Jump to content
FAS Goran
space2703

Paljenje zimi - grejači / aditivi

Recommended Posts

Sipam NIS-ov UltraD i nisam imao nikakvih problema ovih dana, na -17 palio bez problema, a bas sam se navozao, preko 2500km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene sad -23 kresnu punto iz prve. Pustio sam ga 3put na grejace i verglao jedno 10 sekundi i upali iz prve. A komsije passat b5.5 2.0 TDI jedva upalio...

 

 

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites
51 minutes ago, MS PK said:

Pa kad si ga ti radio.. :D

:lol:

 

Ja sad palio Punta 1.3 jednom sacekao grejace, zaverglao mozda sekundu i lagano upalio. U rezervoaru obican ED sa OMV-a negde oko cetvrtine ima goriva, temperatura pokazuje -16 mada sto rece neko od kolega nije ovo nista za novije dizele.

Edited by Axic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko sam čuo u poslednja dva tri dana, smrzla nafta sa NIS-a i to onaj Ultra D, bar 5 drugara mi se javilo sa istim problemom. OMV (običan) kod mene, pali kao metak :) MOL i OMV, sve ostalo je za zaobilaženje po ovom minusu, mada naravno nema pravila, ali bolje sprečiti nego lečiti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako vam pali na ovim temperaturama? Meni je do pre 3 dana palio na pola kljuca,ali juce I jutros oko 7h ujutru,na minus 16 jedva! juce je iz drugog duzeg verglanja,a jutros iz cetvrtog!!! Dok sam verglao provalio sam da mi prvi put u toku verglanja popalio lampice za abs,asr I jos neka sr...a! Da li to znaci da je akumulator oslabio? Ponavljam da je do pre 3 dana na temperaturama koje su bile oko -5 do -10 palio kao mina. Inace natankao sam pun rezervoar na nisu I to onog dizela sa aditivima I sledece jutro problem sa paljenjem :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2017 at 9:45 AM, Vule said:

Koliko sam čuo u poslednja dva tri dana, smrzla nafta sa NIS-a i to onaj Ultra D, bar 5 drugara mi se javilo sa istim problemom. OMV (običan) kod mene, pali kao metak :) MOL i OMV, sve ostalo je za zaobilaženje po ovom minusu, mada naravno nema pravila, ali bolje sprečiti nego lečiti :) 

 

Tacno. Sipao sam u petak uvece pun rezervoar na NIS-u I to bas taj ultra D I juce ujutru,kao I jutros jedva ga upalim!!! Pre toga palio na pola kljuca!!!

 

On 1/8/2017 at 10:59 AM, Easy Rider said:
  1.  

:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Vule said:

Koliko sam čuo u poslednja dva tri dana, smrzla nafta sa NIS-a i to onaj Ultra D, bar 5 drugara mi se javilo sa istim problemom. OMV (običan) kod mene, pali kao metak :) MOL i OMV, sve ostalo je za zaobilaženje po ovom minusu, mada naravno nema pravila, ali bolje sprečiti nego lečiti :) 

 

u punta sam sipao na NISu, UltraD, pali bez greske jyce, na minus beskonacno :D Mada je moj punto palio i bez svih grejaca, tako da nije merodavan.

U Alfu sipao samo na MOLu, zadnji put na OMWu, da probam njihov i uporedim u odnosu na MOL, ali ubi minus pa nije relevantno sad. U svakom slucaju, Alfu upalila posle 2,3 sekunde verglanja.

 

medjutim, ono sto sam primetio, kada sam uporedjivao NIS i MOL dizel, Alfa mi mnogo krupnije radi na NISovom dizelu (oba sa aditivima). To bilo jesenas i ne sipam NISov dizel u Alfu

 

@rocket

pa stvarno, mnogo mi bilo lepo kad sam konkurente uporedjivao sa mojom Alfom :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma sad sam sipao na NIS-u I nikad vise! A, sto se sajta tice tu lepo mogu benzinci da se uporede sa nasim JTD-ovima :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tu sve do goriva, ima i do akumulatora.
Sem ako bas bas nece da vam upali, a vergla ko lud.
Caletu NIS-ov dizel nece da upali, devojci MOL. Caletu zena isisala aku, moja sama, a i nije bio neki, slusao sam kako pali.
U 5 ujutro na -17, 5 puta sam palio grejace i auto mi je bukvalno upalio na pola kljuca.
A grejace sam palio, jer ne zelim da se muci, a sasvim sigurno bi upalio i iz prve, ali bi to bilo malo bucnije verovatno.
Dobro odrzavan auto, pun akumulator, bar 10 litara goriva i mema brige.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/8/2017 at 11:13 AM, rocket said:

ma sad sam sipao na NIS-u I nikad vise! A, sto se sajta tice tu lepo mogu benzinci da se uporede sa nasim JTD-ovima :) 

 

vidis, nije mi palo na pamet da uporedjujem moju Alfu sa benzincima ... Eto mi zanimacije dok grlim radijator :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napraviste nauku od paljenja kola zimi :D ja nemam tih problema, 5 godina samo sipam NISov dizel i nikad nista nije zezalo.

Prvu zimu je Stilo kod mene stajao mesec dana u dvoristu, bilo oko -10 i upalio bez problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros u 5 sati na - 17, sa jednim grejanjem je upalio posle 3-4 sekunde verglanja, ali je akumulator sveže dopunjen da ne bi bilo iznenađenja. 

Sipam ultra D I do sada nisam imao problema. 

A Varta me malo zeza,  ili ne drži struju ili alternator zakazuje polako,  moracu to da ispitam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja je razlika u tom grejanju par puta u odnosu na jednom, sem sto dobro ispraznis akumulator? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sipam adi dizel o onih lopova naftahema bem li ga jutros upali bez problema znaci valja gorivo:DI nikad negrejem vise puta samo jedared(sam on duze greje nego inace)Primeti se da je aku malo izgubio snagu zboog mraza ali bez problema je upalio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, beli_Punto said:

Ja čuo da se ljudi kod nas žale na OMV i njihov dizel, godinama i brat i ja sipamo na NISu i nema problema :)

 

Ja poslednjih 6 godina sipam na OMV, jedno vreme sam točio MaxxMotion ED pa onda prešao na običan, nikakvu razliku bar na mom motoru nisam primetio u bilo kom smislu, nikada nije zaledio, zapušio filter i slično :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice grajanja vise puta, ne znam tacno po cemu kompjuter odredjuje duzinu grejanja, mislim da je vezano samo za spoljnu temperaturu. Tj nije povezano nikako sa nekom drugom temperaturom do koje se dolazi koriscenjem grejaca.
Na internetu se moze pogledati razlika izmedju novih i koriscenih grejaca, kao u razlika izmedju jacih i nepoznatih brendova.
Kad vidis kako se koji zagreva i zamislis da se svaki greje X sekundi bez obzira da li je polovan ili novi onda pomislis da mu nece skoditi par grejanja.
Mislim da oni ne izvuku puno struje, to je zanemarljivo na toliki akumulator, nije to ringla koja radi 5 min dok ne prokljuca voda.
Sto bi rekli ne moze da skodi, a ako ne skodi... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja koliko znam, kompjuter za merodavno uzima temperaturu rashladne tečnosti. Inače bi i po minusu svaki put palio grejače iako je motor na radnoj temperaturi, a to ne radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma da Bingo al oni su sami tamo u komori, nisu ko baklje pa sa im prsne nafta i pale vatru. Ovi se ugreju i cekaju verglanje i nista se ne desava :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakve veze ima on kad pali pali, kad nece grej ga 5 puta isto je :D

U ostalom, sta ti znas o dizelima :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...