Bocca 2 Posted January 16, 2015 Vuces zice direkt od kompjutera. Za iskusnog 3 sata posla. neiskusan, cenim jedan vikend ceo Quote Share this post Link to post Share on other sites
stefankmn 164 Posted January 16, 2015 Verovatno mora da odradis instalaciju za tempomat :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted January 16, 2015 (edited) Sta da radis, pa za pocetak procitas temu na kojoj si i videces odgovor, ali ajde da pomognem, ako je kao kod stila onda imas braon konektor kod akumulatora odakle se vuce instalacija do volana, ako nemas taj konektor onda kao sto Bocca kaze vuces instalaciju sa motornog kompjutera, nadjes koji su to pinovi na tvom ecu i resio si problem. Edited January 16, 2015 by Kuvalja Quote Share this post Link to post Share on other sites
kolega.jankovic 23 Posted January 16, 2015 99% nema ni konektor kod volana ni braon kod akumulatora! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veka 0 Posted January 24, 2015 Ne moze na Punta moze evo,video sam par puntica da ima Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted January 24, 2015 Mislim da sam skoro procitao da neki Punto ima tempomat, da li je fabricki ili naknadno ugradjen, nisam siguran... Quote Share this post Link to post Share on other sites
mihajlovic11 1 Posted January 26, 2015 Procitao sam celu temu i ne nadjoh odgovor.Da li je neko naknadno ugradjivao tempomat u novu Cromu?Da li je ista procedura kao i kod Stla (konektor kod volana) za povezivanje?Koja bi rucica mogla da se upotrebi (alfa 147.156 ili od stila) ako ne pronadjem original? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rax011 0 Posted February 1, 2015 Koja bi rucica mogla da se upotrebi (alfa 147.156 ili od stila) ako ne pronadjem original?Ne moze ni jedna od navedenih! Quote Share this post Link to post Share on other sites
gile smederevo 574 Posted February 11, 2015 Ne moze na Punta moze evo,video sam par puntica da ima Ma, ovo je fotomontaza!Ili mu je to za unutrasnje brisace jer mu ne radi grjanje zimi, pa ne moze da odmagli! Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted February 11, 2015 Mozda ima fabricki, video sam na oglasu jedan sporting mk2b da ima, ali za ugradnju nisam siguran da ce da moze Quote Share this post Link to post Share on other sites
Theodor 0 Posted May 8, 2015 Drugari, treba mi vaša pomoć. Ima li neko iz Subotice ili okoline ili makar Novi Sad, ko je ugrađivao tempomat u Fiat Stilo ?Imam Stilo 2002 god. 1,6 16v . Ima kompletnu pripremu za tempomat. Kupio sam ručicu i ubacio i ne radi !!!! Proverio sam sve pinove i vode do ECU baš kao što se navodi u uputstvima.Ima zeleno bela žica na crnom konektoru ispod akumulatora. Prekidači na kočnici i kvačilu rade ispravno. Ali i dalje ne radi.Naravno ne postoji servis u Subotici koji to zna da proveri. U jednom su mi rekli da se na dijagnostici vidi tempomat ali ne mogu da ga aktiviraju.U ovlaštenom servisu kažu da ECU ne podržava ovu funkciju. Da li je to moguće? KOliko sam video u forumu ne postoji takav Stilo na koji ne može da se ugradi!Pročitao sam ceo forum nekoliko puta. Sad sam u agoniji! Hvala unapred svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2015 bas cudno,mora da radi,i ne treba preko dijagnostike nista ni da ga aktiviras nisam ni ja nista aktivirao ni bilo ko drugi jednio kasnije lampicu da ti upali.proveri ti dal nije slucajno neki osigurac,proveri i kod akumulatora imas osigurace. a ta zeleno bela zica na crnom konektoru je povezana ili samo dolazi u konektor a ne odlazi igde? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Theodor 0 Posted May 8, 2015 Ulazi i izlazi iz konektora. A što se tiče osigurača, meni neki fale na tabli. ali ne taj koji je naveden da daje napajanje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2015 pa ne znam sta da ti kazem.jedino da probas da mu dovedes na tu zicu +12v ja kad sam naknadno ugradivao morao sam tu dovesti 12v da bi radilo ali meni ta zica nije bila povezana a kod tebe je ipak povezana al opet mozda je negde u prekidu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 8, 2015 Pa proveri na samoj zici unimeron da li ima 12v, dijagnostikom se vidi da li rsde sve funkcije tempomata, tempomat se aktivira tako sto ga ukljucis i onda zadrzis ubrzavanje 2-3 sekunde, kad pipnes kocnicu ili kvacilo ugasi se. A dijagnostika ti treba samo ako zelis da ukljucis lampicu na tabli kad je aktiviran tempomat. Probaj ovo sto sam ti rekao pa javi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted May 8, 2015 Još jedna stvar da li si siguran da ti radi temomat sam?Nema tu mnogo šta da se pokvari ali možda je prekidač u problemupa neće da se aktivira. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Theodor 0 Posted May 8, 2015 Proverio sam ručicu tempomata, tako što sam otkačio smeđi konektor i merio na krajevima. Imam stalnih 12V i ako pritiskam + ili - dobijam i tamo 12v. Računam ako imam 12V na ručici da je ta zeleno bela priklučena na 12V ?!Počinjem da verujem da su ovi iz servisa stvarno u pravu da moj ECU nije predviđen za to . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted May 8, 2015 A nisi rekao kako pais tempomat, onako kako sam ti napisao ili samo upalis na ON? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2015 (edited) ne mora da znaci da je ta zica takodje pod naponom izmeri je dal ima na njoj +12v.ja sam morao da dovodim i na rucicu 12v i na tu zicu 12va sto kaze kuvalja KAKO aktiviras tempomat u voznji? Edited May 8, 2015 by nemanjas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Theodor 0 Posted May 8, 2015 Rucica na ON i + drzim 2-3 sekunde. I nista! Ma drzao sam i duze. Jedino nisam merio napon na prekidacu kocnice. Pretpostavljam da bi i tamo trebalo biti 12V. Racunam da mi je tamo jednostavnije meriti. Ne znam kako bih merio na onom crnom konekktoru (cuvena zelemno bela zica). Smem li njega da otkacim da ga merim ili nekako drugacije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nemanjas 0 Posted May 8, 2015 smes otkaci ga,ali moras dati kontakt jer je sigurno preko kontakta doveden +12v ako ga u opste i ima u toj zici izmeri i jednu i drugu stranu.nemoj samo da te prepadne jer ce ti izbaciti neke greske jer si izvadio dzek ali kad budes ugasio kontakt i vratio dzek sve ce biti ok Quote Share this post Link to post Share on other sites
Theodor 0 Posted May 23, 2015 Zvanicno, odustajem! Vise ne znam sta da proveravam. Jedino ne znam gde na ECU da merim signal sa kocnice i kvacila. Sve ostalo je kako ste me savetovali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Branko 0 Posted May 29, 2015 Da li si proveravao prekidače na pedalama kočnice i kvacila? Ako neki od tih prekidača ne radi neće ti raditi ni tempomat. Ako već imaš izvučenu instalaciju onda po meni nema ništa drugo što bi pravilo problem osim tih prekidača. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nine84 1 Posted May 30, 2015 u pravu je kolega Branko, 99% je problem u neki od dva prekidaca ili na kvacilu ili kocnici, vise verovatno na kvacilu....kacis na dijagnostiku i proveris prekidace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veka 0 Posted May 31, 2015 Drugari, treba mi vaša pomoć. Ima li neko iz Subotice ili okoline ili makar Novi Sad, ko je ugrađivao tempomat u Fiat Stilo ? mogu da ti pomognem oko dijagnostike,ako ti treba javi se Quote Share this post Link to post Share on other sites