Jump to content
FAS Goran
mikisxy

JTD / MJet - čišćenje interkulera

Recommended Posts

Sto bi rekli neki, ako nije masno crevo interkulera - onda to nije Fiat :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gorancce, nemoj ni slucajno da vozis sa pokidanim crevom od kulera.Ako imas malo strpljenja,i baratas malkice alatom,. evo ti mali savet kako da skines kuler i operes kako treba.

Kad skines plastike ispod levog tocka i odvrnes dostupne srafove od I. K., da ne odvrces branik skini onu crnu odbijnik gumu (naravno sa branika) kreni malo od coska srafcigerom, kad krene, rukom je pocupaj, nista joj nece biti.

Onda probusi rupu kroz koju moze da prodje gedorica i stigao si do nedostupnog srafa .A pre toga si ocenio gde da busis,.kasnije onu odbojnik gumu samo utisnes na mesto bez problema.

A turbinu nemoj ni da gledas nista njoj ne fali, ako nije masna spolja.thumbup.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na savetima,vec sam uradio,tj zamenio crevo.U IC-u sam nasao malo ulja (pokupio sundjerom,bilo za jednu supenu kasiku).

Nisam imao vremena da skldam IC ali cu to uraditi prvom prilikom. Volim da sve na kolima bude ok, ali sam takodje pristalica toga da ne treba preterivati sa cackanjem bez razloga. Kad budem cistio ic provericu koliko se ulja nakupilo jer sam sad malo pobrisao pa cu videti. Pozzz svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

hvala ivane.ik, samo samo bi mi vise znacilo da su prave slike. ono tipa, gde se nalazi, odakle se skida. kako izgleda zaprljani. nemam iskustva sa majstorisanjem, ali me nesto vuce da pocnem da cackam svoj auto da sredjujem ono sto ja mogu. a za ovo sam procitao da nije problem. razlog tome je,sto i posle zatvorenog ERG ventila imam osecaj da mi stilo ne vuce onako kako bi trebao. kako je vukao do tada, bolje i da ne spominjem,trazio prvu uz brdo,

zato mislim da brobam i ovo da ocistim,pa da vidim sta je biti

ne znam sta bi jos pored toga mogao da procackam da bi dobio ono sto ocekujem

a mozda ocekujem mnogo :)

Edited by mrdbozic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta možeš da očekuješ

 

Ovo su ti creva ka intercooler-u , prednji levi kraj auta.

 

 

turbohose_1.jpg turbohose_2.jpg turbohose_3.jpg
 
turbohose_4.jpg turbohose_5.jpg 
 
 
Kako ga ljudi peru
 

 

Edited by ivan.ik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaj jedan par čistih ruku, čisto za slikanje. Trebaće nekome.

Srećno sa radovima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne šali se, video sam ga da kupuje pertle.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prao sam interkuler,moj skoro cist. Ni kap ulja nije izaslo. Jedino sto je izasao malo crn benzin.

...

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja bih da vidim rezultate čišćenja interkulera. A može li da se, kada je već skinuto crevo interkulera, da se nekim odmašćivačem u spreju ili nečim sličnim očiste krilca turbine ako su mnogo masna?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pomoc....

danas nadjoh vremena da ocistim cooler,ali nista. skinu sam plastiku iznad tocka, pronasao 2 srafa, i rekoh super, sad nema sta da me zeza...kad ono eto ti malera. odvnem ja ona 4 torexa ispod auta i kad sam presao gore,mucak. srafovi se vrte u krug. "matica" sto mu daje kontru se vrt zajedno sa srafom. i to na sva cetiri. ta matica je okrugla i nikako ne mogu da pridjem na dve, dok ove srednje dve vidim kroy plastiku. sta mi je ciniti? kako to skinuti?

iynervirao sam se samo tako. tako neka glupa stvar mi je upropastila zadovoljstvo sredjivanja auta. 

inace cooler je sav mastan i ono sace se bukvalno ne vidi od prljavstine.

kako dalje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas  odradjeno ciscenje IC  i svih  creva ukljucujuci i leziste za filter vazduha ,usisno crevo.

Skidanje prosto digne se na dizalicu, skine tocak, skine blatobran levi shus pleh. Skine se odbojna guma na braniku (negde izmedju migavca i kratkog svetla)i izbusi rupa za gedoru i  IC je skinut, u donjoj zoni stoji na dva ubodna tako reci srafa ,zabice.

Potrebno je 8 shelni 50-70mm naravno ako hocete sve da ih zamenite i dve shelne 19-30mm i jedna od  20-36mm. Leziste od filtera za vazduh se isto odsrafi sa jednog srafa koji se nalazi ispod akomulatora i podigne na gore da izadnje iz lezista. Ja sam sve to oprao  u 4 litre benzina isprao peracom pod pritiskom i osusio fenom.

IC sam stavio i nisam spojio izlazno srevo nego sam ga malo upalio da dodao gas da izbaci ako ima ostatak vode, posle toga spojio crevo koje ide iz njega i to je to.

Nije bilo ulja u crevima i u IC mada je bilo prljavo. Oseti se razlika kod voznje.

Slikao nisam posto su mi ruke bile prljave  a nisam imao pomocnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U čemu se vidi razlika u vožnji pre i posle čišćenja IC.

Da li auto bolje vuče pri manjem obrtaju motora dok još nije turbina proradila punom snagom.

Da li pri punom gasu manje dimi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam odradio čišćenje IC. Ništa strašno, unutra je bilo malo ulja. Auto bolje ide posle čišćenja a dim nisam uspeo da vidim na auspuhu. Sutra ću ga malo jače udariti po gasu da vidim da li ipak daje dim na izduvu.

Edited by vladag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema dima. Sledece je ciscenje leptira na ulazu u usisnu granu. Samu granu i turbinu cu cistiti kod majstora da nesto ne zeznem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam malo vremena i praznu garazu pa sam odradio čišćenje kompletnog usisa. Slika nemam jer su mi ruke bile uzasno prljave. Sve skinuo od usisnog creva preko kucista filtera vazduha, creva do turbine, creva od turbine, IC, creva do leptira usisa, leptir usisa, kompletan egr, MAF i MAP senzor. Zahvaljujuci clanu steel sam kupio selne, lepo ih covek nabrojao, i sve ih zamenio jer su sve bile one fabricke koje se jedva skidaju i ne mogu vise da se vrate. Generalno creva i IC nisu bili prljavi. Malo ulja u IC. Najprljaviji je leptir usisa zbog egr-a. Sve dobro osusio i vratio nazad. Sto se tice poboljšanja auto mirnije radi i malo bolje povlaci u nizim obrtajima.

Usput sam poskidao i farove i namestio motorice za nivelaciju svetla. Sve je trajalo jedan dan uz male dorade i kontrolu narednog dana. Ko voli da se igra i ima malo alata moze ovo da odradi iako na prvi pogled uzgleda užasno veliki posao ipak je prilicno lako i sto je najvaznije sve je lako dostuno i lako za skinuti.

Poslato sa tapatalk4 NOKIA 4752

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...