Jump to content
FAS Euroauto Goran
oktopod

Fiat Punto mk.2 - city servo ; senzor pozicije volana

Recommended Posts

Naravno da smes da skines akumulator... Ako je akumulator OK i ako alternator puni normalno nema sta da ga vadis i punis. Ako znas da ti je slab akumulator pokusaj i to, mada ja ne verujem da to ima neke posebne veze. Jednom napisah, kada mi je akumulator bukvalno bio mrtav i kada sam kola palio na kablove nije me zezao servo...

Sustina cele ove price je da ko god ima punta ovaj kvar ga ceka, bilo to pre ili posle. To je ralnost i tu ne mozemo nista :crybaby: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

UH, imam problem na punti 1.3 mj, naime, auto mi vuce u levu stranu i isao sam na reglazu trapa u 2 servisa, ukupno 4 reglaze i gume sam menjao, ali on i dalje vuce u levo i na kraju su mi rekli da je problem sa servom. Npr. kada sam na prkingu i gume su postavljene da idu pravo, polako krecem i volan sam namotava u levu stranu! Koja je pomoc u vezi sa ovim problemom?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odes da ti nameste nulti polozaj volana. Imao isti problem posle reglaze, mislio sam da je nesto do voznog postrojenja. Posto mi je servo svakako bio otisao i morao sam da ga popravljam, tada su mi sve namestili. I sada volan ne mrda nikuda :thumbsup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Sustina cele ove price je da ko god ima punta ovaj kvar ga ceka, bilo to pre ili posle. To je ralnost i tu ne mozemo nista :crybaby: .

To nije realnost. Samo na Forumu ima na stotine Punta...i da je svaki 10-ti od njihovih vlasnika napisao ovde po 3 posta, ova tema bi imala bar 50 strana...

I ovoliko ima zato što se off iz nje nije brisao. :whistle:

Na taj isti način mogu da pišem da svi koji imaju Stila 1.6 imaju problem sa bobinama...i to bi bilo neuporedivo bliže istini, ali opet ne bi bila istina da svi imaju.

To su samo kvarovi sa većim stepenom učestalosti nego što je uobičajeno. Zato se ističu. Zato kada se čita deo bilo kog Foruma o kvarovima na nekom automobilu, lako se pomisli da se ti automobili samo kvare, a ustvari...na svakog vlasnika Punta koji ima taj problem, dolazi ko zna koliko njih koji nemaju taj problem... :thumbup: ...ali oni ne pišu po Forumu da nemaju taj problem.

Najgora stvar je što otkloniti ovaj kvar nije jeftino. Mada, do pre neku godinu bilo je nekoliko puta skuplje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK, nisam ni mislio striktno na forum. Verovatno i ima onih koji nisu imali probleme, ali to su automobili da kazem sa manjom kilomtrazom. Sigurno ulogu igra i to u kakvim se uslovima automobil koristi. Nije sigurno isto ako se vozi po BG-u ili na nekim predelima gde je potreba za prevelikim manervisanjem volanom dosta manja. Ali iskreno mislim da je vrlo tesko da ce bilo koji punto preci 200k km a da mu servo ne crkne ili bar ne pokaze probleme. Dosta ljudi je pocelo da se zali sa maltene novim punticima, ima slucajeva da su presli tek par hiljada kilometara a da su prvi problemi sa servom poceli da se javljaju.

Cisto da se zna da nemam nista protiv FIATA. Ne bih ga vozio da imam, i nije mi cilj da nekome pokazem da je punto auto koji nije dobar ili sl.... Uvek cu prvo istaci njegove dobre strane kojih ima i previse, ali cinjenica je da je servo mana...

Share this post


Link to post
Share on other sites

...i nije mi cilj da nekome pokazem da je punto auto koji nije dobar ili sl.... Uvek cu prvo istaci njegove dobre strane kojih ima i previse, ali cinjenica je da je servo mana...

;) ...ma, nije nikakav problem da pišeš šta god želiš o Fiatu ili bilo kom drugom automobilu. Pa i ja sam pisao o nekim stvarima koje su npr. na Stilu đubre (ili finije rečeno, koje su mogle i morale da budu bolje napravljene), tako da to postoji kod svih automobila.

Da, servo na Puntu pravi više problema nego npr. na Stilu...i da...jeste mu to mana, ali, dalek je put do toga da nešto postane fabrička greška, odnosno da ''čeka svakog Punta pre ili kasnije''.

Čitao si i o novijim Puntićima jer opet...teme se otvaraju zato što neko ima problem, a ne zato što ga nema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada će bar dijagnostika tačno da kaže šta je. Mene je zezao povremeno, sredio sam , a na dijagnostici ništa. Verovatno ovu grašku sam obriše kad se popravi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahahaha

Servis Abarth,stavljen polovan motor, sve ukupno 7500 din. Nije strasno,pitanje samo kakav je taj motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozda ce da zvuci glupo ali to isto si imao i jeftinije(5000din)+garanciju 6 meseci na motor

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je bilo davno, tipa pre godinu dve, tad je ovo sa servom kod punta bio mit i ljudima su naplaćivali po ušima, recimo 80eur je bila neka standardna cena ako nije problem sa motorom, a šta su uradili za te pare, niko nije davao odgovor, tako da su možda i samo čistili i prelemljavali kontakte....za 80 eur

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce kad sam isao u rikverc i motao pun desni,upalila mi se lampica...Kao da je nesto puklo u volanu i volan je otezao,pokusao sam da motam,ali bilo je izuzetno tesko motati volan.

Ugasio sam i upalio sam auto i problem je nestao...Sada ne znam sta da radim,ne znam da li da sedam u auto uopste :question:

Ne daj Boze da mi se tako nesto desi u nekoj krivini,pa da ispravim krivinu...

Jel moguce da volan zablokira ako se desi bilo kakav problem sa servom prilikom voznje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

jos nije bilo takvih slucajeva a i volan se znatno lakse mota kad je auto u pokretu nego u mestu.nije da je prijatno kad se desi ali ne bi smelo da ti napravi problem u voznji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vuchina dobrodošao :welcome:

Ne brini se, nije to ništa strašno, a meni isto kad se desi u tom trenutku nešto i pukne u volanu, osetim pod rukom prosto kao da se pojavio na tren neki luft, nešto tako, pa senzor pozicije prezubči na tren...ne znam kako da ti objasnim...

Kažem ja, u ovom i mom slučaju ima lufta u toj osovinici, kardančiću, pa ko hoće nek proveri zategnutost iste...ne verujem da su problem kontakti, motor, senzor...možda nešto mehaničko na senzoru...

Edited by Oktopod

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...