Welcome to Fiat-Lancia Club Serbia Forum

fb nalog 02.jpg

Za pisanje u bilo kojoj temi na Forumu neophodno je da se ulogujete. Ili tako što napravite svoj korisnički nalog na Forumu (klik na Sign Up i popunite polja), ili još lakše tako što se povežete sa Vašim Facebook nalogom.

Opet klik na ''Sign Up'', onda izaberite ''Sign In with Facebook'', izaberite da li želite na Forumu da koristite ime sa Facebook-a ili želite neko drugo ime, i to je to. Sve ovo klikćete samo prvi put, svaki sledeći put Forum je to automatski upamtio.

 

Povezivanjem na Forum dobijate mogućnost da učestvujete u diskusijama, postavljate slike, video klipove, dobijate notifikacije kroz Browser (da, isto kao na FB-u :) ), šaljete/primate privatne poruke, ''tagujete'' druge ljude kako bi odmah videli Vaš upis... Kao da ste postali deo jedne veeeeelike FB grupe sa trenutno preko 15.000 ljudi sa kojima razmenjujete stavove. :) 

oktopod

Univerzalni modifikator - mišljenja

75 posts in this topic

Cujem da je raspale motore osvezio maltene da ne trose ulje, a nekima cujem sa strane da je zeznuo motor, kakva su

vasa iskustva ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sam cuo da je dobar do prve promene ulja posle toga motor katastrofa,ali opet kazem nisam koristio niti bi ,samo sam cuo :cool:

Share this post


Link to post
Share on other sites

To iskreno nece niko moci da te posavetuje, mozemo samo da iznesemo svoje misljenje a odluka je tvoja. Ja sam cuo i ovakve i onakve price u vezi univerzalnog modifikatora , dok moj zet nije kupio isti i sipao ga u Juga. Sta da kazem osim,PREPORODJEN, :shock: auto je isao kao zvrk, i jos uvek ide, bez nekih problema. To je bilo pre tri godine, juce ga je prodao i kupci nisu imali nekih zamerki na motor. E sad, to je jedno iskustvo, a pretpostavljam da ima i drugacijih, zato izvagaj sve lepo pa SAM odluci. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moje mishljenje:

ne bih ga sipao nikad nigde....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskren da budem , iako sam pisao sta sam pisao, ne verujem da bih ga koristio! Ali opet, to je moje misljenje. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
moje mishljenje:

ne bih ga sipao nikad nigde....

i ja imam takvo misljenje!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da ga vredi sipati jedino u slucaju kada nemas sta da izgubis tj. kada je motor nacisto propao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma to koriste samo nakupci pred prodaju automobila.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno tako,a onda ti uvale auto i ne kazu ti nista,ti zmenis ulje i ono :(

Ako je motor pred crkavanje,moze da ga osvezi,do prodaje ili generealke,ali je jedno bitno da morate stalno da sipate modifikator(pri svakoj promeni ulja) inace nista od posla!

Jos jedno pojasnjenje,modifikator ne unistava motor,onaj ko se odlucio da ga koristi uradio je to jer je motor vec los i onda se modifikatorom prodje jos 10 ili vise hiljada i za to vreme motor se dodatno istrosi pa se to pripisuje modifikatoru,sto ne stoji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam cuo pricu da kad se motor otvori, nakon koriscenja modifikatora, unutra ostane nesto nalik velikoj zvaki!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kratkotrajno poboljsanje, ne popravlja nista vec maskira problem. Kao sto nemo rece, idealno za prodavce sa bubnja, za sve ostale samo kratkotrajno odlaganje neizbezne generalke.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nista ne ostaje,to je samo ulje koje je nesto gusce i drugacijeg hemijskog sastava tako da u reakciji sa motornim uljem ostvaruje bolje podmazivnje i zaptivane, a i da se razumemo nema od babe devojka,tko da nema velike price oko toga, ne moze on da podmladi motor i vrati mu fabricke preformanse!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...U motoru, aditiv je poslednja linija odbrane kada je uljni film istisnut izmedju dva dela i sprecava habanje. Najbolje je kupiti neko od ulja koje vec ima dobar paket aditiva - poznatiji su na bazi cink fosfat, molibden ili kombinacije... Previse aditiva nije dobra stvar jer ulje ima jos funkcija u motoru - znaci dodavanje aditiva u ulje je uvek donekle rizik, po mom misljenju.

Ono sto ne treba zaboraviti je da je najvece habanje kod motora (normalna eksploatacija) kod hladnog starta.

Pretpostavljam da je U. Modifikator koncentrovan aditiv koji stvara barijeru na metalnim povrsinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo, stavio ga je cale u 1.6D kadetta, posle nekog vremena uzmem ja auto da vozim (tek sam polozio bio) upali mi se od ulja sijalica, ja reko samo malo podjem do prodavnice uzmem litru ulja sipam i nastavim, posle desetak kilometara ne gasi se lampica ja stanem na pumpi uspem jos litru a dotrcava mi lik kaze curi ti nesto ispod kola, nisam imao filter od ulja ne znam kako je spao. Znaci nista nije bilo sa kolima posle smo presli jos masu km sve ok sa motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde da ipak podelim ono sto sam cuo o ovome. Konkretno vezano za U. Modifikator poznajem dve osobe koje su imale najdirektnije iskustvo sa njim. Obojicu znam dobro, znaci nisu tamo neki poznanici koje sam sreo par puta u zivotu, pa sad prepricavam kojekakve price.

Prvi je vlasnik automobila koji je koriscen za demonstraciju ovog proizvoda.

Drugi je mehanicar koji je posle demonstracije otvorio motor i izmerio sve delove.

Demonstracija se sastojala da se u zdrav motor sipa modifikator i motor zagreje na radnu temperaturu. Ulje se zatim ispusta i auto se vozi bez ulja, lampica za pritisak ulja svetli sve vreme. I tako pet puta. Mislim da je ukupna kilometraza bila preko 100 km (moram proveriti, mozda i vise).

Posle demonstracije motor je otvoren i nije postojalo ni najmanjeg znaka habanja, ostecenja, pregrevanja...

E sad, da li bih ja sipao modifikator u motor to je vec drugo pitanje, i sigurno ga ne bih tek tako sunuo "da probam" pa sta bude.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isto kao i vecina ljudi,bar pretpostavljam! Ali ako dodjete u situaciju da vam je motor skoro gotov i mozete da birate izmedju generalne koja je poprilicno skupa a auto mozda i nije vredan tog ulaganja ili da sipate U Modifikator i vozite jos 20-ak holjada sa istim motorom i boljim prefprmansama,mislim da ce se u ovkvoj situaciji vecina ljudi opredeliti za,barem ja bih!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Univerzalni modifikator, Metabond, Liqui Moly sadrze MoSO2 samim tim trebali bi da pomognu smanjenju trenja jedini problem je kompatibilnost sa uljnim bazama jer su trenutno u upotrebi mnoge i tesko je saznati sa sigurnoscu koju koji proizvodjac koristi (PAO, Ester...)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da su kompatibilni sa svim uljima,bar ja tako cenim!

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je ono sto je problem, nije testirano na svim uljima i sve je u domenu pretpostavke. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sigurno da nije na svim,ali bar ova kvalitetnije ulja poznatih proizvodjaca kaoj su najvise u upoterbi, valjda jesu. Inace ne bi smeli da puste u prodaju sredstvo koje je nedovoljno ispitano...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sigurno da nije na svim,ali bar ova kvalitetnije ulja poznatih proizvodjaca kaoj su najvise u upoterbi, valjda jesu. Inace ne bi smeli da puste u prodaju sredstvo koje je nedovoljno ispitano!?!?!?!

Da su ispitali na svim uljima, to bi stajalo na bocici. Oni nigde ne garantuju kompatibilnost. A verovatno nijedan proizvodjac automobila sem ruskih nije testirao taj modofikator! ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tubi ovog sto sam je sipao pisalo je da se koristi uz polusintetiku i sintetiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vam se ide ovim putem kupite Liqui Moly full sintetiku i sipajte njihov aditiv. Oni bi trebali da se slazu....

Share this post


Link to post
Share on other sites

mala ispravka, Metabond ne sadrzi MoS2(tacna formula)? negde je MoSO2. jos bolje lubrifikaciono dejstvo ima Tungsten Disulfide(WS2). tako sam bar procitao na netu.

sto se samog lubrikanta (MoS2) tice, jedino sto me je oduvak kopkalo jeste da li su cestice dovoljno sitne da prolaze kroz filter ulja. LM MoS2 sam u kombinaciji sa Metabondom koristio u Saxu a po nagovoru Dexonija koji je navodno na nekoj Hondi sa ovom kombinacijom dizao kompresiju. kolko vidim motor u saxu i dan danas radi bez ikakvih problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moje iskustvo sa UM i nije bas neko.Imao sam Golf2,megapopularni-na Balkanu omiljeni-1.6D-traktor-klasik,i los motor.Pomogle bi mu mozda karike i osvezenje,medjutim jeftinija varijanta je bila UM sa Lukoil pumpe,cena oko 35e,nagovorise me ljudi,kazu dobra stvar,pa rekoh da probam.Usuo sam u motor,odradio po uputstvu sa konzerve i nije se desilo ama bas nista,motor je i dalje duvao i bio los.Kasnije sam usuo i RESURS aditiv za dizele,i opet nista.Mozda su to bili fals proizvodi,mozda je nekadasnji stiba tradeov UM bio dobar,ali ja to nebih preporucio da pokusavate.Bacanje para.Bolje da sam dodao jos 150e i uradio osvezenje motora,ovako sam bacio 60e na aditive i 20e na ulje i filter,i opet nista.. :?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now