Jump to content
FAS Goran
bolens

Ugradnja tempomata u Punto/Stila/Multiplu/Nouva Bravo/Alfa 147/Alfa 156

Recommended Posts

Ipak mi djavo nije dao mira. Nasao sam momka koji je ugradjivao tempomate, i pristao je da pogleda. Ima dijagnostiku za Lanciu (mislim da je to sasvim OK), i nazalost nije uspeo da vidi tempomat preko nje. Kaze da je izgleda neko brljao po softveru. Sumnjam da su to radili austrijski mehanicari. Jedini koji su dirali racunar, od kako je kod mene, su ovi iz ovlastenog servisa. Kaze momak da mozda ipak imam ECU koji ni ne podrzava ovu opciju ili da menjam softver. Nemam pojma da li je iko od vas ikad cackao po softveru ili da je barem cuo da se to sme ?!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jedino ako se neko igrao i ubacio neku custom mapu u tvoj ecu. Ali ako ti sve ostalo radi kako treba tesko da je samo tempomat u problemu. Treba ti kako rekose kolege neki dobar elektricar da ti ispita kontakte i napone na pedali kocnice i kvacila, licno ja sam ubedjen da je tu problem ili negde u instalaciji ili rucici. Pogledaj D4 konektor da li je ustekan kako treba.

Prvo rucicu napolje unimer pa provera njene ispravnosti pa onda dalje. Svako ko se bavi iole malo nekim vidom elektronike resice ti problem uz ladno pivo.

Ponavljam jos jednom nema logike "ako" sve ostalo radi kako treba a da tempomat ne radi to bas nema ni malo logike.....

I da zaboravim to su neki opasni strucnjaci koji tvrde da ecu na stilu ne podrzava tempomat, svasta cemo jos cuti. I ako ti taj drugar nije video tempomat u dijagnostici to je samo dokaz da nesto pravi problem tj. nesto je u prekidu....

Edited by fiat maki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, sta je ! Verujem da sam najveci baksuz na svetu  :laughing: .

Proveravao sam te prekidace prvo. Cak sam isao do toga da im kratko spojim kontakte (priznacete nije bas pametno, ali jbg) i nista. Cuo sam se s kolegom Vekom, pa cemo jos jednom pokusati da vidimo nesto na dijagnostici. Mozda je moj ECU iz "stojadina" !!!

:wallbash:  :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma neka je tu glupost u pitanju ako je rucica ok i ako ni direktno nece da radi problem je negde ili sa pedalama kocnice i kvacila ili neki prekid u instalaciji. Dobar majstor ce to resiti siguran sam......

 

:band:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos jedna mozda nekom zanimljiva informacija.

Naime ko ima Elm i FES ili MES znaci dijagnostiku a planira da ugradi tempomat moze sebi olaksati posao u odredjenoj meri. Lampica tempomata se moze aktivirati i pre ugradnje rucice ili instalacije zavisi kako je kod koga postavka i priprema instalacije.

Znaci lampica CC ili tempomata se omoguci tj. upali zatim se odradi PROXI prilagodjavanje i to je to.

Ovo nije izmisljena topla voda ali pomaze prilikom ugradnje tempomata odmah se moze proveriti da li isti radi ili ne. U mnogim slucajevima ljudi probaju da li radi tako sto sa raskupusanom instalacijom i gomilom plastika voze auto a za to nema potrebe. Licno isprobano kod mene i radi, naime ako je sve dobro povezano i nema problema sa pedalama kvacila ili kocnice po ugradnji tempomata i davanju kontakta tempomat ce se aktivirati znaci bez da se i upali auto.

Nadam se da ce nekome ova informacija biti korisna.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolega, a jel moze neko objasnjenje kako da se omoguci ta lampica sto kazes preko Elma i ostalih dijagnostika? Koji je postupak i gde se nalaze te opcije?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si procitao temu? Mislim da je postupak već objasnjen. Nema potrebe da neko ponovo piše ono sto je već ranije napisano, potrebno je samo malo vremena da se potrazi u temi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam, sta je ! Verujem da sam najveci baksuz na svetu  :laughing: .

Proveravao sam te prekidace prvo. Cak sam isao do toga da im kratko spojim kontakte (priznacete nije bas pametno, ali jbg) i nista. Cuo sam se s kolegom Vekom, pa cemo jos jednom pokusati da vidimo nesto na dijagnostici. Mozda je moj ECU iz "stojadina" !!!

:wallbash:  :D

Možda će ti pomoći moj problem

Posle hiljadite provere svih spojeva i kontakata (kvačila, kočnice), tempomat nije hteo da proradi.

Gledanjem slika na netu primetio sam da je "klip" na prekidaču kvačila kraći nego na slikama. Napomena je da je prekidač bio ispravan ali dužina nije.

Nigde nisam našao za stila pa sam skinuo broj i video da je isti na alfama. Za 900 rsd u kit komercu od alfe prekidač i tempomat odmah proradio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam pogledao kakva je kod mene situacija što se tiče tempomata,i blago sam razočaran.Instalacija je dovedena samo do braon konektora.  Nabavio sam braon konektor i u njega upakovao četiri žice koje su falile , uhvati mrak dok sam tražio šraf poklopca akumulatora što mi upade pored hladnjaka i to već drugi put gubim šraf i to na istom mestu.E sad čitajući ovu temu na mnogo mesta se pominje famozna zelenobela žica u crnom konektoru,kod mene ima dve-tri zeleno bele žice doduše u različitim redovima i sva mesta na obe strane konektora su popunjene.Da li to znači da je +12V fabrički doveden i samo mi treba +12V na ručici tempometa koji se dovodi sa kontakt brave?.Inače ručica je od Alfe i  imam oba konektora sa kablom (braon i beli) i prosto mi je žao što ručica nije original pa da sve bude original.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da to znaci da bi trebalo da je sve ok samo jos kako rece +12v sa kontakta i to je to. Ako je sve ostalo u redu mislim na kotakte kocnice i kvacila to ce da radi bez problema. Tako je bilo i kod mene ista prica samo konektor ispod akumulatora ali sam i ja pronasao orginal konektor i u motornom i u kabini i sve to fabricki povezao, a sto se tice rucice od alfe i ja je imam i veruj mi odlicno izgleda kad se postavi. Definitivno ima vise ovih rucica od 147 u ponudi nego za stila ali svejedno isto je potpuno i leziste i konektori samo zabodes konektor nema veze sto su razlicite boje zica.

 

 

:band:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pošto vozim dosta na otvorenom putu, tempomat je onda rado dobrodošao, eh sad koliko znam doblo ne postoji sa fabričkim tempomatom(mozda ovi noviji imaju) čitao sam ovde na forumu da je moguće na svaki euro3 jtd da se ugradi. Eh sad da li znate nekoga ko može da to uradi posto ne bih hteo sam da cackam?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni ja,al imam rucicu..... :laughing:

 

Ista stvar rucicu kupio skinuo oblogu volana pregledao svee ali nisam nasao beli konektor.

 

Komande na volanu ,USB media i blue&me ima ali beli konektor za tempomat nemaaa  :thumbdown:

 

Zna li neko nekoga na NBG da ugradjuje Bravo 1.6  MJTD 16V 77kW 105HS i koliko je to kesa i vremena?

 

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li probao preko linka 2 posta iznad? Mislim da je rasirio i za ostale Fiate, ali proveri...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uspesno sam ugradio tempomat po uputstvu sa pocetka teme ali ne mogu da upalim lampicu. Imam ELM 1.3 i registrovanu verziju FES2.6, uopste ne mogu da pristupim Can setup/proxialigment procedure. Zna li neko u cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...