Jump to content
FAS Goran
oktopod

Univerzalni modifikator - mišljenja

Recommended Posts

Evo mog iskustva sa ovim(tj nije baš moje jer tad nisam imao dozvolu,ali mog ćaleta :D ) ,uglavnom sipan je modifikator kada je Jugo55 imao 3 godine pošto je vožen 300km u cugu pri punom gasu i posle toga je curelo ulje na sve strane. Sada, 18 godina kasnije, majstor se i dalje čudi kako ne troši ulje i kako dobro motor ide,ali nam je rekao da o generalnoj ni ne razmišljamo jer je motor toliko ulepljen od modifikatora da nema šanse da se otvori..tako da je kod nas zaista odradio svoj posao kako treba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

kod nas je fiesta oko 370 hiljada presla zatim je otvoren motor i zamenjene karike kompresija je 7 ali strasno lose ide ,uzeo sam ali jos nisam nasuo jer je toliki sneg da ne mogu auto da pomerim ali mu negine ako bar malo poveca kompresiju i smanji potrosnju bice ok.Pise kao povecava kompresiju 40% ali ko zna koliko bocica treba ja sam uzeo samo jednu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene zanima da li neko ima iskustva sa modifikatorima RESURS i ASPEKT koje nameravam da sipam u moj Bravo 1.6SX. U AP-SPORTU mnogo hvale RESURS koji ima neke metalne cestice u sebi !?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo mog iskustva sa ovim(tj nije baš moje jer tad nisam imao dozvolu,ali mog ćaleta biggrin.gif ) ,uglavnom sipan je modifikator kada je Jugo55 imao 3 godine pošto je vožen 300km u cugu pri punom gasu i posle toga je curelo ulje na sve strane. Sada, 18 godina kasnije, majstor se i dalje čudi kako ne troši ulje i kako dobro motor ide,ali nam je rekao da o generalnoj ni ne razmišljamo jer je motor toliko ulepljen od modifikatora da nema šanse da se otvori..tako da je kod nas zaista odradio svoj posao kako treba.

Da ja nastavim priču o mom Jugu i modifikatoru. Nažalost, Jugo je 3 meseca nakon ovog posta imao jedan problem. Elem, na autoputu je, pri brzini ~85km/h ako ne i manje ostao bez snage i kreće da usporava, ja vratim u 4. i dodam gas i ono ništa, 3. i ista scena i na kraju se ugasi na sred autoputa. Probao da ga upalim, on ni da mrdne. Sačekam par minuta i upalim ga, ali je zvuk bio kao da je dizel koji se raspada. Auto je jedva išao i lagano sam ga vratio kući, Zanimljiva stvar je da je na leru normalno radio, ali i pri najmanjem dodavanju gasa imao užasan zvuk.

Dođe majstor i kaže da se radilica raspala,auto nije ostao bez ulja, imao je dovoljno vode, ali mu je izgleda kilometraža(250 000km) došla glave, a o generalnoj nije bilo ni reči zbog pomenutog modifikatora, pa je Jugiša prodat za delove i rastavljen mesec dana posle toga :cry:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi put cujem da se radilica raspala na tom motoru , desavalo se na 903 ili 45ca jer ima 3 lezaja radilice , dok 1116 motor i ostali SOHC imaju 5 lezajeva , moguce da je tebi uljna pumpa zaribala i da se zapusilo sito dole jer je blizu dna kartera , imao je ulja ali nije imao dovoljno podmazivanje i eto sta se desilo .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguće je, povremeno se palila lampica za ulje i svaki put kad se upalila proveravao sam i bilo je ulja. Dan pre toga mu se desilo da se motor nenormalno glasno čuo par minuta i posle kada sam ga ugasio i upalio savršeno je radio, a majstor je nije mnogo uzrujavao oko 21 godinu starog Juga koji je imao preko 250 000km..I kada sam ga pitao koliko košta sređivanje, rekao je ne manje od 300-400e, a koliko više od toga nije mogao da proceni i na kraju je otišao za 150e, a bio je jako dobar auto i meni jako drag..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Univerzalni modifikator je testiran 1997-me na mom bivsem autu. Naime, uvoznik je bio moj dobar, pokojni Drug, pa me je zamolio da ga testiramo na mom Yugu, pre pustanja u prodaju, jer je imao godinu dana starog SLK-a i godinu dana staru Opel Fronteru (u njoj je poginuo), pa nije hteo da rizikuje. Promenjeno ulje, sipan modifikator, vozen auto 1.000 Km, zatim ispusteno ulje, pa vozen bez ulja 20-ak Km. Nakon toga je vraceno ulje u motor. Posle par dana je radjena promocija za novinare. Isti postupak je ponovljen, samo sto je presao oko 40-ak Km. Nedelju dana nakon promocije, radjena je reklama i opet 40-ak Km bez ulja. Nakon toga motor rasklopljen, izmeren, pregledan i sklopljen. Nikakva ostecenja nisu nadjena i sve je bilo u granicama tolerancije za prvu ugradnju. Da napomenem da je motor presao 10.000 Km pre testiranja i bio je u fabrickom stanju. Nikakvu korist nemam od ovoga sto sam napisao, jer je Drug poginuo, pa ne cinim uslugu ni njemu, tako sto hvalim modifikator.

E sad mnogi ljudi misle, imam krs na izdisaju, pa cu ga povratiti sipanjem modifikatora, sto je zabluda. Nikakav cudotvorni napitak ne postoji koji moze krs vratiti u Zivot. Modifikator i ne sluzi za tako nesto, vec sluzi da produzi vek novom motoru, smanjivanjem trenja. Sipanje modifikatora ima smisla samo kod novih automobila ili automobila kojima je uradjena reparacija motora, ili kod koriscenog motora koji ne pokazuje nikakve znakove istrosenosti (koji ne trosi ulje). Primena Modifikatora kod novih automobila produzava vek motora za 100% (provereno). Znaci, ako neki tip motora moze da predje 400.000 Km do generalne, sipanjem Modifikatora (kada je nov motor), mu produzuje vek na 800.000 Km. Mnogo znaci prilikom hladnog starta, jer svaki motor radi "na suvo" dok ne postigne pritisak ulja. Takodje je dobro, ako iz nekog razloga motor ostane bez ulja, nista mu nece biti, dok bez modifikatora je gotov za par sekundi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su mladom i neiskusnom prije 13 godina uvalili jugića sa motorom na izdisaju u koji je bio sipan taj modifikator da bi bio prodan samo. Kad su ujak i burazer radili generalku znam da su čupali kosu dok ga nisu očistili i doveli u red za dalju obradu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kažite vi meni gde ima da se kupi ovaj Univerzalni Modifikator, još bolje ako može da se poruči internetom?

Ja ću ga sipat u juga 55 koji je ceo u fazi raspadanja, a meni bi završio posao da ga vozim još par meseci dok mu traje registracija, posle toga završava na otpad. Jugče ima problem sa malom kompresijom pa otežano pali kada je hladan, vruć nema problema sa paljenjem. Inače vuče lepo lepo i mirno radi i troši ulja 1l na 500km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Umesto modifikatora mozes i da sipas gusce ulje npr 20\60 umesto dosadasnjeg 15\40 Modrica ima takvo ulje ali se cuvaj falsifikata kojih je 60% na trzistu!

Nekada je Ruski modifikator mogao da se kupi na LUK OIL pumpama, ne znam kakva je sad situacija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da razlikujes aditive koji sluze za poboljsanje viskoziteta ulja i sl. i koji se preporucuju za svaki dobar motor cisto kao prevencija. Ti moras da potrazis aditive koji sluze za povecanje kompresije, obicno su pre imali opiljke u sebi, tj. takozvani"Rus". Mislim da ovaj "Resurs" ima takav proizvod u ponudi, ako nema raspitaj se dobro u prodavnicama, jer ako sipas obican aditiv za viskozitet i sl. neces imati nikakvog efekta. Sipao je jednom drug u Punto 1,9d "K2 doktor" aditiv za ulje, auto je dosta duvao pa je zbog toga sipao, i za divno cudo posle nekih 100km auto je drasticno smanjio duvanje, sto sam ja prvi put video da na dizelu neki aditiv ima efekta za taj problem, meni kada je kombi produvao sipovao sam svasta ali nije imalo efekta nikakvih. Uglavnom, po meni, aditivi pomazu kod benzinaca, hoce da smanje "lupanje" u lezajevima i sl., podizu kompresiju i smanjuju potrosnju ulja i duvanje, a za dizela mislim i dalje da ne pomaze nista..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam davne 96. godine sipao Ruski univerzalni modifikator u svoju Z 128. Auto je bio zreo za generalku pa sam sa modifikatorom samo odlagao, to je bilo ludo vreme sto se para tice. Ne vidim cemu toliki negativni komentari sto se modifikatora tice?

Modifikator je poslednja slamka za vec unisten motor na kojem nema sta vise da se unisti, ako se gleda trenutni vozni park onda je i moje misljenje ja ga nikad ne bih sipao u moj auto, ali ako bi opet imao auto koji zreo za generalko sipao bih ga bez razmisljanja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O univerzalnom modifikatoru sve najbolje iz ličnog iskustva. Imao sam Mitsubishi Galanta 1.6 benzin,u odličnom stanju u koji sam sipao UM (dobijen na poklon). Da razjasnimo,nisam ga sipao da bih oživeo polumrtav motor,već da bih ga sačuvao. Auto je kod mene prešao oko 70hkm.,a razlika je bila prilično primetna.

U startu je broj obrtaja porastao za oko 100-150 (karburator), auto je primetno sporije dostizao radnu temperaturu,i čak je nešto malo manje trošio. To ukazuje da je trenje u motoru značajno manje,samim tim ta tečnost odradjuje posao. Ima ga u Kit Komercu,košta oko 3800 din.,i ozbiljno se razmišljam da se otvorim i da ga sipam u JTD. Po meni ne može da škodi! Oni koji misle da pomoću modifikatora urade generalnu,neka zaborave. Taj aditiv nije tome namenjen!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takodje dobro iskustvo sa UM (jako davno na jugicu), i nije primeceno prilikom otvaranja motora da je ista zapeklo. Licno ga ne bih stavio u svoj JTD, pristalica sam sto kvalitetnijeg ulja, mada sam upoznao majstora koji je u svog jtd (u opelu) sipao UM. Ja se drzim Marly (5w40) sa grafitom, nesto mirniji rad motora i nesto niza potrosnja. Zbog vece viskoznosti u odnosu na seleniju wr, kada je prvi put sipan marly propiskio je semering radilice (odmah je i zamenjen), i onda kada negde procitam da su grafitna ulja "gusca zbog grafita" nasmejem se. Samo sto kvalitetnije ulje i nema frke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cale je davno sipao taj modifikator,navodno original,dosta ga je platio,i znam da ga je hvalio,e sad video sam u ap sportu da imaju razna ta sredstva od 500 din do 3hiljade i koji kusur....dinara,....

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mijailovic P.

UM se ravnomerno rasporedi i "uhvati" za celu unutrasnjost motora. Visak zavrsi u karteru i "vrti se" kroz sistem zajedno sa uljem bez ikakve funkcije. Prilikom zamene ulja, potrebna kolicina je oblozila motor i tu ostala, a visak iscuri zajedno sa uljem. Potrebno je samo zameniti ulje, a UM ostaje oblozivsi motor 50.000 Km. Nakon 50.000 Km, potrebno ga je ponovo sipati.

@Nidzo

Moj Yugo je raskolopljen nakon testiranja, sve je bilo u redu, bez ostecenja i bez vidljivih tragova. Inace, golim okom nevidljivi UM se skida masinskom obradom sa cilindara.

@Bukvic

Dzabe bacas pare, nista ti nece pomoci. On sluzi da produzi radni vek dobrom motoru, a ne da obnovi krs. Zvezdo ti je dao dobar savet, samo ne ocekuj cudo, potrosnja ulja ce ti se samo malo smanjiti, mozda 1L na 700-800 Km.

@MS PK

Ja imam lose iskustvo sa aditivima "za krseve" koji "povecavaju" kompresiju. Pre vise od 20 godina mi je prolupao OPEL Manta, u koji sam sipao Liqui Moly. Nije trosio nesto mnogo ulja, al reko ajde da smanji tu minimalnu potrosnju. Terao sam ga pun gas ka Novom Sadu kada je prolupao. Sad dal' ima veze sa aditivom, ne znam, ali od tada ih izbegavam (UM je sasvim druga vrsta aditiva, za potpuno drugu namenu).

@Sh@rance

Nisi mogao 1996-te da ga sipas, osim ako ga nisi nabavio iz Rusije, jer sam sa Drugom pricao na Moru, u Julu 1997-me, o UM-u, a promocija je radjena u Septembru iste godine. U prodaju je isao odmah nakon promocije.

@Vicent

Pravilna upotreba UM-a.

@Vukajlo

Ni meni nije nista zapeklo.

@Bane23

Nema razloga da ga ne hvali, jer svako ko ga je sipao u dobar motor, nije se pokajao.

Inace, UM je Ruski proizvod namenjen Vojnoj Industriji, koji je kasnije komercijalizovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

^^^ Motiv ruskih vojnih inženjera i mašinaca, je upravo to imao za cilj.

Ako karter u borbi ostane bez ulja, da se izvuku iz borbe i spasu a da motor ne zariba! I taj originalni UM upravo to i radi. Obezbeđuje dovoljno podmazivanja motoru za jedno 50km vožnje, što je inače po predviđenom projektnom zadatku, dovoljno da se svako borbeno vozilo povuče sa borbene linije i spase živote onima koji su u tom vozilu. E sad, šta su mangupi i trgovci u međuvremenu smislili da bi narodu uzeli pare to je druga priča.

Moj otac je to davnih godina sipao u jednog šestaka dizela, od 2800 ccm, Nissan Laurel, inače Patrolov dizel. I dan danas pojam izdržljivog i dugovečnog motora. Mi ni izbliza ne možemo da znamo koliko je taj motor prešao jer je taj Nissan i u Nemačkoj, odakle je uvežen, bio u taksiju, a otac je u Beogradu taksirao sa njim skoro deset godina. Uglavnom, na satu mu je bilo oko 400 000, kada je otac pokušao da produži vek i smanji potrošnju ulja. Ono što sam dobro upamtio, a skoro će 15 godina od tada, je, da se motor u trenutku duplo utišao i radio mirnije. Otac je govorio da je malo veseliji na dodavanje turaže a da je potrošnja ulja gotovo ista. I to je sve od efekta koliko ja pamtim.

Dakle što kaže Lane Gutović na TV-u, ne može da škodi a čim ne škodi, znači da koristi :smoke::) !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam gore negde napisao da UM ne sluzi da krsu pruzi "drugu Mladost", vec da produzi vek novom motoru. On ne smanjuje potrosnju ulja, vec trenje, a time se pokretni delovi motora manje habaju, pa je i motor dugovecniji.

Edited by FIAT Lancia

Share this post


Link to post
Share on other sites

tako je.ja sam ga kupio u "stibi komerc"neki novi modifikator plus...jos ga nisam sipao,ali planiram.prodavac mi je rekao da najboljeg fekta ima kada se sipa u nov motor,tako da sprecava habanje 99%placen je 5000din

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam gledao u kit komercu i ap sportu,imas i modifikator i resurs,modifikator je oko 2000 din ,a resurs oko 3000din.

Likvi moli ima razne aditive,za svasta nesto,trosenje ulja,preveliki dim i slicno.....ima tu jos proizvoda kao sto su vins i amerciki,ne znam mu ime :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...