Jump to content
FAS Goran
jevtic_ognjen

Šta ste vozili pre Fiata?

Recommended Posts

1. Ford sijera 1.6l dugacki farovi 1986

2. Jugo 65 gvx sportski bio je fenomenalan!!!!! 1992

3. Daihatsu charade 1.0 turbo gti bomba od auta! 1990

4. Suzuki swift 1.0 stedisa! dao sam caletu. 1998 jos uvek ga vozi

5. Opel corsa 1.4 atlanta 1999

6. Opel vectra B 2.0 dti sa xenonima 2001

7. Renault scenic 1.9 dci 2002

8. Citroen C5 hdi automatik neverovatan auto! 2001

9. Fiat stilo sw multijet 2006

10. SADA VOZIM NOVU KROMU 2008.

Share this post


Link to post
Share on other sites

od 94. do 2005. yugo koral 55 (pokojni cale ga kupio novog ) 1991. prodao ga 2005 sa nepunih 50000 km.

Od 2005 do 2011.opel kadett 1.6i 1989.god. Presao sam sa njim 80000 km zamenio mu prednje amortizere, plocice, paknove (cim sam ga uzeo) nekoliko para manzetni na homokinetickim zglobovima,ugradio plin,redovno (na 5000) menjao ulje i to je sve za 6 godina. Motor mu je bio fantastican iako je preso pitaj boga koliko ali limarija kao kod svakog opela... ubila ga rdja odozdo.

Da nije bilo toga verujem da bi ga jos vozio jer sadasnji punto ne moze da mu pridje ni po motoru ni po udobnosti (ali nema rdje a i mladji 13 god.) decko koji ga je kupio ima samo reci hvale za njega

S6300002.jpg S6300003.jpg

S6300004.jpg S6300005.jpg

S6300006.jpg S6300007.jpg S6300008.jpg

S6300009.jpg S6300010.jpg S6300011.jpg

S6300012.jpg S6300013.jpg S6300014.jpg

S6300015.jpg S6300016.jpg S6300017.jpg

S6300018.jpg S6300019.jpg S6300020.jpg S6300022.jpg

Inace, vozilo koje je na mene ostavilo najbolji utisak je sluzbeni kombi Hyundai h-1 2500 crdi. To je islo kao mecava, pun ko oko uz mecku (planina na autoputu od pojata ka nisu) izlazi sa 170km/h

818e1e827bf9_640x480.jpg ab3c135f2573_640x480.jpg

dccdeef2d08a_640x480.jpg f8ad9a52e675_640x480.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imali Reno 4 gtl '86god. kupljen nov i maximalno koriscen nekih 220hkm i na motoru nije dirano bukvalno nista, Kadett Gsi luuuda masina,odusevljen u sv.smislu, Yugo 55c 96god lepo sluzio, mada je uzet bio sa 19hkm, Opel astra F karavan '92god 1,4i super auto sem poznatih mana, Wv transporter 1,7d 88god neeevidjeno s..nje i mrtvak ali udoban kao ladja , i posle Otkrovenje FIAT DUCATO 2,5tdi teretni 98god Samo i iskljucivo reci hvale, i pored njega kupljen i putnicki Ducato u max full verziji 1,9tdi 97god, i uzivao godinama sa fiatima uz puuno sigurnih km. Ovaj teretni jos vozim i ima preko 500hkm i nije pipnut motor! Inace moje drustvo i ja takodje se bavimo preprodajom automobila tako da nema koji auto nisam barem vozio ako ne i imao, pa cak i Ford Mustang iz '07god kabrio....Odnos kvalitet-cena po meni samo Fiat

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Ascone, Opel Omegu A , Vectru A, Golf 5 (službeni), Mercedes 123/200D, Ladu karavan i Samaru, Fiat 125 P, 3 Stojadina, Polonez ... uh, neki sam sigurno zaboravio, pa će možda biti amandmana. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@bojke: Svaka cast na masinama :thumbsup:

Moje "masine":

VW 1200J - 76.god (2006.)

Opel Corsa A 1.5D - 92.god (2007.)

Peugeot 306 1.4 - 98.god (2009.)

Citroen Saxo 1.4 - 01.god (2009.)

Daewoo Leganza 2.0 16v - 98.god (2010.)

Fiat Bravo 2.0 HGT - 97.god (2011.)

Update, u medjuvremenu :)

Golf 3 Cabrio 1.8 93.god(2011.), slupan inace je bio stvarno perfektan (ali spor)

Lancia Kappa 2.0 20v VIs 02.god (2012) odlican auto

I trenutno Xsara VTS 2.0 16v 1999.god - najbrzi do sada

Edited by dellas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo moje kratke auto istroije :laughing:

Yugo 55 (1991) malo tjuniran, jako je lepo povlaćio do 60km/h, ali je trošio kao lud. Kada sam dobio dozvolu i kada sam sa 1000din mogao da sipam 16 ili 18l benzina to mi nije smetalo, ali je u međuvremenu počeo mnogo da troši i još skočilo gorivo više nego duplo i kao šlag na tortu slupao ga ćale tako da je otišao na otpad.. prešao sam sa njim oko 40 000km

Astra Classic G(2006) 1.4 16v koju i sad imam. Ne ide nešto posebno dobro ako se baš ne utera gas u tapacirung, ali zato troši kao upaljač :laughing: Jako udobna i savršena za krstarenje 60-120km/h. Po meni i nije baš za autoput jer lako prelazi 4000 obrtaja već na 130km/h. Za sada oko 35 000km za 2 godine.

E onda je došao na red prvi Fiat :laughing:

Zastava10 (2008) Bio je službeni, ali sam ga ja više vozio nego ćale. Najzanimljivija stvar je što je trošio više od Astre, ali je možda za nijansu bolje povlačio iz niskih obrtaja pa ga nikad nisam terao u nešto visoke(nikad nisam prešao 5000rpm jer od tad i ne vuče nešto,a bio službeni auto :wallbash: ). Ne znam baš precizno, ali računam da sam oko 10 000km prešao.

Sada čekam da uzmem Stila jtd pa ću da dopunim iskustva sa njim za koji mesec

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

2 Ascone, Opel Omegu A , Vectru A, Golf 5 (službeni), Mercedes 123/200D, Ladu karavan i Samaru, Fiat 125 P, 3 Stojadina, Polonez ... uh, neki sam sigurno zaboravio, pa će možda biti amandmana. :smoke:

Da, imao sam jednog Ficu 3 meseca. Nije mi bio prvi auto. Posle sam ga dao mami, a njoj su ga ukrali. :angry: Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

1999-Fiat Uno,1.4/slupao nakon 3 mjeseca/

1999-vW Polo,1.0

2002-Peugeot 106,1.1

2006-vW Lupo,1.7SDI

2008-Lancia Lybra,1.9jtd

Kao što se vidi započeo sa Fiatom,a sada....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastava10 (2008) Bio je službeni, ali sam ga ja više vozio nego ćale. Najzanimljivija stvar je što je trošio više od Astre, ali je možda za nijansu bolje povlačio iz niskih obrtaja pa ga nikad nisam terao u nešto visoke(nikad nisam prešao 5000rpm jer od tad i ne vuče nešto

Da nije prvi april??? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne računam je baš za Fiat :laughing: Pa ni Italijani nisu da lida se zove na početku Fiat jer nije prošla kontrole kao ostala njihova vozila. Iskreno neko moje mišljenje je da je u tim prvim Zastavama 10 bilo dosta škarta i loše odrađenih delova. City Servo crkao na 3 u ćaletovoj firmi posle manje od 5k km. Onih par što su odrađene totalno bez opreme na mogu da se voze uopšte, posebno one bez serva koje je teže bilo okrenuti nego mog starog Juga :laughing:

A što se obrataja tiče, gledao sam ja te Zastavice kako se vrte i na 6000rpm i malo jače. Probao sam i Astru kako ide i dokle vuče i gde je pad snage. Na Zastavi 10 je baš primetan pad od preko 5000rpm gde počinje pasivno da ubrzava, a na Astri posle 6000. Posle par takvih izleta stekao sam utisak da na Zastavi 10 ne treba preći 2500 obrtaja pre 5. brzine i kasnije nastavio tako da je vozim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam video par komada koji se baš mnogo vrte, ali bukvalno je samo mučenje vozila. Za ovaj koji sam ja probao garantovano ide preko 5500 obrtaja. Inače ne volim da vozim tako i samo nekoliko puta sam za oko 3 godine probao Astru da vidim kako ide, a Punta 1-2 puta. Posle toga sam nastavio da na Astri na svakih 2-3 meseca ubrzam u trećoj do 100-120km/h malo zadržim brzinu i pustim je da se spusti na 50-60 pa normalno vozim da bi joj malo prodisali ventili pošto svih 16 koristi samo nakon 4500 obrtaja pa da se ne bi zapušili jer inače jako lagano po kola vozim i retko prelazim 2500 obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam tacno siguran za cifru, ali mislim da je na Z10 blokada bas na 5.500. Nisam nikad ni probao, niti mi je palo na pamet da gazim toliko kad je max obrtni moment jako nisko i vozi se kao dizel :) .

Jedino su je majstori terali do blokade kad je menjana lambda i resetovan ECU.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izvini ako sam te uvredio za Z10, ali mislim da su oni prvi modeli koji su napravljeni imali dosta grešaka, bar par automobila sa kojima sam imao kontakta su imali velike probleme, posebno taj sa servo volanom koji crkava u prvih nekoliko hiljada kilometara. Što se blokade tiče, video sam drugarov Punto Classic da se vrti u drugoj na 6000 obrtaja na oko 80-85km/h, ali definitivno nema potrebe voziti tako jer, kao što kažeš, ima max obrtni moment jako nisko za benzin i može lepo da vuče i na nižim obrtajima. Čak sam imao osećaj da mnogo bolje povlači od nekih 1500-2500 obrtaja od Astre koja je polumtrva kad se tako vrti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, polvaci solidno. Menjac je odlicno uparen sa ovim nejakim motorom.

Moja je sredina 2007. Sa servom nema problema vec 65.000 pretezno gradske voznje, ali da je imala svakakvih problema, imala je.

Nemam ja sta da se vredjam i slicno... Niti sam je ja napravio, niti sam sudbinski vezan za nju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam tacno siguran za cifru, ali mislim da je na Z10 blokada bas na 5.500. Nisam nikad ni probao, niti mi je palo na pamet da gazim toliko kad je max obrtni moment jako nisko i vozi se kao dizel :)

Nije ništa neobično zavrteti 1.2 8v na 5.000 obrtaja. Taj motor punu snagu i daje tek na 5.000.

- maximum power output (59 bhp) (44 kW) at 5000 rpm

- maximum torque 102 Nm at 2500 rpm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala, znam za ove podatke.

Najbolje vuce na najvecem obrtnom momentu. Tacno je tako i u praksi.

Do 3.000 ga ima smisla gaziti u nizim stepenima prenosa, jer zaista dobro povlaci. Preko toga se dobija nepodnosljivo dranje, sa skoro nikakvim efektom (osim tog dranje, sto je efekat koji neko upravo i zeli postici :) )

Preko 3.000 ima smisla samo u 5., eventualno 4. na "kratke staze".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 3.000 ga ima smisla gaziti u nizim stepenima prenosa, jer zaista dobro povlaci. Preko toga se dobija nepodnosljivo dranje, sa skoro nikakvim efektom (osim tog dranje, sto je efekat koji neko upravo i zeli postici :) )

Kada budeš bio raspoložen, uzmi i izmeri.

Varijanta 1: krećeš iz mesta, kad dođeš do 3.000 obrtaja prebaci u drugu. Onda opet vrti do 3.000 i prebaci u treću. Onda opet do 3.000 obrtaja i menjaj stepen prenosa i tako dok ne uhvatiš 100 Km/h.

Varijanta 2: krećeš iz mesta, kad dođeš do 5.000 obrtaja prebaci u drugu. Onda opet vrti do 5.000 i prebaci u treću i tako dok ne uhvatiš 100 Km/h.

Onda napiši ovde za koju varijantu treba manje vremena? :whistle:

Kako se tako lako zaboravi da broj raspoloživih KS daje brzinu, ne obrtni moment. Zašto ne koristiš sve raspoložive konje koji su tu...ali su tu na 5.000 obrtaja, kao što i fabrika kaže? Naravno, nema potrebe stalno vrteti do toliko obrtaja jer ti i ne trebaju uvek sve KS...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nešo, što ćeš čoveka da navučeš na zlo i da dobije batine od žene kad bude spiskao sve pare (svo gorivo) na merenje ubrzanja. Na žandare ne smem ni da pomislim.

Ubrzanja mere do obrtaja do kojih auto pruže najbolja ubrzanja a to je nešto (uglavnom) malo posle max snage.

Max obrtni momenat je za povlačenje tj. donja tačka, kad motor ne može savladati opterećenja i u principu treba šaltati u nižu brzinu.

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

da se i ja pridruzim ovoj temi :)

Audi 80 cc TD

Audi 100 c$ 2.6 V6 Quattro inace potrosnja me ogulila xD

Mercedes 190D i od prije 4 god

Fiat Stilo :)

Sledece sto planiram je neka alfa ako budem u mogucnosti 159 ak ne onda 156 JTD mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do 3.000 ga ima smisla gaziti u nizim stepenima prenosa, jer zaista dobro povlaci. Preko toga se dobija nepodnosljivo dranje, sa skoro nikakvim efektom (osim tog dranje, sto je efekat koji neko upravo i zeli postici :) )

Kada budeš bio raspoložen, uzmi i izmeri.

Varijanta 1: krećeš iz mesta, kad dođeš do 3.000 obrtaja prebaci u drugu. Onda opet vrti do 3.000 i prebaci u treću. Onda opet do 3.000 obrtaja i menjaj stepen prenosa i tako dok ne uhvatiš 100 Km/h.

Varijanta 2: krećeš iz mesta, kad dođeš do 5.000 obrtaja prebaci u drugu. Onda opet vrti do 5.000 i prebaci u treću i tako dok ne uhvatiš 100 Km/h.

Onda napiši ovde za koju varijantu treba manje vremena? :whistle:

Kako se tako lako zaboravi da broj raspoloživih KS daje brzinu, ne obrtni moment. Zašto ne koristiš sve raspoložive konje koji su tu...ali su tu na 5.000 obrtaja, kao što i fabrika kaže? Naravno, nema potrebe stalno vrteti do toliko obrtaja jer ti i ne trebaju uvek sve KS...

Ubrzanje se valjda meri tako sto se pokusava da se motor vrti u najoptimalnijem broju obrtaja, odnosno u rasponu koji omaogucava najbolje ubrzanje, logicno.

Natera se preko optimalnog broja, da bi tokom menjanja brzina kad broj obrtaja mora malo da padne, i nakon toga ostao u optimalnom broju.

I sigurno to nije ovih 3.000 sto sam spomenuo. Govorio sam o svakodnevnoj voznji.

A, ako ikad dovedem ovo moje cudo u ispravno stanje, probacu, bez obzira na zenino vristanje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Yugo 1.1 '93

2. Opel kadett 1.3 '88

3. Mercedez-Benz 190D '85

4. Skoda fabia 1.9SDI '02

5. Golf mk2 1.6cl benzin '88 :wub:

6. Lancia Ypsilon 1.2 8V '02 (Trenutno) :D

Evo jedna slika predhodnog:

nnnnnnnnnnnnnn.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...