Jump to content
FAS Goran
kole

Stilo JTD 115 - interkuler, turbina

Recommended Posts

Moj je Stilo jtd 115 išao ko zmaj.

Ipak sam ga odvezao kod majstora jer sam primetio kap ulja na interkuleru da se proveri turbina.

Dobio sam informaciju da je sve ok. Mislim da je turbina skidana i stavljana na probni sto u Novom Miloševu. (suv ulaz izlaz... )

Kada sam trebao da preuzmem auto majstor mi reče da slabo vuče i da je verovatno protokomer. Auto čađavi i guši se sve do 2800 0/min zatim naglo povuče uz oblak dima.

Zamenjen je protokopmoer isto, zatim neki senzor (nisam zapamtio koji jer mi već bi zlo) sada imaju ideju da ga remapiraju čini mi se u nedostatku ideje, a ja sam ubeđen da turbina nije dobro montirana.

Šta je tu moglo da pođe po zlu. Na dijagnostici koliko znam nema greške niti on šta prijavljuje? Help.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh!

znam kako ti je a meni sad posle ovoga sto pricas svasta prolazi kroz glavu!

samo crne misli na racun majstora.

najgore da su ti stavili drugu turbinu (ma nesmem ni da pomislim)

ko zna sta su radili!

i na kraju jel su ti naplatili posao?

zasto ih nepita sta bi sad sa kolima jel su majstori ili shloseri?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam još ništa calovao, nije ni njima prijatno. Ali slaba je uteha, eno me pešačim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo ti ne radi turbo aktuator. To ti je pečurka koja stoji blizu turbine i iz koje izlazi osovina koja ide u turbinu i zakreće krilca. Probaj da gledaš ovu osovinu, a neko neka upali auto. U momentu paljenja osovina mora da se trgne ka unutra i vrati. Ako ovoga nema, proveri crevo od turbo aktuatora do overboost senzora, pa dalje do vakuum rezervoara. Vidi Stilo slabo vuče na nižim obrtajima.

EDIT: Turbo aktuator = ventil turbine

Share this post


Link to post
Share on other sites

sto su skidali turbinu da provere kako radi pa to se odradi dijagnostikom na autu i vizualnim pregledom turbine ali otkacinjanjem ulaza i izlaza.to sto ti se pojavila kapljica je normalno.ulje koje podmazuje turbinu zbog velikog broja obrtaja turbine se zagreva i jedan deo ispari a posto interkuler rashladjuje vazduh iz turbine dolazi do malog kondezovanja uljnih isparenja i eto kapljice.da nebude nesporazuma to su veoma male kolicine ulja pod uslovom da turbina nije riknula zato se i radi o kapljici

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ovo ti ne radi turbo aktuator.

Znam da si imao problema sa turbo aktuatorom. Moglo bi biti to.

... za mog Stila je malo reći slabo vuče na nižim obrtajuma.

Zajmio sam od drugara Palio karavan 1.9d. Odro bi me na startu.

Crevo i overboost i vakum senzor je trebalo danas da provere.

Videći sutra kako se kotrljaju stvari.

Share this post


Link to post
Share on other sites
interkuler rashladjuje vazduh iz turbine dolazi do malog kondezovanja uljnih isparenja i eto kapljice.da nebude nesporazuma to su veoma male kolicine ulja pod uslovom da turbina nije riknula zato se i radi o kapljici

To su i oni rekli, ali ajd sad, gde su napravili problem ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa brate ako oni ne znaju ili ne mogu, neka plate drugom ko to moze da resi. Koliki je prag tvoje tolerancije ?

Dok ne pocnes da trzas glavom ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

U petak mi je auto bio gotov.

Majstor kaže da je navodno u pitanju bio EGR ventil koji je sada blokiran. Ceh 00 din.

Jedino mi nije jasno kako je mogao tako odjednom da pravi tolike probleme. Ja sam samo hteo da se turbina proveri.

Tek Stilo sada ide ponovo kao i pre.

Nisam načisto da li da inssistiram na popravci EGRa pošto je verovatno mehanički zaprljan? Elektronika je verovatno u redu jer ne prijavljuje grešku.

Postoji nekoliko tema na forumu o tome.

Neko čak reče da se blokiranjem malo diže temperatura u komori za sagorevanje i turbini.

Hvala svima na pomoći i korisnim savetima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čućeš ovde različita mišljenja, neki misle da je kod nas loše gorivo, neki misle da znaju bolje od Fiat-a, neki da ga treba blokirati, neki da ga treba očistiti i ostaviti u funkciji. Meni je isto pravio probleme pa sam ga jedno vreme držao blokiranim, a sada sam napravio "dihtung" kakav sam tražio u temi Stilo 1.9 JTD - Dihtung za EGR ventil, očistio sve komponente EGR i aktivan je.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bitno je da auto sad radi,kao sto neko rece po pitanju EGR ventila ovde ces cuti razna i uglavnom oprecna misljenja!

Apropo majstora,nazovi majstora,meni su verovali ili ne na golfu II skidali zupcasti kajis da bi skinuli alnaser i alternator,bruka.Kad sam ga capio za grlo priznao je da je poslao nekog segrta da sa crnog golfa skine zupcasti i on skinuo meni umesto tamo nekom :mad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili koliko im se svidiš. Veruj mi nećeš im se svideti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako moze pomoc sta raditi ovde u cemu je problem da li samo oprati interkuler u pitanju je fiat stilo 1.9jtd 85kw 2003god.

IMG_20191230_234352.jpg

Edited by DjoleMatic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svakako prvo moras da operes i odmastis :) , pregledaj da nema neke rupice , pukotine i sl. Ako je ok, montiraj i vozi pa proveri posle nekog vremena

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...