Jump to content
FAS Goran
bolens

Ugradnja tempomata u Punto/Stila/Multiplu/Nouva Bravo/Alfa 147/Alfa 156

Recommended Posts

Pin 1 = Green = Resume

Pin 2 = Blue = +12V feed

Pin 3 = Not Connected

Pin 4 = Violet = ON/OFF Switch

Pin 5 = Orange/Black = Speed +ve

Pin 6 = Orange/White = Speed -ve

Ako je ovo raspored zica na konektoru zanima me sledece:

Da li se ON/OFF prekidac na tempomatu ponasa kao obicni prekidac, da li prekida stuju u pravom smislu?

Znaci (Blue = +12V) je napon od 12 v koji dolazi do rucice tempomata i ako se ukljuci tempomat na ON trebalo bi da salje struju kroz (Violet = ON/OFF Switch) do komjutera, a kad prekidac prebacimo u polozaj OFF nema struje na Violet zici?

Gresim li ili bi tako trebalo da bude?

Jos preciznije pitanje glasi, izlazi li struja iz ruzice tempomata kroz Violet zicu prema kompu ili prema cemu vec?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pominjem crni D4 konektor jer ta zeleno bela žica sa prekidača kočnice prolazi kroz njega piše ti lepo sve ja sam samo preneo sa drugog foruma. proveri da li je povezana i da li dobija +12 kada se stisne kočnica, da li se nešto dešava

moguće da je nešto u prekidaču crklo pa stalno daje signal kao da je kočnica stisnuta stalno

proveri još jednom povezivanje. proveri kako su žice prikačene na braon konektoru proveri po šemi sa prve strane. bitne su pozicije boje manje više razlikuju se od godišta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proverio sam na braon konektoru, sve je uredno povezano!

Zeleno bela zica je suprotna zici za stop svetla, ona ima 12v kad nije stisnuta kocnica, cim se stisne gubi se 12V! Ta zica je povezana na braon konektor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

daj brate napiši ako ti nije teško u čemu je bio problem da i mi znamo ako neko bude imao problema?!

drago mi je da si uspeo :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo meni juče bilo dosadno. uzmem lepo šemu, razvučem žice, spojim šta treba direktno. malo se provozam da probam i radi. drži brzinu ko mrtav rukom.

znači može i bez ručice da se proba da li radi ili ne.

još samo da se pribavi prekidač ručica i ima da bude bombona.

ako neko zna gde ima neka viče još nisam naleteo na neku!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas malopre slucajno natrcah u Halo oglasima: pise samo "Tempomat za Fiat Stilo", 063/853-9555.

Ako je to isti covek o kome vec pricate, unapred se izvinjavam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeste 60! do skoro sam ja bio potencijalni kupac ali je ispalo da ne mogu nakaciti tempomat, tako da ga verovatno jos prodaje. nema mnogo ljudi koji ugradjuju to sami :D:thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oglas je moj, tempomat ( rucica je jos kod mene)!

Neko ne sme da prcka po kolima, neko nema pare,neko ne veruje da to moze da se izvede, neko ceka platu (pozdrav za kolegu :)

Ko se prvi javi bice njegov dok se dobavljac ne vrati sa puta, u protivnom nece se bas obradovati iako mi je prijatelj! :)

Ugradnja po lepom danu , naravno uz hladno pivo !!! :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je verovatnoća da stilo jtd 2005. u Dynamic opremi ima sve što je potrebno već razvučeno?

pozzz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali, ne vidim drugi način...jer ti niko ne može reći na osnovu paketa opreme.

Čak ti ne može biti rečeno npr. da li imaš digitalnu klimu, ili radio sa CD-om...jer je tu opšte šarenilo... :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da sam 'teo, i imao vremena, to bi' i uradio!

Zato i pitam, brate! :thumbsup:

Pa onda idi do nekog majstora elektricara i problem resen, niko ne moze napamet da ti kaze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ugradio tempomat na 1.9 mjet 16v :thumbup: .

Oreginalnu Stilovu ručicu sam kupio od Raxa011

Nije postojao H7 konektor na volanu iako nqa njemu imam komande radija.

D4B kod akumulatora da ali , nije isto ko kod jtda, tako da smo rešili da to ide sa ECU.

Ovo je negde stidljivo spomenuto ali za mjet 120/140KS je krucijalno važno:

(ECU) 38 - (H7) 1 resume

(ECU) 78 - (H7) 4 speed -

(ECU) 56 - (H7) 1 speed +

(ECU) 77 - (H7) 1 on/of

Na kontakt (H7) 2 ide napon 12v preko osigurača 7.5A, 3 je prazan.

Boje žica na ručici namerno nisam spominjao zato što nisu bile iste kako u tekstu gore (ali to je možda zato što je bilo reči o AR ručici).

Još samo da izrežem donju masku sutra pažljivo.

Ovo sam uradio u servisu Boom Electronic, sam to ne bih mogao mogao. Zahvaljujem Raxu na korisnim savetima .

Share this post


Link to post
Share on other sites

nosim se i ja mislju da probam ovu tempomat akciju... medjutim, gledao sam ispod volana, i izgleda da nemam onaj beli konektor, a takodje kod akumulatora nigde ne videh onaj braon konektor... sta sad? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda kreni ispočetka. Skoro je jednak posao kačiti tempomat na D4B konektor i na ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...