Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo - kočnice

Recommended Posts

Zadnja osovina (zna cesto da blokira na Stilu ako se zapusti)?

Sta se desilo sa drugom plocicom u paru na tom desnom tocku, neka slika? Koji disk je u pitanju i koje plocice?

Prosto mi je neverovatno da sapa nije iole blokirala po ovom opisu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I to je moguce, ja se vodim tim sto je rekao "potrosena", zato i pitah da slika.

Valjda bi primetio da mu fali celo parce :) . 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo fotke, a na drugom tocku stoji normalno plocica, kao tek postavljena. Moguce je i da je ispala...zato i pitam vas, ne ograničavam se samo kao potrosena, nemam nekog iskustva sa sl stvarima pa mi nije jasno. Ostao je samo go metal. A ne spadam u one vozace koji cesto koce, jedne plocice mi mogu sigurno izgurati po 70kkm. Nisam osjetio da tocak blokora ili koci u voznji...sasvim normalno se auto kretalo...

IMG_20171106_134504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

danas na putu iz čista mira papuča kočnice postala mekana, trebam par puta stisnuti da otvrdne kao kad ima zraka....dolaskom kući kao da se unormalilo, ipak me malo straah da se ne ponovi.

 

jeli itko imao sličnu situaciju i do čega bi moglo to da se desi.?

 

Hvala.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li si pogledao oko tockova, ima li tragova curenja ulja? Mozda je neko crevo od kocnica napuklo, pa gubi pritisak? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@lan_fan

 

Ovo što reče @Sedla, plus pitanje - jesi li nekada promenio ulje za kočnice? Ako je nivo dobar, ali nisi nikada promenio ulje > menjaj. Tako hoće da propada i kada je ulje gotovo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se sa Nešom 100%. Naši vozači a bogami i dosta majstora tvrdi da se kočiono ulje nikada ne menja i da je to samo bacanje para, a kada zabodeš tester u posudu i pokaže crvenu lampicu, znači da je ulje upilo vlagu iz vazduha i da postoji opasnost da izgubiš kočnice prilikom naglog kočenja.
Verovatno je milion puta prežvakana tema ali našim ljudima moraš milion puta da ponoviš:
Ako je proizvođač napisao da je to ulje hidgroskopno tj da upija vlagu iz vazduha, znači da se vremenom procenat vode u ulju povećava. Kada se kočnice greju, ta voda ključa, stvara se vazduh u sistemu i kočnice ne rade svoj posao. Zato je veoma bitno da se kočiono ulje menja redovno, otprilike na tri godine ili prema rezultatu testera koji pokazuje prisustvo vlage u ulju. Male su to pare za čuvanje glave na ramenima...

Sent from my PRA-LX1 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

prije 7 dana promijenio ulje....sada sve ok...hvala.

 

i ja sam jedan od onih koji su mislili da se ulje samo promijeni u posudi i da je to dovoljno...sada sam se uvjerio da nije.

 

.:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

I verovatno si jedan od onih koji misle da se ulje u menjacu nikada ne menja, kao ni servo ulje... (ok, Stilo ima elektricni servo, ali pricam o vozilima koja imaju hidraulicni) 

 

Ne mogu da shvatim ljude, ajde sto ne znaju, ali i kada pokusas da im objasnis, gledaju belo kao da pricam o kvantnoj fizici. Cak sam imao slucaj gde mi je covek rekao "... Otkad se ulje u menjacu menja, gde si to cuo?!?“ Aaaarrggh!!! :2guns:

Share this post


Link to post
Share on other sites

moja kalvarija sa kočnicama nema kraja...zadanja lijeva ima trečinu sile u odnosu na desnu...provjereno dobra čeljust je zamijenila bivšu...pločice jaaako dobre, disk bez prigovora, ozračeno i sve bi trebalo klapati, ali 0 bodova...sad se vratio sa valjaka,a opet isto...izluđuje me već ovo....jeli ima nešto da nekome pada na pamet???

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nije...da je  nebi curilo ulje pri zračenju...

Share this post


Link to post
Share on other sites

maločas sam ponovo rastavio kočnicu...i gledam nutarnja pločica ima na sebi kao jednu bradavicu koja po logici stvari treba sjesti u jedan od ona dva utora na klipu...to do sada nije bio slučaj, bar kod mene...jeli tome tako, molim komentar.

Share this post


Link to post
Share on other sites

maloprije bio nna valjcima, opet isto...svi dobri osim ZL...poludim više.

Edited by lan_fan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže, zašto se patiš?
Posavetuj se sa nekim ko malo više i češće barata s tim.
Možda je i crevo problem.
Možda je propusnost smanjena , možda razdelnik, možda...
Kako sad odavde da to znamo?
Proveri celu liniju, od boce do...
Ima tu mnogo činilaca koji se lako previde.
Baš mi BRE krivo.
Ae srećno!


sa TT

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo kasnim sa DOBRIM vijestima, ali bolje ikad nego nikad....doveo u red ZL kočnice...sada je sve uredu....nova cjevčica, nove sajle, i to je to....;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/29/2014 at 11:02 AM, ivan.ik said:

Ovo:

 

Na kraju je ispalo kako je ta osovina plastična te je najvjerojatnije napravljena 0.1 ili 0.2 mm većeg promjera. Kada je vani vruće u kabini temperatura u kabini varira i do 40 stupnjeva i više. Kako se materijal širi dolazilo je do toga da se papučica jednostavno zacvika za osovinu i ostane zablokirana (i to veoma malo jer se papučica u pravilu vratila skoro do kraja pa nisam mogao primjetiti kvar prije). To je najvjerojatnije izazivalo pupmanje sistema i stvrdnjavanje papučice kočnice.

U servisu su potokarili tu osovinicu i sada se vozim normalno, a papučucu kočnice su naručili novu.

 

Možda govori o ovim plastičnim čaurama pod br 4. Treba ih naprskati i podmazati sa neki sprejem.

 

cxcb70078.jpg cxcb70079.jpg

 

Nasem kolegi @zalik trebaju ove dve slike.

@neshaoct - ima li kakve sanse da se vrate s obzirom da ono .cc ne prolazi?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Milutinac

Bojim se da je sve nalik tome zauvek izgubljeno. Mislim da sam Postimage posle odredjenog vremena (godina) brise slike. Za deo relativno novijih slika prolazi ta fora sa drugom (.cc) ekstenzijom, ali sa svim onim starijim slikama, koje nismo rucno prebacili na FLCS server, mozemo da se pozdravimo.

Steta, jer nam vremenom nestaje dosta lepog i korisnog tehnickog materijala. Mada koliko vidim, struktura posetilaca u zadnje vreme je nazalost takva da je sve manje zainteresovanih za tehniku. Prebacujemo kada natrcimo na te postove, ali ocigledno i da postoji dosta toga "zaturenog"... Pricao sam davno sa Nesom da li to prebacivanje slika sa Postimage na FLCS server mozemo nekako da automatizujemo, ali mrka kapa. Isto kao i za pristup novijim verzijama eLearn i ePer, za modele 2015+ koji polako stizu kao polovnjaci...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Psihicki me bilo sludilo!!!!DISKOVI ATE PLOCICE ATE  napred nazad novo pre 250 kilometara stavio,ulje kociono,celjusti naprijed cakle se ciste ,

sajle obe nove nazad na dizalicu kad stavim tockovi se lagano okrecu…..cim auto na suncu stoji citav dan dobro se ugrije koci nesto drama

puko sam bio totalno

ovo mi se i na prethodna 2 brava desavalo 

Edited by zalik

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koje su godiste ta 3 Brava?

Mislim da je i za tu glupost i za ESP isla neka modifikacija u restyle.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...