će da traje, ali će krajnji rezultat biti vredan truda. Takav trud bi idealno bilo zaštititi keramičnim nano sealant-om, što je dosta skupa varijanta. Povoljnija varijanta je Finish Kare 1000p hi-temp paste wax, na svaka 3-4 meseca. Pozajmio bih ti ga, da ga nisam negde zaturio/izgubio prilikom selidbe... Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted April 3, 2016 Lak je sav u spider webu od "stručnog" pranja. Probaću jedan deo na krovu bez šmirglanja pa ću da vidim.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
draganc 1 Posted April 3, 2016 (edited) Sneak peak Prva faza danas gotova. edit: Probao sam sa i bez šmirglanja. Išao do čak 4000 vodeno pa pasta. Mnogo je bolji rezultat sa šmirglanjem jer se dobija ravnija površina pa su sjaj i refleksija jači. Ako popizdim a već jesam haubu ću verovatno prefarbati. Ima previše sranja po njoj što od kamenčića što od smole i ostalih štetočina Sa delom koji je na kolima jedini zafarbavan ne znam šta da radim. Urađeno je loše i lak se ljušti. Trenutno razmišljam da krenem 1000, 1200, 2000, 2500, 3000 i 4k vodeno ceo taj deo kako bih skinuo lak u potpunosti pa da ispoliram bazu i da nađem nekog sposobnog da ušprica lak. Edited April 3, 2016 by draganc Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 3, 2016 Ne moze tako. Mora iznova baza i lak Quote Share this post Link to post Share on other sites