Jump to content
FAS Goran
oktopod

Univerzalni modifikator - mišljenja

Recommended Posts

Nešto mi se vrti po glavi pa me interesuju i ostala mišljenja....

Da li ste koristili, da li koristite, kakava su vam iskustva i šta mislite o modifikatorima koji se dodaju sa uljem?

 

Koristio sam ga nekoliko puta od kada se još pojavio ruski univerzalni modifikator ( pre cirka 25 godina ) i sa njim imam samo pozitivna iskustva. U mom EVU sam neki dan menjao ulje i nisam se setio modifikatora mada bih ga možda idući put sipao. 

 

Ne znam kako bi se odrazilo na MA i turbinu....mada mislim da tu ne može ništa da škodi, naprotiv mislim da samo može da produži vek turbine kao i svega ostalog.

Sinu smo kupili grandea 1.4 i pošto treba da mu radim veliki servis razmišljam da mu uspem i modifikator.

Pošto nisam skoro koristio modifikatore ne znam šta se trenutno prodaje na tržištu i da li ima još uvek " pravog " ruskog modifikatora kojeg sam isključivo kupovao u Stiba trade.....

 

Edited by Ivan
Spojeno, sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Old school

Ti si bas Old School :D , nisam cuo da je ovo neko pomenuo jedno deceniju unazad... Secam se da su ga ranije najvise koristili u nameri da ozive matore atmosferce pred crkavanjem. 

A bas sa MultiAir se ne bih licno igrao, samo dobro ulje i filteri, redovna zamena i pun gas :) . I MultiAir jedinica i turbina, sa svojim uzim kanalima, koriste upravo motorno ulje za svoj rad.

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o modifikatorima, pa mozes da procitas iskustva, uglavnom za pomenute starije atmo motore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pravi ruski modifikator koliko ja znam nije za normalne motore nego za one koji su umrli pre par godina jos, jer bese ima nekih opiljaka ili neceg slicnog u sebi i "popunjava" rupe. Mogao bi da sipas nesto drugo, neki aditiv -sarenu lazu za poboljsanje kvaliteta ulja koji kao daje "zastitni film" na elementima u motoru, ono , bacos 10-ak eura za neki placebo ali ti ne bih preporucio ni to. Samo kvalitetno ulje, voznja zagrejanog motora u svim obrtijama, ono, koristi celu skalu obrtaja sto cesce i trajace default_D.gif

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U motor sa MultiAir ne bih sipao tako nesto ni u ludilu :D Ako mu zelis ciniti uslugu, samo menjaj propisano ulje cesce, i toeto ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pravi ruski modifikator koliko ja znam nije za normalne motore nego za one koji su umrli pre par godina jos, jer bese ima nekih opiljaka ili neceg slicnog u sebi i "popunjava" rupe. Mogao bi da sipas nesto drugo, neki aditiv -sarenu lazu za poboljsanje kvaliteta ulja koji kao daje "zastitni film" na elementima u motoru, ono , bacos 10-ak eura za neki placebo ali ti ne bih preporucio ni to. Samo kvalitetno ulje, voznja zagrejanog motora u svim obrtijama, ono, koristi celu skalu obrtaja sto cesce i trajace default_D.gif
 
 
 
 
Sticajem okolnosti, kad je bio popularan UM, a jedini ovlašćeni distributer je bio Stiba Trade, ima sam priliku da lično od njega uzmem par komada a i prisustvoao sam demonstracijama istog u inostranstvu.
Tada sam ga sipao u novog Yuga koral IN, zatim je sipan u Hondu Civic, Fiat Ulisse.... Sve je radilo bez problema. Nikakvih opiljaka i čudesa nije bilo u njemu. Automobili su voženi non stop na relaciji Srbija - Slovačka. Nikad problem sa motorom, ni jedan.
U slovačkog na brdskoj stazi je sipan u Škodu fabiu, skinut karter ispušteno komplet ulje, vraćen karteri odvežena jedna deonica trke.
Ista ta škoda je na dizalici radila 20 minuta bez kratera, kao demonstracija.
To je bila polovina dvehiljaditih.
Kad sam slupao Yuga, otvoren je motor, motor je bio perfektan, nikakve fantomske naslage, filmovi naslaga na hilznama i šta sve znam što su ljudi pričali.
Sad dal bi sipao, ne bih. Da, bilo je raznih "modifikatora" koji se sipaju u produvali motor, i držali su par hiljada bez trunke dima, a onda haos. Svega je tu bilo a ponajviše urbanih legendi i trpanje svega i svačega u isti koš sa UM.

Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, jednom sam uzeo jednu bočicu, negde 1990. "i neke" ( svakako je bio period sankcija ) i usuo u mog tadašnjeg Japanca ( Vitaru), koji tada i nije imao baš puno kilometara u nogama.

Nisam nešto bio ubedjen u čudotvorna dejstva.

Pre bih rekao, samo jedna u nizu "šećernih vodica" koje sam kupio tokom života.

Mada, svi znamo kakav se teški djubar od goriva u to vreme prodavao iz flaša. Ventili su zvonili kao blesavi. A o falsifikatima motornih ulja da i ne govorim. Šanse nije bilo da na njega ne nagaziš. Najsrećniji sam bio kada bih povremeno u Modriči u prolasku pored rafinerije kupio Optima Magnum ulje u njihovoj prodavnici.

 

Danas svakako ne bih usuo ni "Ruski modifikator", ni bilo koji drugi aditiv u ulje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja lična, a i iskustva mojih drugara su pozitivna i osetna. Prvi modifikator sam sipao u Mitsubishi Galanta, 90 i neke god. Motor je bio 1.6, karburator. Odmah , vidno, su obrtaji porasli sa 800 na 920-930 na leru. Takođe, radnu temp. je dostizao od Miljakovca do Banjice, a nakon U.M., bivao je na pola skale do radne temp. O potrošnji ne mogu konkretno da kažem, bilo je zanemarljivo manje (bila 10-11 a posle možda pola lit. manje). Radionice koje obrađuju glave i cilindre kukaju iz glasa ako je motor tretiran U.M.
Ne može da škodi.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekada davno sipan u Yuga kada je krenuo da trosi ulje na oko 100 000km sa pojavom onog divnog goriva 90ih.

Vise nije potrosio ni gram ulja narednih 200 000km, ali nakno toga, kada je zaribala uljna pumpa, auto je bio za bacanje. Motor vise niko nije ni pokusao da otvori. 

 

Tako da pomogao jeste jako dugo, ali to je teraj dok ide pa posle cupaj kosu kada finalno stane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

200000 za Yuga, taj se modifikator isplatio :)

Ja sam na yugiću sa UM, mada je auto bio nov, najviše osetio zimi na debelim minusima. Pali je uvek kao mina na pola ključa. Inače je taj jugić do sudara prešao 200000km brz otvaranja motora, na poslednjem malom servisu je trošio pola litre ulja na 10000km.vožen je inače na plin i sipan Motul a kasnije Selenia VS Gas ulje.



Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se UM-a, cak ga je i Paja Komnenovic reklamirao i cuo sam dosta pozitivnih iskustava tada sa tim modifikatorom ali....????

Sad ne bih sipao nista sigurno iako mozda nece da skodi ali nepotrebno je jer danas sva, a posebno kvalitetnija ulja, sadrze mnogo tih aditiva koji se nalaze i u tim modifikatorima tj remetalizantima kako ih jos zovu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bilo je i tada a naročito sada, više varijanti tih modifikatora. Pravi, Ruski, U.M. nema nikakvih metalnih čestica u sebi, samo nekakav teflonski sloj pravi a izgledom, gustinom i bojom najviše liči na med. Pravljen je za rusku vojsku i njihove surove zime, -30 - -40°C, da bi lakše palili i imali bolje podmazivanje.

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan 

Meni kažeš da sam pravi old school a gle koliko metuzalema kao ja se javilo :rofl::rofl::rofl::rofl:

Zabluda je da se sipao u sjebane motore, tu je imao malo efekta skoro nikakvog. Najviše efekta ima u dobrim motorima ili motorima posle generalne ili malo pohabanim motorima.

Prvi put sam ga sipao u 128-cu ali je motor već bio pohaban. Uspeo je kompresiju da izjednači a verglao je duplo brže nego pre sipanja. 

Kada je motor rikno ubacio sam drugi 1.6 8v od fiat tempre koji je imao preko 100.000 pređenih. Motor sam osvežio ( karike, servis glave........) i usuo u njega modifikator. Saterali smo u njega još 100.000 i više i tako je otišao u otpad ali ne zbog motora nego zbog limarije. Motor sam izvadio i prodao i još su ga terali i terali.

Posle sam u " keca " u kome sam imao Lančijin 1.6 16v 105ks +čipovanje isto sipao modifikator i radio je besprekorno. Nisam ga štedeo, vrteo je do nesvesti, išao kao vetar. To je trajalo 5-6 godina dok mi nije pukao šraf od rolera španera i sjebao glave. Sredio sam glave i opet terao godinu dve i opet se desilo isto jer je bila budževina i tu je bio kraj " bele zveri " 

Izvadio sam motor i ubacio neki 1.3 ........ kad tad nisam umro neću nikad :cry::cry::cry:

Stoji mi ne registrovan a neću da ga prodam jer sam uložio u njega mnogo para i duše. Od farbanja, trapa, spuštanja, felne gume, kadice, enterijer, muzike, centralne brave............ehhhhhhh:cry:

 

Elem, modifikator je bio ekstra stvar ali samo pravi ruski iz STIBE, nikakva ostala sranja koja su se posle pojavila. 

U Eva neću sipati zbog MA i turbine ali ako se negde dokopam i ako još postoji pravi Ruski modifikator u sinovog ( običnog ) Grandea ću sipati.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/2/2022 at 8:55 PM, MS PK said:

Pravi ruski modifikator koliko ja znam nije za normalne motore nego za one koji su umrli pre par godina jos, jer bese ima nekih opiljaka ili neceg slicnog u sebi i "popunjava" rupe. Mogao bi da sipas nesto drugo, neki aditiv -sarenu lazu za poboljsanje kvaliteta ulja koji kao daje "zastitni film" na elementima u motoru, ono , bacos 10-ak eura za neki placebo ali ti ne bih preporucio ni to. Samo kvalitetno ulje, voznja zagrejanog motora u svim obrtijama, ono, koristi celu skalu obrtaja sto cesce i trajace default_D.gif

Ja ga sipao u Ladu Samaru pre jedno 20ak god,taj ruski PETROMAJZER.Jedino sto sam primetio je da je osetno smanjio potrosnju goriva ali samo na putu.u GRADU 9L,na putu neverovatnih 5L,znam samo da mi niko nije verovao.A secam se i tacne relacije Beograd Raska od čepa do čepa,250km za 12,9L.Toliko.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...