neshaoct 9584 Posted June 12, 2013 Kod tebe onda verovatno nije ispravno pošto i dalje pali lampicu...jer: ...ako je sve ispravno radice... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sholle 0 Posted June 18, 2013 Ja imam problem sa servom nekad radi nekad ne radi al vise ne radi nego sto radi Fiat punto 1.2 8v... Koja bi bila cena popravke? I da li moze da ne radi servo zbog pada napona? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted June 18, 2013 Cena popravke zavisi od toga sta je crklo....a moze prestati da radi zbog pada napona. Treba prvo uraditi dijagnostiku.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sholle 0 Posted June 18, 2013 Pa ne verujem da je crko motor serva jel radi ponekad mora da je do senzora...Sumnjam na napon al ne bih reko posto imam akumulator od 97ah 800a zbog jakog ozvucenja al ne znam dal moze alternator koji je predvidjen za 45ah da puni 97 Quote Share this post Link to post Share on other sites
AxEl_F 1 Posted June 30, 2013 (edited) E ovako. Skinuo sam motor. Sa zadnje strane, kao sto rekoste, se nalazi stampana ploca sa dva relea. Ali preko toga svega ide guma koja je zalepljena na kuciste motora i ne znam kako da pocnem bilo kakve radnje dok je ta guma tu. A da je odlepljujem, nisam siguran da mogu, a da je ne pokidam. Ovde mi svi kontakti na oko deluju OK. Da li je to merodavno ili nije ne znam...Evo nekih slika... Prvo veliko hvala za post. Moj taster (čitajte tast) koji inače ima 6 godina i voli da "čačka" po svemu i kome sam ovo poslao je rastavio moj motorić (skinuli smo ga pre više od godinu dana i ostavili kod njega u garaži) je potrošio 2 sata da ga kompletnog rastavi, sve ponovo prelemi. Danas sam došao do njega i odmah smo vratili motorić. Čim sam upalio auto video sam da mi ne svetli lampa za servo i na moje veliko iznenađenje servo je proradio. Zatim smo otišli da se provozamo i potvrdimo da li i dalje radi. Sve radi kao i ranije. Jedini problem koji sam imao je što mi je volan sada bio daleko lakši, ali na bolje se čovek brzo navikne. Još jedno veliko hvala za savet i pozdrav iz Novog Sada ps: kalibraciju nisam morao da radim Edited June 30, 2013 by AxEl_F Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kamenni 0 Posted July 8, 2013 Ja imam problem na Puntu mk2, jtd, a to je da mi volan mnogo lakse ide u desnu stranu, nego u levu, isto se desava i kada je city ukljucen ili nije, uvek lakse se volan okrece u desnu stranu. Dijagnostika neprijavljuje nikakvu gresku... Quote Share this post Link to post Share on other sites
luna 0 Posted July 12, 2013 (edited) A jel moze da se uradi kalibracija bez centriranja trapa? Ili mora prvo centriranje pa kalibracija. Edited July 12, 2013 by luna Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 13, 2013 Ako nije trap centriran trebalo bi prvo to uraditi.....ako naknadno radis reglazu bitno je da majstor fiksira volan u polozaj pravo dok centrira.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kamenni 0 Posted July 15, 2013 Cime uopste se radi kalibracija, imam Fiat-ovu dijagnostiku, ima drugar i Delphi, ali nisam nigde nasao opciju za kalibraciju volana. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Goran Zemun 441 Posted July 16, 2013 Radi vecina dijagnostika..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted July 16, 2013 imam Fiat-ovu dijagnostiku... Imaš Examiner? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted July 16, 2013 (edited) U garanciji sam dobio novu glavu volana, jer sam imao problem sa luftom u malom kardancicu serva.Radjeno u servisu Bogunovic.Lufta napokon vise nema, ali sam primetio da obicno u krajnjim pozicijama volana, hoce nesto da pukne, kada se pomera levo desno, kao da negde nesto zapinje? Kao da se pucanje oseca tik ispod volana. Sad lici kao nekad na Jugu, gde je taj zvuk praila onaj klizac za sirenu.Ne cuje se stalno, vec uglavnom na krajnjim polozajima, i cuje se i na ugasenom autu. Sta sad to moze da bude, uzeo sam nov auto, i neprestano ga popravljam, bas mi je smor vise... Edited July 16, 2013 by bax76 Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted July 18, 2013 Ne radi mi ni zakljucavanje volana, mozda ima neke veze sa tim problemom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zexx986 0 Posted August 2, 2013 Dva puta tokom prošle zime mi se palila lampica za servo ali volan nije otežao ni malo. Posle gašenja i paljenja auta lampica se nije opet palila. Ovo se desilo u razmaku od mesec i po dana.U servisu su mi resetovao grešku koju je prijavio komp a to je senzor pozicije volana. E, sad i ja imam cuveno "kuckanje" iz volana al ga cujemo samo na leru i to bas kad se potrudim.Zanima me šta mislite da li je sad pametno voziti sa upaljenim city servom konstantno pošto ga od tada palim samo kad bas treba puno da motam volan, a naravno da bi hteo da je stalno upaljen al me plaši da je pri kraju? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted August 2, 2013 Ne radi mi ni zakljucavanje volana, mozda ima neke veze sa tim problemom. Zaključavanje volana se vrši pomoću brave paljenja,na njoj ima ”reza” koja u odredjenom položaju zaključa volan Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted August 2, 2013 Hvala ti na odgovoru, po svoj prilici ta reza nije legla, pa tako nekad se volan zakljuca, a nekad ne.Nadam se da nije moguce da se to desi u voznji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skajnet 0 Posted August 3, 2013 Nikako,jer čim je ključ u položaju kontakta ona više nije u funkciji.Kažem reza,jer ne mogu da se setim prikladnijeg naziva trenutno,recimo kao kod brave za zaključavanje kućnih vrata Quote Share this post Link to post Share on other sites
bax76 0 Posted August 3, 2013 Thx bar da se za to ne brinem.Ovih dana cu da probam u drugom servisu, ove vise ne mogu da gledam, jako neprofesionalni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorang 0 Posted August 21, 2013 Ne znam da li ima veze sa temom, predpostavljam. Ja ne primećujem nikakve probleme, samo sam slučajno primetio da kada idem pravo da mi je volan za desetak stepeni rotiran ulevo !? Znači ako volan namerno održavam horizontalno tj. ravno onda polako skrećem desno. Ne znam od kada je to tako, možda ima veze sa promenom prednjih amortizera pre nekoliko nedelja (nije rađeno podešavanje trapa, majstor kazao da ne treba). Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2316 Posted August 21, 2013 ma naravno da treba cntriranje trapa,a i pogledaj dal je isti pritisak u gumama Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted September 13, 2013 (edited) E ovako, kupio sam skoro nov akumulator marke varta, stavio sam ga u fiat punto 2 1.9 JTD i sad nema nikakvih problema, ali od jednom je krenulo da se dešava da kad upalim auto i odem do pumpe da sipam naftu,( koja se nalazi na nekih 300 do 500 metara od moje zgrade) ugasim auto, sipam, platim i kad upalim auto, meni se upali servo lampica, i servo prestaje sa radom, i onda sam provalio da kad ga malo duže vozim( na primer jedno 1 do 1,5 ili 2 km) i ugasim auto, da bi ga opet upalio servo radi normalno? Sad mene zanima da li je u pitanju da nema dovoljno struje da servo radi pa kad se vožnjom malo dopuni akumulator onda ima ili šta? Tako sam sinoć vozio od jednog naselja do mog, ugasio auto, i jutros kad sam upalio auto servo nije radio, da kad sam opet vozio neko vreme, i ugasio ga pa opet upalio radio je normalno! I da skoro je stavljen novi servo motor, jer je stari bio crkao! Edited September 13, 2013 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
brunci 1 Posted September 13, 2013 Jeste napravili kalibraciju volana kad je stavljen novi? Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 317 Posted September 13, 2013 Kalibracija treba kada se menja torque senzor a ne motor. Neka me neko ispravi ako gresim, ali motor se bezgranicno vrti i u jednu i u drugu stranu, tj nema krajnje i nulte polozaje pa nema potrebe za kalibracijom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Paradajz 0 Posted September 14, 2013 Nisam to napravio, jer sam menjao samo motor od serva, nisam nikakve senzore. evo sinoć sam celo veče vozio kola i servo nije radio, palio sam gasio kola i ništa , i jutros uđem u auto, upalim ga kad servo radi normalno! Quote Share this post Link to post Share on other sites