goranar 0 Posted November 14, 2011 Upravo nesto gledam, cemu sluzi pin 21 na M10B, na onoj ECU sto ima konektore A,B,C,D,E sto je po dokumentaciji Lybra 1.9 i 2.4 JTD. Neko rece da taj pin mora da se spoji sa pinom 13 M10B gde je + posle kontakta (napajanje rucice, pin 3) da bi radio tempomat. Ako znas funkciju tog pina, da pokusam da ga po funkciji nadjem kod mene, i spojim. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Aleksandar Nikolic 0 Posted November 22, 2011 Sve sam pročitao od prvog do poslednjeg posta i sad me boli glava od žica, povezivanja, prevezivanja i slično. Da li može neko da mi pomogne i kaže gde mogu da ugradim tempomat i koja je cena, a da pritom sve bude "elegantno" urađeno. Hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
raymo 0 Posted December 3, 2011 Ja sam sebi sve uradio samo jos lampicu na diagnostici ukljuciti kako se ona pali na orginalnoj fiatovoj diagnostici?gdje se ulazi u kojem direktoriju sta kako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted December 23, 2011 (edited) ja danas lepo uzeo da se opromam i sve je povezano, ali izgleda da imam isti pronlem koji je imao i kolega boban(BG), isao sam na opciju sa prekidacima, sve provukao i povezao iz D4 konektora, ali tempomat ne radi, a zeleno-bela zica (A02) na crnom dzeku pored ovog braon ulazi u njega a iz njega ne izlazi, sto je isti slucaj kao kod bobana, e sada jel tu zelenu zicu treba spojiti sa +12v, kako sam razumeo?a odakle vuci tih +12v, negde sa kocnice ili? Edited December 23, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
LordMarcus 0 Posted December 25, 2011 (edited) na A02 na crnom dzeku dovedeno +12v i sve super radievo kako je ispalo, jos samo da se ukljuci da izbacuje lampicu na tablia jedno veliko hvala kolegi mirku na pomoci, zaista CAR od coveka... Edited December 25, 2011 by Lord Markus Quote Share this post Link to post Share on other sites
pesutpk 0 Posted December 29, 2011 ma nista bre kolega pomoć uvek Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted March 12, 2012 Jel ima neko na prodaju ručicu tempomata za STILA? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted March 26, 2012 ^^^ Ja sam završio posao!Našao sam ručicu, utakao u džek na volanu i sve radi bez potrebe za dijagnostikomPozzzzzzzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
zutaminuta 0 Posted April 11, 2012 Ljudi, čitam ovo. oći mi ispadoše. Kupio sam ručicu od A147, imam beli konektor kod volana, braon konektor kod akumulatora ima (mislim) 6 žica, crni je pun. Nabo sam ručicu al ništa, merio instrumentom i imam odziv sa same ručice. Buni me samo ta belo zelena sa pedale kočnice, koja ulazi u crni konektor a sa druge strane izlazi zelena, pa stoga ne znam gde dovesti 12V. Na belom konektoru na plavoj žici imam +12. Koji mi je uslov još potreban tj. gde dovesti mirni ili radni kontakt sa pedale kočnice. Inače auto je Stilo 1.9 JTG SW Dinamic. Da se ne mlatimo više, ako neko zna i može nek se javi da mi to poveže Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted April 13, 2012 evo i ja da javim da je uspešno obavljen zadatak. Za sada bez ručice tj. isto kao što je kolega Mirko uradio. Ovom prilikom mu se i zahvaljujem jer da nije njega ne bih se upustio u DIY varijantu - HVALA!. Sada na red dolazi FES pa da uključimo i lampicu. pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
odejan 3 Posted April 14, 2012 evo ovako vidim da se dosta prica o rucicama pa evo jedne jeftinije varijanteko se malo razume u elektroniku videce da ova rucica lako moze da se preradi za tempomat....... Ujedno joj je i cena drasticno manja i totalno je funkcionalna uz minimalne izmene, trebaju se odstraniti otpornicii direktno prelemiti premosnice i na samoj rucki bi dobili recimo v- i v+ tastere......sto je i dovoljno za upravljanje sa ccAko bi se dovukle i ostale zice na mesta gde su skinuti otpornici rucka vam moze i posluziti i za ostale funkcije c.c.Imam rucku i planiram da ugradim sa njom tempomat, moram da skinem a ako neko ima semu za multiplu neka posalje. Da vas ne buni ovo je od sony cd radia kontroler za kola a sema je za preradu na neki drugi auto radio. Slike su za preradu sony na neki drugi auto radio controler a slike su za poznavaoce elektronike koji ce vec kad vide opis i semu znati kako je preraditi .....u sustini nije tesko ako nekoga konkretno interesuju instrukcije neka mi se javi...a molim i ljude koji znaju kako da povezem na multiplu jtd da mi se jave Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted April 14, 2012 izgleda ok. Mene zanima da li može na 7.5 A jer je toliki osigurač, pa sam gledao i ove prekidače što sam stavio da mogu toliku struju izdržati. Naravno i gde se to kod nas može nabaviti?pozdrav@odejan tnx Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted April 14, 2012 zaboravih da pitam kako se pali lampica ?probao sam F7 Adjustment pa cruise control re-learn i kada to završi na F6 actuators da upalim lampicu ali se ništa ne dešava. Mada probao sam i ostale lampice pa neće, ali ventilator radi obe brzine. Isprobao i u vožnji ali lampica se ne pali, a radi ekstra. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 14, 2012 (edited) gde i za koje pare mogu ugraditi tempomat u novi Bravo? Edited April 16, 2012 by neshaoct prebačeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
zutaminuta 0 Posted April 16, 2012 Uspešno dograđen tempomat, problem je bio u zaglavljenom tasteru pedale kvačila. Očišćeno i šljaka perfektno. Još lampica i to je to. Zahvaljujem svima koji su pisali ponešto te sam čitajući temu uspeo da završim posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted April 17, 2012 gde i za koje pare mogu ugraditi tempomat u novi Bravo?Prijatelju, moraš imati u vidu da se mora promeniti donja plastična obloga volana.Bane iz AK Voždovac mi reče da je 4093 Din.Pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites
bane1321 5988 Posted April 17, 2012 ^^^ Hvala. Jel to cena za kompletnu operaciju?Delovi, ruke i ta donja obloga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan73 336 Posted April 17, 2012 Ovo je samo cena plastike. Moje ruke. Quote Share this post Link to post Share on other sites
bobanmjt 0 Posted April 19, 2012 moze li mi neko reci koliko kosta rucica za stila i koja je cena ugradnje u pitanju je stilo 140 ks 1.9 dizel i nema ovaj konektor ispod poklopca volana tako da mora da se izvlace zice kog majstora mi preporucujete unapred hvala na odgovoru Quote Share this post Link to post Share on other sites
tatamata 2 Posted April 19, 2012 upalio i lampicu danas sa novim FES-om. izgleda da je starija verzija imala neki bag... Quote Share this post Link to post Share on other sites
devaiva 0 Posted May 2, 2012 Evo, zahvaljujući preciznim uputama ljudi sa foruma ugradio ga i ja, radi od prve, trebao sam samo spojiti 4 žice na smeđi konektor i +12V sa bravice. Lampica naravno ne svijetli, isključuje se na kočnicu i kvačilo, sve u svemu super. Sutra idem na autoput pa ću ga isprobati temeljito. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srkiv 1 Posted May 9, 2012 Burazeru koliko para investicija? Quote Share this post Link to post Share on other sites
devaiva 0 Posted May 10, 2012 Ručica 50€, ostalo iz garaže. Quote Share this post Link to post Share on other sites
micemi 0 Posted June 12, 2012 Pozdrav drugari,Čitajući postove iznad i sam sam se zainteresovao za ugradnju tempomata u svoj Fiat Stilo Multijet 2007.godištePošto sam se obradovao videvši da imam konektor za ručicu ispod volana pošao sam u potragu za istom i danas je dobio.Odmah pošto sam je dobio prikačio sam je na konektor i otišao u probnu vožnju međutim ćorak, ne fercera. :-(Da li imate ideju šta bi mogao da bude problem? Da li treba posebno dovoditi +12V sa prekidača kočnice ili nešto drugo? Vidim da su drugi koji su imali konektor ispod volana samo elegantno prikačili ručicu i sve šljaka.Please help! :-( Quote Share this post Link to post Share on other sites
micemi 0 Posted June 14, 2012 Evo mene opet, rešio sam svoj "problem".Trebalo je samo duže od 3 sekunde zadržati + taster (prsten) za memorisanje brzine i sve funkcioniše bez problema.Uzgred, prethodno sam proverio samu ručicu tempomata i prekidače na kvačilu i kočnici koji su ok, a onda u user manualu pročitao da treba zadržati duže od 3 sekunde... probao i sve šljaka :-)))Sve u svemu jako korisna stvar.pozzz Quote Share this post Link to post Share on other sites